quote:Op maandag 2 maart 2015 09:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben gaar na een weekend organiseren. Gelukkig vanmiddag pas werken, dan kan ik vanochtend de organisatie afronden.
Een eerste resultaat zie je al op Strava, bij de 1e 10 op de Gran Fondo 150 voor Nederland zitten 9 deelnemers aan het brevet.
quote:Op maandag 2 maart 2015 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Ik stond gister op plek 27 van de wereld
Prachtig fietsweer vandaag hoorquote:
Ik vond het vooral minder toen ik met 40 km/uur over een ekte ekte Belgische afwateringsgoot roste waardoor m'n stuur scheef stondquote:Op maandag 2 maart 2015 11:26 schreef keesfietst het volgende:
Mooie prestatie jongens! Niet zuur dat je mooie fiets nu al helemaal goor was kano?
Nope, de 10de ga ik.quote:En ben je al bij Robic geweest?
True.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leon is van Suiker. Echte ajacied wat dat betreft.
Ja hequote:
Wij hadden ook een paar van die mooie momenten zaterdag. De loorse berg op bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ik reed zaterdag op de Posbank, was al vrij vroeg vertrokken vanaf Ede en dan rij je eerst nog door het bos, uit de zon, dus koud. t vroor zelfs nog een beetje de eerste 2 uur. En dan rij je bovenlangs op de Beekhuizenseweg, en kijk je zo over die hele ijsselvallei uit, en voel je de zon lekker de stof van je broek verwarmen....
Netjes hoorquote:Op maandag 2 maart 2015 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij hadden ook een paar van die mooie momenten zaterdag. De loorse berg op bijvoorbeeld.
Zaterdag was ook echt een topdagNiveau lag niet te veel uit elkaar, dus we konden lekker doorrijden. Bakkie pleur met appeltaart en daarna weer uitbollen naar Maastricht. Daar kwamen we bij het station meteen mevrouwmarco weer tegen en toen gezellig in de kroeg (in fietskledij dus) biertjes drinken en eten
Ondertussen had ik de kleine van marco ingefluisterd dat ze 's avonds goed vervelend moest zijn zodat papa de volgende dag ons niet aan gort zou rijden. Dat heeft ze prima gedaan.
Echt weer een topweekend, ondanks dat de voorspelling niet al te best waren.
https://www.strava.com/segments/7669952?filter=overall
Dit is trouwens een goddelijke afdaling vond ik. Ook het stukje voor het segment. Lang recht stuk waar je echt keihard kan.
Door de wind kwam ik niet boven de 55 uit, anders had ik zeker de 75 wel aangetikt.
Goeie tip ja! Al was het eten niet echt randonneurwaardig, maar wel lekkerquote:
Kano begon op de keutenberg (en camerig) ook iets te enthousiast (volgens mij) daarna kakte hij een beetje inquote:Op maandag 2 maart 2015 09:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jazeker ben je een fietsgod, alleen je zal wat meer hardheid en taaiheid moeten bouwen. Bij de klimclassic vorig jaar, en gisteren dus ook weer, is het beste er na 150 km wel vanaf (bij de meesten hoor) maar dat kan ook komen doordat je in t begin te hard wil.
Al die mini ritjes elke dag zijn leuk, maar dragen daar natuurlijk niks aan bij. uurtje koersen op sloten ook niet, al is dat wel goed voor je explosiviteit. En een gecombineerde ultralange rit met vanuit huis naar Sloten rijden, daar een uur lang t schompes trappen, en dan weer naar huis, is ook niet ideaal.
Dus je zal gewoon vaker met DDX mee moeten, maar ook weer niet te vaak, want dan wordt je een randonneur die alle explosiviteit mist![]()
Op de camerig dacht ik meer na 50 meter, die tijd van Bart ga ik vandaag nooit redden dus ik staak de poging wel. OP de keuteberg zat ik in het verkeerde verzet.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:01 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Kano begon op de keutenberg (en camerig) ook iets te enthousiast (volgens mij) daarna kakte hij een beetje in![]()
Maar dat is natuurlijk het gebrek aan ervaring met die pukkeltjes. Iets beter doseren denk ik.
Haha jaja, snap het wel hoor had ik de eerste keer ook dat ik niet meer durfde te schakelen, en dan erachter komen dat je toch al op grootste verzet zit.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op de camerig dacht ik meer na 50 meter, die tijd van Bart ga ik vandaag nooit redden dus ik staak de poging wel. OP de keuteberg zat ik in het verkeerde verzet.
www.indekkers.nlhttp://www.indekken.nl
Dus wij hebben al dat randoneursvoer op zitten eten terwijl er nog 50 mensen achter ons zaten met honger?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
helemaal als ik zie dat we ondanks 2 lekke banden nog steeds in de top 10 zaten (dacht ik). En meer als 200 is toch niet mijn doel.
Randonneurs moeten goed eten aldus onkel Ivo. Ik heb me aan de instructie gehouden door zo'n rijstending te eten, een koude worst (ik dacht dat het een broodje wasquote:Op maandag 2 maart 2015 12:16 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dus wij hebben al dat randoneursvoer op zitten eten terwijl er nog 50 mensen achter ons zaten met honger?![]()
Volgens mij wel. Zuur hoor.quote:
E I N D E L IJ K! Ik kan niet wachten tot het zomer is.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:51 schreef Levitas het volgende:
Jaaaaa, eind deze week temperaturen richting of in de dubbele cijfers!!
Ik ga zaterdag weer of geen weer sowieso in kort-kort fietsen. Het is er weer tijd voor.quote:
Wat een weer! Ik ga alleen in korte broek en buiten het fietsen om in string.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:43 schreef Gripper het volgende:
En ik kan niet wachten tot het zondag is![]()
[ afbeelding ]
Vanmarcke kortkort zonder handschoenen.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
Gilbert ree gister ook al korte broek
Dit is inderdaad bagger.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:03 schreef very het volgende:
Lijkt me best saai, maar toch ergens wel grappig om te hebben. Iemand dit spel al gespeeld?
Mocht iemand het zelfs te koop hebben hoor ik het graag
Ik heb de Keut pas 3 keer gefietst sinds ik Strava heb (2 jaar).quote:Op maandag 2 maart 2015 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.strava.com/se(...)ollowing&gender=both
Ondanks dat ik me nog steeds niet lekker in vorm voel was dit weekend een mooi eyeopener. Ja, ik rij langzamer omhoog dan frommage, DDX en uiteraard klimgeit en tempobeul marco ik heb tijens de 200 zelfs een keer (of twee) gesmeekt of het wat langzamer mocht, toch sta ik op mijn eerste poging ooit op de keuteberg op 3700/15000. En dat na 70 km fietsen in de tweede maand van het jaar met een veel te zwaar verzet (durfde niet meer terug te schakelen omdat ik zo stoempte)
En dan de volgende dag "soepeltjes" 200 km fietsen. Eigenlijk ben ik een fietsgod.
Nee, en ik ben ook klaar met proberen die gast te benaderen. Die 28eu is jammer, maar helaas.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dit is inderdaad bagger.
Maar je hebt ook Pro Cycling Manager, dat is wel een tof spel.![]()
Fifa al binnen?
Jongens, Patroon wilde eigenlijk alleen in trainingspak die hele week. In trainingspak naar het buffet, in trainingspak Palma in, in trainingspak clubben en Palmanese chickies schuren. (alleen de laatste avond hoor, de rest van de week liggen we om 10 uur te bed en handjes boven het donzen dekbed)quote:Op maandag 2 maart 2015 15:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat een weer! Ik ga alleen in korte broek en buiten het fietsen om in string.
Ik zou een boze brief schrijvenquote:Op maandag 2 maart 2015 16:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kom 1 keer in belgie é voila, spam van fritkotactie.be in de inbox![]()
"Krijg nu uw GRATIS Cervela Vanreusel"
wat een ontzettende gaypost dit weer.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jongens, Patroon wilde eigenlijk alleen in trainingspak die hele week. In trainingspak naar het buffet, in trainingspak Palma in, in trainingspak clubben en Palmanese chickies schuren. (alleen de laatste avond hoor, de rest van de week liggen we om 10 uur te bed en handjes boven het donzen dekbed)
Maar met zo'n blanke tokkie wens ik me niet te vertonen in een sjiek hotel, dan lijken we net twee russen op vakantie. Dus ik heb gezegd: je moet wel een mooi bloesje meenemen hoor, voor als we een keer op stand willen. en sneakers mee ook, niet alleen maar sportschoenen.![]()
Heeft die lieverd gisteren een mooi overhempie gekocht, dus wij gaan dineren in stijl: in string en overhemd!
Precies. Kan je beter gewoon 200 km door de modder gaan rijden in België. Daar word je tenminste een beetje stoer van.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat een ontzettende gaypost dit weer.![]()
Brokeback Mallorca
Wat ben jij nou weer snauwerig ineens. Chagerijnig omdat je de 200 gemist hebt?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat een ontzettende gaypost dit weer.![]()
Brokeback Mallorca
Jajaja dat moet ik geloven stelletje chocoladeridders.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer snauwerig ineens. Chagerijnig omdat je de 200 gemist hebt?
Daar gaan we onze energie niet aan verspillen hoor, die week. Alleen maar fietsen en verder chillen
Wat was er kapot?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:59 schreef Z het volgende:
Ik krijg nieuwe wielen (garantie). Fulcrum Racing 5's. Beter dan er nu onder zit maar ga toch maar opzoek naar een mooi handgespaakt setje.
Oh kom je nu je holmaatje helpen?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:57 schreef Patroon het volgende:
Kaassie, de man die floreert bij successen van vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |