quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:37 schreef A_Valbuena het volgende:
Ooh ken ik niet, en als de kans erg klein is zou ik het ook niet doen idd. Gewoon verder zoeken joh![]()
En trouwens Lonka![]()
Dun zijn
Pindakaas
Dit is pas genieten:Haten op Lonka.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..en op pindkaas.
..en op dunne mensen.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:17 schreef Deuce92 het volgende:
Spierpijn in m'n tieten vandaag. Man man man.
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]))))))))))))))) mensen die kunnen verhuizen
mensen met een huis
mensen die niet bij hun ouders wonen tot hun 30ste
Ne diyo sen kizimquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]))))))))))))))) mensen die kunnen verhuizen
mensen met een huis
mensen die niet bij hun ouders wonen tot hun 30ste
Zogenaamd rijk en veel spullen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i know that feel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:31 schreef Deuce92 het volgende:
Beh. Vorige week iets kunnen kopen terwijl het afgeprijsd was, maar toen niet gedaan. Nu kost het twee keer zoveel, en heb ik het toch maar gekocht.
Struggles.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zogenaamd rijk en veel spullen.What u mean. Heb ik dat ooit gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het. Een keer in mijn leven verhuisd. Hele familie was heel het weekend bezig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
In gedachte is het leuk, maar soms is het ook vermoeiend hoor
Wel een goed excuus om nieuwe spullen te halenquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het. Een keer in mijn leven verhuisd. Hele familie was heel het weekend bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |