Ik ga dit nog proberen:quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
maar silverlight plugin werkt niet in chrome, wel in firefox.
35 euro zag ik bij mediamarkt en boltjequote:Op woensdag 4 maart 2015 01:38 schreef twiFight het volgende:
Dat kan, dat ding heet een 'Chromecast' en die moet je eerst aanschaffen. Kost je enkele tientjes.
Maar wil je vanuit Chrome browser desktop kunnen casten dat gaat zoiezo niet. Och, dan maar op mijn iPadje kijken dan maar. Foxsports heeft chromecast ondersteunining, Sport1 go niet. Jammer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik ga dit nog proberen:
http://chromecasthelp.net(...)crosoft-silverlight/
Kan je de ipad met Sport 1 Go niet streamen naar een apple tv?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Maar wil je vanuit Chrome browser desktop kunnen casten dat gaat zoiezo niet. Och, dan maar op mijn iPadje kijken dan maar. Foxsports heeft chromecast ondersteunining, Sport1 go niet. Jammer.
heb je sport1 al gemaild? misschien dat er toch wat gefixt kan worden?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:26 schreef alwaysonhold het volgende:
aar wil je vanuit Chrome browser desktop kunnen casten dat gaat zoiezo niet. Och, dan maar op mijn iPadje kijken dan maar. Foxsports heeft chromecast ondersteunining, Sport1 go niet. Jammer.
Jawel, heb alleen geen apple tv.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Kan je de ipad met Sport 1 Go niet streamen naar een apple tv?
Hoe doe je dat dan precies?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:16 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom zoveel moeite ervoor doen als je het gelijk live met tor kan kijken.
Als je een smart tv heb gaat dat makkelijk.
En als je geen smartTV heb is dat chromecasten een betere oplossing.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:16 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom zoveel moeite ervoor doen als je het gelijk live met tor kan kijken.
Als je een smart tv heb gaat dat makkelijk.
Download het op je tv en zoek de wedstrijden op.quote:
Vrijdag gaat de boel op transport heb ik gehoord. Ik las ook ergens dat Max vandaag naar Melbourne vertrekt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:11 schreef twiFight het volgende:
Geheel mee eens, maar ik ben ook geen interessante nieuwtjes tegengekomenWaarschijnlijk zit alles en iedereen in het vliegtuig richting Aussie momenteel.
Momenteel is er ook nog geen boeiend nieuwsquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:00 schreef caspervc het volgende:
Wat heeft dit hele gesprek met F1 nieuwtjes te maken? Beetje off topic toch?
Volgens mij is DHL sponsor en die heeft wel een aantal Jumbo jets. En een paar jaar geleden ging alles via Schiphol omdat ze daar de materialen hebben om de boel te scannen. Weet alleen of dat nu nog zo is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:29 schreef Karstman het volgende:
Wie vervoert al die wagens en spul eigenlijk? Hebben ze eigen kisten of huren ze gewoon een vrachtvliegtuig?
En Emirates doet ook wat meen ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:35 schreef WEST het volgende:
[..]
Volgens mij is DHL sponsor en die heeft wel een aantal Jumbo jets. En een paar jaar geleden ging alles via Schiphol omdat ze daar de materialen hebben om de boel te scannen. Weet alleen of dat nu nog zo is.
Dat weet ik niet. Ik weet dat DHL officieel partner is. Maar het kan maar zo omdat er ook vanuit Italie vracht weg moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |