Pro Cycling Manager heb ik vroeger vaak gespeeld. Op een gegeven moment kon je ook baanwielrennen, dat was kicken!quote:Op maandag 2 maart 2015 16:23 schreef very het volgende:
[..]
Nee, en ik ben ook klaar met proberen die gast te benaderen. Die 28eu is jammer, maar helaas.
Ik ga eens kijken wat Pro Cycling Manager is
haha ik had hem al verwacht, echter wel wat eerderquote:Op maandag 2 maart 2015 19:03 schreef Tommeke het volgende:
Ook al issie een beetje ouderwets, niet fucken met kaas!
Kaas heeft tenminste successen gehad Patty!
Hier kan je echt niets nuttigs over zeggen want 15-17 graden met regen en stormwind is kouder dan 15-17 windstil met een strakblauwe hemel.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:04 schreef Levitas het volgende:
Even zonder gekheid.. Als het weekend daadwerkelijk 15-17 graden wordt, wat is dan een beetje fatsoenlijke kledij? Korte broek + beenwarmers en korte mauwen + armwarmers? Of is dat ook weer net te koud?
Ik heb eigenlijk alleen maar een korte fietsbroek, of een dikke winterbroek (eventueel ook een wat dunnere tight voor over m`n korte broek)
Korte broek en kort shirt met evt. armwarmers. Maar ik zou dan ook prima op de zuidpool kunnen overleven.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:04 schreef Levitas het volgende:
Even zonder gekheid.. Als het weekend daadwerkelijk 15-17 graden wordt, wat is dan een beetje fatsoenlijke kledij? Korte broek + beenwarmers en korte mauwen + armwarmers? Of is dat ook weer net te koud?
Ik heb eigenlijk alleen maar een korte fietsbroek, of een dikke winterbroek (eventueel ook een wat dunnere tight voor over m`n korte broek)
Heeft iemand in dit topic trouwens het zoet der overwinning mogen proeven? Die gozer uit Delft werd studentenkampioen toch?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
haha ik had hem al verwacht, echter wel wat eerder
Ik ook en toch is het beter om je wat te warm te kleden. Of je moet geen fuck geven om je gewrichten en spieren. Ik ben niet van de het MOET warmer dan 15 graden zijn om te mogen fietsen in kort/kort, maar het is ook simpelweg dom/onverstandig om per se in kort kort te willen rijden.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:23 schreef ratatat het volgende:
[..]
Korte broek en kort shirt met evt. armwarmers. Maar ik zou dan ook prima op de zuidpool kunnen overleven.
clubkoers heb ik wel gewonne interclub crosswedstrijdjes ook, criteriums en klassiekers alleen ereplaatsen nooit podiumquote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heeft iemand in dit topic trouwens het zoet der overwinning mogen proeven? Die gozer uit Delft werd studentenkampioen toch?
Ik versloeg de studentenkampioen van 2013 dat jaar in een tijdrit en won die tijdrit. Al was het maar een clubtijdritje, ik won wel
Ja hangt ook nog af van de activiteit, als je gaat koersen met 15 graden is het gewoon kort kort.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier kan je echt niets nuttigs over zeggen want 15-17 graden met regen en stormwind is kouder dan 15-17 windstil met een strakblauwe hemel.
Levitas doet toch alleen D1quote:Op maandag 2 maart 2015 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
clubkoers heb ik wel gewonne interclub crosswedstrijdjes ook, criteriums en klassiekers alleen ereplaatsen nooit podium
[..]
Ja hangt ook nog af van de activiteit, als je gaat koersen met 15 graden is het gewoon kort kort.
Herstel of duurrit lang lang of been/armwarmers.
Das al knap zat!quote:Op maandag 2 maart 2015 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
clubkoers heb ik wel gewonne interclub crosswedstrijdjes ook, criteriums en klassiekers alleen ereplaatsen nooit podium
Onder 15 graden ga ik ook meestal niet met korte benen rijden. Deed dat eerst wel maar dan voel je wel aan je knieën dat dat niet helemaal verstandig is.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook en toch is het beter om je wat te warm te kleden. Of je moet geen fuck geven om je gewrichten en spieren. Ik ben niet van de het MOET warmer dan 15 graden zijn om te mogen fietsen in kort/kort, maar het is ook simpelweg dom/onverstandig om per se in kort kort te willen rijden.
Wel clubkoersjes. Afgelopen 2 jaar een paar op de Nedereindseberg.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heeft iemand in dit topic trouwens het zoet der overwinning mogen proeven? Die gozer uit Delft werd studentenkampioen toch?
Ik versloeg de studentenkampioen van 2013 dat jaar in een tijdrit en won die tijdrit. Al was het maar een clubtijdritje, ik won wel
En dan te bedenken dat die spaanse tweepersoonsbedden een formaat hebben van wat we hiet een twijfelaar noemen. Lekker hoor, koud zal je het niet krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:03 schreef Patroon het volgende:
We hebben speciaal om kamer met tweepersoons bed gevraagd, die niet uit elkaar kan
Knap hoor. Wat is ereplaats?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Ja hangt ook nog af van de activiteit, als je gaat koersen met 15 graden is het gewoon kort kort.
Herstel of duurrit lang lang of been/armwarmers.
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:40 schreef ratatat het volgende:
[..]
Onder 15 graden ga ik ook meestal niet met korte benen rijden.
Gisteren zat er iemand in m'n wiel met korte broek. Was mooi weer, maar behoorlijk koud. Was z'n eerste rit sinds z'n knie-operatie. Ik vond het niet zo verstandig. Beenwarmers + lange mouwen + windvest zou ik aantrekken met die temperaturen. Beter te warm dan te koud.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:04 schreef Levitas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |