quote:Op maandag 16 maart 2015 01:37 schreef AIKO-DAI-MADOKA-SHINJI-YA het volgende:
[..]
Ben vrij nichterig naar het schijnt.En fan van anime, goh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Daar zit ik soms serieus over na te denkenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ga naar het asiel en haal een hond
ohquote:Op maandag 16 maart 2015 13:26 schreef AIKO-DAI-MADOKA-SHINJI-YA het volgende:
[..]
Niet te definiėren. Sorry.
Is goed voor je hoor. Goed gezelschapquote:Op maandag 16 maart 2015 08:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Daar zit ik soms serieus over na te denken
Vanwaar diequote:Op maandag 16 maart 2015 08:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Daar zit ik soms serieus over na te denken
Ligt eraan of je d'r via d'r ouders koopt of niet. Maar incl. vlucht iets tussen de 500 en de 3000. Ligt er ook aan hoe vaak ze al gebruikt is, schades, etc.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:36 schreef RicDan het volgende:
[..]
In euro's uitgedrukt, wat gaat me zo'n import bruidje kosten dan?
Omdat het dan net lijkt dat ik een hond neem omdat ik geen vriendin kan krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2015 03:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Vanwaar die?
Honden zijn life en altijd blij als je weer thuiskomt. En als je een leuk exemplaar hebt, kun je dr ook heerlijk mee knuffelen ook
Je bedoelt hont?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ga naar het asiel en haal een hond
Mwha is toch zielig voor dat beest halve dag alleen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Vanwaar die?
Honden zijn life en altijd blij als je weer thuiskomt. En als je een leuk exemplaar hebt, kun je dr ook heerlijk mee knuffelen ook
+quote:
Twee hondten halen dusquote:Op zondag 22 maart 2015 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwha is toch zielig voor dat beest halve dag alleen.
Je mag je natuurlijk ook zelf laten nemen he? Moet je alleen wel met een voorbinddildo op pad gaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef bechirti het volgende:
Waardoor je toch weer denkt dat je er een moet nemen. Bah bah bah.
Zoek andere vrienden.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef bechirti het volgende:
Een vriendin willen hebben om het in een samenleving cool is om een vriendin te hebben. Ik zeg je als ik in een kroeg kom dan heb ik zoveel sjans en toch doe ik er niks mee om vervolgens weer uitgelachen te worden. Van kijk hem vrouwen overal om zich heen maar hij doet niks. Maagd! Sukkeltje! Homo!. Waardoor je toch weer denkt dat je er een moet nemen. Bah bah bah.
Daarom dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |