abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150239305
Het alarm voor een teveel aan gas gaat af. Als ik straks niet meer leef: hakkiniz helal edin. :o
pi_150241694
Borte was jij diegene die haar wang weleens kapot beet?
pi_150242173
:'(
pi_150242737
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:47 schreef Stimorol- het volgende:
Het alarm voor een teveel aan gas gaat af. Als ik straks niet meer leef: hakkiniz helal edin. :o
Komt door het eten van linzen.
pi_150243045

Altijd mooi om te zien, zulke sociale experimenten.
pi_150252289
pi_150252446
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:17 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Blonde vrouwen :N als zij hun tong niet tonen dan spreiden zij hun benen :N
Altijd maar de lusten van mannen willen opwekken :N
pi_150254160
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:22 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Blonde vrouwen :N als zij hun tong niet tonen dan spreiden zij hun benen :N
Altijd maar de lusten van mannen willen opwekken :N
Echt hè. Schandalig!
pi_150254309
Vaarwel mensen, ik ga een Cripje plegen, maar dan permanent. Na al die jaren FOK! is het nu wel genoeg geweest, vind ik. Met mijn discipline van een aardappel zijn dingen als fora, social media en dergelijke een afleiding gebleken waar ik niet mee kon omgaan en ik wil nu eens eindelijk zaken op orde stellen in mijn leventje.

Misschien dat we elkaar ooit zien op een meet of iets als iemand me daarop zou willen attenderen.

Doei en veel succes met wat jullie (willen) doen.
pi_150254386
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Vaarwel mensen, ik ga een Cripje plegen, maar dan permanent. Na al die jaren FOK! is het nu wel genoeg geweest, vind ik. Met mijn discipline van een aardappel zijn dingen als fora, social media en dergelijke een afleiding gebleken waar ik niet mee kon omgaan en ik wil nu eens eindelijk zaken op orde stellen in mijn leventje.

Misschien dat we elkaar ooit zien op een meet of iets als iemand me daarop zou willen attenderen.

Ow, jammer dit. ;(

Veel succes in het echte leven! :W
pi_150254402
quote:

Beni yanliz birakma abiiii ;(
pi_150254629
Tot volgende week
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:51:11 #64
436995 A_Valbuena
One man army
pi_150255381
Tja, na 8 jaar zou ik er denk ik ook wel genoeg van krijgen..
أنا مغربي
pi_150255586
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
Borte was jij diegene die haar wang weleens kapot beet?
:Y Had een stuk wildvlees gecreëerd in mijn wang. :D Moest operatief verwijderd worden hehe. Nu geen last meer van tho.
quote:

Veel plezier in Murica. O+
pi_150256798
quote:

Het ga je goed in je analoge leven :)
pi_150257212
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:51 schreef A_Valbuena het volgende:
Tja, na 8 jaar zou ik er denk ik ook wel genoeg van krijgen..
Het houdt niet op. Niet vanzelf..
pi_150258441
:r

Ik had net mijn lelijke sloeberpyjama aangedaan - dus niet eens een normale pyjama - omdat ik ging koken met deeg en zo. Haren helemaal verrot, kleding verrot, lekker bezig, GAAT DE DEURBEL. Blijkbaar zou een kennis langskomen om iets te regelen ofzo terwijl niemand mij iets heeft verteld.. :r Ik had ook geen tijd meer om te vluchten. ZAT VAST. Binnen hoor ik hem roepen 'heyyy, borte, hoe gaat het' maar hell no dat ik zo tevoorschijn kom. Hell no. Dus na 10 min. zag ik geen andere keus dan door het keukenraampje naar buiten te vluchten en buiten te wachten tot hij naar huis ging. Heb daar langer dan een uur gezeten. Blote voeten. Geen sokken. GING DOOD. :r

En ik had geen tijd meer om mijn deeg weg te zetten dus die is nu ook helemaal uitgedroogd. Dus nu ben ik onderkoeld, heb ik geen eten en ben ik ook nog eens voor schut gezet. FML.
pi_150258515
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:22 schreef Bortecinem het volgende:

Ik had net mijn lelijke sloeberpyjama aangedaan - dus niet eens een normale pyjama - omdat ik ging koken met deeg en zo. Haren helemaal verrot, kleding verrot, lekker bezig, GAAT DE DEURBEL. Blijkbaar zou een kennis langskomen om iets te regelen ofzo terwijl niemand mij iets heeft verteld.. :r Ik had ook geen tijd meer om te vluchten. ZAT VAST. Binnen hoor ik hem roepen 'heyyy, borte, hoe gaat het' maar hell no dat ik zo tevoorschijn kom. Hell no. Dus na 10 min. zag ik geen andere keus dan door het keukenraampje naar buiten te vluchten en buiten te wachten tot hij naar huis ging. Heb daar langer dan een uur gezeten. Blote voeten. Geen sokken. GING DOOD. :r

En ik had geen tijd meer om mijn deeg weg te zetten dus die is nu ook helemaal uitgedroogd. Dus nu ben ik onderkoeld, heb ik geen eten en ben ik ook nog eens voor schut gezet. FML.
OMG Om dit soort posts kom ik hier nog :D
pi_150258522
:')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_150258592
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

OMG Om dit soort posts kom ik hier nog :D
Had mij zo verheugd op een avondje chillen met goed eten en netflix. :r
pi_150258827
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:22 schreef Bortecinem het volgende:

Ama waarom?....
pi_150258910
Omdat ik er uitzag alsof een cin mij had gecarpmakt en ik geen zin had om te socializen terwijl ik er zo uitzag. Echt niet normaal dat niemand in mijn fam mij even waarschuwt. :') Oh en ik heb honger dus extra boos en geïrriteerd.
pi_150258988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
Omdat ik er uitzag alsof een cin mij had gecarpmakt en ik geen zin had om te socializen terwijl ik er zo uitzag. Echt niet normaal dat niemand in mijn fam mij even waarschuwt. :') Oh en ik heb honger dus extra boos en geïrriteerd.
We staan gelijk nu :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_150259075
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:36 schreef mrstylo het volgende:

[..]

We staan gelijk nu :D
HAHA dit dus. _O- Ik heb nog veel meer van dit soort weirdo acties hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')