Stad is Utregggggquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Stad? Buslijn? Tijdstip?
Meer details graag.
20:02 zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stad is Utreggggg
Buslijn is wel privé
tijdstip is ook privé. Je weet maar nooit
Ja, als ik hem tegenkom. Dat naar buiten springen via het raampje enzo vertel ik niemand behalve jullie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vertel het hem gewoon... Anders denkt hij dat je boos op hem bent.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
OMG IK KAN GEWOON NIET MEER NR DE WC. ZELFS HAVER HELPT NIET MEER. STRX KOMT MN POEP UIT MN MOND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem een laxeerpil? Dit duurt best lang..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
OMG IK KAN GEWOON NIET MEER NR DE WC. ZELFS HAVER HELPT NIET MEER. STRX KOMT MN POEP UIT MN MOND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga doodquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had net mijn lelijke sloeberpyjama aangedaan - dus niet eens een normale pyjama - omdat ik ging koken met deeg en zo. Haren helemaal verrot, kleding verrot, lekker bezig, GAAT DE DEURBEL. Blijkbaar zou een kennis langskomen om iets te regelen ofzo terwijl niemand mij iets heeft verteld..Ik had ook geen tijd meer om te vluchten. ZAT VAST. Binnen hoor ik hem roepen 'heyyy, borte, hoe gaat het' maar hell no dat ik zo tevoorschijn kom. Hell no. Dus na 10 min. zag ik geen andere keus dan door het keukenraampje naar buiten te vluchten en buiten te wachten tot hij naar huis ging. Heb daar langer dan een uur gezeten. Blote voeten. Geen sokken. GING DOOD.
En ik had geen tijd meer om mijn deeg weg te zetten dus die is nu ook helemaal uitgedroogd. Dus nu ben ik onderkoeld, heb ik geen eten en ben ik ook nog eens voor schut gezet. FML.
Mijn zusje heeft hem binnengelaten en moeder was ook thuis. Hij zat al binnen in de woonkamer. Waarom denk je dat ik ben gevlucht via het raam?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Ik ga dood
Had je hem nou binnengelaten of niet
App/bel hem anders even, als het je echt dwars zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft hem binnengelaten en moeder was ook thuis. Hij zat al binnen in de woonkamer. Waarom denk je dat ik ben gevlucht via het raam?
Maar ik voel mij echt schuldig nu. Serieus.
Echt niet. Dat zou pas raar zijn. Gaat wel om een Turk hiero he en ik heb verder geen contact met hem. Zijn ouders zijn kennissen van ons en mijn vader spreekt hem nog weleens. Hij woonde vroeger bij mij in de straat en was altijd 'de grote broer' zeg maar. Hij is ook altijd super spontaan en aardig als hij mij ergens tegenkomt (hij is gewoon een super goede gast). Maar als ik hem ga bellen of appen is dat echt weird. Ook zijn vrouw zou dat niet waarderen denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
App/bel hem anders even, als het je echt dwars zit.
Ooh was al bijna bang dat je alleen thuis was en dat je hem daar awkward liet wachtenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft hem binnengelaten en moeder was ook thuis. Hij zat al binnen in de woonkamer. Waarom denk je dat ik ben gevlucht via het raam?
Maar ik voel mij echt schuldig nu. Serieus.
Het perspectief is een Turk in Toerkai, die zien heel Nederland eigenlijk als Duitsland dus was al gul naar de Nederlandse lezers door Limkije te omschrijven als Hollandquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:54 schreef Deuce92 het volgende:
Maar dat verhaal speelt zich af in Holland.
Ja, dat doe ik ook. Maar ik had die tijd niet meer. Als ik naar boven wou dan had hij mij gezien en hij wist dat ik in de keuken was (wij hebben een halve open keuken). Ik had geen andere keus meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:49 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Ooh was al bijna bang dat je alleen thuis was en dat je hem daar awkward liet wachten. Maarja zo erg is het toch niet haha, bij mij als er familie/kennissen langskomen blijf ik ook gewoon in me kamer totdat ze weggaan
. Of ik kleed me snelsnel om om ze even te groeten en dan terug me kamer in te gaan
.
Of die kennis kwam speciaal voor jou langs
Hij is al getrouwd en en heeft zelfs kinderen. plz.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen abi, ik begrijp ze nietdus het is fokking koud in Holland en ik ga dus op visite bij die oude kennis van mij om zijn oudste dochter te ontmoeten om te zien of dat een goede kandidaat zou zijn voor jou... nuja man aardig, vrouw aardig, jongste dochter aardig...
Die kandidate... springt gewoon uit het raam als zij weet dat ik binnen ben![]()
Abi, almanci vrouwen zijn gewoon gek, ik trouw wel met Zehra die vriendin van mijn zusje
En Bortsyh leefde nog lang alleen en gelukkig.
The end
Ik zie het al voor me ja hahaha. Ik zou gewoon naar boven rennen en doen alsof je aan de telefoon was ofzo en alsof je hem niet zagquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Maar ik had die tijd niet meer. Als ik naar boven wou dan had hij mij gezien en hij wist dat ik in de keuken was (wij hebben een halve open keuken). Ik had geen andere keus meer.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:14 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me ja hahaha. Ik zou gewoon naar boven rennen en doen alsof je aan de telefoon was ofzo en alsof je hem niet zag. Maarja wss stressde je hem kk zwaar daar en jumpde je maar uit huis
Ik heb het over NederWoon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:17 schreef A_Valbuena het volgende:
En je hebt het trouwens toch niet over woningnet?
Ja, ik dacht dat het ook scam was..quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Is wel een bekende scam... niet bestaande cheape huisjes adverteren en dan inschrijfgeld vragen... Marktplaats staat er vol mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.أنا مغربي
WIE BEN JIJ UFFFFquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:46 schreef A_Valbuena het volgende:
En dat is waarom we niet meer verloofd zijn
Denken dat turken zo pratenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen abi, ik begrijp ze nietdus het is fokking koud in Holland en ik ga dus op visite bij die oude kennis van mij om zijn oudste dochter te ontmoeten om te zien of dat een goede kandidaat zou zijn voor jou... nuja man aardig, vrouw aardig, jongste dochter aardig...
Die kandidate... springt gewoon uit het raam als zij weet dat ik binnen ben![]()
Abi, almanci vrouwen zijn gewoon gek, ik trouw wel met Zehra die vriendin van mijn zusje
En Bortsyh leefde nog lang alleen en gelukkig.
The end
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:37 schreef A_Valbuena het volgende:
Ooh ken ik niet, en als de kans erg klein is zou ik het ook niet doen idd. Gewoon verder zoeken joh![]()
En trouwens Lonka![]()
Dun zijn
Pindakaas
Dit is pas genieten:Haten op Lonka.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..en op pindkaas.
..en op dunne mensen.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:17 schreef Deuce92 het volgende:
Spierpijn in m'n tieten vandaag. Man man man.
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]))))))))))))))) mensen die kunnen verhuizen
mensen met een huis
mensen die niet bij hun ouders wonen tot hun 30ste
Ne diyo sen kizimquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]))))))))))))))) mensen die kunnen verhuizen
mensen met een huis
mensen die niet bij hun ouders wonen tot hun 30ste
Zogenaamd rijk en veel spullen.quote:
i know that feel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:31 schreef Deuce92 het volgende:
Beh. Vorige week iets kunnen kopen terwijl het afgeprijsd was, maar toen niet gedaan. Nu kost het twee keer zoveel, en heb ik het toch maar gekocht.
Struggles.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zogenaamd rijk en veel spullen.What u mean. Heb ik dat ooit gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het. Een keer in mijn leven verhuisd. Hele familie was heel het weekend bezig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
In gedachte is het leuk, maar soms is het ook vermoeiend hoor
Wel een goed excuus om nieuwe spullen te halenquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het. Een keer in mijn leven verhuisd. Hele familie was heel het weekend bezig.
Haha wij hebben toen nog eerst een paar jaar onze oude spullen gebruikt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel een goed excuus om nieuwe spullen te halen![]()
Maar zoals stimo een buffetkast..neeartistlik
Ik moet een interieurdesigner raadplegen..heb 0,0 inspiratie
Ikea heeft goedkope, midden en dure segment. Die midden is oke en die dure is gewoon goed. Goedkope is idd troep. Sommige garderobes zijn wel echt mooi, kan je zelf samenstellen maar hoe ik em wil kom je al op 1000 euro ongeveer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha wij hebben toen nog eerst een paar jaar onze oude spullen gebruikt.
En ik ben ook echt slecht met interieur. Ik weet wat ik mooi vind maar op de een of andere manier mis ik dat gevoel om een mooie inrichting te creëren. Ik hou wel echt van Scandinavisch design dus ik val heel vaak voor Ikea.Maar mijn vader zegt dat Ikea echt troep is en haat die winkel echt.
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ikea heeft goedkope, midden en dure segment. Die midden is oke en die dure is gewoon goed. Goedkope is idd troep. Sommige garderobes zijn wel echt mooi, kan je zelf samenstellen maar hoe ik em wil kom je al op 1000 euro ongeveer.
inrichten wordt een ramp, dat zijn echt vrouwendingen
Ik heb precies hetzelfde. Weet heel goed wat ik mooi vind, maar als ik alles moet inrichten..drama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een beetje waar ik van houd. Het is strak, licht, mooi maar toch warm. Niet heel origineel maar dat boeit mij weinig. Ik zou er trouwens wel mijn eigen (Turks) tintje eraan geven. Heb bv. altijd al een klein Ottomaans hoekje gewild in een mooie, strakke, witte inrichting.![]()
Niet mijn stijl.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:52 schreef Che_ het volgende:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/spr/69025673/
Hoe vinden jullie deze
En dan met de deuren niet in die kleuren maar spiegelsquote:
http://www.goodreads.com/book/show/1279686.Genghisquote:Temujin's legend grew. And so did the challenges he faced--from the machinations of a Chinese ambassador to the brutal abduction of his young wife, Borte. ]
Niet zo toevallig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Was aan het zoeken op Goodreads naar een idee wbt welk boek te lezen kom ik dit tegen:
[..]
http://www.goodreads.com/book/show/1279686.Genghis
Toevallig
Daar zit wat in, wij hebben hele zware gordijnen gekocht daar er een lantaarnpaal voor het raam van de slaapkamer staatquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:59 schreef Che_ het volgende:
@wammes vind dat wel mooi voor slaapkamer. Wil geen lichte/witte slaapkamer, ik kan goed slapen als het echt heel donker is
Kom me verzorgen. Ik ben zielig.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom me verzorgen. Ik ben zielig.
Gevoelige keel ook... Laatste keer dat ik dat had was het een keelonsteking... Hopelijk valt het deze keer mee.
Bah, echt hč...quote:
Jammer wou net kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:19 schreef Deuce92 het volgende:
* PLEASE NOTE: this item is not suitable for protection against hazardous materials.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |