Ja elk in hun eigen First Class cabine.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:49 schreef twiFight het volgende:
Ik vraag me overigens af of de coureurs ook verplicht gescheiden moeten vliegen.
Mijn god, die naamquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:53 schreef Karstman het volgende:
Hier bij DHL zelf ook nog wel een paar aardige filmpjes.
Volgens mij was er binnen DHL weinig discussie over wie er het F1 account kreegquote:
Giedo Van der Garde of Robin Frijns worden genoemd. Hiervan geef ik de eerste de meeste kans vanwege McGregor als sponsor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe staat het met het tweede zitje bij Manor? Magnussen rijdt nu de eerste race voor McLaren, Vandoorne schijnt geen optie te zijn en ik las vanochtend dat Merhi ook in een andere klasse gaat racen dit jaar.
Mwah ik geloof er geen donder van. McGregor heeft oa hun sponsoring bij William al terug getrokken, schijnen aardig onder druk te staan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Giedo Van der Garde of Robin Frijns worden genoemd. Hiervan geef ik de eerste de meeste kans vanwege McGregor als sponsor.
Jaja. Als het tot een boycot komt zul je zien dat de grote jongens misschien aan de kant blijven maar dat de kleinere teams toch gaan rijden voor de punten. En McLaren moet wel rijden anders geven ze toe dat hun hele verhaal hiervoor onzin was.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:25 schreef JohnB52 het volgende:
Jos Verstappen jarig en dit nieuws:
http://sportbild.bild.de/(...)-40018878.sport.html
Het is Bild joh. Waar maak je je druk om.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:06 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het sowieso onzin. Dat Jenson zich zorgen maakt zou ik nog heel vaag begrijpen, maar dat is dan een probleem tussen hem en McLaren om op te lossen, maar alle andere teams hebben al een jaar met dit systeem gereden. En dan zouden ze het nu opeens te gevaarlijk vinden? Ze maken die dingen zelf! (lees: het team danwel haar motorfabrikant). Beetje gaar om een race (= FIA/FOM en een hoop aanverwante partijen) te gaan boycotten omdat je blijkbaar bang bent dat je eigen onderdeel niet deugt.
Staat nog tegenover dat er vorig jaar niets mis is gegaan en het bij McLaren nu ook nog zéééééééér de vraag is dat het met de mgu-k te maken heeft. Ook gaf de gecrashte McLaren geen gevaar met de mgu-k aan.
Klopt, Vodafone is heul geen sponsor meer van McLaren!quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef D. het volgende:
Dit plaatje uit de OP is ook al even achterhaald
[ afbeelding ]
zoals ik al 6 delen geleden meldde nadat ik de OP geüpdate hadquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef D. het volgende:
Dit plaatje uit de OP is ook al even achterhaald
[ afbeelding ]
ondertussen kan de Manor-info ook bijgewerkt worden, en mag Caterham van mij part er helemaal uit....quote:Op zondag 4 januari 2015 21:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Aangepast in de OP:
- coureurs wisselingen
- teams die van motor verandert zijn
- volgorde v.d. teams tov wk-stand
- 2015 kalender copy/pasta van de F1 wiki
- 2014 regels clip gewijzigd naar 2015
Nog te doen:
- 2015 nieuwtjes-banner
- nieuwe 2015 kalender met zender-schema
Zou tamelijk lullig zijn als alle coureurs en reservecoureurs in hetzelfde vliegtuig zitten en crashen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:49 schreef twiFight het volgende:
Ik vraag me overigens af of de coureurs ook verplicht gescheiden moeten vliegen.
En Freijns dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou tamelijk lullig zijn als alle coureurs en reservecoureurs in hetzelfde vliegtuig zitten en crashen.
Geen F1 meer
Nou ja, daarom vroeg ik het ook. Zo is in het verleden wel eens een heel voetbalteam in één klap verdwenen omdat het vliegtuig waarin ze allemaal zaten neerstortte. Er kan natuurlijk altijd wat gebeuren, maar je tovert niet zomaar even twee topcoureurs uit een hoed. Bovendien hebben de teams maar weinig reservecoureurs, die vaak niet eens zo heel veel ervaring hebben (met de auto van dat seizoen).quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou tamelijk lullig zijn als alle coureurs en reservecoureurs in hetzelfde vliegtuig zitten en crashen.
Geen F1 meer
Freijns. Kan je niet lezen ofzo?quote:
Ik wist het alleen van Hamilton zeker. Op youtube kwam ik de volgende info tegen (betrouwbaarheid onbekend)quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat er ook veel zijn die met eigen vervoer (lees: vliegtuig) komen. Of vergis ik me dan heel erg?
Ik heb het dan over de lewissen, vettels, alonsos en kimi's van de sport zegmaar en niet over bv een sutil of iets. Die zal vast geen eigenste vleegtuug hebben lijkt me.
En ik weet niet waarom, maar ik heb sterk het gevoel dat Kimi er ook wel het type voor is.quote:After the Grand Prix of Europe at Valencia Street Circuit with the victory of Fernando "Magic" Alonso many of the people who make up the circus of Formula 1 (Bernie Ecclestone, Anthony Hamilton, Michael Schumacher, Ron Dennis, Sebastian Vettel, Fernando Alonso from others) return to their barracks using their private jets, Valencia 6/24/2012.
ff?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Geralt het volgende:
Zijn er coureurs die ook zelf vliegen? Ik bedoel ze hebben natuurlijk geld zat voor ff een brevet te halen lijkt me.
En dan nog willen ze lekker rustig ontspannen. Worden die prive jets alleen voor vluchten binnnen europa gebruikt of gaan ze de wereld over?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
ff?
Je moet behoorlijk wat vlieguren maken om het te halen, en als je het eenmaal hebt moet je uren maken om het te mogen houdenMet drukke agenda's en tijdens het seizoen nooit lang op dezelfde plek zal dat wat lastig zijn lijkt me
Dat krijgen we zelden te zien, maar ze zitten continu op sponsor events ja. Was het niet Coulthard die een item deed waarbij hij Vettels dagplanner was? Die shit zat echt op de minuut strak gepland.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Met drukke agenda's en tijdens het seizoen nooit lang op dezelfde plek zal dat wat lastig zijn lijkt me
Ja dat weet ik toch allemaal niet manquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
ff?
Je moet behoorlijk wat vlieguren maken om het te halen, en als je het eenmaal hebt moet je uren maken om het te mogen houdenMet drukke agenda's en tijdens het seizoen nooit lang op dezelfde plek zal dat wat lastig zijn lijkt me
Sommige doen dat beter inderdaad:quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:30 schreef Coelho het volgende:
[..]
Had op z'n minst een livery over het hele vliegtuig verwacht
Zou het niet een goed idee zijn om teams met maar één team weer toe te laten? Zal toch een stuk goedkoper zijn en misschien zijn er dan meer gegadigden om een team te beginnen,quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:39 schreef sasquatsch het volgende:
Ja. Elk team moet met twee auto's deelnemen.
1 auto bedoel je denk ik, maar dat lijkt me niks.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zou het niet een goed idee zijn om teams met maar één team weer toe te laten? Zal toch een stuk goedkoper zijn en misschien zijn er dan meer gegadigden om een team te beginnen,
Een wagen inderdaad. Lange werkdag gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
1 auto bedoel je denk ik, maar dat lijkt me niks.
Dan krijg je echt een allegaartje zoals bij de indycar of het WEC.
http://www.theaustralian.(...)lph2mf-1227249857089quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:30 schreef Fiorano het volgende:
Van der Garde heeft een rechtzaak aangespannen tegen Sauber met als eis dat hij mag rijden in Australië. Zit nu mobiel dus linkjes plaatsen is even Kut
quote:Dutch F1 driver Giedo van der Garde has launched urgent legal action at Victorian Supreme Court claiming he has been unfairly dismissed by the Sauber racing team.
Mr van der Garde wants the court to force Sauber to give one of it's two starting drives in the upcoming grand prix at Albert Park.
Ja lekker, straks mag je één race rijden in een auto die gebouwd is voor een ander en bij een team wat niet met je samen wil werken. Alsof je dat moet willen... maargoedquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:36 schreef zoem het volgende:
[..]
http://www.theaustralian.(...)lph2mf-1227249857089
[..]
Rijden gaat niet gebeuren... flinke schadevergoeding daar is het ze denk ik om te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja lekker, straks mag je één race rijden in een auto die gebouwd is voor een ander en bij een team wat niet met je samen wil werken. Alsof je dat moet willen... maargoed
Vraag me wel af waarom hij in Australië een rechtzaak aanspant ipv zwitserlandquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:30 schreef Fiorano het volgende:
Van der Garde heeft een rechtzaak aangespannen tegen Sauber met als eis dat hij mag rijden in Australië. Zit nu mobiel dus linkjes plaatsen is even Kut
Omdat ze wellicht een ban kunnen instellen daar gok ik zodat het wordt of racen of niet racen (+ vergoeding) of totaal niet racen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij in Australië een rechtzaak aanspant ipv zwitserland
Wel lekker op tijd van Giedo zo een week vantevorenquote:Mr van der Garde originally took his case to the Arbitration Institution in Switzerland, which ordered Sauber keep him on the team.
Dan toch binnenkort nieuws van Frijns?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:33 schreef caspervc het volgende:
Dat betekent gelijk dat hij dus niet in de race is voor Manor... Anders doe je dit toch zowieso niet?
Blick meldde een tijdje terug al dat Van der Garde twee rechtszaken tegen Sauber gewonnen had. Maar even later was het artikel weer verdwenen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:29 schreef Bluurgh het volgende:
En in het artikel staat dat hij dat al gedaan heeft.
[..]
Wel lekker op tijd van Giedo zo een week vantevorenmaar dat zal vast wel iets strategisch hebben ofzo.
Jos is toch in de buurtquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:26 schreef sasquatsch het volgende:
Manor heeft iemand nodig met een superlicentie. En die zijn dun gezaaid tegenwoordig.
Neem aan dat Giedo hier al tijd mee bezig is en dit inderdaad als een laatste redmiddel ziet om er nog wat uit te slepen (financieel)quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:29 schreef Bluurgh het volgende:
En in het artikel staat dat hij dat al gedaan heeft.
[..]
Wel lekker op tijd van Giedo zo een week vantevorenmaar dat zal vast wel iets strategisch hebben ofzo.
Hij wil, volkomen terecht, een afkoopsom voor contractbreuk. Zou ik ook doen, fuck Sauber in dat geval.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Neem aan dat Giedo hier al tijd mee bezig is en dit inderdaad als een laatste redmiddel ziet om er nog wat uit te slepen (financieel)
Dit Topique even in de gaten houden:quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:10 schreef LuieSurinamer het volgende:
Waar blijft de F1 manager eigenlijk?
Deze shit is zo fucking zinloos he. Als het nieuws 'snel' komt, plaats dan pas een bericht wanneer dat nieuws er is. Dit is een aankondiging van een aankondiging.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:35 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan toch binnenkort nieuws van Frijns?
[ afbeelding ]
Lijkt wel een Rolls Roycequote:Op donderdag 5 maart 2015 12:03 schreef Fiorano het volgende:
De nieuwe Safety car:
[ afbeelding ]
En de nieuwe Medical Car
[ afbeelding ]
Die zie ik even niet hahahaquote:
Je hebt een beetje fantasie nodigquote:
van Jos bedoel je dan? Zo ja, is het antwoord nee. Als ze 3 jaar niet meer geracet hebben in de F1 moeten ze een nieuwe aanvraag doen. Daarbij moeten ze aantonen dat ze de periode vooraf aanzienlijke resultaten hebben behaald, Jos zal daardoor dus ook niet meer in aanmerking komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:38 schreef PPL het volgende:
Is zijn superlicentie nog geldig eigenlijk?
Ik denk dat Jos dit jaar wel met Max mee gaat reizen. Hij mag immers nog niet op de openbare weg rijdenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:00 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop wel, nu Max de complete begeleiding van RedBull heeft, Jos meer tijd neemt voor zich zelf en weer gaat racen in de GT's of Endurance-racerij. Moet ie wel eerst naar de sportschool denk ik, maar denk dat hij best weer leuke races kan rijden nationaal en/of internationaal.
Met die BMW in Baku was hij ook direct snel, maar die andere JV stuurde hem zo de muur in
iemand nog een voorvleugel aan de muur in huis?twitter:CaterhamF1 twitterde op donderdag 05-03-2015 om 10:53:11#CaterhamF1 #Auction Race Equip LOT266 2014 Nose Cone & wing No.10 #Kobayashi see http://t.co/2D7ESsC3Ss #f1jp #F1 http://t.co/g2wMCUazq9 reageer retweet
Eens. En ik hoop dat Sutil hetzelfde gaat doen als vdG.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij wil, volkomen terecht, een afkoopsom voor contractbreuk. Zou ik ook doen, fuck Sauber in dat geval.
Dan hoop ik dat ze beiden moeten rijden bij Sauber.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eens. En ik hoop dat Sutil hetzelfde gaat doen als vdG.
Zo ver zal het niet komen denk ik. Denk dat die met een zak geld gaan komen om ze uit te kopen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze beiden moeten rijden bij Sauber.Dan heeft Sauber een groot probleem.
F1 kan wel twee extra coureurs gebruiken, het Sutil van Garde-Ferrari Racing Team op kosten van Sauber.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze beiden moeten rijden bij Sauber.Dan heeft Sauber een groot probleem.
ja dat zal ook wel. Maar het zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo ver zal het niet komen denk ik. Denk dat die met een zak geld gaan komen om ze uit te kopen.
Maar vind het gewoonweg zeer triest hoe ze met die twee om gaan op dit moment.
8000 pond openingsbod...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:16 schreef WEST het volgende:
iemand nog een voorvleugel aan de muur in huis?twitter:CaterhamF1 twitterde op donderdag 05-03-2015 om 10:53:11#CaterhamF1 #Auction Race Equip LOT266 2014 Nose Cone & wing No.10 #Kobayashi see http://t.co/2D7ESsC3Ss #f1jp #F1 http://t.co/g2wMCUazq9 reageer retweet
is eens wat anders dan een hertenkop
Wellicht in de contracten van de huidige rijders van Sauber opgenomen dat die sponsoren dat bedrag bij 1 brengen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef sasquatsch het volgende:
Sauber dwingen om met een flinke zak geld over de brug te komen en dan dat geld gebruiken om bij Manor in te stappen.
Als dat zo is dan weet ik niet of ik blij moet zijn of niet. Wat kan Manor nou uitrichten?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:35 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan toch binnenkort nieuws van Frijns?
[ afbeelding ]
Thanks, zo even kijkenquote:
Voorlopig niets. Maar je staat in ieder geval op de grid, waardoor je eventueel ook volgend jaar F1 kan rijden aangezien volgend jaar de nieuwe superlicentieregels in gaan en beide daar niet (meer) voor in aanmerking komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als dat zo is dan weet ik niet of ik blij moet zijn of niet. Wat kan Manor nou uitrichten?
Is die regel ook voor coureurs die al een superlicentie hebben? Dat zou natuurlijk raar zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
aangezien volgend jaar de nieuwe superlicentieregels in gaan en beide daar niet (meer) voor in aanmerking komen.
Als ze m dit jaar niet behouden zijn ze m dus wel kwijt en kunnen lastig een nieuwe krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is die regel ook voor coureurs die al een superlicentie hebben? Dat zou natuurlijk raar zijn.
Die zak geld is nou net het probleem, ben benieuwdquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo ver zal het niet komen denk ik. Denk dat die met een zak geld gaan komen om ze uit te kopen.
Maar vind het gewoonweg zeer triest hoe ze met die twee om gaan op dit moment.
En als ze dit jaar 1 race rijden (Australie, zoals geeist?)quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ze m dit jaar niet behouden zijn ze m dus wel kwijt en kunnen lastig een nieuwe krijgen.
Grappig, dacht dat het alleen voor nieuwe coureurs gold. Het is natuurlijk ook een beetje raar. Dan zou ook iets van 80% van de Nederlandse rijbewijsbezitters opnieuw moeten afrijden omdat je het tegenwoordig leert met navigatie en het nieuwe rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ze m dit jaar niet behouden zijn ze m dus wel kwijt en kunnen lastig een nieuwe krijgen.
Zou voor vele weggebruikers geen slecht idee zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Grappig, dacht dat het alleen voor nieuwe coureurs gold. Het is natuurlijk ook een beetje raar. Dan zou ook iets van 80% van de Nederlandse rijbewijsbezitters opnieuw moeten afrijden omdat je het tegenwoordig leert met navigatie en het nieuwe rijden.
Is te weinig voor Frijns.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:51 schreef caspervc het volgende:
[..]
En als ze dit jaar 1 race rijden (Australie, zoals geeist?)
Van der Garde zou volgend jaar dus wel in aanmerking komen vanwege zijn jaar bij Caterham in 2013. Maar Frijns moet dit jaar minimaal 5 races rijden om volgend jaar ook een kans te maken.quote:Have made at least five starts in races counting for the FIA Formula One World Championship for Drivers the previous year, or at least 15 starts within the previous 3 years.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |