ja omdat jij binnen 10min een husbando vindt omdat je een vrouw bentquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:28 schreef topdeck het volgende:
[..]
ja omdat jij binnen 10min een husbando vindt omdat je een vrouw bent
#equalrights
Jij ging toch trouwen en baby's enzo?quote:
Hehe nee dat nog niet.quote:
Pics van puppyquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hehe nee dat nog niet.
Wel 1.5 jaar geleden een huis gekocht en vorige week een puppy
Ik gun jullie vrijgezellen gewoon een hosseltopic
80/20 ? ( man vs vrouw )quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, dat verschil tussen de mannen en de vrouwen die hier posten.
Daten?quote:
Tjah, sommige zien het positief andere inderdaad negatief.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral de positiviteit/negativiteit.
Hopelijk is dit niet serieus...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:23 schreef Atmosphere72 het volgende:
Meld. Wie wilt daten? Ik hou van World of Warcraft spelen en larpen.
Open relatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bestaan er ook part-time vrijgezellen?
Dat zijn mensen die bezig zijn met daten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die bezig zijn met daten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag hier niet postenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, dat verschil tussen de mannen en de vrouwen die hier posten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die bezig zijn met daten.Dat zijn ook fulltime vrijgezellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook vrijgezel, maar wil best graag een relatie. Helaas.
PMquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat zijn ook fulltime vrijgezellen.
Ik ben ook vrijgezel, maar wil best graag een relatie. Helaas.
Fok! peilingquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef Plausibel het volgende:
Ik meld me ook maar....
En wat is nu de bedoeling van deze verzameling vriend(in) loze mensen?
Je doet je naam wel eer aan iigquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:05 schreef Solo14 het volgende:
Langer dan een maand single.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Een groepstherapie sessie. Hier kun je je hart luchten en hier luisteren we naar elkaar. gaan we niet oordelen, en wordt er begrip getoond aan elkaar. Hier kunnen tips en tricks, verhaaltjes, klachten, etc. met elkaar gedeeld worden. Kortom, van alles eigenlijk. Wat ons bindt, is het kwellend vriend(in)loze bestaan en proberen het hier te verwerken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef Plausibel het volgende:
Ik meld me ook maar....
En wat is nu de bedoeling van deze verzameling vriend(in) loze mensen?
als je soms een relatie hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was tenminste even niet solo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ooit een soortgelijke date maar i.p.v een computer moest ik een warhammer figuur in elkaar zetten. Toen het tijd was voor de anime pauze zag ik de ondertiteling onder zijn anime.quote:
Ik kan het mis hebben maar was er niet al een reeks met de zelfde strekking?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:22 schreef topdeck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een groepstherapie sessie. Hier kun je je hart luchten en hier luisteren we naar elkaar. gaan we niet oordelen, en wordt er begrip getoond aan elkaar. Hier kunnen tips en tricks, verhaaltjes, klachten, etc. met elkaar gedeeld worden. Kortom, van alles eigenlijk. Wat ons bindt, is het kwellend vriend(in)loze bestaan en proberen het hier te verwerken.
[ afbeelding ]
>tfw no gf
jep hier heb je epische me-me's vrindquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar was er niet al een reeks met de zelfde strekking?
Maar goed, ik meld me hier ook maar. Die andere reeks leek me geen fuck aan om in te posten, hier hebben we iig nog kekke plaatjes enzo.
Ik kom ook alleen maar voor de plaatjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar was er niet al een reeks met de zelfde strekking?
Maar goed, ik meld me hier ook maar. Die andere reeks leek me geen fuck aan om in te posten, hier hebben we iig nog kekke plaatjes enzo.
Zo lang het niet facebook-official is, mag je hier posten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens ik heb binnenkort een date en ze moest lachen om wat ik zei op whatsapp dus je kan zeggen dat het behoorlijk serieus is, mag ik hier nu nog posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
En wat als het niet hebben van een vriendin niet gelijk staat aan een kwellend bestaan dat verwerkt dient te worden?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:22 schreef topdeck het volgende:
Wat ons bindt, is het kwellend vriend(in)loze bestaan en proberen het hier te verwerken.
Allemaal op FOK!speeddate met elkaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:22 schreef yats het volgende:
Wat gebeurd er met de aanmeldingen? Die maken kans op een geheel verzorgd eenpersoonsdiner uit de magnetron bij kaarslicht?
Die heb jij toch ook niet nodig?quote:
*trekt zijn aanmelding snel weer in*quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Allemaal op FOK!speeddate met elkaar.
Qua seks sowieso niet, nee.quote:
Je toekomstvisie is foreveralone?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Qua seks sowieso niet, nee.![]()
Aan het hele liefdesgebeuren heb ik al een tijd geen behoefte, plus dat het niet past in mijn toekomstvisie.
Yes.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je toekomstvisie is foreveralone?
Begrijpelijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Qua seks sowieso niet, nee.![]()
Aan het hele liefdesgebeuren heb ik al een tijd geen behoefte, plus dat het niet past in mijn toekomstvisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live like tomorrow doesn't exist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:07 schreef schrijfveer het volgende:
Ook alleen, maar dat vind ik niet erg.
Misschien nog een handige tip voor de mensen die het knuffelgedeelte missen
En hier nog een tip voor mannen die een ander gedeelte missen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Plausibel op 04-03-2015 22:02:25 ]Regenboog, regenboog
gelukkig ben je krom,
anders heette je regenstreep,
en dat klinkt toch wel zo stom
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:04 schreef BeltaneFire het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik ook een tijdje gehad, echt klote is zoiets. Achteraf denk ik waarom moest het allemaal zo moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |