SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Het is dit keer een bemande gewone controlepostquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De geheime controle is uitgelekt![]()
Zuidwest is geen slechte windrichting voor dit brevet. Dan heb je het eerste stuk tot aan de Citadel voordeel van groepjes, het laatste stuk kun je prima alleen rijden als dat zo uitkomt. Ik had zuidooster, dat reed wat minder goed 2 weken terug.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:47 schreef MarcoD het volgende:
Met de voorspelde wind wordt het laatste gedeelte een stuk leuker denk?
Voorspelling ziet er wel vrij gunstig uit nu, heeft iedereen spatbordjes?
Ik heb niet zulke mooie als die van jou helaas, maar neem 'm wel mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:47 schreef MarcoD het volgende:
schwalbe extra light (wel rubber geen latex), denk 3000km mee gereden (voorwiel) en pas geleden lek gereden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens met van die lichtgewicht binnenbanden gereden? Merk je veel verschil qua lek rijden?
Ik heb spatbordjes ja, twijfel nog of ik die voor morgen al monteer of dat ik ze er zaterdagavond op zet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:47 schreef MarcoD het volgende:
Ja morgen laat ik ze er denk misschien wel af, dan zet ik ze er zondag op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb spatbordjes ja, twijfel nog of ik die voor morgen al monteer of dat ik ze er zaterdagavond op zet.
Nee dat niet ze zijn wel veel duurder en ook lichter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens met van die lichtgewicht binnenbanden gereden? Merk je veel verschil qua lek rijden?
Plak je ze dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:22 schreef MarcoD het volgende:
[..]
schwalbe extra light (wel rubber geen latex), denk 3000km mee gereden (voorwiel) en pas geleden lek gereden.
achter 1500-2000 geen lek.
Tnxquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee dat niet ze zijn wel veel duurder en ook lichter.
Zondag wordt het wel kakweer denk ik. Toch heb ik wel zin om te rijden. Maar als je meerdere uren in de regen fietsen moet gaat de lol er wel af en kans op ziek worden heb je dan ook wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
De laatste voorspelling (weerplaza), zaterdag droog, zondag 9mm.
ga ik denk wel proberen, nog niet aan toegekomen.quote:
Ik denk dat ik wel ga starten maar als het echt kutweer is peer ik 'm gewoon weer met de trein. Of rij ik terug.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zondag wordt het wel kakweer denk ik. Toch heb ik wel zin om te rijden. Maar als je meerdere uren in de regen fietsen moet gaat de lol er wel af en kans op ziek worden heb je dan ook wel.
Stations met goede verbindingen naar Maastricht zijn er in Huy, Namen, Tienen en St. Truiden. Steeds eerst naar Luik en dan overstapen. Belgisch fietskaartje is geldig tot in Maastricht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel ga starten maar als het echt kutweer is peer ik 'm gewoon weer met de trein. Of rij ik terug.
We gaan 't zien
Ga je dan in je pakkie in de trein zitten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel ga starten maar als het echt kutweer is peer ik 'm gewoon weer met de trein. Of rij ik terug.
We gaan 't zien
Beidequote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ga je dan in je pakkie in de trein zitten?
Of een tas meeslepen?
Thanksquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Stations met goede verbindingen naar Maastricht zijn er in Huy, Namen, Tienen en St. Truiden. Steeds eerst naar Luik en dan overstapen. Belgisch fietskaartje is geldig tot in Maastricht.
Da's toch geen probleem. Je hebt gewoon kleren aan. Kun je je gewoon mee in het publiek vertonen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Of een tas meeslepen?
Oksel deed toch de ondersteuning met volgauto? Hij kan misschien niet fietsen maar autorijden wel natuurlijk.quote:
Vanavond iig tas volstoppen met diverse keuzes kleding en dan zondag besluiten wat aan te trekken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
De laatste voorspelling (weerplaza), zaterdag droog, zondag 9mm.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
De laatste berichten van Facebook zijn dat de sneeuwgrens op 350 meter ligt. We komen niet boven de 210meter hoogte met deze route.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Vanavond iig tas volstoppen met diverse keuzes kleding en dan zondag besluiten wat aan te trekken.
Die 200 ga ik gewoon rijden iig. (tenzij het gaat sneeuwen ofzo)
Veel slechter dan vorige week zaterdag kan het niet zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |