alle baby's zijn vies lelijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn broer is bezig met de hele stamboom van de familie verder uit te pluizen en zit ook alle oude foto's en negatieven in te scannen, tot aan begin 20ste eeuw. Best wel freaky als je dan bij voorouders kenmerken terugziet van jezelf, zelfde neus enzo.
Ik was trouwens een vies lelijke baby, mijn vrouw noemt me monkeyboy als ze het erover heeft en ik kan haar geen ongelijk geven.
Dat is best een eind terug. Ik hoop dat ook ooit eens te zien. Van mijn familie dan uiteraard.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn broer is bezig met de hele stamboom van de familie verder uit te pluizen en zit ook alle oude foto's en negatieven in te scannen, tot aan begin 20ste eeuw. Best wel freaky als je dan bij voorouders kenmerken terugziet van jezelf, zelfde neus enzo.
Ik was trouwens een vies lelijke baby, mijn vrouw noemt me monkeyboy als ze het erover heeft en ik kan haar geen ongelijk geven.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef Harmankardon het volgende:
Jij was leuk zeg je?quote:
Nee dat zeg ik niet.. Ik vind alle baby's lelijk.. of nouhja niet allemaal even knap. Uitzonderingen daargelaten (nee mijn eigen kinderen horen daar niet bij)quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij was leuk zeg je?
Bij mij ging het wel even langer door, ik zag niet uit tot mijn 8ste ofzo. Nouja, maak er maar 12 van als ik eerlijk ben.
Zijn ze ook. Baby's zijn waardeloos, ze worden pas boeiend als ze zalfstandig een biertje uitquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.. Ik vind alle baby's lelijk.. of nouhja niet allemaal even knap. Uitzonderingen daargelaten (nee mijn eigen kinderen horen daar niet bij)
Zelfs dat is nog geen garantie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:01 schreef Fascination het volgende:
Ik vind baby's vaak alleen leuk als ik de ouders ook leuk vind of iig goed ken.
Bijna wel. Meestal als ik ze vasthoud.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beginnen ze te huilen als ze je zien?
Ik zag er juist schattig uit tot mijn pubertijd, toen ging het mis.... Het is gelukkig weer goed gekomenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:54 schreef Harmankardon het volgende:
Bij mij ging het wel even langer door, ik zag niet uit tot mijn 8ste ofzo. Nouja, maak er maar 12 van als ik eerlijk ben.
Dat klopt toch niet? Ze zeggen toch juist; lelijk in de luier, mooi in de sluier?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ben lelijk geboren, en ik zal lelijk sterven. Lekker consistent.
Zulke waarbij je moet zeggen 'grappig kind' in plaats van 'mooi kind'.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:14 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind ze altijd wel leuktenzij ze écht lelijk zijn, al heeft dat ook wel weer wat aandoenlijks.
Je sterft toch niet op je bruiloft?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet? Ze zeggen toch juist; lelijk in de luier, mooi in de sluier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |