Ik denk dat jij nog best een goede kans zou maken jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:44 schreef Fera het volgende:
Pls. Mijn e-penis lacht die van jullie uit.
Want het aantal posts doen mijn boobs groeien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, gezien je aantal posts weet ik wel zeker van niet
We kunnen inderdaad niet tegen Hep opquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:44 schreef Fera het volgende:
Pls. Mijn e-penis lacht die van jullie uit.
Wel je e-boobs. Als dat andere toch eens zo wasquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want het aantal posts doen mijn boobs groeien?
Snel naar de 100.000 toe dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan was ik Lola Ferrari 2.0quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel je e-boobs. Als dat andere toch eens zo was
Succes. Zet em op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Snel naar de 100.000 toe dan.Ik dan, jij bent daar allang.
Snotverquote:
Noem je Hep nu een penis?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad niet tegen Hep op
Ik denk dat ik FOK! maar moet gaan verlaten dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik FOK! maar moet gaan verlaten dan.
De jouwe zijn al perfect?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis mee. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Positieve invloed van Kaneel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn al maten gegroeid sinds ik begon hier te posten, ik wil ze niet groter.
Weet niet, ik was er in 2011 al niet blij mee dat ze groeiden.quote:
Ach maakt ook verder niet uit. Het was niet boeiend (in mijn beleving dan)quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat maken jullie er van...
Ik vroeg me gewoon iets af, ik bracht het verkeerd...
airbags zijn duurder dan een TomTom (van bepaalde merken/modellen), dus tja dan die maar stelen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze airbags uit een auto willen jatten
Dat je inbreekt voor een tomtom of voor iets anders waardevols gokt in het dashboardkastje maar WHY airbags?
Ik vind het bizar...quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
airbags zijn duurder dan een TomTom (van bepaalde merken/modellen), dus tja dan die maar stelen.
Ik geloof dat er vannacht al 6 meldingen waren. Het ziet er ook gewoon niet uit.. neem dan gewoon de hele auto mee ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is het ook. Mja als iets duur/kostbaar is, zullen mensen het blijven/willen stelen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |