Dus nu zonder eten slapen? Omdat ik jou magniet haat, geen foto van mijn toetje vandaagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
Meeeen ik ben zo MAD. En honger.
Maar ik durf ook geen eten meer te bestellen. Ze fucken mijn bestelling toch altijd up. Snap niet waarom je uberhaupt de keuze hebt om te kiezen aangezien zij toch bepalen wat jij die avond gaat eten.
Jij bent gek. Ik ga gewoon eten bestellen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus nu zonder eten slapen? Omdat ik jou magniet haat, geen foto van mijn toetje vandaag
Jij bent gek. Ik ga gewoon eten bestellen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
niet haat, geen foto van mijn toetje vandaag
Baasjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent gek. Ik ga gewoon eten bestellen.Slapen zonder eerst te eten. HAHA. Goede man.
EN JAWELL. Ik wil zieeeen.
Daarvoor moet ik eerst eten.quote:
Bereidt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:16 schreef mrstylo het volgende:
Leer quoten jij
Hmm. Nu wel goed bereidt hopelijk
Moet eerst eten voordat ik goed Nederlands sprechenquote:
Hoeveel minuten overwerk heb je vandaag mogen schrijven?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet eerst eten voordat ik goed Nederlands sprechen
Ik had mijn computer precies om 5 uur uit, maar ging daarna drie minuten met mijn manager praten. Zal ik dat schrijven?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoeveel minuten overwerk heb je vandaag mogen schrijven?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had net mijn lelijke sloeberpyjama aangedaan - dus niet eens een normale pyjama - omdat ik ging koken met deeg en zo. Haren helemaal verrot, kleding verrot, lekker bezig, GAAT DE DEURBEL. Blijkbaar zou een kennis langskomen om iets te regelen ofzo terwijl niemand mij iets heeft verteld..Ik had ook geen tijd meer om te vluchten. ZAT VAST. Binnen hoor ik hem roepen 'heyyy, borte, hoe gaat het' maar hell no dat ik zo tevoorschijn kom. Hell no. Dus na 10 min. zag ik geen andere keus dan door het keukenraampje naar buiten te vluchten en buiten te wachten tot hij naar huis ging. Heb daar langer dan een uur gezeten. Blote voeten. Geen sokken. GING DOOD.
En ik had geen tijd meer om mijn deeg weg te zetten dus die is nu ook helemaal uitgedroogd. Dus nu ben ik onderkoeld, heb ik geen eten en ben ik ook nog eens voor schut gezet. FML.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had mijn computer precies om 5 uur uit, maar ging daarna drie minuten met mijn manager praten. Zal ik dat schrijven?
Mijn moeder net zo 'Allah akil fikir versin kizim. Allah akil fikir versin baska ne deyim'quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:06 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ga nog steeds stuk als ik het me voorstel.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder net zo 'Allah akil fikir versin kizim. Allah akil fikir versin baska ne deyim'
Vertaling: 'Moge God je verstand bijbrengen, verder heb ik niks meer te zeggen'.
Iedereen heeft zulke dagen(alleen wat minder ergquote:
Wil wel vragen om details, maar dan kom ik zeker weer aan je privé.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen heeft zulke dagen(alleen wat minder erg). Vandaag was ik gewoon kapot sociaal. Heb mezelf gewoon overtroffen
Zag een bekende in de bus en ging het niet ontwijken en sprak de hele rit. Normaal zou ik negerenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wil wel vragen om details, maar dan kom ik zeker weer aan je privé.
Is toch genoeg. Hoeveel wil je dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. Heb nu nog maar 4 vriendinnen over.
Lonely4evah
Stad? Buslijn? Tijdstip?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zag een bekende in de bus en ging het niet ontwijken en sprak de hele rit. Normaal zou ik negeren
[..]
Is toch genoeg. Hoeveel wil je dan?
Vertel het hem gewoon... Anders denkt hij dat je boos op hem bent.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Nee. En het is een getrouwde man met kinderen.
Maar ik voel mij vet schuldig nu.Hij is altijd super aardig en hij wist dat ik binnen was (hij klopte op de raam toen ik de keuken bezig was). Als ik hem tegenkom en hij er iets over zegt, zeg ik gewoon eerlijk waarom ik zo deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |