Ja lekker, straks mag je één race rijden in een auto die gebouwd is voor een ander en bij een team wat niet met je samen wil werken. Alsof je dat moet willen... maargoedquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:36 schreef zoem het volgende:
[..]
http://www.theaustralian.(...)lph2mf-1227249857089
[..]
Rijden gaat niet gebeuren... flinke schadevergoeding daar is het ze denk ik om te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja lekker, straks mag je één race rijden in een auto die gebouwd is voor een ander en bij een team wat niet met je samen wil werken. Alsof je dat moet willen... maargoed
Vraag me wel af waarom hij in Australië een rechtzaak aanspant ipv zwitserlandquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:30 schreef Fiorano het volgende:
Van der Garde heeft een rechtzaak aangespannen tegen Sauber met als eis dat hij mag rijden in Australië. Zit nu mobiel dus linkjes plaatsen is even Kut
Omdat ze wellicht een ban kunnen instellen daar gok ik zodat het wordt of racen of niet racen (+ vergoeding) of totaal niet racen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij in Australië een rechtzaak aanspant ipv zwitserland
Wel lekker op tijd van Giedo zo een week vantevorenquote:Mr van der Garde originally took his case to the Arbitration Institution in Switzerland, which ordered Sauber keep him on the team.
Dan toch binnenkort nieuws van Frijns?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:33 schreef caspervc het volgende:
Dat betekent gelijk dat hij dus niet in de race is voor Manor... Anders doe je dit toch zowieso niet?
Blick meldde een tijdje terug al dat Van der Garde twee rechtszaken tegen Sauber gewonnen had. Maar even later was het artikel weer verdwenen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:29 schreef Bluurgh het volgende:
En in het artikel staat dat hij dat al gedaan heeft.
[..]
Wel lekker op tijd van Giedo zo een week vantevorenmaar dat zal vast wel iets strategisch hebben ofzo.
Jos is toch in de buurtquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:26 schreef sasquatsch het volgende:
Manor heeft iemand nodig met een superlicentie. En die zijn dun gezaaid tegenwoordig.
Neem aan dat Giedo hier al tijd mee bezig is en dit inderdaad als een laatste redmiddel ziet om er nog wat uit te slepen (financieel)quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:29 schreef Bluurgh het volgende:
En in het artikel staat dat hij dat al gedaan heeft.
[..]
Wel lekker op tijd van Giedo zo een week vantevorenmaar dat zal vast wel iets strategisch hebben ofzo.
Hij wil, volkomen terecht, een afkoopsom voor contractbreuk. Zou ik ook doen, fuck Sauber in dat geval.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Neem aan dat Giedo hier al tijd mee bezig is en dit inderdaad als een laatste redmiddel ziet om er nog wat uit te slepen (financieel)
Dit Topique even in de gaten houden:quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:10 schreef LuieSurinamer het volgende:
Waar blijft de F1 manager eigenlijk?
Deze shit is zo fucking zinloos he. Als het nieuws 'snel' komt, plaats dan pas een bericht wanneer dat nieuws er is. Dit is een aankondiging van een aankondiging.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:35 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan toch binnenkort nieuws van Frijns?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |