Ik zie het al voor me ja hahaha. Ik zou gewoon naar boven rennen en doen alsof je aan de telefoon was ofzo en alsof je hem niet zagquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Maar ik had die tijd niet meer. Als ik naar boven wou dan had hij mij gezien en hij wist dat ik in de keuken was (wij hebben een halve open keuken). Ik had geen andere keus meer.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:14 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me ja hahaha. Ik zou gewoon naar boven rennen en doen alsof je aan de telefoon was ofzo en alsof je hem niet zag. Maarja wss stressde je hem kk zwaar daar en jumpde je maar uit huis
Ik heb het over NederWoon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:17 schreef A_Valbuena het volgende:
En je hebt het trouwens toch niet over woningnet?
Ja, ik dacht dat het ook scam was..quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Is wel een bekende scam... niet bestaande cheape huisjes adverteren en dan inschrijfgeld vragen... Marktplaats staat er vol mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.أنا مغربي
WIE BEN JIJ UFFFFquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:46 schreef A_Valbuena het volgende:
En dat is waarom we niet meer verloofd zijn
Denken dat turken zo pratenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen abi, ik begrijp ze nietdus het is fokking koud in Holland en ik ga dus op visite bij die oude kennis van mij om zijn oudste dochter te ontmoeten om te zien of dat een goede kandidaat zou zijn voor jou... nuja man aardig, vrouw aardig, jongste dochter aardig...
Die kandidate... springt gewoon uit het raam als zij weet dat ik binnen ben![]()
Abi, almanci vrouwen zijn gewoon gek, ik trouw wel met Zehra die vriendin van mijn zusje
En Bortsyh leefde nog lang alleen en gelukkig.
The end
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |