ja omdat jij binnen 10min een husbando vindt omdat je een vrouw bentquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:28 schreef topdeck het volgende:
[..]
ja omdat jij binnen 10min een husbando vindt omdat je een vrouw bent
#equalrights
Jij ging toch trouwen en baby's enzo?quote:
Hehe nee dat nog niet.quote:
Pics van puppyquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hehe nee dat nog niet.
Wel 1.5 jaar geleden een huis gekocht en vorige week een puppy
Ik gun jullie vrijgezellen gewoon een hosseltopic
80/20 ? ( man vs vrouw )quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, dat verschil tussen de mannen en de vrouwen die hier posten.
Daten?quote:
Tjah, sommige zien het positief andere inderdaad negatief.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral de positiviteit/negativiteit.
Hopelijk is dit niet serieus...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:23 schreef Atmosphere72 het volgende:
Meld. Wie wilt daten? Ik hou van World of Warcraft spelen en larpen.
Open relatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bestaan er ook part-time vrijgezellen?
Dat zijn mensen die bezig zijn met daten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die bezig zijn met daten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag hier niet postenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, dat verschil tussen de mannen en de vrouwen die hier posten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die bezig zijn met daten.Dat zijn ook fulltime vrijgezellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook vrijgezel, maar wil best graag een relatie. Helaas.
PMquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat zijn ook fulltime vrijgezellen.
Ik ben ook vrijgezel, maar wil best graag een relatie. Helaas.
Fok! peilingquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef Plausibel het volgende:
Ik meld me ook maar....
En wat is nu de bedoeling van deze verzameling vriend(in) loze mensen?
Je doet je naam wel eer aan iigquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:05 schreef Solo14 het volgende:
Langer dan een maand single.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Een groepstherapie sessie. Hier kun je je hart luchten en hier luisteren we naar elkaar. gaan we niet oordelen, en wordt er begrip getoond aan elkaar. Hier kunnen tips en tricks, verhaaltjes, klachten, etc. met elkaar gedeeld worden. Kortom, van alles eigenlijk. Wat ons bindt, is het kwellend vriend(in)loze bestaan en proberen het hier te verwerken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef Plausibel het volgende:
Ik meld me ook maar....
En wat is nu de bedoeling van deze verzameling vriend(in) loze mensen?
als je soms een relatie hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was tenminste even niet solo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ooit een soortgelijke date maar i.p.v een computer moest ik een warhammer figuur in elkaar zetten. Toen het tijd was voor de anime pauze zag ik de ondertiteling onder zijn anime.quote:
Ik kan het mis hebben maar was er niet al een reeks met de zelfde strekking?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:22 schreef topdeck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een groepstherapie sessie. Hier kun je je hart luchten en hier luisteren we naar elkaar. gaan we niet oordelen, en wordt er begrip getoond aan elkaar. Hier kunnen tips en tricks, verhaaltjes, klachten, etc. met elkaar gedeeld worden. Kortom, van alles eigenlijk. Wat ons bindt, is het kwellend vriend(in)loze bestaan en proberen het hier te verwerken.
[ afbeelding ]
>tfw no gf
jep hier heb je epische me-me's vrindquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar was er niet al een reeks met de zelfde strekking?
Maar goed, ik meld me hier ook maar. Die andere reeks leek me geen fuck aan om in te posten, hier hebben we iig nog kekke plaatjes enzo.
Ik kom ook alleen maar voor de plaatjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar was er niet al een reeks met de zelfde strekking?
Maar goed, ik meld me hier ook maar. Die andere reeks leek me geen fuck aan om in te posten, hier hebben we iig nog kekke plaatjes enzo.
Zo lang het niet facebook-official is, mag je hier posten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens ik heb binnenkort een date en ze moest lachen om wat ik zei op whatsapp dus je kan zeggen dat het behoorlijk serieus is, mag ik hier nu nog posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
En wat als het niet hebben van een vriendin niet gelijk staat aan een kwellend bestaan dat verwerkt dient te worden?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:22 schreef topdeck het volgende:
Wat ons bindt, is het kwellend vriend(in)loze bestaan en proberen het hier te verwerken.
Allemaal op FOK!speeddate met elkaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:22 schreef yats het volgende:
Wat gebeurd er met de aanmeldingen? Die maken kans op een geheel verzorgd eenpersoonsdiner uit de magnetron bij kaarslicht?
Die heb jij toch ook niet nodig?quote:
*trekt zijn aanmelding snel weer in*quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Allemaal op FOK!speeddate met elkaar.
Qua seks sowieso niet, nee.quote:
Je toekomstvisie is foreveralone?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Qua seks sowieso niet, nee.![]()
Aan het hele liefdesgebeuren heb ik al een tijd geen behoefte, plus dat het niet past in mijn toekomstvisie.
Yes.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je toekomstvisie is foreveralone?
Begrijpelijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Qua seks sowieso niet, nee.![]()
Aan het hele liefdesgebeuren heb ik al een tijd geen behoefte, plus dat het niet past in mijn toekomstvisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live like tomorrow doesn't exist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:07 schreef schrijfveer het volgende:
Ook alleen, maar dat vind ik niet erg.
Misschien nog een handige tip voor de mensen die het knuffelgedeelte missen
En hier nog een tip voor mannen die een ander gedeelte missen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Plausibel op 04-03-2015 22:02:25 ]Regenboog, regenboog
gelukkig ben je krom,
anders heette je regenstreep,
en dat klinkt toch wel zo stom
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:04 schreef BeltaneFire het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik ook een tijdje gehad, echt klote is zoiets. Achteraf denk ik waarom moest het allemaal zo moeilijk
gezellig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Allemaal op FOK!speeddate met elkaar.
dat heet de ontkenningsfasequote:Op woensdag 4 maart 2015 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En wat als het niet hebben van een vriendin niet gelijk staat aan een kwellend bestaan dat verwerkt dient te worden?
hoe anders moet je vrouwen aantrekken dan met spierballen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Verkapt "gebruik steroiden om een vriendin te krijgen"-topic.
Ditquote:Op donderdag 5 maart 2015 03:41 schreef topdeck het volgende:
[..]
Dat is propaganda van typetjes als dikke Bertha met haar kort pittig kapsel
Oh wel fijn dat je weet wanneer je verliefd wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik wil alleen een vriendin als ik echt verliefd ben, anders is een relatie een gevangenis. En dat gebeurt maar eens in de vijf jaar ofzo. En dat is dan niet wederzijds.
Dus ja, ik ga proberen veel te daten.
En anders: #eeuwigvrijgezel!
Eh, wat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh wel fijn dat je weet wanneer je verliefd wordt.
"Oh shit, I think I'm going to fall in love again. It's time..."
Nee, maar wel leuk dat je zo pijnlijk blootlegt dat je een dusdanig leeg bestaan hebt dat je niet in staat bent het ook maar enigszins in te kunnen vullen zonder partner in je leven.quote:
Met partner is alles leuker.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuk dat je zo pijnlijk blootlegt dat je een dusdanig leeg bestaan hebt dat je niet in staat bent het ook maar enigszins in te kunnen vullen zonder partner in je leven.
Ik was niet serieus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Post pics en wie weet krijg je een hele lieve DM van TS.
Mijn oom weet dit, maar hoe het precies werkt weet ik niet. Maar je kunt poolse vrouwen kopenquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dit
Weet iemand waar je een vriendin kan kopen (nee niet voor 1 nacht). Ik kan er geen vinden.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Alle leuke mannen zijn homo.
#isechtzo
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha, volgens mij heb je mij gewoon nog niet leren kennen.
Maakt mij toch geen hommo?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt mij diep in de friendzone gestopt. Just sayin'.
En terechtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, friendzone zuigt als je iemand echt leuk vindtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vervelend als dat gebeurt, m'n gedachten gaan naar je uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, jij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vervelend als dat gebeurt, m'n gedachten gaan naar je uit.
Si.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stop met mij quoten.
[..]
Hahaha, jij.
Dit dus. Ik ben ook fulltime vrijgezel. Ik moet er ook niet aan denken om een relatie te hebben. Ik kan nu doen waar ik zin in heb, hoef niks te overleggen, ideaal.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:52 schreef Spatieloos het volgende:
Mensen hechten echt te veel waarde aan relaties. Ik vind het totaal niet erg om single te zijn. Ik voel me juist heel vrij en heb lekker veel vrije tijd voor mezelf.
Misschien.quote:
Ondanks dat dit ten aller tijden een goede vraag is om aan iemand te stellen ben ik wel benieuwd wat dat met deze thread te maken heeft.quote:
Anders kijk je even in haar fobo??quote:Op zondag 8 maart 2015 14:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ondanks dat dit ten aller tijden een goede vraag is om aan iemand te stellen ben ik wel benieuwd wat dat met deze thread te maken heeft.
Bos en natuurbeheer. Er bestaan ook duinen, zandverstuivingen en bestemmingsplannen voor agrarische streken enzo. Mind you!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer. Er bestaan ook duinen, zandverstuivingen en bestemmingsplannen voor agrarische streken enzo. Mind you!
Ja en daar hebben ze geen boswachters? Duinwachters weet ik veel??quote:Op zondag 8 maart 2015 14:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer. Er bestaan ook duinen, zandverstuivingen en bestemmingsplannen voor agrarische streken enzo. Mind you!
Het is altijd een goede vraag om aan iemand te stellen, ongeacht de opleidingquote:Op zondag 8 maart 2015 14:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Ja en daar hebben ze geen boswachters? Duinwachters weet ik veel??
He dubbel uhmzz, maar niet zo een gekke vraag toch?
Geen idee eigenlijk ik ga eens kijkenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is altijd een goede vraag om aan iemand te stellen, ongeacht de opleiding
Maar ik denk dat er misschien meer kantoorbanen in dat veld te vinden zijn dan in het veld (toch?)
Weet ik, kom je tussen Zwolle en Utrecht nog even hoi zeggen?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope denk het niet, ik ben al conducteur !!
Vandaag niet jonguh!quote:Op zondag 8 maart 2015 14:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weet ik, kom je tussen Zwolle en Utrecht nog even hoi zeggen?
Helaas, ik rol alleen met die intercities. Dat is, als ik überhaupt al rol.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vandaag niet jonguh!
Morgen wel om 1721 met de stopper naar Ut
Is het uit?quote:
lquote:
Als je die chick wil hebben moet je er gewoon heen gaan en wat zeggen, als je niks zegt ga je sowieso af...quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:46 schreef jodelahity het volgende:
En die meid zit nog op 3 meter afstand van me nu maar goed morgen weg
Haha, jij kent me.quote:
www.bride.ruquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:23 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Mijn oom weet dit, maar hoe het precies werkt weet ik niet. Maar je kunt poolse vrouwen kopen
http://draugas.lt, zijn ook goedkoop. Vooral met de Russische dreiging.quote:
In euro's uitgedrukt, wat gaat me zo'n import bruidje kosten dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:02 schreef Nairua het volgende:
[..]
http://draugas.lt, zijn ook goedkoop. Vooral met de Russische dreiging.
Trouwens, in Kiev zoeken is hot, veel willen het land ontvluchten dus die doen echt alles voor een visatje Nederland.
Ga naar het asiel en haal een hondquote:Op zondag 15 maart 2015 12:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik wil geen gekochte vriendin, ik wil een 'echte' vriendin
Die site en bride.ru zijn natuurlijk totale onzin; je betaalt voor een membership 100$ per maand (!) zodat je berichtjes kunt sturen, en dan hebben ze de (veelal te-mooi-voor-woorden-knappe) dames ook nog eens opgedeeld in 'gold' en 'silver', waarbij je meer geld betaalt om naar 'gold' dames berichtjes te kunnen sturenquote:Op zondag 15 maart 2015 10:02 schreef Nairua het volgende:
[..]
http://draugas.lt, zijn ook goedkoop. Vooral met de Russische dreiging.
Trouwens, in Kiev zoeken is hot, veel willen het land ontvluchten dus die doen echt alles voor een visatje Nederland.
geslacht: Niet ingevuldquote:Op zondag 15 maart 2015 23:07 schreef AIKO-DAI-MADOKA-SHINJI-YA het volgende:
Speciaal aangemeld, single en op zoek!
Ben er zelf nog niet echt uitquote:Op maandag 16 maart 2015 00:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
geslacht: Niet ingevuld
laat ons niet langer in spanning
Ben vrij nichterig naar het schijnt.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:22 schreef bamibij het volgende:
Man dus
succes, kijk eens in WGR, veel bitches daar
quote:Op maandag 16 maart 2015 01:37 schreef AIKO-DAI-MADOKA-SHINJI-YA het volgende:
[..]
Ben vrij nichterig naar het schijnt.ben jij man of vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op maandag 16 maart 2015 01:37 schreef AIKO-DAI-MADOKA-SHINJI-YA het volgende:
[..]
Ben vrij nichterig naar het schijnt.En fan van anime, goh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Daar zit ik soms serieus over na te denkenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ga naar het asiel en haal een hond
ohquote:Op maandag 16 maart 2015 13:26 schreef AIKO-DAI-MADOKA-SHINJI-YA het volgende:
[..]
Niet te definiëren. Sorry.
Is goed voor je hoor. Goed gezelschapquote:Op maandag 16 maart 2015 08:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Daar zit ik soms serieus over na te denken
Vanwaar diequote:Op maandag 16 maart 2015 08:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Daar zit ik soms serieus over na te denken
Ligt eraan of je d'r via d'r ouders koopt of niet. Maar incl. vlucht iets tussen de 500 en de 3000. Ligt er ook aan hoe vaak ze al gebruikt is, schades, etc.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:36 schreef RicDan het volgende:
[..]
In euro's uitgedrukt, wat gaat me zo'n import bruidje kosten dan?
Omdat het dan net lijkt dat ik een hond neem omdat ik geen vriendin kan krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Vanwaar die?
Honden zijn life en altijd blij als je weer thuiskomt. En als je een leuk exemplaar hebt, kun je dr ook heerlijk mee knuffelen ook
Je bedoelt hont?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ga naar het asiel en haal een hond
Mwha is toch zielig voor dat beest halve dag alleen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Vanwaar die?
Honden zijn life en altijd blij als je weer thuiskomt. En als je een leuk exemplaar hebt, kun je dr ook heerlijk mee knuffelen ook
+quote:
Twee hondten halen dusquote:Op zondag 22 maart 2015 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwha is toch zielig voor dat beest halve dag alleen.
Je mag je natuurlijk ook zelf laten nemen he? Moet je alleen wel met een voorbinddildo op pad gaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef bechirti het volgende:
Waardoor je toch weer denkt dat je er een moet nemen. Bah bah bah.
Zoek andere vrienden.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef bechirti het volgende:
Een vriendin willen hebben om het in een samenleving cool is om een vriendin te hebben. Ik zeg je als ik in een kroeg kom dan heb ik zoveel sjans en toch doe ik er niks mee om vervolgens weer uitgelachen te worden. Van kijk hem vrouwen overal om zich heen maar hij doet niks. Maagd! Sukkeltje! Homo!. Waardoor je toch weer denkt dat je er een moet nemen. Bah bah bah.
Daarom dusquote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Offtopic gespuis hier
Ik heb geen vriendin wie wil met mij? Doei gr
Katten zijn tofquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Maar alleen als je van katten houdt
quote:
Ja beetjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben je een awkward nerdje?
Oeh daar hou ik van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja beetjeen jij hoe zie jij uit? A/s/l?
En zwangerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja beetjeen jij hoe zie jij uit? A/s/l?
Is dat jouw poes op je ava? Hihi snap je hem?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oeh daar hou ik van.
Wat wil je weten?
22/f/RotterdamEn jij?
Ja dat is mijn poes ja. Ze is soms wel chagrijnig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat jouw poes op je ava? Hihi snap je hem?
Wat heb je aan![]()
25/m/Den Bosch
Hebben wij nu?
Na een tijdje lijkt het me wel lastigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mensen die dat als belemmering zien
Je gaat het toch niet uitmaken he?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Na een tijdje lijkt het me wel lastig
Dit topic werkt echtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja dat is mijn poes ja. Ze is soms wel chagrijnig.
Je bent goedgekeurd, wij hebben nu
Nee hoor, want ik ben niet zwangert. Of ben jij dat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet uitmaken he?![]()
Dankjewel, de bruidsmeisjes/jongetjes pikken we van FOK!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:17 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Dit topic werkt echt.
Gefeliciteerd met je (internet) relatie. Denk aan ons als jullie gaan trouwen.
Nee gekkiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik ben niet zwangert. Of ben jij dat?
I know. Gelukkig zie ik er uit als een 100%NL luisterende, SBS6 kijkende roomblanke man met een vrouw die van snuisterijen op de vensterbank houdt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pas maar op, ze heeft een voorliefde voor indo's.
Zal deze maandag wel even voor je meenemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
I know. Gelukkig zie ik er uit als een 100%NL luisterende, SBS6 kijkende roomblanke man met een vrouw die van snuisterijen op de vensterbank houdt.
Ik kwam een beetje :$quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zal deze maandag wel even voor je meenemen.
[ afbeelding ]
quote:
Contact is wat minder maar nog wel goed. Dat wel. We doen rustig aan. Maar ben officieel gewoon single dusquote:
Hierquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog altijd koos chickloos hiero.
Waar zijn die leuke, niet psycho, gay meisjes?
Voor zover ik weet wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
En is deze schone dame ook nog koos chickloos?
Gewoon zelf op haar afstappen, what could possibly go wrong??quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Klinkt goed, kun je d'r naar dit topic lokquoten?
Bloedneus, tand door de lip, scheur boven oog, schaafwonden, zware hersenschudding?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon zelf op haar afstappen, what could possibly go wrong??![]()
risico is te proberenquote:Op zondag 29 maart 2015 12:48 schreef en-er-gy het volgende:
[..]
Bloedneus, tand door de lip, scheur boven oog, schaafwonden, zware hersenschudding?
Stuk of vijftien ja? En dan lekker bejaard en verward doen, yeah.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Post hier als je een kat gaat adopteren.
Oh yes.
Verdrietig zijn omdat ik in dit topic moet postenquote:
Ik heb er eentje op schoot nu.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Post hier als je een kat gaat adopteren.
Oh yes.
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoppa, volgende week een date waarschijnlijk.
Hopelijk mag ik binnenkort in het andere topic posten
Jij bent ook gay?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op schoot nu.
[..]
Hoe doe je dat?Tot nu toe lopen alle vrouwen voor me weg. En komen alleen psycho vrouwen op me af.
Bi. Maar mijn interesse voor vrouwen is groter dan voor mannen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Jij bent ook gay?
Ik had tot voor kort dus ook alleen maar psycho vrouwen, vandaar dat ik nu zo zenuwachtig ben, omdat dit het 2e normale meisje is wat ik ga daten.
?? Dit vraagt om uitleg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bi. Maar mijn interesse voor vrouwen is groter dan voor mannen.
Sommige vrouwen beginnen te schreeuwen als een speenvarken als ze mij alleen maar zien.
Dat gedeelte snap ik ook niet helemaal, maar het is me weleens overkomen ja.quote:
Lichamelijk of ook voor relaties?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bi. Maar mijn interesse voor vrouwen is groter dan voor mannen.
Sommige vrouwen beginnen te schreeuwen als een speenvarken als ze mij alleen maar zien.
Sowieso lichamelijk, voor relaties ben ik er nog niet helemaal over uit. Heb daar ook geen ervaring mee, dus vandaar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Lichamelijk of ook voor relaties?
Haha dit vraagt inderdaad om uitleg, heb je stekeltjes en een tuinbroek?
Oke, ik ben volledig gay, zoen heel soms met een jongen, maar verder dan dat gaat het niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sowieso lichamelijk, voor relaties ben ik er nog niet helemaal over uit. Heb daar ook geen ervaring mee, dus vandaar.
En nee, geen stiekels en ook geen tuinbroek. Wel een beetje tomboy, maar ik ben nu aan het switchen naar een wat vrouwelijkere stijl
Ik vind zowel mannen als vrouwen fijn. Vrouwen lichamelijk fijner, mannen fijner in de omgang. En als je dat kruist dan krijg je vaak vrouwen met stiekels en een tuinbroek.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Oke, ik ben volledig gay, zoen heel soms met een jongen, maar verder dan dat gaat het niet.
Haha ik ben ook meer tomboy dan vrouwelijk hoor, geen make-up en jurkjes voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |