Freijns. Kan je niet lezen ofzo?quote:
Ik wist het alleen van Hamilton zeker. Op youtube kwam ik de volgende info tegen (betrouwbaarheid onbekend)quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat er ook veel zijn die met eigen vervoer (lees: vliegtuig) komen. Of vergis ik me dan heel erg?
Ik heb het dan over de lewissen, vettels, alonsos en kimi's van de sport zegmaar en niet over bv een sutil of iets. Die zal vast geen eigenste vleegtuug hebben lijkt me.
En ik weet niet waarom, maar ik heb sterk het gevoel dat Kimi er ook wel het type voor is.quote:After the Grand Prix of Europe at Valencia Street Circuit with the victory of Fernando "Magic" Alonso many of the people who make up the circus of Formula 1 (Bernie Ecclestone, Anthony Hamilton, Michael Schumacher, Ron Dennis, Sebastian Vettel, Fernando Alonso from others) return to their barracks using their private jets, Valencia 6/24/2012.
ff?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Geralt het volgende:
Zijn er coureurs die ook zelf vliegen? Ik bedoel ze hebben natuurlijk geld zat voor ff een brevet te halen lijkt me.
En dan nog willen ze lekker rustig ontspannen. Worden die prive jets alleen voor vluchten binnnen europa gebruikt of gaan ze de wereld over?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
ff?
Je moet behoorlijk wat vlieguren maken om het te halen, en als je het eenmaal hebt moet je uren maken om het te mogen houdenMet drukke agenda's en tijdens het seizoen nooit lang op dezelfde plek zal dat wat lastig zijn lijkt me
Dat krijgen we zelden te zien, maar ze zitten continu op sponsor events ja. Was het niet Coulthard die een item deed waarbij hij Vettels dagplanner was? Die shit zat echt op de minuut strak gepland.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Met drukke agenda's en tijdens het seizoen nooit lang op dezelfde plek zal dat wat lastig zijn lijkt me
Ja dat weet ik toch allemaal niet manquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
ff?
Je moet behoorlijk wat vlieguren maken om het te halen, en als je het eenmaal hebt moet je uren maken om het te mogen houdenMet drukke agenda's en tijdens het seizoen nooit lang op dezelfde plek zal dat wat lastig zijn lijkt me
Sommige doen dat beter inderdaad:quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:30 schreef Coelho het volgende:
[..]
Had op z'n minst een livery over het hele vliegtuig verwacht
Zou het niet een goed idee zijn om teams met maar één team weer toe te laten? Zal toch een stuk goedkoper zijn en misschien zijn er dan meer gegadigden om een team te beginnen,quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:39 schreef sasquatsch het volgende:
Ja. Elk team moet met twee auto's deelnemen.
1 auto bedoel je denk ik, maar dat lijkt me niks.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zou het niet een goed idee zijn om teams met maar één team weer toe te laten? Zal toch een stuk goedkoper zijn en misschien zijn er dan meer gegadigden om een team te beginnen,
Een wagen inderdaad. Lange werkdag gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
1 auto bedoel je denk ik, maar dat lijkt me niks.
Dan krijg je echt een allegaartje zoals bij de indycar of het WEC.
http://www.theaustralian.(...)lph2mf-1227249857089quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:30 schreef Fiorano het volgende:
Van der Garde heeft een rechtzaak aangespannen tegen Sauber met als eis dat hij mag rijden in Australië. Zit nu mobiel dus linkjes plaatsen is even Kut
quote:Dutch F1 driver Giedo van der Garde has launched urgent legal action at Victorian Supreme Court claiming he has been unfairly dismissed by the Sauber racing team.
Mr van der Garde wants the court to force Sauber to give one of it's two starting drives in the upcoming grand prix at Albert Park.
Ja lekker, straks mag je één race rijden in een auto die gebouwd is voor een ander en bij een team wat niet met je samen wil werken. Alsof je dat moet willen... maargoedquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:36 schreef zoem het volgende:
[..]
http://www.theaustralian.(...)lph2mf-1227249857089
[..]
Rijden gaat niet gebeuren... flinke schadevergoeding daar is het ze denk ik om te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja lekker, straks mag je één race rijden in een auto die gebouwd is voor een ander en bij een team wat niet met je samen wil werken. Alsof je dat moet willen... maargoed
Vraag me wel af waarom hij in Australië een rechtzaak aanspant ipv zwitserlandquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:30 schreef Fiorano het volgende:
Van der Garde heeft een rechtzaak aangespannen tegen Sauber met als eis dat hij mag rijden in Australië. Zit nu mobiel dus linkjes plaatsen is even Kut
Omdat ze wellicht een ban kunnen instellen daar gok ik zodat het wordt of racen of niet racen (+ vergoeding) of totaal niet racen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij in Australië een rechtzaak aanspant ipv zwitserland
Wel lekker op tijd van Giedo zo een week vantevorenquote:Mr van der Garde originally took his case to the Arbitration Institution in Switzerland, which ordered Sauber keep him on the team.
Dan toch binnenkort nieuws van Frijns?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:33 schreef caspervc het volgende:
Dat betekent gelijk dat hij dus niet in de race is voor Manor... Anders doe je dit toch zowieso niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |