Komt door het eten van linzen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:47 schreef Stimorol- het volgende:
Het alarm voor een teveel aan gas gaat af. Als ik straks niet meer leef: hakkiniz helal edin.
Blonde vrouwenquote:
Echt hè. Schandalig!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Blonde vrouwenals zij hun tong niet tonen dan spreiden zij hun benen
Altijd maar de lusten van mannen willen opwekken
Ow, jammer dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Vaarwel mensen, ik ga een Cripje plegen, maar dan permanent. Na al die jaren FOK! is het nu wel genoeg geweest, vind ik. Met mijn discipline van een aardappel zijn dingen als fora, social media en dergelijke een afleiding gebleken waar ik niet mee kon omgaan en ik wil nu eens eindelijk zaken op orde stellen in mijn leventje.
Misschien dat we elkaar ooit zien op een meet of iets als iemand me daarop zou willen attenderen.
Doei en veel succes met wat jullie (willen) doen.
Beni yanliz birakma abiiiiquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Vaarwel mensen, ik ga een Cripje plegen, maar dan permanent. Na al die jaren FOK! is het nu wel genoeg geweest, vind ik. Met mijn discipline van een aardappel zijn dingen als fora, social media en dergelijke een afleiding gebleken waar ik niet mee kon omgaan en ik wil nu eens eindelijk zaken op orde stellen in mijn leventje.
Misschien dat we elkaar ooit zien op een meet of iets als iemand me daarop zou willen attenderen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
Borte was jij diegene die haar wang weleens kapot beet?
Veel plezier in Murica.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Het ga je goed in je analoge levenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Het houdt niet op. Niet vanzelf..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:51 schreef A_Valbuena het volgende:
Tja, na 8 jaar zou ik er denk ik ook wel genoeg van krijgen..
OMG Om dit soort posts kom ik hier nogquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had net mijn lelijke sloeberpyjama aangedaan - dus niet eens een normale pyjama - omdat ik ging koken met deeg en zo. Haren helemaal verrot, kleding verrot, lekker bezig, GAAT DE DEURBEL. Blijkbaar zou een kennis langskomen om iets te regelen ofzo terwijl niemand mij iets heeft verteld..Ik had ook geen tijd meer om te vluchten. ZAT VAST. Binnen hoor ik hem roepen 'heyyy, borte, hoe gaat het' maar hell no dat ik zo tevoorschijn kom. Hell no. Dus na 10 min. zag ik geen andere keus dan door het keukenraampje naar buiten te vluchten en buiten te wachten tot hij naar huis ging. Heb daar langer dan een uur gezeten. Blote voeten. Geen sokken. GING DOOD.
En ik had geen tijd meer om mijn deeg weg te zetten dus die is nu ook helemaal uitgedroogd. Dus nu ben ik onderkoeld, heb ik geen eten en ben ik ook nog eens voor schut gezet. FML.
Had mij zo verheugd op een avondje chillen met goed eten en netflix.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
OMG Om dit soort posts kom ik hier nog
Ama waarom?....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had net mijn lelijke sloeberpyjama aangedaan - dus niet eens een normale pyjama - omdat ik ging koken met deeg en zo. Haren helemaal verrot, kleding verrot, lekker bezig, GAAT DE DEURBEL. Blijkbaar zou een kennis langskomen om iets te regelen ofzo terwijl niemand mij iets heeft verteld..Ik had ook geen tijd meer om te vluchten. ZAT VAST. Binnen hoor ik hem roepen 'heyyy, borte, hoe gaat het' maar hell no dat ik zo tevoorschijn kom. Hell no. Dus na 10 min. zag ik geen andere keus dan door het keukenraampje naar buiten te vluchten en buiten te wachten tot hij naar huis ging. Heb daar langer dan een uur gezeten. Blote voeten. Geen sokken. GING DOOD.
En ik had geen tijd meer om mijn deeg weg te zetten dus die is nu ook helemaal uitgedroogd. Dus nu ben ik onderkoeld, heb ik geen eten en ben ik ook nog eens voor schut gezet. FML.
We staan gelijk nuquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
Omdat ik er uitzag alsof een cin mij had gecarpmakt en ik geen zin had om te socializen terwijl ik er zo uitzag. Echt niet normaal dat niemand in mijn fam mij even waarschuwt.Oh en ik heb honger dus extra boos en geïrriteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |