SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achim tikte er vorig jaar de 100 aan (met een Quest)quote:Op maandag 2 maart 2015 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
Dit is trouwens een goddelijke afdaling vond ik. Ook het stukje voor het segment. Lang recht stuk waar je echt keihard kan.
Door de wind kwam ik niet boven de 55 uit, anders had ik zeker de 75 wel aangetikt.
Niet op de fiets, wel op de schaatsquote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heeft iemand in dit topic trouwens het zoet der overwinning mogen proeven? Die gozer uit Delft werd studentenkampioen toch?
Zou dat ook onder Trek's levenslange garantie vallen?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Thierry was vooral blij dat z'n voorvork niet in die afdaling gebroken was.
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op maandag 2 maart 2015 22:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet op de fiets, wel op de schaats
Wat me vooral nog bijstaat was het oblastkampioenschap 5km van de Oblast Ivanovo in 2001. En dan je prijs krijgen uit handen van ieman die in de jaren '60 nog de olymische spelen reed.
Ivo, repareer die OP ff.. mooie vrouwen eruit voor wat ongesoigneerde beren kan natuurlijk niet he..quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* 200km Citadelroute op zondag 1 maart
* 300km Ardennendriehoek (de beruchte) op zaterdag 28 maart
* 400km Maas-Ourthe op zaterdagavond 25 april
* 600km Rondom de Eifel op zaterdagochtend 13 juni
* 200km Vennbahn op zondag 20 september
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Everyday is legday!
[ afbeelding ]
Elkaar helpen!
[ afbeelding ]
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg
[ afbeelding ]Maar ik kan 't mis hebben...
Haha ja was sowieso mooie week. Die tocht ook met zijn 4en en die ene gast van de camping mee... je vrouwtje rijdt ook stevig door omhoog!quote:Op maandag 2 maart 2015 22:31 schreef Tommeke het volgende:
@Patje: Ja, dat was mooi. Ik die hele klim a bloc in je wiel en jou dik flikken.
Helaas was ik die keer daarna vrij kansloos
quote:Fietstocht Zuid-Holland (zaterdag 7 maart 2015)
Aanstaande zaterdag lijkt het redelijk goed weer te worden, dat betekent dat er een mooie afstand gefietst kan worden! Ik heb een nieuwe route van ongeveer 150 kilometer gemaakt door Zuid-Holland. We rijden vanuit Overveen via de duinen langs Zandvoort tot aan Wassenaar, daarna steken we door langs Voorschoten en pakken we de lange rechte wegen langs Hazerswoude en Boskoop. Daarna volgt een heel lang stuk van kronkelige weggetjes: eerst langs de Meije, daarna de Kromme Mijdrecht en tenslotte langs de Amstel omhoog tot aan Amstelveen.
Vervolgens rijden we door Amstelveen naar de Bosbaan en richting Ringvaart. Daar kunnen we nog besluiten de Ringvaart te pakken of de rechte weg langs Schiphol te nemen tot aan Haarlem. De voorspelde wind is ZW4/ZW5.
Als je zaterdag 7 maart mee wilt fietsen, vul dan dit formulier in : http://www.knopers.net/?page_id=38
Vertrek: 10:00 bij Hotel Restaurant Loetje in Overveen
Reistijd: ~5 uur
Snelheid: Streven is boven de 30 km/u gemiddeld (afhankelijk van grootte groep)
Organisatie en navigatie: Frank Knopers
Route: https://www.strava.com/routes/1511527
Ja, was echt gezellig! Ja klopt. Ze had 3 jaar terug Alpe d'Huez in 1.14 opgefietst. Maar toen fietste ze best veel. Vorig jaar reed ze in een tijdrit op haar gewone fiets 37,5 gemiddeld.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ja was sowieso mooie week. Die tocht ook met zijn 4en en die ene gast van de camping mee... je vrouwtje rijdt ook stevig door omhoog!
Warming up rondje voor z'n middagrondjequote:Op maandag 2 maart 2015 23:12 schreef Patroon het volgende:
Dat streven ook. Racen met Frank
Maar 150km? Daar stap jij de fiets niet voor op toch ddx?
Dat is ook handig, maar komt zo over dat gemiddelde zo belangrijk is tijdens zo'n rit. Lijkt me niet echt relaxed. Levitas is verstandig. Goeie basis bouwe door veel uren op lage hfquote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef ddx het volgende:
Is toch handig om een beetje snelheid aan te geven voor mensen die willen meerijden ?
Lullig voor Levitas als hij bij de start staat en er na 100m al afligt omdat hij in D1 blijft fietsen.
En afgelopen zaterdag heb ik ook maar rondje van 100km gedaan he
hij vindt het wel belangrijk he?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:31 schreef ddx het volgende:
Klopt, uiteindelijk letten we ook niet echt op die gemiddelde snelheid en wachten gewoon op elkaar indien nodig.
Is ook deels voor gezelligheid.
Frank neemt alleen wat vaker de kop over als het hem niet snel genoeg gaat.
Als het hem alleen om die snelheid gaat rijd hij hem wel alleen
we zijn niet allemaal het zelfde , ik gok dat Frank helemaal de kriebels krijgt , en bij kans onpasselijk zou worden, als hij een ritje moet starten met de gedachte dat hij 3 uur lang in d1 moet rijden.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is ook handig, maar komt zo over dat gemiddelde zo belangrijk is tijdens zo'n rit. Lijkt me niet echt relaxed. Levitas is verstandig. Goeie basis bouwe door veel uren op lage hf
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is ook handig, maar komt zo over dat gemiddelde zo belangrijk is tijdens zo'n rit. Lijkt me niet echt relaxed. Levitas is verstandig. Goeie basis bouwe door veel uren op lage hf
Dat is wel een iets te snelle conclusie op basis van dat filmpjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Conclusie: fiction. Variatie is belangrijk. Nog belangrijker is plezier.
Het was hun conclusie. En ik onderschrijf vooral het laatste deel van harte (plezier is het belangrijkste)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wel een iets te snelle conclusie op basis van dat filmpje
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het was hun conclusie. En ik onderschrijf vooral het laatste deel van harte (plezier is het belangrijkste)
Gelukkig heb ik ontzettend veel plezierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Conclusie: fiction. Variatie is belangrijk. Nog belangrijker is plezier.
Ja das wel verstandigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:09 schreef Carb het volgende:
[..]
Dat zorgt er alleen voor dat je de toerders afschrikt die de conditie ervoor niet hebben.
Toerders hebben <100 km op de tellerquote:
Oeh, dan ben ik dus ook geen toerder meer?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toerders hebben <100 km op de teller
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik dus ook geen toerder meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Ik rij er bijna nooit op? Dit jaar niet zo veel vooralsnog, maar het lekkere weer gaat beginnen dus dan zal ik er wel weer vaak opzittenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:52 schreef Gripper het volgende:
Ga jij nou eerst maar es gewoon rije met je kutje Very, je hebt al 2 hartstikke mooie fietsen, en je rijdt er bijna nooit op.
Dan kan die Willier beter worden verkocht aan iemand die t potentieel ervan wel gaat benutten![]()
Mooi is ie wel inderdaad. Maar De Rosa maakt mooiere frames, jammer alleen van dat spuuglelijke logo en al die 8'jes en hartjes op de 888
Eens, racen doe je maar in een koers. In Nijmegen heb je ook zo'n groepje, de Wedrenners. Die moeten ook zo asociaal hard hard racen over de openbare weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:33 schreef Gripper het volgende:
Ik zou echt nooit meegaan met zo'n Knoperstocht. Dat idiote gejaag en geram om een bepaald gemiddelde te halen, dat kan alleen maar ten koste gaan van de veiligheid, vrouwen en kinderen die aan de kant moeten springen etc.
Als die gasten zonodig hard willen rije en 34 gemiddeld halen, waarom doen ze dan niet aan een koersje mee?
Groepjes zoals deze geven wielrenners slechte naam ja. Altijd 3-4 kneusjes die er achteraan hangen en het eigenlijk niet bij houden en daardoor onverantwoorde risicos moeten nemen om het laatste wiel te houden. Langs de rotte helaas ook veel te veel van dit soort randdebielen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Eens, racen doe je maar in een koers. In Nijmegen heb je ook zo'n groepje, de Wedrenners. Die moeten ook zo asociaal hard hard racen over de openbare weg.
Als je een heule echte bent doe je tijdens je trainingen rustig aan en geef je gas waar dat kan.
langs de Rotte is beroerd met een groepje door al die onoverzichte bochtenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Groepjes zoals deze geven wielrenners slechte naam ja. Altijd 3-4 kneusjes die er achteraan hangen en het eigenlijk niet bij houden en daardoor onverantwoorde risicos moeten nemen om het laatste wiel te houden. Langs de rotte helaas ook veel te veel van dit soort randdebielen.
Meld. Misschien dit weekend maar eens wat koersen, of misschien ook wel niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toerders hebben <100 km op de teller
Maar je kan toch echt niet een ritje uploaden op strava als deze <30 km/u is. Wat moeten je volgers dan wel niet denken?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Eens, racen doe je maar in een koers. In Nijmegen heb je ook zo'n groepje, de Wedrenners. Die moeten ook zo asociaal hard hard racen over de openbare weg.
Als je een heule echte bent doe je tijdens je trainingen rustig aan en geef je gas waar dat kan.
Dan zet je er natuurlijk bij "rustig peddelen in D1" of "herstellen van zware inspanning"quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:28 schreef ratatat het volgende:
[..]
Maar je kan toch echt niet een ritje uploaden op strava als deze <30 km/u is. Wat moeten je volgers dan wel niet denken?
Nee, normale binnenbandjes kan ook. Liever het normale formaat zelfs, die wegen minder en passen makkelijker in je rugzakje/zadeltas.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:04 schreef Leonos het volgende:
Als je een 25mm buitenband hebt, moet je dan een 25mm binnenband hebben?
Heb nog 23mm liggen
Meestal zijn ze voor meerdere breedtes geschikt, staat vaak op de band zelfquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:04 schreef Leonos het volgende:
Als je een 25mm buitenband hebt, moet je dan een 25mm binnenband hebben?
Heb nog 23mm liggen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
http://doefiets.nl/training/basisprincipes/soorten-trainingen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
Meestal zijn ze voor meerdere breedtes geschikt, staat vaak op de band zelf
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, normale binnenbandjes kan ook. Liever het normale formaat zelfs, die wegen minder en passen makkelijker in je rugzakje/zadeltas.
Zelfs de bb voor 650cc wielen past, heb ik tijdje terug persoonlijk getest
Klopt, en daar zit nog wel wat speling op. Meeste bandjes gaan van 18 tot 25 mm zo uit m'n kop.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
Meestal zijn ze voor meerdere breedtes geschikt, staat vaak op de band zelf
Ik heb een jas. Zit prima, maar ook niet anders gewendquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:27 schreef ratatat het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben met kleding van dhb (huismerk Wiggle)? Lijkt namelijk dat ze daar in de sale wel redelijk veel waar voor je geld hebben.
ik ga het eens rustig lezen binnenkortquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:10 schreef Gripper het volgende:
Je moet maar 1 ding onthouden very: 1 D is goed, 2 D's is beter.
Heb een winterbroek en kniewarmers, zijn beiden prima en goed van kwaliteitquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:27 schreef ratatat het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben met kleding van dhb (huismerk Wiggle)? Lijkt namelijk dat ze daar in de sale wel redelijk veel waar voor je geld hebben.
Dan heb je toch het verkeerde idee van zo'n tochtje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:33 schreef Gripper het volgende:
Ik zou echt nooit meegaan met zo'n Knoperstocht. Dat idiote gejaag en geram om een bepaald gemiddelde te halen, dat kan alleen maar ten koste gaan van de veiligheid, vrouwen en kinderen die aan de kant moeten springen etc.
Als die gasten zonodig hard willen rije en 34 gemiddeld halen, waarom doen ze dan niet aan een koersje mee?
Ja, moeilijk hoge witte sokken!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:27 schreef ratatat het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben met kleding van dhb (huismerk Wiggle)? Lijkt namelijk dat ze daar in de sale wel redelijk veel waar voor je geld hebben.
Toen was gripper er nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:54 schreef ddx het volgende:
[..]
Dan heb je toch het verkeerde idee van zo'n tochtje.
Er wordt doorgereden op stukken waar het kan, net zoals bij de venebahn 200 van vorig jaar zeg maar waar we ook ruim boven de 30 per uur uitkwamen ?
En met groepjes rijden is per definitie gevaarlijker dan gewoon solo een rondje...
Gripper trekt het gemiddelde dan ook steeds naar beneden met als smoes; mijn wiel liep de hele rit aan.quote:
Haha, dat was wel weer wat. Gelukkig had ik nog maar 60 km gereden erop en was ik maar met 70 de berg afgegaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ging afgelopen zaterdag ff een stukje op kano's nieuwe fiets rijden na 80km No-P. Ik pak die nieuwe Focus van 'm aan, ik denk wat rammelt dat ding man! Blijkt dat de snelspanner van het achterwiel los zat.
Kano was toch niet tevreden met de fiets waarschijnlijk en hoopte zeker dat jij ermee de goot in reed. Kon jij weer een nieuwe halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ging afgelopen zaterdag ff een stukje op kano's nieuwe fiets rijden na 80km No-P. Ik pak die nieuwe Focus van 'm aan, ik denk wat rammelt dat ding man! Blijkt dat de snelspanner van het achterwiel los zat.
Ik vind het hele idee dat er moet worden gejaagd om een bepaald gemiddelde te halen gewoon niet cool. Dat werkt alleen maar krampachtig rijden in de hand denk ik.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind het hele idee dat er moet worden gejaagd om een bepaald gemiddelde te halen gewoon niet cool. Dat werkt alleen maar krampachtig rijden in de hand denk ik.
Bij een Fokmeet gaan we ook echt wel hard, maar dan is het geen target opzich. Gewoon lekker rijden, beetje spelen, en als de tijd en ruimte er rijp voor is gaat het gas los.
Overigens wil ik wel dat we de Primavera met minstens 25 gemiddeld afronden. (Anders zijn we niet op tijd thuis voor de poggio)
Blackburn airstik SL, tot 11bar (staat er op) . Ik heb 'm één keer uitgeprobeerd en pompte er toen wel 8 bar in. Duurt even maar lukt wel. Daarna nooit meer gebruikt want nog niet lek in iets van 8000 km. Het is een klein ding wat prima zonder uitstekende delen in een achterzak gestoken kan worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:22 schreef poiuytr het volgende:
Mensen tips voor een mini-pomp? Mountainbike nu voornamelijk maar volgende maand plan om er weer een racer bij te kopen. Moet dus race en mtb biba kunnen oppompen. Liefst niet iets met patronen
Bedoel je je vliegkilometers van een enkeltje vietnam???quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Blackburn airstik, tot 11bar (staat er op) . Ik heb 'm één keer uitgeprobeerd en pompte er toen wel 8 bar in. Duurt even maar lukt wel. Daarna nooit meer gebruikt want nog niet lek in iets van 8000 km. Het is een klein ding wat prima zonder uitstekende delen in een achterzak gestoken kan worden.
Eh neuh, daar ben ik mee opgehouden om die afstanden en vlieguren nog bij te houden want daar word je niet vrolijk van. April of mei ook al weer geheel verkloot voor het opdoen van een fatsoenlijke fietsconditie. Maar goed, ik klaag niet!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:37 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Bedoel je je vliegkilometers van een enkeltje vietnam???
Ging net rondje fietsen. Raar gekraak bij de bracket wat ik nooit eerder had gehoord. Dacht al van 'zal toch niet de snelspanner zijn'. Net toch maar even gecheckt en ook hier de snelspanner gewoon los.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ging afgelopen zaterdag ff een stukje op kano's nieuwe fiets rijden na 80km No-P. Ik pak die nieuwe Focus van 'm aan, ik denk wat rammelt dat ding man! Blijkt dat de snelspanner van het achterwiel los zat.
Stuur 'm je wel even op. De route is daar prima geschikt voor, veel keuze aan overnachtingsplaatsen onderweg (van jeugdherberg tot luxe hotel).quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:49 schreef janatwork het volgende:
Ivo: Ik ga met 2 vrienden met hemelvaart 4 dagen fietsen, vertrek vanuit Maastricht en ongeveer 150 km per dag. Heb je voor mij de gps track van je 600km Rondom de Eifel brevet? lijkt mij namelijk een prima rondje voor een lang weekend.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:46 schreef very het volgende:
Trouwens, was afgelopen weekend bij Basic Bikeparts in Z'meer en zag daar wat ontzettend lekkers staan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Deze dus.
Ik weet niet welke ik nou mooier vind, deze of de DeRosa Superking 888Vind de cento1 SR veel mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zag hem binnenkomen, dankquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Stuur 'm je wel even op. De route is daar prima geschikt voor, veel keuze aan overnachtingsplaatsen onderweg (van jeugdherberg tot luxe hotel).
MWahhaha, grapjas. Die tocht is zwáár. En vaak slecht weer. En dat binnen 1 jaar? Je bent wel heéél optimistischquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef Sunri5e het volgende:
Oke, ik moet er binnenkort aan geloven. Ik ga mee doen aan de oetztaler radmarathon dit jaar maar ik ben geen echte wielrenner. Ik heb nog geen fiets of iets dus die moet ik nog aanschaffen. Hebben jullie tips hoe ik mezelf het beste voor kan bereiden?
Ik zou gewoon een simplon pavo of nexio kopen. Dan lukt het vanzelfquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef Sunri5e het volgende:
Oke, ik moet er binnenkort aan geloven. Ik ga mee doen aan de oetztaler radmarathon dit jaar maar ik ben geen echte wielrenner. Ik heb nog geen fiets of iets dus die moet ik nog aanschaffen. Hebben jullie tips hoe ik mezelf het beste voor kan bereiden?
Dat is de leukste manier van trainen, beetje kloten, kutten en gallen. Af en toe een bordjessprintje of even gemeen op de kant rijden of doortrekken op een kasseistrook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind het hele idee dat er moet worden gejaagd om een bepaald gemiddelde te halen gewoon niet cool. Dat werkt alleen maar krampachtig rijden in de hand denk ik.
Bij een Fokmeet gaan we ook echt wel hard, maar dan is het geen target opzich. Gewoon lekker rijden, beetje spelen, en als de tijd en ruimte er rijp voor is gaat het gas los.
Overigens wil ik wel dat we de Primavera met minstens 25 gemiddeld afronden. (Anders zijn we niet op tijd thuis voor de poggio)
Ik mis Kobletquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Tommeke het volgende:
http://www.trekfactoryrac(...)port_style_guide.pdf
En de zwaksten krijgen gewoon een steuntje in de rug voor de laatste 10 kmquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bij een Fokmeet gaan we ook echt wel hard, maar dan is het geen target opzich. Gewoon lekker rijden, beetje spelen, en als de tijd en ruimte er rijp voor is gaat het gas los.
Overigens wil ik wel dat we de Primavera met minstens 25 gemiddeld afronden. (Anders zijn we niet op tijd thuis voor de poggio)
In de vorm van?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:43 schreef Blik het volgende:
[..]
En de zwaksten krijgen gewoon een steuntje in de rug voor de laatste 10 km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |