Bij mij helpt het altijd als het weer beter wordt. Sterkte though.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het duurt altijd zo lang tot het over gaat. :$
Van die slechte maanden zijn dat.
In ieder geval beterschap dan maar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Daarom ga ik zo, als ik mijn ontbijt naar binnen heb gewerkt, paarden rijden.
Iets heel bijzonders, ik had weer eens seksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Afgelopen jaar had ik het in juli/augustus ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij helpt het altijd als het weer beter wordt. Sterkte though.
Ziek? Beterschap samquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mezelf beroerd zitten voelen. Toedeloe.
ik moet toch ook het vuurtje een beetje aanstekenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Met diezelfde beredenering is het mogelijk om jouw post net zo te zien, jij hebt er zelfs meerdere posts voor over om er iets over te zeggen. Het hele eerste gedeelte van je post had je dus weg kunnen laten net zoals 'stelletje jankerds' die je eerder plaatste. Ga dan direct naar je standpunt of vraag waarom er zo gereageerd wordt op deze mods.
Voornamelijk het slechte modereren en het gebrek aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet toch ook het vuurtje een beetje aansteken
Maar je antwoord?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mezelf beroerd zitten voelen. Toedeloe.
Ik "deed" beide. ben erg nieuwsgierig echterquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoe je het jezelf afvraagt? Daaruit blijkt dat je het je niet afvraagt, maar gewoon even wilt janken. Of ben ik abuis?
Zie je, je kan het wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Wow, gezellige boel hier
Nja ik heb iig tot na 9uur geslapen
Dit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens over, dus verstandige keuze
Maar maar maar...quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens over, dus verstandige keuze
Heb jij grotere e-borsten dan ik?quote:
Ego ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal weten dat ik de grootste heb.
Nee, gezien je aantal posts weet ik wel zeker van nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij grotere e-borsten dan ik?
Ik denk dat jij nog best een goede kans zou maken jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:44 schreef Fera het volgende:
Pls. Mijn e-penis lacht die van jullie uit.
Want het aantal posts doen mijn boobs groeien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, gezien je aantal posts weet ik wel zeker van niet
We kunnen inderdaad niet tegen Hep opquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:44 schreef Fera het volgende:
Pls. Mijn e-penis lacht die van jullie uit.
Wel je e-boobs. Als dat andere toch eens zo wasquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want het aantal posts doen mijn boobs groeien?
Snel naar de 100.000 toe dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan was ik Lola Ferrari 2.0quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel je e-boobs. Als dat andere toch eens zo was
Succes. Zet em op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Snel naar de 100.000 toe dan.Ik dan, jij bent daar allang.
Snotverquote:
Noem je Hep nu een penis?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad niet tegen Hep op
Ik denk dat ik FOK! maar moet gaan verlaten dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik FOK! maar moet gaan verlaten dan.
De jouwe zijn al perfect?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis mee. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Positieve invloed van Kaneel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn al maten gegroeid sinds ik begon hier te posten, ik wil ze niet groter.
Weet niet, ik was er in 2011 al niet blij mee dat ze groeiden.quote:
Ach maakt ook verder niet uit. Het was niet boeiend (in mijn beleving dan)quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat maken jullie er van...
Ik vroeg me gewoon iets af, ik bracht het verkeerd...
airbags zijn duurder dan een TomTom (van bepaalde merken/modellen), dus tja dan die maar stelen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze airbags uit een auto willen jatten
Dat je inbreekt voor een tomtom of voor iets anders waardevols gokt in het dashboardkastje maar WHY airbags?
Ik vind het bizar...quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
airbags zijn duurder dan een TomTom (van bepaalde merken/modellen), dus tja dan die maar stelen.
Ik geloof dat er vannacht al 6 meldingen waren. Het ziet er ook gewoon niet uit.. neem dan gewoon de hele auto mee ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is het ook. Mja als iets duur/kostbaar is, zullen mensen het blijven/willen stelen helaas.
Zonde van je tijd.. ik zou thuisblijvenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef Fera het volgende:
Ik twijfel of ik naar school moet gaan. Maar 1,5 uur les en dan stom achter een computer zitten en grafiekjes maken in Excel.Ik ben bijna net zo lang onderweg als dat ik les heb.
Je hebt je keuze al gemaakt zie ik. ^^quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef Fera het volgende:
Ik twijfel of ik naar school moet gaan. Maar 1,5 uur les en dan stom achter een computer zitten en grafiekjes maken in Excel.Ik ben bijna net zo lang onderweg als dat ik les heb.
Misschien is het wel gezellig. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef Fera het volgende:
Nah. Niemand praat met elkaar dan.quote:
Meh, vaak steek je toch wel iets op bij zoiets en dat scheelt weer bij het leren voor tentamens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een autistenklas.
Bij geen kans op gezelligheid zou ik niet gaan denk ik.
Dit kan ik ook gewoon thuis leren. Alles staat op intranet. Handleiding, filmpjes ter begeleiding. De docent zegt: "Ga maar aan de slag" (van tevoren moet je thuis al een filmpje hebben gekeken) en loopt af en toe rond om te vragen oid te beantwoorden. Ik zou er heus wel heen gaan als ik op school was, maar ik vind dit wel een beetje zonde.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meh, vaak steek je toch wel iets op bij zoiets en dat scheelt weer bij het leren voor tentamens.
Bij computer practicums is het enige verschil met thuis doen vaak dat er begeleiding rondloopt, en meestal duurt het meer dan een kwartier voor diens komen helpen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meh, vaak steek je toch wel iets op bij zoiets en dat scheelt weer bij het leren voor tentamens.
Waarvan? Wijn drinken op terrasjes in de zon?quote:
Altijd leuk....quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
Je eigen geboortekaartjes terugvinden terwijl je aan het zoeken bent naar herinneringen van je zus die binnenkort gaat trouwen.
#KnieschotOntdekker
Gelukkig/helaas geen extra foto's van mijzelf als baby.quote:
Nee, was het maar waar. Gisteren van 9 uur 's ochtends tot half 11 's avonds gewerkt vanwege crisis ende paniek, en toen ik thuis kwam sloeg de insomnia toe. Heb misschien net een uurtje geslapen....quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarvan? Wijn drinken op terrasjes in de zon?
Aawwwquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig/helaas geen extra foto's van mijzelf als baby.
Daar hebben we al een heel album vanquote:
Ik was zoooooooooo schattig als baby/klein kindquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar hebben we al een heel album van
Vooral dat ja...quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was zoooooooooo schattig als baby/klein kind
Niks van te merken nu maar ach .. the gold old days
Ja ik ook als ik iedereen moet geloven. "De kleine ontdekker", "Opa's grote knul", "De sfeermaker in het restaurant"...quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was zoooooooooo schattig als baby/klein kind
Niks van te merken nu maar ach .. the gold old days
Betekent dit niet gewoon dat je irritant was?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"De sfeermaker in het restaurant"...
Ooit een hele dvd vol gekregen met oude kiekjes die mijn moeder had ingescand voor mijn verjaardag, zo tof om die shit weer terug te vindenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig/helaas geen extra foto's van mijzelf als baby.
Ja, zo'n harde krijser.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betekent dit niet gewoon dat je irritant was?
Nee, ik zat constant te lachen om wat voor reden dan ook. En de mensen vonden het leukquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betekent dit niet gewoon dat je irritant was?
Soms wel ja. Als je dan jezelf na 30 jaar terug ziet is dat best apart soms.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit een hele dvd vol gekregen met oude kiekjes die mijn moeder had ingescand voor mijn verjaardag, zo tof om die shit weer terug te vinden
alle baby's zijn vies lelijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn broer is bezig met de hele stamboom van de familie verder uit te pluizen en zit ook alle oude foto's en negatieven in te scannen, tot aan begin 20ste eeuw. Best wel freaky als je dan bij voorouders kenmerken terugziet van jezelf, zelfde neus enzo.
Ik was trouwens een vies lelijke baby, mijn vrouw noemt me monkeyboy als ze het erover heeft en ik kan haar geen ongelijk geven.
Dat is best een eind terug. Ik hoop dat ook ooit eens te zien. Van mijn familie dan uiteraard.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn broer is bezig met de hele stamboom van de familie verder uit te pluizen en zit ook alle oude foto's en negatieven in te scannen, tot aan begin 20ste eeuw. Best wel freaky als je dan bij voorouders kenmerken terugziet van jezelf, zelfde neus enzo.
Ik was trouwens een vies lelijke baby, mijn vrouw noemt me monkeyboy als ze het erover heeft en ik kan haar geen ongelijk geven.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef Harmankardon het volgende:
Jij was leuk zeg je?quote:
Nee dat zeg ik niet.. Ik vind alle baby's lelijk.. of nouhja niet allemaal even knap. Uitzonderingen daargelaten (nee mijn eigen kinderen horen daar niet bij)quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij was leuk zeg je?
Bij mij ging het wel even langer door, ik zag niet uit tot mijn 8ste ofzo. Nouja, maak er maar 12 van als ik eerlijk ben.
Zijn ze ook. Baby's zijn waardeloos, ze worden pas boeiend als ze zalfstandig een biertje uitquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.. Ik vind alle baby's lelijk.. of nouhja niet allemaal even knap. Uitzonderingen daargelaten (nee mijn eigen kinderen horen daar niet bij)
Zelfs dat is nog geen garantie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:01 schreef Fascination het volgende:
Ik vind baby's vaak alleen leuk als ik de ouders ook leuk vind of iig goed ken.
Bijna wel. Meestal als ik ze vasthoud.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beginnen ze te huilen als ze je zien?
Ik zag er juist schattig uit tot mijn pubertijd, toen ging het mis.... Het is gelukkig weer goed gekomenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:54 schreef Harmankardon het volgende:
Bij mij ging het wel even langer door, ik zag niet uit tot mijn 8ste ofzo. Nouja, maak er maar 12 van als ik eerlijk ben.
Dat klopt toch niet? Ze zeggen toch juist; lelijk in de luier, mooi in de sluier?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ben lelijk geboren, en ik zal lelijk sterven. Lekker consistent.
Zulke waarbij je moet zeggen 'grappig kind' in plaats van 'mooi kind'.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:14 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind ze altijd wel leuktenzij ze écht lelijk zijn, al heeft dat ook wel weer wat aandoenlijks.
Je sterft toch niet op je bruiloft?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet? Ze zeggen toch juist; lelijk in de luier, mooi in de sluier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |