Jawel, heb alleen geen apple tv.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Kan je de ipad met Sport 1 Go niet streamen naar een apple tv?
Hoe doe je dat dan precies?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:16 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom zoveel moeite ervoor doen als je het gelijk live met tor kan kijken.
Als je een smart tv heb gaat dat makkelijk.
En als je geen smartTV heb is dat chromecasten een betere oplossing.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:16 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom zoveel moeite ervoor doen als je het gelijk live met tor kan kijken.
Als je een smart tv heb gaat dat makkelijk.
Download het op je tv en zoek de wedstrijden op.quote:
Vrijdag gaat de boel op transport heb ik gehoord. Ik las ook ergens dat Max vandaag naar Melbourne vertrekt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:11 schreef twiFight het volgende:
Geheel mee eens, maar ik ben ook geen interessante nieuwtjes tegengekomenWaarschijnlijk zit alles en iedereen in het vliegtuig richting Aussie momenteel.
Momenteel is er ook nog geen boeiend nieuwsquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:00 schreef caspervc het volgende:
Wat heeft dit hele gesprek met F1 nieuwtjes te maken? Beetje off topic toch?
Volgens mij is DHL sponsor en die heeft wel een aantal Jumbo jets. En een paar jaar geleden ging alles via Schiphol omdat ze daar de materialen hebben om de boel te scannen. Weet alleen of dat nu nog zo is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:29 schreef Karstman het volgende:
Wie vervoert al die wagens en spul eigenlijk? Hebben ze eigen kisten of huren ze gewoon een vrachtvliegtuig?
En Emirates doet ook wat meen ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:35 schreef WEST het volgende:
[..]
Volgens mij is DHL sponsor en die heeft wel een aantal Jumbo jets. En een paar jaar geleden ging alles via Schiphol omdat ze daar de materialen hebben om de boel te scannen. Weet alleen of dat nu nog zo is.
Dat weet ik niet. Ik weet dat DHL officieel partner is. Maar het kan maar zo omdat er ook vanuit Italie vracht weg moet.quote:
Ja elk in hun eigen First Class cabine.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:49 schreef twiFight het volgende:
Ik vraag me overigens af of de coureurs ook verplicht gescheiden moeten vliegen.
Mijn god, die naamquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:53 schreef Karstman het volgende:
Hier bij DHL zelf ook nog wel een paar aardige filmpjes.
Volgens mij was er binnen DHL weinig discussie over wie er het F1 account kreegquote:
Giedo Van der Garde of Robin Frijns worden genoemd. Hiervan geef ik de eerste de meeste kans vanwege McGregor als sponsor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe staat het met het tweede zitje bij Manor? Magnussen rijdt nu de eerste race voor McLaren, Vandoorne schijnt geen optie te zijn en ik las vanochtend dat Merhi ook in een andere klasse gaat racen dit jaar.
Mwah ik geloof er geen donder van. McGregor heeft oa hun sponsoring bij William al terug getrokken, schijnen aardig onder druk te staan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Giedo Van der Garde of Robin Frijns worden genoemd. Hiervan geef ik de eerste de meeste kans vanwege McGregor als sponsor.
Jaja. Als het tot een boycot komt zul je zien dat de grote jongens misschien aan de kant blijven maar dat de kleinere teams toch gaan rijden voor de punten. En McLaren moet wel rijden anders geven ze toe dat hun hele verhaal hiervoor onzin was.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:25 schreef JohnB52 het volgende:
Jos Verstappen jarig en dit nieuws:
http://sportbild.bild.de/(...)-40018878.sport.html
Het is Bild joh. Waar maak je je druk om.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:06 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het sowieso onzin. Dat Jenson zich zorgen maakt zou ik nog heel vaag begrijpen, maar dat is dan een probleem tussen hem en McLaren om op te lossen, maar alle andere teams hebben al een jaar met dit systeem gereden. En dan zouden ze het nu opeens te gevaarlijk vinden? Ze maken die dingen zelf! (lees: het team danwel haar motorfabrikant). Beetje gaar om een race (= FIA/FOM en een hoop aanverwante partijen) te gaan boycotten omdat je blijkbaar bang bent dat je eigen onderdeel niet deugt.
Staat nog tegenover dat er vorig jaar niets mis is gegaan en het bij McLaren nu ook nog zéééééééér de vraag is dat het met de mgu-k te maken heeft. Ook gaf de gecrashte McLaren geen gevaar met de mgu-k aan.
Klopt, Vodafone is heul geen sponsor meer van McLaren!quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef D. het volgende:
Dit plaatje uit de OP is ook al even achterhaald
[ afbeelding ]
zoals ik al 6 delen geleden meldde nadat ik de OP geüpdate hadquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef D. het volgende:
Dit plaatje uit de OP is ook al even achterhaald
[ afbeelding ]
ondertussen kan de Manor-info ook bijgewerkt worden, en mag Caterham van mij part er helemaal uit....quote:Op zondag 4 januari 2015 21:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Aangepast in de OP:
- coureurs wisselingen
- teams die van motor verandert zijn
- volgorde v.d. teams tov wk-stand
- 2015 kalender copy/pasta van de F1 wiki
- 2014 regels clip gewijzigd naar 2015
Nog te doen:
- 2015 nieuwtjes-banner
- nieuwe 2015 kalender met zender-schema
Zou tamelijk lullig zijn als alle coureurs en reservecoureurs in hetzelfde vliegtuig zitten en crashen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:49 schreef twiFight het volgende:
Ik vraag me overigens af of de coureurs ook verplicht gescheiden moeten vliegen.
En Freijns dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou tamelijk lullig zijn als alle coureurs en reservecoureurs in hetzelfde vliegtuig zitten en crashen.
Geen F1 meer
Nou ja, daarom vroeg ik het ook. Zo is in het verleden wel eens een heel voetbalteam in één klap verdwenen omdat het vliegtuig waarin ze allemaal zaten neerstortte. Er kan natuurlijk altijd wat gebeuren, maar je tovert niet zomaar even twee topcoureurs uit een hoed. Bovendien hebben de teams maar weinig reservecoureurs, die vaak niet eens zo heel veel ervaring hebben (met de auto van dat seizoen).quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou tamelijk lullig zijn als alle coureurs en reservecoureurs in hetzelfde vliegtuig zitten en crashen.
Geen F1 meer
Freijns. Kan je niet lezen ofzo?quote:
Ik wist het alleen van Hamilton zeker. Op youtube kwam ik de volgende info tegen (betrouwbaarheid onbekend)quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat er ook veel zijn die met eigen vervoer (lees: vliegtuig) komen. Of vergis ik me dan heel erg?
Ik heb het dan over de lewissen, vettels, alonsos en kimi's van de sport zegmaar en niet over bv een sutil of iets. Die zal vast geen eigenste vleegtuug hebben lijkt me.
En ik weet niet waarom, maar ik heb sterk het gevoel dat Kimi er ook wel het type voor is.quote:After the Grand Prix of Europe at Valencia Street Circuit with the victory of Fernando "Magic" Alonso many of the people who make up the circus of Formula 1 (Bernie Ecclestone, Anthony Hamilton, Michael Schumacher, Ron Dennis, Sebastian Vettel, Fernando Alonso from others) return to their barracks using their private jets, Valencia 6/24/2012.
ff?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Geralt het volgende:
Zijn er coureurs die ook zelf vliegen? Ik bedoel ze hebben natuurlijk geld zat voor ff een brevet te halen lijkt me.
En dan nog willen ze lekker rustig ontspannen. Worden die prive jets alleen voor vluchten binnnen europa gebruikt of gaan ze de wereld over?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
ff?
Je moet behoorlijk wat vlieguren maken om het te halen, en als je het eenmaal hebt moet je uren maken om het te mogen houdenMet drukke agenda's en tijdens het seizoen nooit lang op dezelfde plek zal dat wat lastig zijn lijkt me
Dat krijgen we zelden te zien, maar ze zitten continu op sponsor events ja. Was het niet Coulthard die een item deed waarbij hij Vettels dagplanner was? Die shit zat echt op de minuut strak gepland.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Met drukke agenda's en tijdens het seizoen nooit lang op dezelfde plek zal dat wat lastig zijn lijkt me
Ja dat weet ik toch allemaal niet manquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
ff?
Je moet behoorlijk wat vlieguren maken om het te halen, en als je het eenmaal hebt moet je uren maken om het te mogen houdenMet drukke agenda's en tijdens het seizoen nooit lang op dezelfde plek zal dat wat lastig zijn lijkt me
Sommige doen dat beter inderdaad:quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:30 schreef Coelho het volgende:
[..]
Had op z'n minst een livery over het hele vliegtuig verwacht
Zou het niet een goed idee zijn om teams met maar één team weer toe te laten? Zal toch een stuk goedkoper zijn en misschien zijn er dan meer gegadigden om een team te beginnen,quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:39 schreef sasquatsch het volgende:
Ja. Elk team moet met twee auto's deelnemen.
1 auto bedoel je denk ik, maar dat lijkt me niks.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zou het niet een goed idee zijn om teams met maar één team weer toe te laten? Zal toch een stuk goedkoper zijn en misschien zijn er dan meer gegadigden om een team te beginnen,
Een wagen inderdaad. Lange werkdag gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
1 auto bedoel je denk ik, maar dat lijkt me niks.
Dan krijg je echt een allegaartje zoals bij de indycar of het WEC.
http://www.theaustralian.(...)lph2mf-1227249857089quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:30 schreef Fiorano het volgende:
Van der Garde heeft een rechtzaak aangespannen tegen Sauber met als eis dat hij mag rijden in Australië. Zit nu mobiel dus linkjes plaatsen is even Kut
quote:Dutch F1 driver Giedo van der Garde has launched urgent legal action at Victorian Supreme Court claiming he has been unfairly dismissed by the Sauber racing team.
Mr van der Garde wants the court to force Sauber to give one of it's two starting drives in the upcoming grand prix at Albert Park.
Ja lekker, straks mag je één race rijden in een auto die gebouwd is voor een ander en bij een team wat niet met je samen wil werken. Alsof je dat moet willen... maargoedquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:36 schreef zoem het volgende:
[..]
http://www.theaustralian.(...)lph2mf-1227249857089
[..]
Rijden gaat niet gebeuren... flinke schadevergoeding daar is het ze denk ik om te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja lekker, straks mag je één race rijden in een auto die gebouwd is voor een ander en bij een team wat niet met je samen wil werken. Alsof je dat moet willen... maargoed
Vraag me wel af waarom hij in Australië een rechtzaak aanspant ipv zwitserlandquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:30 schreef Fiorano het volgende:
Van der Garde heeft een rechtzaak aangespannen tegen Sauber met als eis dat hij mag rijden in Australië. Zit nu mobiel dus linkjes plaatsen is even Kut
Omdat ze wellicht een ban kunnen instellen daar gok ik zodat het wordt of racen of niet racen (+ vergoeding) of totaal niet racen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij in Australië een rechtzaak aanspant ipv zwitserland
Wel lekker op tijd van Giedo zo een week vantevorenquote:Mr van der Garde originally took his case to the Arbitration Institution in Switzerland, which ordered Sauber keep him on the team.
Dan toch binnenkort nieuws van Frijns?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:33 schreef caspervc het volgende:
Dat betekent gelijk dat hij dus niet in de race is voor Manor... Anders doe je dit toch zowieso niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |