Keuzes, zo zit het leven in elkaar Stadskanoal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Dat wordt kiezen mensen
TV / RTL Verkiezingsdebat #1 - Wilders is ziek
POL is the place toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Dat wordt kiezen mensen
TV / RTL Verkiezingsdebat #1 - Wilders is ziek
Waar stem jij eigenlijk opquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Keuzes, zo zit het leven in elkaar Stadskanoal.
Met deze verkiezing weet ik het nog niet. Normaal op Dhimmitude666.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar stem jij eigenlijk op
Als ik zo vrij mag zijn
Tijden veranderen Ryan. Normaal zijn dit soort debat topics altijd in POL maar dit keer doen ze bij TV ook een gooi.quote:
Maar het gaat over politiek, toch niet over kijkcijfers of zombies?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Tijden veranderen Ryan. Normaal zijn dit soort debat topics altijd in POL maar dit keer doen ze bij TV ook een gooi.
Op RTL4 toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef robin007bond het volgende:
http://tm-live.azure.rtl.(...)isml/rtlnieuws2.m3u8
Voor de mensen die het live willen volgen.
Daar verschillen de meningen over.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het gaat over politiek, toch niet over kijkcijfers of zombies?
Ja, dat zombie gedeelte begrijp ik. Wrs kun je dit debat ook gewoon bespreken in een topic over The Walking Dead.quote:
Heb hem in de OP gezet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef robin007bond het volgende:
http://tm-live.azure.rtl.(...)isml/rtlnieuws2.m3u8
Voor de mensen die het live willen volgen.
Ahaaquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Met deze verkiezing weet ik het nog niet. Normaal op Dhimmitude666.
Zal wel weer uitgelopen zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat het om 20:30 begon? Zie nu alleen maar hele matige Nederlandse acteurs in een soort soap.
Dacht ik ook, nu is het 20:40 zie ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat het om 20:30 begon? Zie nu alleen maar hele matige Nederlandse acteurs in een soort soap.
Jij hebt nog steeds geen vriendin of vrouw die dat elke dag moet zien, merk ik wel...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef remlof het volgende:
Niet een die in Nederlandse soaps is geļnteresseerdquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds geen vriendin of vrouw die dat elke dag moet zien, merk ik wel....
(Je ziet dan af, jongen).
Maakt niet uit jongen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet een die in Nederlandse soaps is geļnteresseerd
Dit ja. Groot gemis...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:44 schreef Paul het volgende:
Dit was een leuk onderwerp voor Geert-God geweest
Dat denk ik ook, goeie timing.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:48 schreef Szura het volgende:
Humph Buma slist nog meer dan normaal, is ie bij de tandarts geweest
Sws allemaal dooddoeners.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:49 schreef robin007bond het volgende:
Buma met zijn moralistische verhaaltje. Je verwacht het niet.
Eerste stelling en ze antwoorden allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:49 schreef Szura het volgende:
Jammer dat dit debatje al een beetje in het water valt
Zo valt er wat te debatteren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerste stelling en ze antwoorden allemaal hetzelfde
Het is ook een domme stellingquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerste stelling en ze antwoorden allemaal hetzelfde
Ook weer zo'n vreselijk geforceerd onderwerp. Alsof we nog niet genoeg over terrorisme hebben gehoord.quote:
Gaat ook nergens over. Dit zou moeten gaan over de eerste kamer, de rol van de gemeentes en provinciėn. Maar nu gaat het weer alleen maar over maatschappelijk discussies waar de politiek vrij weinig over te zeggen heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook weer zo'n vreselijk geforceerd onderwerp. Alsof we nog niet genoeg over terrorisme hebben gehoord.
Jup.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaat ook nergens over. Dit zou moeten gaan over de eerste kamer, de rol van de gemeentes en provinciėn. Maar nu gaat het weer alleen maar over maatschappelijk discussies waar de politiek vrij weinig over te zeggen heeft.
En hij wil tegenwoordig ieders paspoort afpakken, ook hooligans die door Schengengebied reizen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef Hexagon het volgende:
Ah Buma wil alle jongeren een half jaar slavenarbeid gaan opleggen.
Inderdaad. Typisch dat belerende christelijke toontje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef Hexagon het volgende:
Ah Buma wil alle jongeren een half jaar slavenarbeid gaan opleggen.
Die op de radio met EK-lijsttrekkers was ook wel aardig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
De debatten tot nu toe:
- Eerste Nieuwsuur-debat met eerste kamer -> Bagger
- Tweede debat op NOS -> Nice
- Dit debat -> Sucks
Als iedereen zich aan de bijbel houdt, komt het allemaal goed, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Typisch dat belerende christelijke toontje.
Niet gevolgd. Maar mooi dat die in ieder geval wel aardig was.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Die op de radio met EK-lijsttrekkers was ook wel aardig.
Vertrouw op god maar zet je fiets op slot.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als iedereen zich aan de bijbel houdt, komt het allemaal goed, toch?
Als je in God gelooft dan heb je twee fietsen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Vertrouw op god maar zet je fiets op slot.
Tuurlijk niet. Die kerkklok mogen ook wieberen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:56 schreef betyar het volgende:
Pechtold krijgt geld van de moslimgemeenschap
Beetje treurige rel stellingen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Aan de reacties te zien mis ik echt een heel intelligent debat.
Ze hadden een lekker willen rellen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit dus. Weinig nuance in die stellingen te vinden. Misschien doen ze dat expres zo.
Misschien, maar door de stellingen zo te formuleren moeten ze wel toelichten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze hadden een lekker willen rellen...
Pechtod gaat nu even rutte kapot makenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Misschien, maar door de stellingen zo te formuleren moeten ze wel toelichten.
Tja, de harde lijn van Opstelten-Teeven-Zijlstra.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat Rutte als premier deze stelling durft te verdedigen...
Ja, Nederland is wel een landje apart toch...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:03 schreef Smoofie het volgende:
Al die politici die zo naļef zijn en soft. Only in holland
?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
Wel goede stellingen wanneer je bedenkt dat we over twee jaar mogen stemmen voor de Provinciale Staten.
Twee weken.quote:
Tweede kamer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
Wel goede stellingen wanneer je bedenkt dat we over twee jaar mogen stemmen voor de Provinciale Staten.
Hoezo?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef Joezi het volgende:
Wat gaat Rutte hier af zeg, dit gaat stempels kosten
Nada.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Stellingen hebben inderdaad geen ruk te maken met de Provinciale Staten.
Neu. Eerder winnen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef Joezi het volgende:
Is het kabinet gevallen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef Szura het volgende:
Maar wat moet de provincie doen tegen terugkeerders?
De EK is toch het enige wat boeitquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaat juist stempels opleveren...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef Joezi het volgende:
In een megastal stoppen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef Szura het volgende:
Maar wat moet de provincie doen tegen terugkeerders?
Nah die stemmen toch voor de eerste kamer, en de eerste kamer staat boven de 2e kamer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Provinciale Jihadisten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
Als premier mensen doodwensen lijkt mij echt not done...quote:
Op de wc zit je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Zo, broekje uit en we zitten er klaar voor. Heb ik veel gemist?
Wie is de mol?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Nee , je natie. Zelfs Merkel zou zoiets zeggen. Anglo-saksische landen ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als premier mensen doodwensen lijkt mij echt not done...
Als fatsoenlijk politicus en zeker als premier moet je altijd de rechtstaat verdedigen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich prima discussiethema's, maar het leidt de aandacht nogal af van waar het echt om gaat over twee weken.quote:
Niet echt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Flutdebat met zaken die niets met de verkiezingen te maken heeft, inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op zich prima discussiethema's, maar het leidt de aandacht nogal af van waar het echt om gaat over twee weken.
Dat is ook niet zo, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Smoofie het volgende:
Het is ook zo naief om te denken dat alleen mensen zonder opleiding radicaliseren.
Dit is net zo genuanceerd als de stellingquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet echt.
Rutte wil jihadisten dood zien en Pechtold haalt ze liever hier heen, voor zover ik het snel zag.
Kwam ook wat later binnen.
Muh, kijkcijfers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Flutdebat met zaken die niets met de verkiezingen te maken hebben, inderdaad.
Ze mogen zich verantwoorden voor een D66-rechter idd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet echt.
Rutte wil jihadisten dood zien en Pechtold haalt ze liever hier heen, voor zover ik het snel zag.
Kwam ook wat later binnen.
Ja, ik pas me aan het programma aan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is net zo genuanceerd als de stelling
Nee , maar zo doen veel politici wel. Dat scholing en begeleiding ervoor zorgt dat je niet gaat radicaliseren.quote:
Dat klopt en om een groot deel van het electoraat te bewegen die anders sowieso niet zou gaan stemmen.quote:
En Pechtold geeft anderen het recht hem op te sluiten?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk geeft Rutte nu ook anderen het recht hem dood te wensen.
Dergelijke boeven zijn vaak zo geworden uit idealisme. Dat is echt niet alleen aan domme mensen besteed, evenzeer aan mensen die zichzelf intelligent wanen en opgeleid zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij de SCF zitten ook advocaten en zelfs artsen.
Gut, onze straaljagers bombarderen in potentie ook Nederlanders. Laten we wel wezen, dit is de realiteit daar. Er gaan mensen dood, Nederlanders dood, als premier moet hij daar voor staan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef Hexagon het volgende:
Oke hequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef Hexagon het volgende:
Gisteravond volle bak bij het door ons georganiseerde verkiezingsdebat. Politici waren blij dat zij eindelijk een keer het woord mogen nemen, in plaats van dat hun landelijke partijgenoten dat doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Flutdebat met zaken die niets met de verkiezingen te maken heeft, inderdaad.
Nee, hem in de cel te wensen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En Pechtold geeft anderen het recht hem op te sluiten?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En Pechtold geeft anderen het recht hem op te sluiten?
Nah denk vooral de kick van geweld, het ideaal maak ze niet zoveel uit. Als Feyenoord kampioen wordt slopen ze ook de stadquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dergelijke boeven zijn vaak zo geworden uit idealisme. Dat is echt niet alleen aan domme mensen besteed, evenzeer aan mensen die zichzelf intelligent wanen en opgeleid zijn
Omdat SP boos is?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Szura het volgende:
Waarom acteert Roemer altijd zo'n boosheid?
Ik heb er weinig geloof in dat moslimterrorisme en hooliganisme (bestaat dat woord) gelijksoortig isquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah denk vooral de kick van geweld, het ideaal maak ze niet zoveel uit. Als Feyenoord kampioen wordt slopen ze ook de stad
Precies hetzelfde, of vind je alle supporters hooligans?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er weinig geloof in dat moslimterrorisme en hooliganisme (bestaat dat woord) gelijksoortig is
Lol, dat hadden ze niet in de gaten die symboliek...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die lege hal symboliseert de inhoudsloosheid van het D66 beleid.
Klopt. Denk ook wel eens de werkelijkheid is te ingewikkeld geworden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik haat het altijd als er Amerikaanse praktijken bij komen, dat vingertje en altijd die moralistische voorbeelden "Dan denk ik ook aan de moeder met ziek kind dat tegen mij zei....." joe sixpack gedoe.
Alles wat wordt gezegd is ook vooral gebakken lucht, er komt toch niks van terecht als men op 19 maart weer 180 graden draait en vrolijk verder gaat met afbraakbeleid.
Natuurlijk is dat niet precies hetzelfde. Moslimterroristen hebben het idee dat de wereld er beter van wordt als iedereen moslim is, en dat willen ze bereiken. Afbraak van boevenstaten als de VS, en je eigen staat stichten omdat niemand het beter weet dan Allah.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, of vind je alle supporters hooligans?
US of A rekruteert ze ook veel liever hoor, kijk maar naar Homeland.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef Smoofie het volgende:
In de US of A zou je geen enkele senator vinden die jihadisten, die hebben gedood en onschuldigen oexecuteren, liever in de cel heeft in de US of A dan dood in Syria. Hell, denk dat de meeste westerse politici ze liever dood heeft
.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
US of A rekruteert ze ook veel liever hoor, kijk maar naar Homeland.
Omdat geen mens weet wat ze doen en omdat wat ze doen niet interessant is vermoedelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef maryen65 het volgende:
Dit zijn provincie verkiezingen waarom gaat het niet over de provincie?
Dat trekt minder kijkers, de landelijke politici doen dat meer. Kapitaal boven kwaliteit, publieke omroep hčquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef maryen65 het volgende:
Nah ik kan niet geloven dat je zo extreem in een god of een club kan geloven. Beide wordt er natuurlijk van vroeg af aan in gestampt en opgehitst door groepsgevoel. Dus voor mij is het wel een aardige vergelijking.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet precies hetzelfde. Moslimterroristen hebben het idee dat de wereld er beter van wordt als iedereen moslim is, en dat willen ze bereiken. Afbraak van boevenstaten als de VS, en je eigen staat stichten omdat niemand het beter weet dan Allah.
Hooligans willen gewoon slopen. Wat het percentage hooligans onder supporters ermee te maken heeft, moet je me even uitleggen want dat snap ik niet
Nou nee. Maar het is een beetje raar om mensen zonder proces dood te wensen als je leider bent van een democratisch land waar doodsverwensingen als not done worden gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig kunnen we in de reclame praten over hexagons uitspraken
Als je iets een ander doet, geef je anderen het recht dat ook bij jou te doen. We zullen het ook tegen onze soldaten zeggen, als je iemand dood bombardeert pas op, misschien staat hexagon je op te wachten met een kalasjnikov. Je hebt ons immers het recht gegeven je af te maken
Publieke omroep? We zitten op RTL4 te kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat trekt minder kijkers, de landelijke politici doen dat meer. Kapitaal boven kwaliteit, publieke omroep hč
Is ook vooral vrij technologisch wat ze doen, beetje infrastructuur, beetje ondernemersklimaat verbeteren, beetje buslijnen behouden, weggetje hier en daar etc.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat trekt minder kijkers, de landelijke politici doen dat meer. Kapitaal boven kwaliteit, publieke omroep hč
Dan zijn we het niet eens een beetje eens. Kan wel eens gebeurenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah ik kan niet geloven dat je zo extreem in een god of een club kan geloven. Beide wordt er natuurlijk van vroeg af aan in gestampt en opgehitst door groepsgevoel. Dus voor mij is het wel een aardige vergelijking.
Niet belangrijk. Belangrijk is dat partijen macht krijgen in de eerste kamer om plannen te dwarsbomen/veilig te stellen van de tweede kamer. Daarom zijn alle landelijke partijen druk bezig met allemaal onderwerpen te bespreken die niets te maken hebben met de provinciėn of eerste kamer maar puur om zieltjes te winnen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef maryen65 het volgende:
Te genuanceerd vooral, en dat willen de meeste mensen niet. Die willen over het algemeen lekkere hapklare zwart - wit argumenten over de goeden tegen de slechten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt. Denk ook wel eens de werkelijkheid is te ingewikkeld geworden.
Eng dat jij je dat wel voor kan stellen, dus jij bent bang dat je radicaliseert?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zijn we het niet eens een beetje eens. Kan wel eens gebeuren
Ik vind het eerder een beetje raar om in oorlog te zijn met bombardementen en dan te zeggen dat het wel heel erg is dat er doden vallen, en dat ze niet dood mogen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee. Maar het is een beetje raar om mensen zonder proces dood te wensen als je leider bent van een democratisch land waar doodsverwensingen als not done worden gezien.
Ik bedoelde commerciele, sorryquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Publieke omroep? We zitten op RTL4 te kijken
Lol.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef Tem het volgende:
Meer nivelleren. Eriksd is het hiermee eens.
Volgens PvdA - VVD - D'66 en CDA logica wel ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
Inkomensverschillen kleiner maken, betekent vooral middenklasse aanpakken.... maar die hebben het al niet breed.
*Verplegers* *politieagenten* Buzzwords, de traan, huilie.quote:
Ja, dat idee hebben ze niet, vooral hebben ze het idee werken met behoud van uitkering...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Misschien eens de middeninkomens vergroten
Dat er bij het verdedigen van land doden vallen aan de andere kant is duidelijk. Maar dat is nog wat anders dan wensen dat iemand die aan de andere kant staat maar dood moet in plaats van bijvoorbeeld in de cel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een beetje raar om in oorlog te zijn met bombardementen en dan te zeggen dat het wel heel erg is dat er doden vallen, en dat ze niet dood mogen.
Als je in oorlog bent, vallen er doden. Niks aan te doen, zodra je het besluit neemt bommenwerpers te gooien moet je de consequentie ook accepteren. Dan heb je, en iedereen die ingestemd hebben, gewoon al gezegd dat het beter is voor Nederland als die mensen doodgaan. Niks mis mee dat dan ook gewoon zo te zeggen
Je bent scherp.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat publiek is ook klapvee zeg.
Inkomensverschillen kleiner maken door belastingen te verhogen werkt ook averechts. Je maakt de middeninkomens en rijken armer, maar de armen blijven arm. Maaaaar inkomensverschillen zijn verkleind dus is goed en sociaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat idee hebben ze niet, vooral hebben ze het idee werken met behoud van uitkering...
Anders kom je niet binnen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat publiek is ook klapvee zeg.
Zimbabwe?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:28 schreef Sked het volgende:
In vergelijking met Kenia gaat het prima hier
Als je bommen aan het gooien bent en niemand op de grond, kan je toch niet hardmaken dat je ze liever in de cel ziet dan platgebombardeerd? Iedereen die ervoor stemde, heeft gekozen voor de dood ipv de cel. Het staat niet mooi, dat ben ik met je eens, maar het is mijns inziens wel de harde werkelijkheidquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat er bij het verdedigen van land doden vallen aan de andere kant is duidelijk. Maar dat is nog wat anders dan wensen dat iemand die aan de andere kant staat maar dood moet in plaats van bijvoorbeeld in de cel.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Roemer is het voorbeeld van een volgevreten socialist.
Ze moeten de economie aandraaien, maar dat kunnen ze niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inkomensverschillen kleiner maken door belastingen te verhogen werkt ook averechts. Je maakt de middeninkomens en rijken armer, maar de armen blijven arm. Maaaaar inkomensverschillen zijn verkleind dus is goed en sociaal.
Kut links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |