Pro Cycling Manager heb ik vroeger vaak gespeeld. Op een gegeven moment kon je ook baanwielrennen, dat was kicken!quote:Op maandag 2 maart 2015 16:23 schreef very het volgende:
[..]
Nee, en ik ben ook klaar met proberen die gast te benaderen. Die 28eu is jammer, maar helaas.
Ik ga eens kijken wat Pro Cycling Manager is
haha ik had hem al verwacht, echter wel wat eerderquote:Op maandag 2 maart 2015 19:03 schreef Tommeke het volgende:
Ook al issie een beetje ouderwets, niet fucken met kaas!
Kaas heeft tenminste successen gehad Patty!
Hier kan je echt niets nuttigs over zeggen want 15-17 graden met regen en stormwind is kouder dan 15-17 windstil met een strakblauwe hemel.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:04 schreef Levitas het volgende:
Even zonder gekheid.. Als het weekend daadwerkelijk 15-17 graden wordt, wat is dan een beetje fatsoenlijke kledij? Korte broek + beenwarmers en korte mauwen + armwarmers? Of is dat ook weer net te koud?
Ik heb eigenlijk alleen maar een korte fietsbroek, of een dikke winterbroek (eventueel ook een wat dunnere tight voor over m`n korte broek)
Korte broek en kort shirt met evt. armwarmers. Maar ik zou dan ook prima op de zuidpool kunnen overleven.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:04 schreef Levitas het volgende:
Even zonder gekheid.. Als het weekend daadwerkelijk 15-17 graden wordt, wat is dan een beetje fatsoenlijke kledij? Korte broek + beenwarmers en korte mauwen + armwarmers? Of is dat ook weer net te koud?
Ik heb eigenlijk alleen maar een korte fietsbroek, of een dikke winterbroek (eventueel ook een wat dunnere tight voor over m`n korte broek)
Heeft iemand in dit topic trouwens het zoet der overwinning mogen proeven? Die gozer uit Delft werd studentenkampioen toch?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
haha ik had hem al verwacht, echter wel wat eerder
Ik ook en toch is het beter om je wat te warm te kleden. Of je moet geen fuck geven om je gewrichten en spieren. Ik ben niet van de het MOET warmer dan 15 graden zijn om te mogen fietsen in kort/kort, maar het is ook simpelweg dom/onverstandig om per se in kort kort te willen rijden.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:23 schreef ratatat het volgende:
[..]
Korte broek en kort shirt met evt. armwarmers. Maar ik zou dan ook prima op de zuidpool kunnen overleven.
clubkoers heb ik wel gewonne interclub crosswedstrijdjes ook, criteriums en klassiekers alleen ereplaatsen nooit podiumquote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heeft iemand in dit topic trouwens het zoet der overwinning mogen proeven? Die gozer uit Delft werd studentenkampioen toch?
Ik versloeg de studentenkampioen van 2013 dat jaar in een tijdrit en won die tijdrit. Al was het maar een clubtijdritje, ik won wel
Ja hangt ook nog af van de activiteit, als je gaat koersen met 15 graden is het gewoon kort kort.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier kan je echt niets nuttigs over zeggen want 15-17 graden met regen en stormwind is kouder dan 15-17 windstil met een strakblauwe hemel.
Levitas doet toch alleen D1quote:Op maandag 2 maart 2015 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
clubkoers heb ik wel gewonne interclub crosswedstrijdjes ook, criteriums en klassiekers alleen ereplaatsen nooit podium
[..]
Ja hangt ook nog af van de activiteit, als je gaat koersen met 15 graden is het gewoon kort kort.
Herstel of duurrit lang lang of been/armwarmers.
Das al knap zat!quote:Op maandag 2 maart 2015 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
clubkoers heb ik wel gewonne interclub crosswedstrijdjes ook, criteriums en klassiekers alleen ereplaatsen nooit podium
Onder 15 graden ga ik ook meestal niet met korte benen rijden. Deed dat eerst wel maar dan voel je wel aan je knieėn dat dat niet helemaal verstandig is.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook en toch is het beter om je wat te warm te kleden. Of je moet geen fuck geven om je gewrichten en spieren. Ik ben niet van de het MOET warmer dan 15 graden zijn om te mogen fietsen in kort/kort, maar het is ook simpelweg dom/onverstandig om per se in kort kort te willen rijden.
Wel clubkoersjes. Afgelopen 2 jaar een paar op de Nedereindseberg.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heeft iemand in dit topic trouwens het zoet der overwinning mogen proeven? Die gozer uit Delft werd studentenkampioen toch?
Ik versloeg de studentenkampioen van 2013 dat jaar in een tijdrit en won die tijdrit. Al was het maar een clubtijdritje, ik won wel
En dan te bedenken dat die spaanse tweepersoonsbedden een formaat hebben van wat we hiet een twijfelaar noemen. Lekker hoor, koud zal je het niet krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:03 schreef Patroon het volgende:
We hebben speciaal om kamer met tweepersoons bed gevraagd, die niet uit elkaar kan
Knap hoor. Wat is ereplaats?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Ja hangt ook nog af van de activiteit, als je gaat koersen met 15 graden is het gewoon kort kort.
Herstel of duurrit lang lang of been/armwarmers.
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:40 schreef ratatat het volgende:
[..]
Onder 15 graden ga ik ook meestal niet met korte benen rijden.
Gisteren zat er iemand in m'n wiel met korte broek. Was mooi weer, maar behoorlijk koud. Was z'n eerste rit sinds z'n knie-operatie. Ik vond het niet zo verstandig. Beenwarmers + lange mouwen + windvest zou ik aantrekken met die temperaturen. Beter te warm dan te koud.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:04 schreef Levitas het volgende:
Klinkt epic en zwaar zat!quote:Op maandag 2 maart 2015 19:58 schreef Wombcat het volgende:
Was 2004, zie ik nu. En 35 minuten achter de winnaar. 372 finishers
Dat is niet onverstandig maar achterlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:02 schreef Carb het volgende:
[..]
Gisteren zat er iemand in m'n wiel met korte broek. Was mooi weer, maar behoorlijk koud. Was z'n eerste rit sinds z'n knie-operatie. Ik vond het niet zo verstandig. Beenwarmers + lange mouwen + windvest zou ik aantrekken met die temperaturen. Beter te warm dan te koud.
Was een mooie cyclo. Het weer was iets minder goed, maar voor mij viel alles op zijn plaats toen. Geen fouten gemaakt. Steeds in goede groepen gezeten zonder zelf teveel moeten doen en toen ik wel wegreed (in die afdaling) de goede man mee. Of eigenlijk had hij de goede man mee, want ik volgde hem. Ik zag namelijk bijna niets meer door de regen (bril en regen is slechte combi).quote:
Best nog ruim, maar als echt koud is gaan we natuurlijk lepeltjelepeltje..quote:Op maandag 2 maart 2015 19:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die spaanse tweepersoonsbedden een formaat hebben van wat we hiet een twijfelaar noemen. Lekker hoor, koud zal je het niet krijgen.
Foto bij de finish:quote:Op maandag 2 maart 2015 20:18 schreef Tommeke het volgende:
@Wombcat; soms heb je van die dagen dat alles op z'n plek valt. Dat noem je topvorm denk ik

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was vlak voor de finish.
quote:Op maandag 2 maart 2015 20:29 schreef Tommeke het volgende:
Jung, die bocht kan daar vlak langs het gootje manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was vlak voor de finish.
Maar ik kan 't mis hebben...
Oh, da's jammer idd.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:18 schreef Tommeke het volgende:
@Wombcat; soms heb je van die dagen dat alles op z'n plek valt. Dat noem je topvorm denk ik
Ik had dat 2 jaar terug op het DK tijdrijden. Ik was iets te voorzichtig gestart, maar na 2 km ofzo sloeg de motor aan en reed ik zo vlak en zonder verval. Ik kon blijven gaan.
Helaas moest ik toen afremmen en door de berm omdat er een tractor vlak voor me de weg opdraaide. Was die man 15 seconden later, dan was ik er langsgeweest zonder hinder.
Daarna was ik zo boos dat ik een heel stuk 50 reed. Toen iets afgezakt, maar ik bleef steeds zo rond de 46 per uur rijden. Uiteindelijk op 20 seconden van het podium gefinisht. Daar baal ik nog steeds van.
Ff de foto's van anderen gecheckt. Het was een vrij krappe bocht, ik stuurde daar denk ik nog in. Of ik ging zo hard dat ik de binnenbocht sowieso niet zou halen. Al die elite gasten namen 'm nog ruimer.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jung, die bocht kan daar vlak langs het gootje man
Nou kan ik hotelbedden al van een plaatje redelijk inschatten.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Best nog ruim, maar als echt koud is gaan we natuurlijk lepeltjelepeltje..
[ afbeelding ]
Tapijt?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou kan ik hotelbedden al van een plaatje redelijk inschatten.dat is ook ervaring. En hier zie ik dus een superzachte doorgelegen matras waarop je vanzelf naar het midden rolt. Je hoeft er dus geeneens moeite voor te doen.
En ik zou een paar badslippers meenemen gezien dat Nigeriaanse tapijt op de grond waar zo te zien wel wat meer op gedaan is dan alleen maar lopen.
Maar alvast veel plezier bij de voorpret.
Lieve buzz,quote:Op maandag 2 maart 2015 20:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou kan ik hotelbedden al van een plaatje redelijk inschatten.dat is ook ervaring. En hier zie ik dus een superzachte doorgelegen matras waarop je vanzelf naar het midden rolt. Je hoeft er dus geeneens moeite voor te doen.
En ik zou een paar badslippers meenemen gezien dat Nigeriaanse tapijt op de grond waar zo te zien wel wat meer op gedaan is dan alleen maar lopen.
Maar alvast veel plezier bij de voorpret.
Hattikke goed gedaan jung!quote:Op maandag 2 maart 2015 20:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ff de foto's van anderen gecheckt. Het was een vrij krappe bocht, ik stuurde daar denk ik nog in. Of ik ging zo hard dat ik de binnenbocht sowieso niet zou halen. Al die elite gasten namen 'm nog ruimer.
Sven nam 'm pas ruim:
[ afbeelding ]
Sorry Troon, ik had geen bril op .quote:Op maandag 2 maart 2015 20:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lieve buzz,
Ik weet dat je sowieso een negatieve insteek hebt mbt wat ik allemaal onderneem, maar wil toch "weer" even reageren, want je verkondigd altijd, net zoals ik, je eigen verhalen voor de waarheid.
Die foto die je hierboven ziet, hebben wij vorig jaar gemaakt. De bedden lagen prima, en nu ben ik best wel goed gewend, gezien de vrij goede boxspring die wij thuis hebben staan. Wat er op de grond ligt is een soort van gladde tegels van een soort van marmer. Geen muffig tapijt, zoals jij er weer uit op kan maken
Gratis tip voor jou!
Geeft niet.quote:
Als ik al fiets, is dat vooral D1 jaquote:
Je huidige fiets? Gewoon ff op het grootste en kleinste kransje kijken, bij mij staat het erop. Anders tellenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:50 schreef Z het volgende:
Waar kan ik vinden welke kransjes er op Shimano 105 cassettes zitten? En ik hen nu een compact, kan het kleine voorblad gewoon vervangen voor een wat grotere?
• 11-28
• 12-27
• 12-25
Hoezo gaat klimmen 'm niet meer worden. Het gaat er toch om dat jij de berg opkomt en niet hoe dat in verhouding met anderen gaat? Gewoon lekker fietsen man.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik al fiets, is dat vooral D1 jaHoewel zo nu en dan ook een avondritje op D2 gaat hoor, maar hard intervallen hoeft van mij nog niet.
Dalijk als het een stuk beter weer gaat worden, wil ik gewoon structureel 1 of 2 avonden op de fiets zitten en een mooie lange ochtend in het weekend. Waarom nu niet hoor ik je zeggen? Omdat ik een slappe zak ben![]()
Enfin, als het dalijk dus beter weer wordt ga ik wel iets meer variėren ja, D1 in het weekend, D2 en D3 intervallen doordeweeks o.i.d.
Nu al zin om mooie zomerdagen een uur of 4 rond te gaan toeren![]()
Heb die bere conditie helemaal niet nodig, want klimmen gaat 'm nu toch al niet meer worden met m`n huidige gewichtIn 6 maanden van een mooi rennersgewicht van 65kg naar 70kg gegaan, zonder verandering in BF%. Krachthonk doet toch z`n werk I guess..
Van m'n huidige cassette weet ik het, maar van deze drie niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je huidige fiets? Gewoon ff op het grootste en kleinste kransje kijken, bij mij staat het erop. Anders tellen
Op mijn 105 cassette zit een 11-28, uit m`n hoofd.
Dat was ook helemaal niet zo serieus bedoeldquote:Op maandag 2 maart 2015 21:52 schreef Z het volgende:
[..]
Hoezo gaat klimmen 'm niet meer worden. Het gaat er toch om dat jij de berg opkomt en niet hoe dat in verhouding met anderen gaat? Gewoon lekker fietsen man.
Zonde dat je je fiets alleen als trainingswerktuig ziet.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik al fiets, is dat vooral D1 jaHoewel zo nu en dan ook een avondritje op D2 gaat hoor, maar hard intervallen hoeft van mij nog niet.
Dalijk als het een stuk beter weer gaat worden, wil ik gewoon structureel 1 of 2 avonden op de fiets zitten en een mooie lange ochtend in het weekend. Waarom nu niet hoor ik je zeggen? Omdat ik een slappe zak ben![]()
Enfin, als het dalijk dus beter weer wordt ga ik wel iets meer variėren ja, D1 in het weekend, D2 en D3 intervallen doordeweeks o.i.d.
Met 70 kilo kom je geen heuvel meer op nee.quote:Nu al zin om mooie zomerdagen een uur of 4 rond te gaan toeren![]()
Heb die bere conditie helemaal niet nodig, want klimmen gaat 'm nu toch al niet meer worden met m`n huidige gewichtIn 6 maanden van een mooi rennersgewicht van 65kg naar 70kg gegaan, zonder verandering in BF%. Krachthonk doet toch z`n werk I guess..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |