Keuzes, zo zit het leven in elkaar Stadskanoal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Dat wordt kiezen mensen
TV / RTL Verkiezingsdebat #1 - Wilders is ziek
POL is the place toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Dat wordt kiezen mensen
TV / RTL Verkiezingsdebat #1 - Wilders is ziek
Waar stem jij eigenlijk opquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Keuzes, zo zit het leven in elkaar Stadskanoal.
Met deze verkiezing weet ik het nog niet. Normaal op Dhimmitude666.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar stem jij eigenlijk op
Als ik zo vrij mag zijn
Tijden veranderen Ryan. Normaal zijn dit soort debat topics altijd in POL maar dit keer doen ze bij TV ook een gooi.quote:
Maar het gaat over politiek, toch niet over kijkcijfers of zombies?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Tijden veranderen Ryan. Normaal zijn dit soort debat topics altijd in POL maar dit keer doen ze bij TV ook een gooi.
Op RTL4 toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef robin007bond het volgende:
http://tm-live.azure.rtl.(...)isml/rtlnieuws2.m3u8
Voor de mensen die het live willen volgen.
Daar verschillen de meningen over.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het gaat over politiek, toch niet over kijkcijfers of zombies?
Ja, dat zombie gedeelte begrijp ik. Wrs kun je dit debat ook gewoon bespreken in een topic over The Walking Dead.quote:
Heb hem in de OP gezet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef robin007bond het volgende:
http://tm-live.azure.rtl.(...)isml/rtlnieuws2.m3u8
Voor de mensen die het live willen volgen.
Ahaaquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Met deze verkiezing weet ik het nog niet. Normaal op Dhimmitude666.
Zal wel weer uitgelopen zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat het om 20:30 begon? Zie nu alleen maar hele matige Nederlandse acteurs in een soort soap.
Dacht ik ook, nu is het 20:40 zie ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat het om 20:30 begon? Zie nu alleen maar hele matige Nederlandse acteurs in een soort soap.
Jij hebt nog steeds geen vriendin of vrouw die dat elke dag moet zien, merk ik wel...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef remlof het volgende:
Niet een die in Nederlandse soaps is geïnteresseerdquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds geen vriendin of vrouw die dat elke dag moet zien, merk ik wel....
(Je ziet dan af, jongen).
Maakt niet uit jongen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet een die in Nederlandse soaps is geïnteresseerd
Dit ja. Groot gemis...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:44 schreef Paul het volgende:
Dit was een leuk onderwerp voor Geert-God geweest
Dat denk ik ook, goeie timing.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:48 schreef Szura het volgende:
Humph Buma slist nog meer dan normaal, is ie bij de tandarts geweest
Sws allemaal dooddoeners.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:49 schreef robin007bond het volgende:
Buma met zijn moralistische verhaaltje. Je verwacht het niet.
Eerste stelling en ze antwoorden allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:49 schreef Szura het volgende:
Jammer dat dit debatje al een beetje in het water valt
Zo valt er wat te debatteren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerste stelling en ze antwoorden allemaal hetzelfde
Het is ook een domme stellingquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerste stelling en ze antwoorden allemaal hetzelfde
Ook weer zo'n vreselijk geforceerd onderwerp. Alsof we nog niet genoeg over terrorisme hebben gehoord.quote:
Gaat ook nergens over. Dit zou moeten gaan over de eerste kamer, de rol van de gemeentes en provinciën. Maar nu gaat het weer alleen maar over maatschappelijk discussies waar de politiek vrij weinig over te zeggen heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook weer zo'n vreselijk geforceerd onderwerp. Alsof we nog niet genoeg over terrorisme hebben gehoord.
Jup.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaat ook nergens over. Dit zou moeten gaan over de eerste kamer, de rol van de gemeentes en provinciën. Maar nu gaat het weer alleen maar over maatschappelijk discussies waar de politiek vrij weinig over te zeggen heeft.
En hij wil tegenwoordig ieders paspoort afpakken, ook hooligans die door Schengengebied reizen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef Hexagon het volgende:
Ah Buma wil alle jongeren een half jaar slavenarbeid gaan opleggen.
Inderdaad. Typisch dat belerende christelijke toontje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef Hexagon het volgende:
Ah Buma wil alle jongeren een half jaar slavenarbeid gaan opleggen.
Die op de radio met EK-lijsttrekkers was ook wel aardig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
De debatten tot nu toe:
- Eerste Nieuwsuur-debat met eerste kamer -> Bagger
- Tweede debat op NOS -> Nice
- Dit debat -> Sucks
Als iedereen zich aan de bijbel houdt, komt het allemaal goed, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Typisch dat belerende christelijke toontje.
Niet gevolgd. Maar mooi dat die in ieder geval wel aardig was.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Die op de radio met EK-lijsttrekkers was ook wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |