![Now+i+got+her+talkin+_7b454e33d898fa2a4eb8192f260a9300.png]()
Ik vorig jaar

hallo damens ik ben topdeck. 29 jaar oud en een zoenloze maagd. ik beschouw mijzelf als super intellectueel met mijn 133(7)IQ. Religieuzen moeten niet in mijn buurt komen want ik hoef die anti-intellect niet in mijn buurt te hebben. Mijn favoriete boek is The God Delusion van Richard Dawkins. Tevens een van mijn favo personen op aarde.
Mijn hobby's zijn wetenschapsfeiten memoriseren, fedora collectie uitbreiden, verscheidene dorito's, cheetos, mountain dews, cola's, etc. reviewen, anime kijken, world of warcraft, dota2, sc2, e.d. spelen, mijn katana collectie uitbreiden, redditen, my little pony, forum shitposten en trollen xD.
een eerste date zou bijvoorbeeld in mijn kamer beginnen en eindigen. Als eerste assessment koop ik computeronderdelen (factuur krijg je later opgestuurd) die jij in elkaar moet zetten. Ik zal alleen aanwijzingen geven, maar jij moet alles zelf wel bouwen. Ook moet je al research gedaan hebben over computeronderdelen zoals gpu, cpu, ram, hdd, etc. Als je in het bezit bent van een mac, dan mag je even opkankeren en mij nooit meer aankijken tenzij je het inruilt voor een windows of linux.
Daarnaast ga ik jouw WoW vaardigheden testen door met jou te levelen. race/class/faction maakt niet uit. Jij mag beginnen met een female healer class terwijl ik de tank ben: De witte ridder die jou tegen monsters beschermt. Human of Blood Elf Paladin natuurlijk. Jij moet natuurlijk een kawaii personage hebben, dus blood elf, draenei, human, of night elf. Na level 20 bereikt te hebben nemen we een pauze waar we anime's gaan kijken. Na elke aflevering ga ik je ondervragen wat je er van vond en of je wel opgelet hebt.
Om er nog wat variatie in te gooien komt er het debat uur. Hierin gaan we debatteren over religie vs atheīsme. Jij neemt het religieuze standpunt (Past ook wel bij jouw inferieure IQ) en ik atheīsme. Dit is natuurlijk een makkie voor mij, maar het gaat er gewoon om dat ik mijn intellectuele superioriteit vertoon en mij profileer als alpha male.
Lekker eten volgt hierna. Mijn kookvaardigheden bestaan o.a. uit doritos en cheetos in een kom doen, mountain dew gieten in een glas, en hotpockets opwarmen. Hmmmmmmm....
Kortom, het is echt leuk. Alleen snap ik niet waarom ik nog steeds niemand heb gevonden die dit met mij wil doen. Ik heb milde aspergersyndroom maad dat mag de pret niet drukken he xD