Zonde van je tijd.. ik zou thuisblijvenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef Fera het volgende:
Ik twijfel of ik naar school moet gaan. Maar 1,5 uur les en dan stom achter een computer zitten en grafiekjes maken in Excel.Ik ben bijna net zo lang onderweg als dat ik les heb.
Je hebt je keuze al gemaakt zie ik. ^^quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef Fera het volgende:
Ik twijfel of ik naar school moet gaan. Maar 1,5 uur les en dan stom achter een computer zitten en grafiekjes maken in Excel.Ik ben bijna net zo lang onderweg als dat ik les heb.
Misschien is het wel gezellig. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef Fera het volgende:
Nah. Niemand praat met elkaar dan.quote:
Meh, vaak steek je toch wel iets op bij zoiets en dat scheelt weer bij het leren voor tentamens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een autistenklas.
Bij geen kans op gezelligheid zou ik niet gaan denk ik.
Dit kan ik ook gewoon thuis leren. Alles staat op intranet. Handleiding, filmpjes ter begeleiding. De docent zegt: "Ga maar aan de slag" (van tevoren moet je thuis al een filmpje hebben gekeken) en loopt af en toe rond om te vragen oid te beantwoorden. Ik zou er heus wel heen gaan als ik op school was, maar ik vind dit wel een beetje zonde.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meh, vaak steek je toch wel iets op bij zoiets en dat scheelt weer bij het leren voor tentamens.
Bij computer practicums is het enige verschil met thuis doen vaak dat er begeleiding rondloopt, en meestal duurt het meer dan een kwartier voor diens komen helpen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meh, vaak steek je toch wel iets op bij zoiets en dat scheelt weer bij het leren voor tentamens.
Waarvan? Wijn drinken op terrasjes in de zon?quote:
Altijd leuk....quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
Je eigen geboortekaartjes terugvinden terwijl je aan het zoeken bent naar herinneringen van je zus die binnenkort gaat trouwen.
#KnieschotOntdekker
Gelukkig/helaas geen extra foto's van mijzelf als baby.quote:
Nee, was het maar waar. Gisteren van 9 uur 's ochtends tot half 11 's avonds gewerkt vanwege crisis ende paniek, en toen ik thuis kwam sloeg de insomnia toe. Heb misschien net een uurtje geslapen....quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarvan? Wijn drinken op terrasjes in de zon?
Aawwwquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig/helaas geen extra foto's van mijzelf als baby.
Daar hebben we al een heel album vanquote:
Ik was zoooooooooo schattig als baby/klein kindquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar hebben we al een heel album van
Vooral dat ja...quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was zoooooooooo schattig als baby/klein kind
Niks van te merken nu maar ach .. the gold old days
Ja ik ook als ik iedereen moet geloven. "De kleine ontdekker", "Opa's grote knul", "De sfeermaker in het restaurant"...quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was zoooooooooo schattig als baby/klein kind
Niks van te merken nu maar ach .. the gold old days
Betekent dit niet gewoon dat je irritant was?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"De sfeermaker in het restaurant"...
Ooit een hele dvd vol gekregen met oude kiekjes die mijn moeder had ingescand voor mijn verjaardag, zo tof om die shit weer terug te vindenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig/helaas geen extra foto's van mijzelf als baby.
Ja, zo'n harde krijser.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betekent dit niet gewoon dat je irritant was?
Nee, ik zat constant te lachen om wat voor reden dan ook. En de mensen vonden het leukquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betekent dit niet gewoon dat je irritant was?
Soms wel ja. Als je dan jezelf na 30 jaar terug ziet is dat best apart soms.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit een hele dvd vol gekregen met oude kiekjes die mijn moeder had ingescand voor mijn verjaardag, zo tof om die shit weer terug te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |