Ik moest lachen.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:24 schreef Muto het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 02-03-2015 om 10:06:20Rutten verlengt zijn contract met één seizoen bij Feyenoord. reageer retweet
Toch even doorgeklikt , het leek mij wel bij Krabby passenquote:Op maandag 2 maart 2015 10:24 schreef Muto het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 02-03-2015 om 10:06:20Rutten verlengt zijn contract met één seizoen bij Feyenoord. reageer retweet
Tja. Waar kennen we dat van.quote:''We waren en zijn tevreden over Fred. De club wilde met hem verder, maar we hebben uiteraard te respecteren dat hij dat niet wil'', vertelt de technisch directeur op de clubwebsite. ''Het is in elk geval goed dat er duidelijkheid is over de toekomst. Wij hebben nu ruim de tijd om na te denken over zijn opvolging.''
Laten we eerlijk zijn, Feyenoord heeft ook niks in Europa te zoeken. En als ze eenmaal Europees spelen kunnen de supporters zich weer niet gedragen.quote:
Ik denk dat het meer te maken heeft met de visie van de directie. Koeman had daar ook kritiek op. Iets met topsportklimaat etc.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe denken wij hier over het verschil in inzicht over het te volgen beleid in de toekomst tussen Feyenoord en Rutten?
Zou dat puur financiële redenen hebben (gebrek aan financiële mogelijkheden) of ook andere redenen als gebrek aan ambitie of gewoon een verschillende voetbalvisie? Of misschien wel een gebrek aan vertrouwen (van Rutten in Feyenoord in dit geval).
Ik denk dat Rutten vooral niet kan omgaan met een gelimiteerd transferbudget.
Dat laatste. Is geloof ook niet de eerste keer dat dat soort irritaties bij Rutten naar boven spelen (met andere clubs dan).quote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe denken wij hier over het verschil in inzicht over het te volgen beleid in de toekomst tussen Feyenoord en Rutten?
Zou dat puur financiële redenen hebben (gebrek aan financiële mogelijkheden) of ook andere redenen als gebrek aan ambitie of gewoon een verschillende voetbalvisie? Of misschien wel een gebrek aan vertrouwen (van Rutten in Feyenoord in dit geval).
Ik denk vooral dat Rutten niet kon omgaan met een aanbieding vanuit Enschede.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan hij mooi eens op spraakles.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Rutten niet kon omgaan met een aanbieding vanuit Enschede.
Denk een combinatie van factoren. Feyenoord wil of kan niet investeren in nieuwe spelers en het.klikt niet echt tussen hem en Gio + Van Gastel..en hij zal wel een aanbieding hebben uit Duitslandquote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Daar praten ze allemaal zo raar joh.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kan hij mooi eens op spraakles.
En Colaaaa, nee het gaat meer om zijn Squote:Op maandag 2 maart 2015 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar praten ze allemaal zo raar joh.
Spelers kooooooooopen.
Toch jammer dat ze niet hebben kunnen doorpakken op het goede spel van oktober/november. Zou me overigens niet verbazen als hij El Ahmadi meeneemt. (En ook probeert Chery naar Enschede te krijgen).quote:Op maandag 2 maart 2015 11:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kan hij mooi eens op spraakles.
Past sowieso totaal niet bij Feyenoord al heeft hij het 1 seizoenshelft geweldig gedaan.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En Colaaaa, nee het gaat meer om zijn S
Laten we het hopen, duurbetaalde water naar de zee drager.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze niet hebben kunnen doorpakken op het goede spel van oktober/november. Zou me overigens niet verbazen als hij El Ahmadi meeneemt. (En ook probeert Chery naar Enschede te krijgen).
Ik heb het ook nooit wat gevonden, het is te hopen dat de spelers blijven vechten voor Europees..quote:Op maandag 2 maart 2015 11:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Past sowieso totaal niet bij Feyenoord al heeft hij het 1 seizoenshelft geweldig gedaan.
Ben wel bang dat alles nu als een kaartenhuis in elkaar tieft en we Europees mislopen
Eerste seizoenshelft gewoon erg goed hoor. De laatste paar wedstrijden deelt hij in de malaise. Net zoals Clasie bijvoorbeeld, die was gister echt bizar slecht.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we het hopen, duurbetaalde water naar de zee drager.
Vind hem ook goed hoor maar 2 duurbetaalde controleurs is wel wat veel van het goede als je op andere posities zo tekort komt.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft gewoon erg goed hoor. De laatste paar wedstrijden deelt hij in de malaise. Net zoals Clasie bijvoorbeeld, die was gister echt bizar slecht.
Clasie had je vorig seizoen moeten verkopen aan Porto, dat geld krijg je nooit weer voor zo'n overschatte speler.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind hem ook goed hoor maar 2 duurbetaalde controleurs is wel wat veel van het goede als je op andere posities zo tekort komt.
Speelde in Rome erg goed. Daar gaan we nog wel wat aan verdienen. Ik maak me meer zorgen om Boëtius.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Clasie had je vorig seizoen moeten verkopen aan Porto, dat geld krijg je nooit weer voor zo'n overschatte speler.
Ik vermoed dat de financiële mogelijkheden nog slechter zijn als wij verwachten.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij koos er zelf toen voor om te blijven.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Clasie had je vorig seizoen moeten verkopen aan Porto, dat geld krijg je nooit weer voor zo'n overschatte speler.
Co Adriaanse zei gisteren dat het strategisch gezien een zeer slecht idee is om de nieuwe trainer in het nog lopende seizoen te brengen. Een nieuwe trainer moet gewoon met een schone lei kunnen beginnen en dat kan alleen als hij stokje overneemt na het seizoen.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:09 schreef Scrummie het volgende:
Rutten moet lekker technisch directeur gaan worden bij Twente, kan ie daar de spelers kopen die ie hier niet kan krijgen.
Per direct dan.
Ligt aan zijn komende resultaten lijkt mij...quote:Op maandag 2 maart 2015 11:45 schreef eight het volgende:
[..]
Co Adriaanse zei gisteren dat het strategisch gezien een zeer slecht idee is om de nieuwe trainer in het nog lopende seizoen te brengen. Een nieuwe trainer moet gewoon met een schone lei kunnen beginnen en dat kan alleen als hij stokje overneemt na het seizoen.
Ik vind het wel een goede opmerking.
Tja, Bij Ado ging het wel goed met Henkie.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:45 schreef eight het volgende:
[..]
Co Adriaanse zei gisteren dat het strategisch gezien een zeer slecht idee is om de nieuwe trainer in het nog lopende seizoen te brengen. Een nieuwe trainer moet gewoon met een schone lei kunnen beginnen en dat kan alleen als hij stokje overneemt na het seizoen.
Co is dement joh.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:45 schreef eight het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk nu ook uitkijken. Hij heeft al de reputatie dat hij vrij snel opstapt als iets hem niet zint.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:43 schreef timmmmm het volgende:
Rutten is wel een held hoor. Al weken geleden heeft hij duidelijkheid gegeven wat er gaat gebeuren. De club wilde het nog niet naar buiten brengen. Rutten krijgt daarom van alle kanten bakken stront over zich heen maar blijft volhouden. Toch flink wat toewijding naar je baas toe
precies en het spel laat ook al weken te wensen over .quote:Op maandag 2 maart 2015 11:47 schreef eight het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk nu ook uitkijken. Hij heeft al de reputatie dat hij vrij snel opstapt als iets hem niet zint.
Als je 3 miljoen hebt liggen om voor Bilal door de plee te spoelen dan zal dat wel meevallen. Denk eerder dat het probleem is dat Van Geel teveel een boekhouder is geworden en te weinig een TD met een visie hoe we sportief verder komenquote:Op maandag 2 maart 2015 11:37 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de financiële mogelijkheden nog slechter zijn als wij verwachten.
Hij zit wel op z'n plek bij Twente. Na dit rampseizoen is de druk er volledig af en kan hij lekker op z'n gemak bouwen. Bij Feyenoord is er altijd druk.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:47 schreef eight het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk nu ook uitkijken. Hij heeft al de reputatie dat hij vrij snel opstapt als iets hem niet zint.
Bron? Als dit zo is moeten ze die gast echt kei en keihard aanpakken.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:51 schreef nostra het volgende:
Die steward is zijn hand kwijt en mentaal de weg volledig kwijt, zal mij benieuwen of het dan bij een boete blijft.
Vreselijk man.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:51 schreef nostra het volgende:
Die steward is zijn hand kwijt en mentaal de weg volledig kwijt, zal mij benieuwen of het dan bij een boete blijft.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:51 schreef nostra het volgende:
Klote. Ik snap de lol van knalvuurwerk sowieso niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:51 schreef nostra het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)erk-op-het-veld.htmlquote:
Holy shit.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:51 schreef nostra het volgende:
Bron? Kan niks vindenquote:Op maandag 2 maart 2015 11:51 schreef nostra het volgende:
En dan naar Twente gaan, waar ze wss 3 punten in mindering krijgen omdat ze niet voldoen aan het plan van aanpak? Wij hebben weinig geld, daar hebben ze echt helemaal niksquote:Op maandag 2 maart 2015 11:37 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de financiële mogelijkheden nog slechter zijn als wij verwachten.
Supporter, die over het algemeen niet uit zijn nek lult of grootspraak heeft.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 11:56 schreef nostra het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)erk-op-het-veld.html
Schijnt een cobra geweest te zijn, geen rotje of zo.
Bloed liep uit zijn oren.
Godsamme, eerste keer dat ik die beelden zie. Welke debiel gooit zoiets, ook nog eens zo dichtbij mensen?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Tering zeg.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Van welk vak werd het eigenlijk gegooid? W4?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Supporter, die over het algemeen niet uit zijn nek lult of grootspraak heeft.
Z1 (of 4, weet niet hoe het zit aan die kant)quote:Op maandag 2 maart 2015 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van welk vak werd het eigenlijk gegooid? W4?
Z1quote:Op maandag 2 maart 2015 12:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Z1 (of 4, weet niet hoe het zit aan die kant)
Wat de fuck man. Dan ben je ook echt volkomen achterlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Tering wat erg.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:51 schreef nostra het volgende:
Z1 dan... dat is normaal mijn vakkie..quote:Op maandag 2 maart 2015 12:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Z1 (of 4, weet niet hoe het zit aan die kant)
Dit is echt ongelooflijk. Ik mag toch hopen dat er nu iemand uit die groep de dader gaat verlinken zodat dat stuk stront nooit meer de Kuip inkomt.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godsamme, eerste keer dat ik die beelden zie. Welke debiel gooit zoiets, ook nog eens zo dichtbij mensen?
Heb je een alibi?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Z1 dan... dat is normaal mijn vakkie..
Gervinhoquote:Gervinho hoopt op straf voor Feyenoord: ‘Schadelijk voor de voetballerij’
De actie Bring back the banana’s, een oude sfeeractie met opblaasbare bananen, is al enige tijd een traditie in De Kuip. Met racisme heeft die actie weinig te maken, maar het is de vraag of de UEFA er hetzelfde over denkt. Bij de wedstrijd tegen AS Roma belandde een banaan in de buurt van Gervinho. De aanvaller van de Romeinen hoopt dat Feyenoord een straf krijgt.
“Ik had het in eerste instantie niet eens door”, laat Gervinho weten aan beIN Sports. “Een van mijn teamgenoten wees me op de banaan en vervolgens kwam de scheidsrechter met mij praten. Ik vind het schadelijk voor de voetballerij. Ik hoop dat er een straf wordt opgelegd.”
“Het is erg frustrerend”, gaat Gervinho verder. “Niet alleen voor de persoon zelf, maar ook voor mijn familie. Mijn familie heeft mij altijd gesteund”, sipt de aanvaller. Directeur Eric Gudde van Feyenoord zei eerder al dat er van racisme geen sprake was. “Dat hebben we de UEFA ook gezegd, dit gebeurt al jaren bij ons. Ik sluit uit dat er sprake is van racisme. Dat is helemaal geen issue hier, toevallig kwam die banaan bij Gervinho.”
Dat zal nooit gebeuren, aangezien het een flinke groep is die iedere keer wat op het veld gooit.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef Scrummie het volgende:
Verder moet er gewoon een zero tolerance beleid komen op het gooien van spul. Ben dat gedoe nu wel spuugzat eigenlijk. Ook meer sociale controle vanaf de vakken, en dat bepaalde groepen het even accepteren dat stewards gasten van de vakken afhalen zonder gezeur.
Dit ja en graag een mooie inzamelingsactie voor die kerel.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef eight het volgende:
[..]
Dit is echt ongelooflijk. Ik mag toch hopen dat er nu iemand uit die groep de dader gaat verlinken zodat dat stuk stront nooit meer de Kuip inkomt.
Eens. Dom geleuter dat 'het erbij hoort'...quote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef Scrummie het volgende:
Verder moet er gewoon een zero tolerance beleid komen op het gooien van spul. Ben dat gedoe nu wel spuugzat eigenlijk. Ook meer sociale controle vanaf de vakken, en dat bepaalde groepen het even accepteren dat stewards gasten van de vakken afhalen zonder gezeur.
Mja, maar er moet wel iets gebeuren. Dat er door een fakkel of vuurwerk een keer een boete komt vind ik nog tot daar aan toe, maar zwaar gewond iemand die er de rest van z'n leven mee zal moeten leren leven omdat 1 of ander gezwel het leuk vind om vuurwerk op 't veld te gooien.. schandelijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren, aangezien het een flinke groep is die iedere keer wat op het veld gooit.
Daar komt bij dat het de volledige vakken XWYZ + grote delen van de gele zijde zijn die UEFA MAFFIA scanderen.
Bij het verwijderen van dat soort mensen wordt het de stewards onmogelijk gemaakt. Feyenoord supporters roemen zich altijd om de "sociale controle" die er zou heersen op de vakken. Mijn ervaring is compleet anders. Niets is minder waar.
Ja, Rijmt idd. niet echt. Dan zal het wel een combinatie van factoren zijn. Het debiele aankoopbeleid zal iig een belangrijk punt zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En dan naar Twente gaan, waar ze wss 3 punten in mindering krijgen omdat ze niet voldoen aan het plan van aanpak? Wij hebben weinig geld, daar hebben ze echt helemaal niks
Wat een Afrikaanse debiel joh..net of er bij Feyenoord geen donkere spelers lopen. Hoop dat de medicijnman voodoo op hem toepastquote:
Vuurwerk mag van mij totaal uit de stadions verbannen worden. Ook het siervuurwerk wat bij grote/speciale wedstrijden door de club zelf wordt aangestoken waardoor je de halve wedstrijd door een rookgordijn zit te gluren.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef Scrummie het volgende:
Staat hij ook eens in het middelpunt van de belangstelling, met z'n (voor)hoofd.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat een Afrikaanse debiel joh..net of er bij Feyenoord geen donkere spelers lopen. Hoop dat de medicijnman voodoo op hem toepast
Waarom gaat de Scheids dan alleen met Gervinho praten en niet met Nelom, de boet, etc?quote:
Bananen staan toch al jaren voor racisme begrijp zijn logica wel.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat een Afrikaanse debiel joh..net of er bij Feyenoord geen donkere spelers lopen. Hoop dat de medicijnman voodoo op hem toepast
Vuurwerk, spreekkoren, dingen op het veld gooien + richting die Franse lul + racisme ja dan mag je als club hopen dat het bij een geldboete blijft.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:18 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom gaat de Scheids dan alleen met Gervinho praten en niet met Nelom, de boet, etc?
Dit gaat hoe dan ook een dikke boete worden
Was toch gewoon perongeluk gebeurt dat dat ding er ineens lag? Ik begrijp die Gervinho dus niet. Loopt ie in de supermarkt ook te schreeuwen tegen de groenteboer dat ie een racist is?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Bananen staan toch al jaren voor racisme begrijp zijn logica wel.
Ook gewoon dom om bananen te gooien tijdens europese wedstrijd op insiders na snapt niemand dat toch joh.
Nog buiten het feit dat dat ding niet op het veld terecht mag komen
Waarom gooien jullie in godsnaam met bananen?quote:
Hoort daar toch uberhaupt niet man.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was toch gewoon perongeluk gebeurt dat dat ding er ineens lag? Ik begrijp die Gervinho dus niet. Loopt ie in de supermarkt ook te schreeuwen tegen de groenteboer dat ie een racist is?
onsball.quote:
Zo'n Cobra geeft iets van 6-7 seconden lang een rode vlam. Vandaar dat die steward waarschijnlijk dacht dat het een fakkel was.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tering wat erg.
Ik snapte sowieso niet waarom hij dat ding ging oppakken, dacht hij dat het een rookbom was?
Jij haalt altijd je bananen bij de groenteboer en je sla bij de fruitboer?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was toch gewoon perongeluk gebeurt dat dat ding er ineens lag? Ik begrijp die Gervinho dus niet. Loopt ie in de supermarkt ook te schreeuwen tegen de groenteboer dat ie een racist is?
Ja, zo rol ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij haalt altijd je bananen bij de groenteboer en je sla bij de fruitboer?
Natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zo rol ik.
Maar je snapt wat ik bedoel toch ...
Weet ik niet. Is iets uit het verleden als ik het goed heb. Jaren 80 en komt van City af. Dacht ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar serieus, wat hebben jullie met bananen?
Onderbreken van wedstrijd + 2 dagen rellen in Rome (in de ogen van de UEFA) + de grote ophef die daarna in de media ontstaat (imagoschade).quote:Op maandag 2 maart 2015 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Vuurwerk, spreekkoren, dingen op het veld gooien + richting die Franse lul + racisme ja dan mag je als club hopen dat het bij een geldboete blijft.
Over komen waaien uit Engeland:quote:Op maandag 2 maart 2015 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar serieus, wat hebben jullie met bananen?
Feyenoord had allang een persbericht in het Engels en Nederlands moeten uitbrengen waarin ze het hele geval van de opblaasbanaan uitleggen.quote:
Inderdaad, de zwartste spelers zijn vaak juist ontzettend populair/cult.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Racisme m'n reet
20 minuten later wordt er met 50.000 man geschreeuwd om Manu. Zwarter dan hem krijg je ze niet
De UEFA heeft ook geroepen dat het onderzoek wel een tijdje gaat duren, omdat de club toch al is uitgeschakeld. Dat impliceert sowieso al dat ze meer willen dan alleen een boete.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:39 schreef eight het volgende:
[..]
Onderbreken van wedstrijd + 2 dagen rellen in Rome (in de ogen van de UEFA) + de grote ophef die daarna in de media ontstaat (imagoschade).
Nu dat ik de optelsom zie dringt het besef binnen dat het niet bij een geldboete zal blijven. Echt bizar hoe dit seizoen zo'n grote deceptie is geworden.
Maar dan nog is het gewoon ontzettend onhandig om juist bij Europese wedstrijden zo'n ding op het veld te mieteren. Beetje gezond verstand mag wel, enzo.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord had allang een persbericht in het Engels en Nederlands moeten uitbrengen waarin ze het hele geval van de opblaasbanaan uitleggen.
Jij plant je voort met je handen? Ben je zo eenzaam johquote:Op maandag 2 maart 2015 12:49 schreef Caland het volgende:
Darwin awardje voor die steward is ook wel op zijn plaats.
Gyanquote:Op maandag 2 maart 2015 12:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad, de zwartste spelers zijn vaak juist ontzettend populair/cult.
Nou ja, als zo'n ding blijkbaar secondenlang lijkt op Bengaals vuur dan kan ik er nog inkomen.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:49 schreef Caland het volgende:
Darwin awardje voor die steward is ook wel op zijn plaats.
Hier ben ik het wel mee eens ja. Had al een hoop gezeik gescheeld.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord had allang een persbericht in het Engels en Nederlands moeten uitbrengen waarin ze het hele geval van de opblaasbanaan uitleggen.
Eens, maar dan overschat je wel Salomon, die kan dat nooit zo snel doen..quote:Op maandag 2 maart 2015 12:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja. Had al een hoop gezeik gescheeld.
Welnee, dan nog weten media, onwetenden en mensen die gewoon niets anders willen zien het nog zo te draaien dat 'de club racisme bagatelliseert, niet serieus neemt en er geen afstand van neemt'. Dan maak je het dus zelfs erger.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, logisch. Het gooien van dingen moet je dan ook in dat persbericht verafschuwen. Maar de imagoschade die Feyenoord hiermee oploopt is groot. Denk alleen al aan de sponsoren. En vervolgens allemaal raar vinden dat ze bij Ajax het dubbele ontvangen aan shirtsponsoring alleen al.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan nog is het gewoon ontzettend onhandig om juist bij Europese wedstrijden zo'n ding op het veld te mieteren. Beetje gezond verstand mag wel, enzo.
Ik denk dat als je meteen een persbericht eruitgooit, nog tijdens de wedstrijd, dat media dat echt wel oppikken. Je moet niet gaan bagatelliseren dat er iets op het veld is gegooid, maar aangeven dat het echt geen racisme is. Bovendien heb je daar veel beeldbewijs uit het verleden. Negeren maakt het mijn inziens nog erger.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, dan nog weten media, onwetenden en mensen die gewoon niets anders willen zien het nog zo te draaien dat 'de club racisme bagatelliseert, niet serieus neemt en er geen afstand van neemt'. Dan maak je het dus zelfs erger.
Zo halstarrig zijn mensen. Hoe vaak ik inmiddels die incidenten (in Rome en die banaan) heb proberen uit te leggen waarna mensen desondanks toch blijven vasthouden aan hun vooringenomen standpunt...
Ok man.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Gastel moet volgende keer even met Boetius gaan zitten en hem twee plaatjes laten zien de ene met Boetius in een cambuur/twente/excelsior shirt
De andere van Boetius in een Madrid/city/Barca shirt.
En hem dan zeggen links eindig je als je zo doorgaat rechts eindig je als de vorm weer terug kan vinden.
Dan ga je er dus van uit dat hij ervoor kiest om niet in vorm te zijn?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Gastel moet volgende keer even met Boetius gaan zitten en hem twee plaatjes laten zien de ene met Boetius in een cambuur/twente/excelsior shirt
En hem dan zeggen links eindig je als je zo doorgaat rechts eindig je als de vorm weer terug kan vinden.
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat het een wedstrijd zonder publiek gaat worden.. net als 10 jaar geleden na het staken van Feyenoord - Sporting. Die wedstrijd lijkt heel erg op die tegen Roma qua gebeurtenissen.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Vuurwerk, spreekkoren, dingen op het veld gooien + richting die Franse lul + racisme ja dan mag je als club hopen dat het bij een geldboete blijft.
Heb ik ook wel eens bij mezelf gedaan. Het heeft helaas niet geholpenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik stuur jouw gegevens door naar meneer Van Geel.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is voor een later moment. Dit doe je niet bij een persbericht of persco en is vaak ook niet handig als je nog enkele maanden met deze mensen moet samenwerken.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef jaykop het volgende:
Raar dat Rutten het verschil in visie niet opheldert. Daar waren volgens hem afspraken over, maar waarom zou directie of Fred dat geheim willen houden? Lekker transparant.
Waarschijnlijk spelen er meer dingen.. die krijgen wij niet te horen natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef jaykop het volgende:
Raar dat Rutten het verschil in visie niet opheldert. Daar waren volgens hem afspraken over, maar waarom zou directie of Fred dat geheim willen houden? Lekker transparant.
Hoho, die keer dat jij meedeed zijn we niet laatste geworden.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens bij mezelf gedaan. Het heeft helaas niet geholpenHoogtepunt was de laatste plaats op het Groene Haas Toernooi met FC Arizona.
Een heel vak werd bij Ajax al gesloten voor het spandoek: "Fenian Bastards". Reken er maar op dat jullie een paar wedstrijden zonder publiek krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een wedstrijd zonder publiek gaat worden.. net als 10 jaar geleden na het staken van Feyenoord - Sporting. Die wedstrijd lijkt heel erg op die tegen Roma qua gebeurtenissen.
Ok Rens.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een heel vak werd bij Ajax al gesloten voor het spandoek: "Fenian Bastards". Reken er maar op dat jullie een paar wedstrijden zonder publiek krijgen.
Dat is niet aan Fred imo.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:18 schreef jaykop het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:48 schreef Thunder0x het volgende:
Wat een bullshit dat ze dit gewoon een maand lang niet naar buiten brengen aangezien Rutten al lang heeft aangegeven te stoppen.
" Om de komende belangerijke wedstrijden de rust niet te verstoren " Blijkbaar is de competitie niet belangerijk ?
Volgens mij is er nu meer rust dan ooit. Idioten.
Hij heeft wel een punt is natuurlijk achterlijk gecommuniceerd vanuit de club, als Fred er allang uit was kon/kun je toch direct een verklaring afgeven.quote:
Kon er nachten niet van slapen idd.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt is natuurlijk achterlijk gecommuniceerd vanuit de club, als Fred er allang uit was kon/kun je toch direct een verklaring afgeven.
Nu lijkt het net alsof Fred ons aan het lijntje heeft willen houden, terwijl de club het in feite gewoon niet wilde zeggen.
Alsof jij niet allang op de hoogte was gesteld door je vader, niet erkende zoon van Gudde.quote:
Legia krijgt 1 wedstrijdje voor veel meerquote:Op maandag 2 maart 2015 13:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een heel vak werd bij Ajax al gesloten voor het spandoek: "Fenian Bastards". Reken er maar op dat jullie een paar wedstrijden zonder publiek krijgen.
quote:Gervinho hoopt op statement UEFA
Yao Kouassi Gervais draagt voetbalnaam Gervinho en speelt bij AS Roma. De speler die volgens diverse buitenlandse media te maken had met racisme in De Kuip tijdens de wedstrijd Feyenoord AS Roma heeft gereageerd op het banaanincident. Gervinho hoopt dat Feyenoord een straf krijgt van de UEFA, omdat niet alleen hij maar ook zijn familie is geraakt.
Feyenoord reageerde vorige week al door te zeggen dat racisme bij Feyenoord geen issue is. Daarnaast had Gervinho het incident zelf helemaal niet door tot zijn teamgenoot hem aansprak en de scheidsrechter naar hem toe kwam. "Ik had het eerst niet in de gaten", vertelt Gervinho tegen BeIN Sports.
"Toen wees één van mijn teamgenoten me erop, de scheidsrechter kwam bij me en sprak met me", vervolgt de international van Ivoorkust. "Ik vind dat het een slecht voorbeeld is voor het voetbal en ik hoop dat er sancties genomen worden. Dit is namelijk zo iets frustrerends. Niet alleen de persoon zelf lijdt eronder, maar ook mijn familie, die mij steunt."
Ach er was een tijd dat ze in Amsterdam mensen voor minder in treinen laadden. Wat is je punt?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Peter Boszquote:Op maandag 2 maart 2015 14:05 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die Martin Jol hebben gestemd zijn echt niet goed
Ik denk dat mijn visie dichter bij die van Rutten ligt dan bij die van de rest van het clubje.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Alsof Twente El Ahmadi kan kopenquote:Op maandag 2 maart 2015 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze niet hebben kunnen doorpakken op het goede spel van oktober/november. Zou me overigens niet verbazen als hij El Ahmadi meeneemt. (En ook probeert Chery naar Enschede te krijgen).
quote:Woudenberg: 'De club maakt duidelijk dat eigen jeugd voorrang heeft'
Lucas Woudenberg heeft gisteren zijn competitiedebuut gemaakt voor Feyenoord. 'De witte Keniaan' kwam in de tweede helft de geblesseerde Miquel Nelom vervangen en deed dat heel verdienstelijk. Woudenberg was na de wedstrijd natuurlijk apetrots op zijn debuut.
"Ik heb nu eindelijk mijn competitiedebuut gemaakt. Je wil je meteen laten zien, karakter tonen. Daarom baal ik dat we FC Utrecht niet hebben verslagen", aldus Woudenberg tegenover De Telegraaf. "De club maakt duidelijk dat eigen jeugd voorrang heeft", zo liet de back tevreden weten. Woudenberg is het volgende talent uit de jeugdopleiding die doorbreekt.
Twente is financiëel nu zo ongeveer waar Feyenoord een jaar of 5-6 geleden was.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:03 schreef Thunder0x het volgende:
Twente heeft geen geld. Nog armer dan Feyenoord volgens mij, dus wat Fredj daar gaat doen is me helemaal een raadsel.
Dit vind ik geen relevante vraag. Daar antwoord ik dan ook niet op.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hoeveel Mexicano`s bak jij eigenlijk per week? met of zonder satesaus?
Ja erg ruk dus. Fred zeurt toch dat er geen geld is of amper wat gedaan wordt qua spelers.. nou succes bij Twente dan mocht hij er uberhaupt naartoe gaanquote:Op maandag 2 maart 2015 15:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Twente is financiëel nu zo ongeveer waar Feyenoord een jaar of 5-6 geleden was.
Bij Twente weet je wel waar je aan toe bent. Feyenoord verkoopt elk jaar zijn beste spelers, koopt maar weinig goeds terug en verwacht toch elk jaar net zo goed te presteren.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:03 schreef Thunder0x het volgende:
Twente heeft geen geld. Nog armer dan Feyenoord volgens mij, dus wat Fredj daar gaat doen is me helemaal een raadsel.
Ben benieuwd of de Overijsselse Pim Blokland binnenkort gaat opstaan om Twente 30 miljoen euro te donerenquote:Op maandag 2 maart 2015 15:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Twente is financiëel nu zo ongeveer waar Feyenoord een jaar of 5-6 geleden was.
Misschien dat de Gemeente Enschede een leuk plan in de la heb liggen.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:32 schreef Shreyas het volgende:
Ben benieuwd of de Overijsselse Pim Blokland binnenkort gaat opstaan om Twente 30 miljoen euro te doneren
Dat was Joop toch al?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Overijsselse Pim Blokland binnenkort gaat opstaan om Twente 30 miljoen euro te doneren
Allemaal romantisch gelul dit.quote:
Die tactiek heeft echt fantastisch gewerkt. Nu spelen wij bijna nergens meer omquote:Op maandag 2 maart 2015 13:48 schreef Thunder0x het volgende:
Wat een bullshit dat ze dit gewoon een maand lang niet naar buiten brengen aangezien Rutten al lang heeft aangegeven te stoppen.
" Om de komende belangerijke wedstrijden de rust niet te verstoren " Blijkbaar is de competitie niet belangerijk ?
Volgens mij is er nu meer rust dan ooit. Idioten.
Daar ben ik het wel mee eens ja, heeft die toch nog wat goed gedaanquote:Op maandag 2 maart 2015 15:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jopie heeft de boel met een goed hart achtergelaten
Moeten ze hem direct even langs jouw huis sturen met een plaatje van een downie en Einstein. Als je zo doorgaat met onzin uitkramen kom je bij links terechtquote:Op maandag 2 maart 2015 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom niet? Als je vertelt dat er een verschil in visie is, ben ik wel benieuwd wat dat dan is. Daarbij zie ik niet hoe dat de samenwerking beïnvloedt.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:25 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is voor een later moment. Dit doe je niet bij een persbericht of persco en is vaak ook niet handig als je nog enkele maanden met deze mensen moet samenwerken.
Hm, nee dat is misschien wel waar. Er waren dus ook 'afspraken' waardoor hij het niet mocht zeggen. Vond het ook eerder raar van het bestuurquote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Moeten ze hem direct even langs jouw huis sturen met een plaatje van een downie en Einstein. Als je zo doorgaat met onzin uitkramen kom je bij links terecht
Blanke medespeler die bang is dat hij schuldig is aan iets als zijn tenen korter zijn dan die van de Quincies van deze wereld. "Oh, mijn god, op de tribune. Opblaasbananen. Wacht eens even. Dat zal wel net als bij ons teringracististische Italianen tegen een gekleurde speler zijn. Snel iets zeggen dan lijk ik maatschappelijk betrokken. Hé, Gervinho. Je balt lekker maar moet je zien op die tribune! Hoe bedoel je had je nog niet gezien? Dat doen ze voor jou natuurlijk. Hoe bedoel je dat je de link niet ziet? Ze denken dat je van bananen houdt. Ja, nee, dat klopt, heel veel mensen houden van bananen maar wat ze bedoelen is dat je een aap bent. Ja, erg, hè. Maar ik denk dat dus niet, hè. Want ik merk het op en zeg het zo netjes."quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blanke medespeler die bang is dat hij schuldig is aan iets als zijn tenen korter zijn dan die van de Quincies van deze wereld. "Oh, mijn god, op de tribune. Opblaasbananen. Wacht eens even. Dat zal wel net als bij ons teringracististische Italianen tegen een gekleurde speler zijn. Snel iets zeggen dan lijk ik maatschappelijk betrokken. Hé, Gervinho. Je balt lekker maar moet je zien op die tribune! Hoe bedoel je had je nog niet gezien? Dat doen ze voor jou natuurlijk. Hoe bedoel je dat je de link niet ziet? Ze denken dat je van bananen houdt. Ja, nee, dat klopt, heel veel mensen houden van bananen maar wat ze bedoelen is dat je een aap bent. Ja, erg, hè. Maar ik denk dat dus niet, hè. Want ik merk het op en zeg het zo netjes."
Ik vind jouw posts altijd behoorlijk creatief en behoorlijk geestig.. je zou zo schrijver kunnen wordenquote:Op maandag 2 maart 2015 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blanke medespeler die bang is dat hij schuldig is aan iets als zijn tenen korter zijn dan die van de Quincies van deze wereld. "Oh, mijn god, op de tribune. Opblaasbananen. Wacht eens even. Dat zal wel net als bij ons teringracististische Italianen tegen een gekleurde speler zijn. Snel iets zeggen dan lijk ik maatschappelijk betrokken. Hé, Gervinho. Je balt lekker maar moet je zien op die tribune! Hoe bedoel je had je nog niet gezien? Dat doen ze voor jou natuurlijk. Hoe bedoel je dat je de link niet ziet? Ze denken dat je van bananen houdt. Ja, nee, dat klopt, heel veel mensen houden van bananen maar wat ze bedoelen is dat je een aap bent. Ja, erg, hè. Maar ik denk dat dus niet, hè. Want ik merk het op en zeg het zo netjes."
Omdat hij er net zo jong uitzietquote:Op maandag 2 maart 2015 16:13 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Waarom wordt Mulder altijd meegestuurd met de beloften?
Omdat Graafland te druk is met zijn snackbar.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:13 schreef ArtoriasTAW het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:11 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)jdig-verlengen.dhtml
Eenzijdige optie tot verlengen, uiteraard eenzijdig aan de kant van de speler goffedomme goed geregeld
Wilkshere is een prima tweede rechtsback voor volgend seizoen.quote:
Speelritme. Maar wie anders?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:13 schreef ArtoriasTAW het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Graafland te druk is met zijn snackbar.
Ze scouten daar wel wat beter hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:38 schreef Thunder0x het volgende:
Zag ook dat Twente probeerde Toornstra te halen toen Feyenoord hem haalde. Wat een afschuwelijke club zeg![]()
![]()
Doen ze daar echt alles na mbt Feyenoord, lijkt er wel op namelijk. Zelfde spelers op scoutingslijstje, ex spelers ophalen, nu ook financiele teringzooi daar
Krijg je ervan
Stadionsoap deel 1312 gaat nu van start, alles ligt weer open (nou ja, daar hoopt RdK op aangezien BAM kennelijk niet aan de beloften kan voldoen)quote:Red De Kuip staat klaar voor Feyenoord
Ondanks twee aardige wedstrijden tegen AS Roma presteert Feyenoord ook dit seizoen niet naar de mogelijkheden. Van de week is een artikel in het AD verschenen met een preview van ons nieuwste stadionplan. Een positief bericht in een periode waarin er juist weinig goed nieuws over onze club en het stadion te lezen valt. En juist dat is onze drive om als stichting door te blijven gaan. We zien de potentie die Feyenoord heeft om de grootste club van Nederland te zijn. Wij maken onderdeel uit van de kracht van het legioen die beschikbaar is om hierbij te helpen! Wij zagen de mogelijkheden van de Kuip als eerste en zien nog steeds dat onze club met een goede vernieuwbouw de weg naar de Coolsingel terug kan vinden.
Om dit te bereiken moet het gelijk goed gebeuren en dat kan maar één keer. BAM heeft in mei 2014 die kans gekregen. Deze kans hebben ze duidelijk niet benut. Het plan is duurder dan eerder aangegeven en Feyenoord krijgt er nog minder voor terug ook. Het ontwerp is vertraagd en is nog steeds niet openbaar. Intussen schuift ook de oplevering op en heeft de gemeente Rotterdam het besluit over de zomer getild. Na weer een verloren seizoen is er juist geen tijd te verliezen. Dat wil echter niet zeggen dat Feyenoord onder tijdsdruk maar noodgedwongen 'ja' moet zeggen tegen een plan waar niemand echt blij mee is.
Wij hebben als stichting de afgelopen maanden daarom 'gewoon' doorgewerkt. Ons plan is volledig uitgetekend in een BIM-model met daarin opgenomen alle extra wensen en eisen die de Feyenoord-familie heeft. Zo heeft het stadion 70.000 stoelen, alle gewenste business faciliteiten, een schuifdak plus optimale voorzieningen voor concerten en beschikt het over meer dan de gevraagde vierkante meters compleet afgewerkte ruimte.
De belangrijkste en meest zichtbare wijzigingen in ons plan zijn:
• De volledig wind- en waterdichte gevel met een donkergrijze kleur door het gebruik van gestrekt staal, aluminimum en platen van polycarbonaat
• Spelers en clubmensen kunnen onder het stadion parkeren en met een lift direct het stadion in.
• Het stadion is volledig te verduisteren tot een 'black box' voor concerten en evenementen
• Een flexibele tribune aan korte zijde kan plaats maken voor een podium met in de hoek een betere toegang voor vrachtwagens
Dit alles in een ontwerp met behoud van de markante kuipvorm voor minder dan 200 miljoen euro en met een bouwtijd van slechts 2 jaar. Ondanks dat we bijna een jaar verder zijn is er geen tijdsverlies voor de Feyenoord-familie nodig.
Als onafhankelijke stichting willen wij ons plan niet vóór maar mét de Feyenoord-familie realiseren. Het is een plan waarin maar één belang telt, namelijk het belang van Feyenoord! Ons team wil dan ook aan de kant van de Feyenoordorganisatie gaan staan om de realisatie tot een succes te maken. En dat zonder voorfinanciering. We hebben met Besix een betrouwbare bouwgigant gevonden die klaar staat om te beginnen. Deze bouwer mag natuurlijk winst maken, zolang dit maar niet ten koste gaat van de kwaliteit en exploitatie van het stadion en dus niet ten koste van Feyenoord.
De komende weken leggen we ons plan eerst voor aan de Feyenoord-familie. Op onze site en via social media houden we jullie verder op de hoogte.
Om met de woorden van Kieft te spreken: "ik word hier zo moe van..."quote:Op maandag 2 maart 2015 17:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stadionsoap deel 1312 gaat nu van start, alles ligt weer open (nou ja, daar hoopt RdK op aangezien BAM kennelijk niet aan de beloften kan voldoen)
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Om met de woorden van Kieft te spreken: "ik word hier zo moe van..."
quote:UEFA klaagt Feyenoord aan voor ‘racisme en wangedrag’
Maandag, 2 maart 2015 om 17:29
De dubbele ontmoeting tussen Feyenoord en AS Roma in de Europa League krijgt een staartje. De Europese voetbalbond (UEFA) heeft volgens het ANP besloten Feyenoord in staat van beschuldiging te stellen voor racisme in de returnwedstrijd in De Kuip. Bovendien wordt het ‘wangedrag’ van de supporters in diezelfde wedstrijd onder de loep genomen. De komende dagen moet blijken of en hoe Feyenoord gestraft zal worden.
/
Feyenoord speelde op 19 februari gelijk in Rome (1-1) en verloor een week later de return in eigen huis (1-2). In die tweede wedstrijd gebeurde er van alles. Zo legde scheidsrechter Clément Turpin uit Frankrijk de boel tweemaal stil. Ook kwam er een opblaasbare banaan op het veld terecht, per abuis in de buurt van Roma-aanvaller Gervinho, en dat werd door sommigen geïnterpreteerd als racisme.
Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord zei afgelopen vrijdag al dat er echt geen sprake was van racistische intenties bij het publiek in Rotterdam-Zuid. “Racisme is helemaal geen issue hier, toevallig kwam die banaan bij Gervinho. De scheidsrechter reageerde er alleen wel heel fel op. We hebben in de rust uitgelegd hoe het zat. Ik hoop dat ze daar rekening mee houden”, zei de bestuurder toen al tegen het ANP.
In de tweede helft werden er dingen op het veld gegooid. De aanhang van Feyenoord voelde zich flink benadeeld door Turpin, die onder meer opzien baarde met rode kaarten voor Mitchell te Vrede en bankzitter Erwin Mulder. Gudde zei de frustraties van de fans wel te begrijpen, maar het niet goed te keuren dat er voorwerpen op het veld werden gegooid. Een week eerder liep het voor de eerste wedstrijd al uit de hand in Rome.
Toen trok een groep hooligans, die zich onder de circa vijfduizend afgereisde Feyenoord-fans bevond, een spoor van vernieling door de historische stad. Er werd woedend gereageerd op het gedrag van de Nederlandse vandalen. De UEFA liet toen al weten dat het Feyenoord niet zou straffen, omdat de fans die in het Stadio Olimpico waren zich keurig hadden gedragen. In de return ging het in de ogen van de UEFA dus wél mis tijdens het duel zelf.
Ben bang dat veel mensen, juist vanwege het ellenlange gezeur hierover, straks te makkelijk akkoord gaan met een nieuw stadion-plan, wat de directie wel zal presenteren als BAM haar (onredelijke?) wensenlijstje niet kan vervullen.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Om met de woorden van Kieft te spreken: "ik word hier zo moe van..."
Ik ben eigenlijk best voor een nieuw stadion.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben bang dat veel mensen, juist vanwege het ellenlange gezeur hierover, straks te makkelijk akkoord gaan met een nieuw stadion-plan, wat de directie wel zal presenteren als BAM haar (onredelijke?) wensenlijstje niet kan vervullen.
Hoop nog altijd op renovatie met economisch gewin voor Feijenoord, en supportersgewin door het stadion wat zeker aan de binnenkant 'De Kuip blijft'. Maar een groot gedeelte wordt dit traject terecht spuugzat, zeker als we weer jaren en miljoenen verder zijn voor het begin van de bouw.
Verkeerde topic?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:34 schreef Smoofie het volgende:
Popcorn time zuigt echt kk hard. Zoveel series waar nauwelijks seeders voor zijn, oftewel onkijkbaar.
1 wedstrijd max.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Paar wedstrijden zonder publiek verwacht ik.
Wat had Legia precies gedaan dan?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 wedstrijd max.
Bij Legia was het een drama en kregen 1 wedstrijd
Dat spandoek tegen de UEFA (na die 3-0 reglementair snap je) en rellen tegen Lokeren + racisme.quote:
Allemaal in stadion (rellen ook)quote:Op maandag 2 maart 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat spandoek tegen de UEFA (na die 3-0 reglementair snap je) en rellen tegen Lokeren + racisme.
Ergens zou het wel mooi zijn als ze uiteindelijk alsnog bij Red de Kuip uitkomen qua stadionquote:Op maandag 2 maart 2015 17:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stadionsoap deel 1312 gaat nu van start, alles ligt weer open (nou ja, daar hoopt RdK op aangezien BAM kennelijk niet aan de beloften kan voldoen)
Dan is 1 wedstrijd zonder publiek wel genoeg, komt allemaal op hetzelfde neer al hoop ik wel dat dat racisme weerlegd kan worden omdat het gewoon niet waar is en het de club een slechte naam geeft.quote:
Legia officieel 2 wedstrijden (uit en thuis), maar denk dat Feyenoord max 1 krijgt of veel boetes.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan is 1 wedstrijd zonder publiek wel genoeg, komt allemaal op hetzelfde neer al hoop ik wel dat dat racisme weerlegd kan worden omdat het gewoon niet waar is en het de club een slechte naam geeft.
Geloof ik niet gezien onze voorgeschiedenis, racisme zal misschien nog wel het zwaarste wegen (SAY NO TO RACISM) en de wedstrijd heeft stilgelegd kortom zware sancties.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Feyenoord met de schrik vrijkomt, deze keer.
Racisme kan je gewoon verdedigen dat het dat niet is.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niet gezien onze voorgeschiedenis, racisme zal misschien nog wel het zwaarste wegen (SAY NO TO RACISM) en de wedstrijd heeft stilgelegd kortom zware sancties.
Uiteraard, maar of ze dat accepteren is weer een tweede natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niet gezien onze voorgeschiedenis, racisme zal misschien nog wel het zwaarste wegen (SAY NO TO RACISM) en de wedstrijd heeft stilgelegd kortom zware sancties.
1 wedstrijd zonder publiek verwacht ik. Zonde..toch weer paar ton schade voor Feyenoord aan gemiste recettesquote:Op maandag 2 maart 2015 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Paar wedstrijden zonder publiek verwacht ik.
En dat die k*nkergervinho dan eens z'n excuses aan mag bieden, of een boete krijgt voor laster.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan is 1 wedstrijd zonder publiek wel genoeg, komt allemaal op hetzelfde neer al hoop ik wel dat dat racisme weerlegd kan worden omdat het gewoon niet waar is en het de club een slechte naam geeft.
haha je quote jezelfquote:Op maandag 2 maart 2015 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard, maar of ze dat accepteren is weer een tweede natuurlijk.
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dat die k*nkergervinho dan eens z'n excuses aan mag bieden, of een boete krijgt voor laster.
Maar nee, dat zal zo'n huilnegert dan weer nooit doen.
Die Gervinho werd door de scheids ingefluisterd toch.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dat die k*nkergervinho dan eens z'n excuses aan mag bieden, of een boete krijgt voor laster.
Maar nee, dat zal zo'n huilnegert dan weer nooit doen.
Dat zou helemaal een mooi verhaal zijnquote:Op maandag 2 maart 2015 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Gervinho werd door de scheids ingefluisterd toch.
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een mooi verhaal zijn
"Hey Yao, kijk, die Rotterdammerts vinden je aan aap, doe eens huilen"
En banden verbreken met diergaarde blijdorpquote:Op maandag 2 maart 2015 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
1 wedstrijd zonder publiek verwacht ik. Zonde..toch weer paar ton schade voor Feyenoord aan gemiste recettes
Totti dacht ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Gervinho werd door de scheids ingefluisterd toch.
Oh ja je hebt gelijk, maar hij heeft Gervinho ook nog apart gesproken in de wedstrijd daarover. Althans dat zegt Gervinho in zijn betoog.quote:
Werd ook geroepen vanaf oa.vak E dat ze zich kapot moeten schamen (na de tweede keer dat er vuurwerk op het veld werd gegooid) De gebaren die er daarna gemaakt werden, waren ook echtquote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef Scrummie het volgende:
Gastjes die dat doen schamen zich nergens voor lijkt het. En wie niet horen wil, moet maar voelen. Heb op X wel eens mee gemaakt dat dat wel werkte. Werd iets gegooid; gozer werd vrij hardhandig verzocht dat toch maar niet weer te doen. Dus het kan wel ...quote:Op maandag 2 maart 2015 18:25 schreef Irrem het volgende:
[..]
Werd ook geroepen vanaf oa.vak E dat ze zich kapot moeten schamen (na de tweede keer dat er vuurwerk op het veld werd gegooid) De gebaren die er daarna gemaakt werden, waren ook echt![]()
Er zijn overal idioten. En zo tijdens de wedstrijd kan ik veel hebben en scharen onder 'emotie'. Wat ik pas echt storend vond, was aan het begin van het seizoen toen de jeugdteams werden gehuldigd. Er liep toen ook een meisje met een hoofddoek mee en een 'vrouw' achter mij vond dat zij moest oprotten en dat ze niks op het veld te zoeken had. Die werd door verschillende mensen aangesproken, maar ze trok zich er niks van aan. Dat soort mensen zijn veel kwalijker.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:25 schreef Irrem het volgende:
[..]
Werd ook geroepen vanaf oa.vak E dat ze zich kapot moeten schamen (na de tweede keer dat er vuurwerk op het veld werd gegooid) De gebaren die er daarna gemaakt werden, waren ook echt![]()
Tijd dat de supporters de sv's gaan uitdelen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn overal idioten. En zo tijdens de wedstrijd kan ik veel hebben en scharen onder 'emotie'. Wat ik pas echt storend vond, was aan het begin van het seizoen toen de jeugdteams werden gehuldigd. Er liep toen ook een meisje met een hoofddoek mee en een 'vrouw' achter mij vond dat zij moest oprotten en dat ze niks op het veld te zoeken had. Die werd door verschillende mensen aangesproken, maar ze trok zich er niks van aan. Dat soort mensen zijn veel kwalijker.
In dit geval samen met een rechtse directe.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd dat de supporters de sv's gaan uitdelen.
Jij bent echt van de pot geruktquote:Op maandag 2 maart 2015 15:55 schreef eight het volgende:
Valt me trouwens op dat onze joodse vrienden de NS problemen in Utrecht nog niet gelinked hebben aan Feyenoord. Blijkbaar hebben de trolletjes bij de NOS en de telegraaf vandaag een dagje vrij.
Als dat het beste is voor Feyenoord vind ik het prima. Wat dat betreft kan ik ook leven met een nieuw stadion, als dat het beste is voor de club moet dat. Maar dan moet dat dus wel onderbouwd worden en goed gecommuniceerd (maar ach, dat was vanaf het begin af aan al zo)quote:Op maandag 2 maart 2015 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ergens zou het wel mooi zijn als ze uiteindelijk alsnog bij Red de Kuip uitkomen qua stadion
Even rustig nu HMFja.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
IK BEN HET HELEMAAL MET RUTTE EENS!
NIET ZIJN TRAINERS KWALITEITEN MAAR ZIJN ECHTE MENING!
Hij heeft gewoon gelijk dat die clows van het bestuur een wanbeleid voeren, en de club zo nooit naar de top zal komen.
OpRUTTEN MET HET BESTUUR!
Helsinki is wel een mooie club natuurlijk, zo'n kans kan je niet laten lopen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:48 schreef DonRaja het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)inki-nieuwe-club.htm
Dacht dat die mafkees in Japan wilde blijven...
Rutte doe je fout, maar oprutten doe je dan weer wel goed. Je blijft toch een vreemde jongenquote:Op maandag 2 maart 2015 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk dat die clows van het bestuur een wanbeleid voeren, en de club zo nooit naar de top zal komen.
BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op maandag 2 maart 2015 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Doe eens ff normaal.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Okquote:Op maandag 2 maart 2015 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Wtf? Eerst zeuren niemand op de trappen, worden ze afgezet is het weer niet goedquote:De UEFA verwijt Feyenoord ook een gebrekkige organisatie, bijvoorbeeld omdat sommige trappen in het stadion waren afgezet.
Sinds wanneer kun je geld verdienen bij de ELquote:Op maandag 2 maart 2015 19:54 schreef Scrummie het volgende:
Laten we die hele EL lekker links laten liggen. Zo jammer dat geld leidend is geworden. Anders had je gewoon kunnen zeggen; de tyfus met je UEFA en EL.
EL is juist een van de weinige hoogtepuntjes voor Feyenoord van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:54 schreef Scrummie het volgende:
Laten we die hele EL lekker links laten liggen. Zo jammer dat geld leidend is geworden. Anders had je gewoon kunnen zeggen; de tyfus met je UEFA en EL.
Je hebt hetzelfde gezeik in de CL als we dat zouden halen. Jouw 'oplossing' werkt dus niet of je moet alleen maar eredivisie willen.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:54 schreef Scrummie het volgende:
Sinds altijd. Oké, veel is het niet, maar genoeg.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:57 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je geld verdienen bij de EL
Dat is waar.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde gezeik in de CL als we dat zouden halen. Jouw 'oplossing' werkt dus niet of je moet alleen maar eredivisie willen.
voor feyenoord begrippen zeker.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds altijd. Oké, veel is het niet, maar genoeg.
En Gudde maar wijzen naar de supportersquote:Op maandag 2 maart 2015 19:43 schreef Thunder0x het volgende:
En o wat waren ze blij bij Roma. De nummer 4 uit de eredivisie verslagen
prutsers
overigens:
[..]
Wtf? Eerst zeuren niemand op de trappen, worden ze afgezet is het weer niet goed![]()
Dat spreekt elkaar toch niet tegen?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:43 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wtf? Eerst zeuren niemand op de trappen, worden ze afgezet is het weer niet goed![]()
Echt hequote:Op maandag 2 maart 2015 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar toch niet tegen?
Die eis is er in verband met vluchtwegen. Deze moeten vrij zijn voor eventuele noodgevallen.
In beide gevallen zijn vluchtwegen niet vrij.
Je kan hem tenminste de kans geven. Immers doet het ook slecht op die positie.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:41 schreef rbeuting het volgende:
Even een vraagje aan jullie....ik hoor geweldig vaak dat de trainer Vilhena de kans moet geven op "10", gebeurd onder Rutten niet, gebeurde eigenlijk onder Koeman ook niet...beide trainers zien hem elke dag op de training....Zou het nu niet kunnen dat deze jongen geweldig overschat wordt en gewoon niets is ?...just my 2 cents...
Immers is beter dan Vilhena.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:42 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Je kan hem tenminste de kans geven. Immers doet het ook slecht op die positie.
Hij rent constant als een malle achter die bal aan, dat is uiteraard een goed ding, maar een aanval loopt zo vaak bij hem vast en hij leidt ook zo ontzettend vaak balverlies. Verder zie ik hem ook niet echt stappen maken. Dan heb ik toch liever dat Vilhena zo af en toe zijn positie overneemt. Die kan schieten, geeft wel eens steekpasses bij de beloften e.d.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Immers is beter dan Vilhena.
Niet op individueel niveau qua talent en techniek, maar wel voor het elftal.
Klinkt als een cliché, maar hij is belangrijker voor het elftal dan iedereen denkt.
Vilhena heeft echt nog he-le-maal niks laten zien dit seizoen en heeft toch aardig wat minuten gemaakt ondertussen.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:49 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Hij rent constant als een malle achter die bal aan, dat is uiteraard een goed ding, maar een aanval loopt zo vaak bij hem vast en hij leidt ook zo ontzettend vaak balverlies. Verder zie ik hem ook niet echt stappen maken. Dan heb ik toch liever dat Vilhena zo af en toe zijn positie overneemt. Die kan schieten, geeft wel eens steekpasses bij de beloften e.d.
Als centraal middenvelder en linksbuiten..quote:Op maandag 2 maart 2015 20:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vilhena heeft echt nog he-le-maal niks laten zien dit seizoen en heeft toch aardig wat minuten gemaakt ondertussen.
Maar die staat zelden op zijn eigen beoogde positie.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vilhena heeft echt nog he-le-maal niks laten zien dit seizoen en heeft toch aardig wat minuten gemaakt ondertussen.
Een Schöne of een Toornstra (beide de laatste tijd wat minder tho) laten het ook gewoon zien op andere posities terwijl ze aanvallende middenvelders zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:53 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Als centraal middenvelder en linksbuiten..
Moet je in het jaarverslag kijken..dan krijg je wel een idee. Voor de voorronde EL vorig seizoen tegen Krasnodar waren recette-inkomsten + premie UEFA bij elkaar 4 ton. Die premie is 1 ton dus recette was netto 3 ton.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:11 schreef nostra het volgende:
Wat leveren die recettes voor een thuiswedstrijd netto nou op, iemand een idee? Na de huurkosten van de NV, bijdrage politie-inzet en wat dies meer zij.
Ik moet wel zeggen dat tegen Utrecht de eerste keer was dat ik mij echt een paar keer aan Immers heb geërgerd.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:57 schreef Typisch het volgende:
Ik heb ook niks met Immers, maar die gast bewijst elke keer opnieuw dat hij belangrijk is.
Komt erg duidelijk en rustig over tijdens VI.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:31 schreef Intellectueel het volgende:
JD Stouten heeft waarschijnlijk mediatraining gehad. Praat al een stuk rustiger.
?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wijnaldum einde van het seizoen transfervrij toch mooi verdient.
Volgens transfermarkt.com gewoon een contract tot 2018.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Juist niet, jullie krijgen nog mooi een miljoen voor de opleidingsvergoedingquote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zoveel?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Juist niet, jullie krijgen nog mooi een miljoen voor de opleidingsvergoeding
Engelsen die dat niet snappen, dat snap ik dan weer niettwitter:MikosGouka twitterde op maandag 02-03-2015 om 21:26:16#Feyenoord heeft tijdens rust van duel met Roma uitleg gegeven over banaan. Finse en Duitse waarnemer van UEFA begrepen het, Engelse niet. reageer retweet
Wanneer dan?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:57 schreef Typisch het volgende:
Ik heb ook niks met Immers, maar die gast bewijst elke keer opnieuw dat hij belangrijk is.
Laatst nog tegen Roma uit.quote:
Kijk jij alleen samenvattingen of zo?quote:
quote:Jong Feyenoord/Excelsior wil niet instromen in Jupiler League
Feyenoord zal met het beloftenelftal niet gaan instromen in de Jupiler League, zo zei Technisch Directeur Martin van Geel bij NPO Radio 1. 'Omdat wij alle voor en tegens tegen elkaar hebben weggestreept. Beter een goede beloftencompetitie op maandagavond. Dat heeft voor ons veel meer voordelen. Het kost te veel en we moeten elke euro nog omdraaien.'
De Technisch Directeur ziet voldoende mogelijkheden om in de beloftencompetitie te blijven. 'Voor ons blijven er te veel nadelen aankleven. Dinsdagmiddag al een gesprek in Zeist over de beloftencompetitie.'
Later meer..
FR-Fans
Jammer.quote:
Ben benieuwd of dat alleen voor komend seizoen is of ook voor daarna. Want volgens mij moet de tweede divisie weer heringevoerd worden en zouden dus op termijn ook de beloftenelftallen kunnen promoveren en degraderen naar de JL.. Als er meerdere clubs tegen zijn, heb je dus kans dat die hele voetbalpiramide niet door kan gaan..quote:
Maar ik snap het wel. We moeten nu al met Te Vrede op komen draven in het eerste, moet je na gaan wat er dan nu zou staan in de JL bij Jong Feyenoord.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat alleen voor komend seizoen is of ook voor daarna. Want volgens mij moet de tweede divisie weer heringevoerd worden en zouden dus op termijn ook de beloftenelftallen kunnen promoveren en degraderen naar de JL.. Als er meerdere clubs tegen zijn, heb je dus kans dat die hele voetbalpiramide niet door kan gaan..
Roma thuis merk je pas echt hoe belangrijk hij is.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laatst nog tegen Roma uit.
Enige speler die nog enigszins gevaarlijk is voor de goal samen met Kazim en Toornstra.
Dit was de opstelling vanavond: Jong Feyenoord/Excelsior: Mulder; Karami, Dammers, Brito, Woudenberg (60’ Hammouti); Stolte, Blij, Vermeulen; Basaçikoglu, Badjeck en Achahbar. Badjeck spits, Achahbar linksbuiten gok ik (Badjeck is van Excelsior)quote:Op maandag 2 maart 2015 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik snap het wel. We moeten nu al met Te Vrede op komen draven in het eerste, moet je na gaan wat er dan nu zou staan in de JL bij Jong Feyenoord.We hebben er het geld (en dus de selectie) nog niet voor.
Erg jammer. Ik zou die pro en cons lijst graag eens willen zien.quote:
Je moet sowieso van Excelsior af wat mij betreft, laat ze het daar maar helemaal zelf uitzoeken op Kralingen. Dat wilde ze geloof ik ook graag.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit was de opstelling vanavond: Jong Feyenoord/Excelsior: Mulder; Karami, Dammers, Brito, Woudenberg (60’ Hammouti); Stolte, Blij, Vermeulen; Basaçikoglu, Badjeck en Achahbar. Badjeck spits, Achahbar linksbuiten gok ik (Badjeck is van Excelsior)
Is na dit seizoen volgens mij ook het geval, maar anders had je helemaal geen elftal kunnen opstellenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet sowieso van Excelsior af wat mij betreft, laat ze het daar maar helemaal zelf uitzoeken op Kralingen. Dat wilde ze geloof ik ook graag.
Dan maar wat A'tje erin. Feyenoord is aan het groeien en daar hoort een grote(re) selectie bij imo.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is na dit seizoen volgens mij ook het geval, maar anders had je helemaal geen elftal kunnen opstellen
Als er geen plek is op het middenveld volgend jaar moet je gewoon met hem door als rechtsback.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan maar wat A'tje erin. Feyenoord is aan het groeien en daar hoort een grote(re) selectie bij imo.
Zodat we niet meer met Karsdorp op de back hoeven te spelen bijvoorbeeld.
Vorige week speelde de complete A1 zo ongeveer, maar je wil die gasten ook wat rust gunnen. Vandaar ook dat Feyenoord (dacht ik) niet zo happig was op zo'n Europese jeugdcompetitie, past niet in de opleiding die ze voor ogen hebbenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan maar wat A'tje erin. Feyenoord is aan het groeien en daar hoort een grote(re) selectie bij imo.
Zodat we niet meer met Karsdorp op de back hoeven te spelen bijvoorbeeld.
Nee, dan moet hij knokken voor een plek op het middenveld. Als Immers en/of Clasie weg gaan/gaat dan is de strijd open. Hij is geen rechtsback imo.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als er geen plek is op het middenveld volgend jaar moet je gewoon met hem door als rechtsback.
Zeker, maar mocht hij dan buiten de basiself vallen dan ben ik van mening dat hij op rechtsback prima uit de voeten kan.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dan moet hij knokken voor een plek op het middenveld. Als Immers en/of Clasie weg gaan/gaat dan is de strijd open. Hij is geen rechtsback imo.
Als stand-in of als de nood aan de man is wellicht. Fer debuteerde ook als back, dat is nu eenmaal een plek waar je wat makkelijker in een elftal komt blijkbaar.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zeker, maar mocht hij dan buiten de basiself vallen dan ben ik van mening dat hij op rechtsback prima uit de voeten kan.
Hij zal natuurlijk moeten wennen aan die plek. Je kan wel zien dat je echt een voetballer op de back hebt staan. Ik ben het met je eens dat het meer een middenvelder is.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als stand-in of als de nood aan de man is wellicht. Fer debuteerde ook als back, dat is nu eenmaal een plek waar je wat makkelijker in een elftal komt blijkbaar.
Maar dat moet niet zijn positie worden imo, hij heeft naast de wedstrijd tegen Roma uit maar weinig goed gedaan op die plek.
Dit moedig ik zeer aanquote:
NAC gaat superdefensief spelen en Feyenoord mist de creativiteit om daar goed mee om te gaan.. ik verwacht een draak van een wedstrijd met een laag baltempo.. met 1-0 mag je blij zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:54 schreef Vasion het volgende:
Ik hoop op een mooie wedstrijd zondag.
NAC thuis is altijd vermakelijk.
Mwah, misschien wat defensiever dan anders, maar ik verwacht geen bus.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
NAC gaat superdefensief spelen en Feyenoord mist de creativiteit om daar goed mee om te gaan.. ik verwacht een draak van een wedstrijd met een laag baltempo.. met 1-0 mag je blij zijn.
quote:Feyenoord brengt na het vertrek van Fred Rutten alle zaken in een stroomversnelling. Khalid Boulahrouz is daarvan het eerste slachtoffer. De verdediger krijgt geen nieuw contract aangeboden, zo meldt Voetbal International
De 33-jarige Boulahrouz keerde afgelopen zomer terug naar Nederland en tekende een eenjarig contract. Erg veel aan spelen kwam hij niet toe. Luke Wilkshire kreeg als rechtsback de voorkeur en in het centrum was hij de stand-in voor Sven van Beek.
De voormalig speler van onder meer Sporting Lissabon, VfB Stuttgart, Sevilla, Chelsea, Hamburger SV en RKC Waalwijk kreeg de laatste weken wel een plaats in het elftal door diverse blessure. Door onder meer de opmars van Rick Karsdorp is er volgend seizoen geen plaats meer voor Boulahrouz.
Nou, dat doet Maaskant dus wel tegen topploegen. Als je niet snel de 1-0 maakt ben je de lulquote:Op maandag 2 maart 2015 23:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mwah, misschien wat defensiever dan anders, maar ik verwacht geen bus.
Als die 1-0 valt komt er naarmate de tijd steeds meer ruimte vrij en genoeg kansen weer.
Ik denk ook niet dat een trainer Maaskant 90 minuten lang gaat parkeren.
De lulquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, dat doet Maaskant dus wel tegen topploegen. Als je niet snel de 1-0 maakt ben je de lul
Bassie gaat weer een zware middag tegemoetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat betreft Feyenoord - NAC verwacht ik een moeizame en ternauwernood behaalde 2-1 overwinning voor Feyenoord.
Voorspelbaarheid troef; defensief NAC (gelukkig hebben ze een kutkeeper), laag baltempo, weinig creativiteit en Feyenoord die een kans of 8 nodig heeft om tot scoren te komen.
Over slechte spelers gesproken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Bassie gaat weer een zware middag tegemoet
Hangt er vanaf, als ze de scheidsrechter mee hebben zoals tegen Excelsior, wint Feyenoord gewoon simpelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat betreft Feyenoord - NAC verwacht ik een moeizame en ternauwernood behaalde 2-1 overwinning voor Feyenoord.
Voorspelbaarheid troef; defensief NAC (gelukkig hebben ze een kutkeeper), laag baltempo, weinig creativiteit en Feyenoord die een kans of 8 nodig heeft om tot scoren te komen.
Tja, als je geld laat rollen heb je nog eens een scheidsrechter mee. Zo'n Marc Netto kan z'n eigen kinderen nog niet eens omkopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 03:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als ze de scheidsrechter mee hebben zoals tegen Excelsior, wint Feyenoord gewoon simpel
Hopelijk laat Clasie dan wel wat meer zien dan afgelopen zondagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |