Haha wij hebben toen nog eerst een paar jaar onze oude spullen gebruikt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel een goed excuus om nieuwe spullen te halen![]()
Maar zoals stimo een buffetkast..neeartistlik
Ik moet een interieurdesigner raadplegen..heb 0,0 inspiratie
Ikea heeft goedkope, midden en dure segment. Die midden is oke en die dure is gewoon goed. Goedkope is idd troep. Sommige garderobes zijn wel echt mooi, kan je zelf samenstellen maar hoe ik em wil kom je al op 1000 euro ongeveer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha wij hebben toen nog eerst een paar jaar onze oude spullen gebruikt.
En ik ben ook echt slecht met interieur. Ik weet wat ik mooi vind maar op de een of andere manier mis ik dat gevoel om een mooie inrichting te creëren. Ik hou wel echt van Scandinavisch design dus ik val heel vaak voor Ikea.Maar mijn vader zegt dat Ikea echt troep is en haat die winkel echt.
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ikea heeft goedkope, midden en dure segment. Die midden is oke en die dure is gewoon goed. Goedkope is idd troep. Sommige garderobes zijn wel echt mooi, kan je zelf samenstellen maar hoe ik em wil kom je al op 1000 euro ongeveer.
inrichten wordt een ramp, dat zijn echt vrouwendingen
Ik heb precies hetzelfde. Weet heel goed wat ik mooi vind, maar als ik alles moet inrichten..drama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een beetje waar ik van houd. Het is strak, licht, mooi maar toch warm. Niet heel origineel maar dat boeit mij weinig. Ik zou er trouwens wel mijn eigen (Turks) tintje eraan geven. Heb bv. altijd al een klein Ottomaans hoekje gewild in een mooie, strakke, witte inrichting.![]()
Niet mijn stijl.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:52 schreef Che_ het volgende:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/spr/69025673/
Hoe vinden jullie deze
En dan met de deuren niet in die kleuren maar spiegelsquote:
http://www.goodreads.com/book/show/1279686.Genghisquote:Temujin's legend grew. And so did the challenges he faced--from the machinations of a Chinese ambassador to the brutal abduction of his young wife, Borte. ]
Niet zo toevallig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Was aan het zoeken op Goodreads naar een idee wbt welk boek te lezen kom ik dit tegen:
[..]
http://www.goodreads.com/book/show/1279686.Genghis
Toevallig
Daar zit wat in, wij hebben hele zware gordijnen gekocht daar er een lantaarnpaal voor het raam van de slaapkamer staatquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:59 schreef Che_ het volgende:
@wammes vind dat wel mooi voor slaapkamer. Wil geen lichte/witte slaapkamer, ik kan goed slapen als het echt heel donker is
Kom me verzorgen. Ik ben zielig.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom me verzorgen. Ik ben zielig.
Gevoelige keel ook... Laatste keer dat ik dat had was het een keelonsteking... Hopelijk valt het deze keer mee.
Bah, echt hè...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer wou net kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:19 schreef Deuce92 het volgende:
* PLEASE NOTE: this item is not suitable for protection against hazardous materials.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |