Ze weten wat er vanmiddag nog komen gaat..quote:Op zondag 1 maart 2015 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom zijn er geen trollende Ajacieden hier.
Nee, Ruttenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:08 schreef klaasweetalles het volgende:
rutte is tevreden
ik hoop dat utrecht nog die ene erin prikt
dan zijn we morgen van rutte af
Allebei aubquote:
Die zitten allemaal in het stadion.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Feyenoord Zwak zeg.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Misschien dat Wigan weer gaat proberen. Ik wil niet weten hoe hun spits is als ze interesse hadden in Te Vredequote:Op zondag 1 maart 2015 16:09 schreef Wicky15 het volgende:
Het is toch te hopen dat er een club is die zo gek is om Te Vrede te kopen
Misschien kunnen we ruilen met gesloten beursenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:10 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Misschien dat Wigan weer gaat proberen. Ik wil niet weten hoe hun spits is als ze interesse hadden in Te Vrede
Ruttenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
klootzak die kongolo...
nu ben ik nog niet van rutte af
Flikker toch eens op.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
klootzak die kongolo...
Leuken trollquote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
klootzak die kongolo...
Zeker, de laatste keer dat we dit deden was echt een succes: Cabral > Verhoek.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ruilen met gesloten beursen
Hou toch eens op met je Rutte man, het is Rutten mongeaul.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
klootzak die kongolo...
Dit dus.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:13 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker, de laatste keer dat we dit deden was echt een succes: Cabral > Verhoek.
Welke, Rutte of Rutten..quote:Op zondag 1 maart 2015 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Na 10 maanden nog steeds zijn naam niet goed schrijven.
Van mij mag tie ook zo snel mogelijk oppleuren overigens.
Je hebt zojuist het seizoen in 2 zinnetjes samengevatquote:Op zondag 1 maart 2015 16:13 schreef Bombvis het volgende:
4 vs 6 en dan Karim laten schieten.. Gaat er toch wat fout
Nee, het was nu Karim laten schieten, meestal was het Kazimquote:Op zondag 1 maart 2015 16:15 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt zojuist het seizoen in 2 zinnetjes samengevat
Rutten.quote:
Te Vrede naar Santiago Bernabéuquote:Op zondag 1 maart 2015 16:17 schreef Bombvis het volgende:
Te Vrede wint a) een kopduel en b) nog uit een corner ook. Te Vrede in Oranje
Europees voetbal halenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef Vasion het volgende:
''Meedoen om de titel''
''Vol voor de tweede plek gaan''
.. Welke komt hierna?
Heeft zich 90 minuten gespaard zodat hij in de blessuretijd vol gas kan gevenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:17 schreef Bombvis het volgende:
Te Vrede wint a) een kopduel en b) nog uit een corner ook. Te Vrede in Oranje
Niet degraderen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef Vasion het volgende:
''Meedoen om de titel''
.. Welke komt hierna?
Vol voor de derde plek lijkt mij vrij logisch. Daarna "zorgen dat we de play-offs winnen" en eindigen met "het is een teleurstellend seizoen waarin we geen Europees voetbal gehaald hebben"quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef Vasion het volgende:
''Meedoen om de titel''
.. Welke komt hierna?
Jij hebt er dan echt geen verstand van.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Toornstra is niet beter als schaken...NOWAY
Schaken ging geen man meer voorbij en Toornstra is dan ook geen buitenspeler, maar een 10quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik dit zo zie snap ik ook niet waarom Ruben schaken weg moest bij Feyenoord....
Zijn voorzetten waren kut, maar die ging tenminste nog een man voorbij....
Toornstra is geen rechtsbuiten.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik dit zo zie snap ik ook niet waarom Ruben schaken weg moest bij Feyenoord....
Zijn voorzetten waren kut, maar die ging tenminste nog een man voorbij....
Niet degraderenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef Vasion het volgende:
''Meedoen om de titel''
.. Welke komt hierna?
Toch mooi eentje ingelopen op Ajaxquote:
WAAROM STAAT DIE DAAR AL 20 WEDSTRIJDEN?????quote:
Moet je aan Rutten vragen. En je caps staat aan / je shift hangtquote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAAROM STAAT DIE DAAR AL 20 WEDSTRIJDEN?????
Zou jij toch moeten wetenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:
Omdat Rutten een debiel is.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom speelde Wilkshire een keer als rechtsbuiten, waarom speelt Wessel Dammers een keer als verdediger, terwijl hij een spits is? Fred is gewoon niet goed bij zijn hoofdquote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als we geen 3e worden dan gaan we het in de play-offs ook niet redden.. wat een godvergeten treurnis is dit Feyenoord..quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vol voor de derde plek lijkt mij vrij logisch. Daarna "zorgen dat we de play-offs winnen" en eindigen met "het is een teleurstellend seizoen waarin we geen Europees voetbal gehaald hebben"
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk per direct einde van Rutten bij Feyenoord dit. Laat JP en Gio het seizoen maar afmaken.
Ja, dat vrees ik ook. Echter heb ik hoop in Martin van Geel en hoop ik dat iemand anders nu de leiding overneemt, het liefst van Gastel met van Bronckhorst of Dijkhuizenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die blijft gewoon nog hoor tot het einde van het seizoen.
GOEDE POST MANquote:
Neuh, als het zo door blijft gaan wint Vitesse die play-offs wel. De rest van het linkerrijtje die om play-offs strijden speelt momenteel niet zulk heel goed voetbalquote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als we geen 3e worden dan gaan we het in de play-offs ook niet redden.. wat een godvergeten treurnis is dit Feyenoord..
Vrees ervoor ja. Maar wmb geef je Van Gastel en Gio gelijk de kans. Liever dit seizoen fouten van hun dan volgend seizoen. Kunnen ze gelijk zien op welke posities ze versterking willen icm hun speelwijze.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die blijft gewoon nog hoor tot het einde van het seizoen.
Zou mooi zijn ja..ach volgende week Nac thuis, gekkenhuis.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:23 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand dit seizoen beëindigen? Geen zin meer.
klaas is geen troll.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we alsjeblieft eventjes niet meer reageren op matige troll klaasweetalles
Bassie Bassiequote:Op zondag 1 maart 2015 16:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja..ach volgende week Nac thuis, gekkenhuis.
Hopelijk wint Dordt, winnen wij van Nac, wordt het nog spannend daarquote:Op zondag 1 maart 2015 16:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zelfs dat gaat moeilijk worden :/quote:Op zondag 1 maart 2015 16:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nee, bijna elke tegenstander van Feyenoord krijgt een onterechte rode kaart in de Kuip, dus dat zal ook komende week wel los lopenquote:
Ah, ajax trolletjes, ze bestaan nogquote:Op zondag 1 maart 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, bijna elke tegenstander van Feyenoord krijgt een onterechte rode kaart in de Kuip, dus dat zal ook komende week wel los lopen
Oneens. Ik zie niet in waarom Van Gastel en Gio zouden moeten instappen. Geen eer te behalen meer dit seizoen, en met Rutte aan het roer hebben beide assistanten ook redelijk inzicht in de kwaliteiten van het elftal, en welk speelwijze wel of niet past bij de selectie. Los gezien van de financiële tegemoetkoming die Rutte zal ontvangen wanneer hij vroegtijdig ontslagen wordt.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Vrees ervoor ja. Maar wmb geef je Van Gastel en Gio gelijk de kans. Liever dit seizoen fouten van hun dan volgend seizoen. Kunnen ze gelijk zien op welke posities ze versterking willen icm hun speelwijze.
ze zijn wakkerquote:Op zondag 1 maart 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, bijna elke tegenstander van Feyenoord krijgt een onterechte rode kaart in de Kuip, dus dat zal ook komende week wel los lopen
Of Feyenoord krijgt zelf een rode kaart voor niks, zoals Te Vrede, hoewel je hem niet meer mist als hij weggestuurd wordt.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ruttenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Oneens. Ik zie niet in waarom Van Gastel en Gio zouden moeten instappen. Geen eer te behalen meer dit seizoen, en met Rutte aan het roer hebben beide assistanten ook redelijk inzicht in de kwaliteiten van het elftal, en welk speelwijze wel of niet past bij de selectie. Los gezien van de financiële tegemoetkoming die Rutte zal ontvangen wanneer hij vroegtijdig ontslagen wordt.
Die rode kaart voor Mulder vond ik erger dan die voor Te Vredequote:Op zondag 1 maart 2015 16:28 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Of Feyenoord krijgt zelf een rode kaart voor niks, zoals Te Vrede, hoewel je hem niet meer mist als hij weggestuurd wordt.
+ KarsGodquote:Op zondag 1 maart 2015 16:28 schreef Slobeend het volgende:
Laffe bende vanmiddag. Witte Keniaan enige lichtpuntje.
Ja ik ben het met je eens dat Feyenoord in Europa de arbitrage tegen heeft, maar ik heb het liever andersom.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:28 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Of Feyenoord krijgt zelf een rode kaart voor niks, zoals Te Vrede, hoewel je hem niet meer mist als hij weggestuurd wordt.
Financieel gezien zal het niet uitmaken. Rutte is einde contract he. Ontslagvergoeding zal gelijk zijn aan vier maanden salaris die hij krijgt als hij blijft.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Oneens. Ik zie niet in waarom Van Gastel en Gio zouden moeten instappen. Geen eer te behalen meer dit seizoen, en met Rutte aan het roer hebben beide assistanten ook redelijk inzicht in de kwaliteiten van het elftal, en welk speelwijze wel of niet past bij de selectie. Los gezien van de financiële tegemoetkoming die Rutte zal ontvangen wanneer hij vroegtijdig ontslagen wordt.
Ruttenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Financieel gezien zal het niet uitmaken. Rutte is einde contract he. Ontslagvergoeding zal gelijk zijn aan vier maanden salaris die hij krijgt als hij blijft.
Ze kunnen dan beter focussen op het volgend seizoen, doordat ze dan zelf beslissen met wie ze door willen gaan en met wie niet. Verder kunnen ze dan goed inzien op welke positie er versterking moet komen. Verder wil Vilhena hoogstwaarschijnlijk weg nu, terwijl het wel een talent is, waar Feyenoord nauwelijks wat voor krijgt. Van Gastel zou Vilhena hopelijk kunnen overtuigen om bij Feyenoord te blijven dmv het geven van speeltijd aan die jongen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En waarom zou je Fred willen ontslaan?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Financieel gezien zal het niet uitmaken. Rutte is einde contract he. Ontslagvergoeding zal gelijk zijn aan vier maanden salaris die hij krijgt als hij blijft.
Karsdorp en de witte keniaan deden het wel prima.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:31 schreef Haringkop het volgende:
Heb alleen de tweede helft gezien. Maar was Toornstra zo slecht vandaag? El ahmadi, Immers en Te Vrede waren namelijk ook pure aids..(wie niet)
Neuh, Toornstra was niet beter of slechter dan de namen die je opnoemtquote:Op zondag 1 maart 2015 16:31 schreef Haringkop het volgende:
Heb alleen de tweede helft gezien. Maar was Toornstra zo slecht vandaag? El ahmadi, Immers en Te Vrede waren namelijk ook pure aids..(wie niet)
Zeker, das waar. Woudenberg is een verademing tov Nelom.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Karsdorp en de witte keniaan deden het wel prima.
Omdat hij nu alle tijd heeft om spelers warm te maken voor een transfer naar Twente.quote:
Niet slechter dan te vrede??quote:Op zondag 1 maart 2015 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Neuh, Toornstra was niet beter of slechter dan de namen die je opnoemt
Toornstra was matig, maar om hem nou te wisselen en Immers en TeVrede er in te houden sloeg nergens op.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:31 schreef Haringkop het volgende:
Omdat ik niet de verwachting heb dat het dit seizoen met Rutten nog wat wordt. De laatste goede wedstrijden onder Rutten waren tegen PSV, AS Roma en Ajax. Juist, alleen tegenstanders waarin de spelers vanuit zichzelf al gemotiveerd zijn. Ik heb het gevoel dat het niet helemaal lekker zit in het elftal.quote:
Bij die tijd is twente al failliet, krijgen nu ook 3 punten aftrekquote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat hij nu alle tijd heeft om spelers warm te maken voor een transfer naar Twente.
Ik heb Toornstra net zo veel goed zien doen als Te Vredequote:
Bij Twente hebben ze hun eigen problemen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat hij nu alle tijd heeft om spelers warm te maken voor een transfer naar Twente.
Oneens.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb Toornstra net zo veel goed zien doen als Te Vrede
Dat gaat helaas meer onder het mom van 'Immers is een harde werker die stinkend zijn best doet en een enorme inzet heeft' (quote:Op zondag 1 maart 2015 16:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom trainers zo'n zwak hebben op Immers en Achabar zo weinig laten spelen.
Tja, die hebben nog de beker en fair play cup om Europees te halen. Geen geld verder, maar achquote:Op zondag 1 maart 2015 16:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij Twente hebben ze hun eigen problemen.
3 punten aftrek vanwege het niet voldoen aan plan van aanpak.
Ik had Toornstra laten staan vanwege de mogelijkheden van vrije trappen, maar hij was wel slecht vandaag hoorquote:
Ah ja, de beker. En dan ook nog direct in de groepsfase.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, die hebben nog de beker en fair play cup om Europees te halen. Geen geld verder, maar ach
En toch ging alles over rechts. Over links kwamen ze niet eens aan toe.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik had Toornstra laten staan vanwege de mogelijkheden van vrije trappen, maar hij was wel slecht vandaag hoor
Gelukkig weten wij hier dat Excelsior de beker gaat winnenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah ja, de beker. En dan ook nog direct in de groepsfase.
Ik ben het met je eens dat Fred de spelers niet echt meer kan raken voor kleinere tegenstanders.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat ik niet de verwachting heb dat het dit seizoen met Rutten nog wat wordt. De laatste goede wedstrijden onder Rutten waren tegen PSV, AS Roma en Ajax. Juist, alleen tegenstanders waarin de spelers vanuit zichzelf al gemotiveerd zijn. Ik heb het gevoel dat het niet helemaal lekker zit in het elftal.
Nee oke, maar rechts had je Karsdorp en Toornstra, links Nelom en JPB. Dan zou ik ook alles via Karsdorp laten lopen, zolang die bal maar zo ver mogelijk weg blijft bij Nelomquote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef Muto het volgende:
[..]
En toch ging alles over rechts. Over links kwamen ze niet eens aan toe.
Oh dat zeker. Alleen kars en Woudenberg waren oké. Maar dan wel eensquote:Op zondag 1 maart 2015 16:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik had Toornstra laten staan vanwege de mogelijkheden van vrije trappen, maar hij was wel slecht vandaag hoor
Voor Achabar heb ik ook steeds meer een zwak. Doet toch redelijk veel goede dingen als hij meedoet. Zie hem graag wat meer minuten maken.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Toornstra was matig, maar om hem nou te wisselen en Immers en TeVrede er in te houden sloeg nergens op.
Ik snap nooit waarom trainers zo'n zwak hebben op Immers en Achabar zo weinig laten spelen.
Dat wist iedereen al, alleen Fred durft het steeds niet aan. Wuts new.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zeker, das waar. Woudenberg is een verademing tov Nelom.
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:38 schreef Henrys het volgende:
Denk dat we kunnen concluderen dat Boeitius in het rijtje Cabral en Bieseswar kan
9 + playoffs...quote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor een schokeffect kan Feyenoord beter meteen stoppen met Rutten.. er zit totaal geen fut meer in. Hopelijk kunnen Gio en JP er dan weer een beetje scherpte in brengen. Als Rutten blijft worden we zeker geen 3e meer. Had er na donderdag al de pest in maar van mij mag het seizoen afgelopen zijn.. nog 9x deze aids voorgeschoteld krijgen trekt zelfs de meest geharde Feyenoorder niet
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
IK DENK dat deze spelers zich niet meer voor 100 procent meer willen inzetten voor rutte..
Geeft van gastel maar die paar maanden ervaring nu al..
Rutte kan beter morgen zeggen ik stap op...dan is er ook geen ontslagvergoeding
Bovendien ik denk dat je de schuldvraag meer bij Martin van Geel kan neerleggen...
Die heeft deze hopeloze selectie tot stand gebracht.
De vraag is dus had een andere trainer het met dit materiaal beter gedaan?
Ik zeg ja...maar dan praat je misschien over 10 punten meer
Ruttenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
IK DENK dat deze spelers zich niet meer voor 100 procent meer willen inzetten voor rutte..
Bovendien ik denk dat je de schuldvraag meer bij Martin van Geel kan neerleggen...
lolquote:Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
hou je bekquote:Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
tijd om JP en Gio voor de groep te zetten.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat wist iedereen al, alleen Fred durft het steeds niet aan. Wuts new.
slechte resultaten? jij komt echt uit een ei hequote:Op zondag 1 maart 2015 16:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ben benieuwd hoe Fredje zijn vertrek gaat brengen morgen. Met wat voor redenen hij komt etc.
Ik denk niet dat Fred zelf gaat zeggen dat hij slechte resultaten behaald heeftquote:Op zondag 1 maart 2015 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
slechte resultaten? jij komt echt uit een ei he
Dat nutteloze eindeloze gerek is sowieso behoorlijk kansloos.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ben benieuwd hoe Fredje zijn vertrek gaat brengen morgen. Met wat voor redenen hij komt etc.
ja dan zijn we weer 1 punt ingelopenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef MPC60 het volgende:
Klaas
Wat een drama vanmiddag, nu maar hopen dat die neuzen het laten liggen.
Vannacht wordt hij wakker en dacht nee ik doe het nog niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat nutteloze eindeloze gerek is sowieso behoorlijk kansloos.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker om zolang vaag te blijven tegen de media.
Fred is een meester in het gebruiken van de media, dat is toch bekend?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat nutteloze eindeloze gerek is sowieso behoorlijk kansloos.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker om zolang vaag te blijven tegen de media.
ja die johan derksen zit helemaal in de reet van fred....quote:Op zondag 1 maart 2015 16:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fred is een meester in het gebruiken van de media, dat is toch bekend?
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 01-03-2015 om 16:46:19Rutten: 'Als je verliest doe je hele slechte zaken. Een punt in een uitwedstrijd zorgt, in mijn beleving, voor een open strijd om plek 2.' reageer retweet
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:52 schreef Muto het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 01-03-2015 om 16:46:19Rutten: 'Als je verliest doe je hele slechte zaken. Een punt in een uitwedstrijd zorgt, in mijn beleving, voor een open strijd om plek 2.' reageer retweet
______
plek 2quote:Op zondag 1 maart 2015 16:52 schreef Muto het volgende:
______
Dit is toch zeker een grap? Wat een inspirerend persoon is Rutten.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:52 schreef Muto het volgende:
______
Dit kán hij niet gezegd hebben...Toch?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:52 schreef Muto het volgende:
______
Fred en zijn beleving zitten al bij de Tukker Clan.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:52 schreef Muto het volgende:
______
Ik denk dat we morgen nog niet eens iets hoeven te verwachten.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hij gaat wachten tot een winstpartij om het naar buiten te brengen?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat we morgen nog niet eens iets hoeven te verwachten.
Zou mooi zijn als hij gelijk van Geel meeneemt.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat we morgen nog niet eens iets hoeven te verwachten.
Nee, maar hij deed er net vaag over wanneer dat moment zou komen, dat moest Jan Dirk aan de perschef vragen.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij gaat wachten tot een winstpartij om het naar buiten te brengen?
Dat zou zeker mooi zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:00 schreef eight het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij gelijk van Geel meeneemt.
Fred is net Mourinho, hij richt de aandacht van de media op zichzelf en niet op het teamquote:Op zondag 1 maart 2015 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar hij deed er net vaag over wanneer dat moment zou komen, dat moest Jan Dirk aan de perschef vragen.
gewoon eindbaas die Fred. Contract voor 't leven dit dat.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fred is net Mourinho, hij richt de aandacht van de media op zichzelf en niet op het team
Feyenoord zal geen zin hebben om 4 maanden afkoopsom mee te geven en Gio en Van Gastel tijdens het seizoen in het diepe te gooienquote:Op zondag 1 maart 2015 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Maar ben ik de enige die gewoon aan alles *voelt* dat iedereen van Rutten af wil? Van media tot supporters; niemand die nog wil dat ie blijft. Waarom moet je dan nog met zo'n man door gaan tot einde seizoen? Dat slaat toch nergens op? Even los van het feit dat JP de hoofdtrainer volgend jaar word.
Je moet hier gewoon niet mee door gaan, het waren leuke maanden toen het team wel goed speelde, maar dat waren dan ook echt de enige lichtpuntjes.
4 maanden die je nu ook al betaald om hem te laten blijven. Zelfde idee dus.. En seizoen is al verloren, en met Rutten komt het ook niet meer goed. Dan maar JP en Gio alvast laten bouwen aan volgend jaar.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord zal geen zin hebben om 4 maanden afkoopsom mee te geven en Gio en Van Gastel tijdens het seizoen in het diepe te gooien
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 01-03-2015 om 16:51:40Rutten: 'Deze wedstrijden moet je winnen. Aan andere kant hadden we vandaag ook kunnen verliezen.' #utrFEY reageer retweet
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord zal geen zin hebben om 4 maanden afkoopsom mee te geven en Gio en Van Gastel tijdens het seizoen in het diepe te gooien
Tuurlijk, gewoon het Henk van Stee effect, niets mis mee.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
4 maanden die je nu ook al betaald om hem te laten blijven. Zelfde idee dus.. En seizoen is al verloren, en met Rutten komt het ook niet meer goed. Dan maar JP en Gio alvast laten bouwen aan volgend jaar.
Potentieel gevaar is dat als je geen Europees voetbal haalt, er een redelijke kans is (helemaal vanuit de media) dat het dan op het bordje van JP/Gio komt te liggen. Ik vind het lastig; ergens mag Rutten meteen weg, maar het risico voor JP/Gio is natuurlijk wel hoger dan als ze volgend seizoen 'schoon' kunnen beginnenquote:Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
4 maanden die je nu ook al betaald om hem te laten blijven. Zelfde idee dus.. En seizoen is al verloren, en met Rutten komt het ook niet meer goed. Dan maar JP en Gio alvast laten bouwen aan volgend jaar.
Dat inderdaad, play offs gaan we echt niet winnen zonder spits, al is Kazim wellicht terug.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Potentieel gevaar is dat als je geen Europees voetbal haalt, er een redelijke kans is (helemaal vanuit de media) dat het dan op het bordje van JP/Gio komt te liggen. Ik vind het lastig; ergens mag Rutten meteen weg, maar het risico voor JP/Gio is natuurlijk wel hoger dan als ze volgend seizoen 'schoon' kunnen beginnen
Zo slecht dat het grappig isquote:Op zondag 1 maart 2015 17:11 schreef Caland het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 01-03-2015 om 16:51:40Rutten: 'Deze wedstrijden moet je winnen. Aan andere kant hadden we vandaag ook kunnen verliezen.' #utrFEY reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Mwah, ik denk dat iedereen het wel als verloren beschouwt, dit seizoen. Maar goed, wat betreft risico heb je wel gelijk..quote:Op zondag 1 maart 2015 17:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Potentieel gevaar is dat als je geen Europees voetbal haalt, er een redelijke kans is (helemaal vanuit de media) dat het dan op het bordje van JP/Gio komt te liggen. Ik vind het lastig; ergens mag Rutten meteen weg, maar het risico voor JP/Gio is natuurlijk wel hoger dan als ze volgend seizoen 'schoon' kunnen beginnen
Zulke scherpe analyses zullen we met van Gastel niet meer krijgen vrees ik.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:11 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Black Card Erwin ditdat.quote:'Mulder kreeg rood voor 'fuck you' gebaar'
Er wordt momenteel heel veel gezegd en geschreven over de rode kaart van Erwin Mulder in de wedstrijd tegen AS Roma. De keeper zou de assistent-scheidsrechter hebben vastgepakt en daarom rood hebben gekregen, Mikos Gouka van het AD ging op onderzoek uit.
"De UEFA heeft nog geen uitkomst in het onderzoek dus Feyenoord kan nog geen bezwaar aantekenen", aldus Gouka. Gouka meldt tevens dat de rode kaart niet was voor de grensrechter vastpakken, maar voor een 'fuck you' gebaar, wat door Feyenoord uitgelegd wordt als met gebalde vuist juichen. Feyenoord heeft de beelden terug gekeken en zal dus ook bezwaar aantekenen als Mulder wel geschorst wordt.
15 miljoen deze zomer.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ook zo genoten van te Vrede? Wat was ie goed he.
Waar je dus afgelopen winter iets minder dan een miljoen voor kon krijgen. Maar hij was te belangrijkquote:Op zondag 1 maart 2015 17:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ook zo genoten van te Vrede? Wat was ie goed he.
Gebalde vuist is dus fuck you. Weer wat geleerd.quote:
Ik zie het zo gebeuren. Dat scenario past ook helemaal bij dit Feyenoord.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:32 schreef Maastoren het volgende:
Wat zou het een rampseizoen zijn als we na play-offs Europees voetbal zouden mislopen
Daarom moet er nu wat gebeuren want na de winterstop is het rampzalig. #exitFredsjquote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik zie het zo gebeuren. Dat scenario past ook helemaal bij dit Feyenoord.
Laten we eerst maar eens zorgen dat we Europees voetbal halenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Verschil met Ajax nu 8 punten.
Tot zo ver de theorie van Rutten dat de strijd voor de 2e plaats nog volledig open ligt.
Oh absoluut. Ik heb persoonlijk allang de 2e plaats uit m'n hoofd gezet.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens zorgen dat we Europees voetbal halen
Rinus zei toch dat dat niet waar was? Of vergis ik mequote:Op zondag 1 maart 2015 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar je dus afgelopen winter iets minder dan een miljoen voor kon krijgen. Maar hij was te belangrijk
Godverdommedetering, waarom zitten er zulke mongolen aan het roer van onze club
Oh dat heb ik niet mee gekregen. Zou kunnen hoor. Ik luister niet altijd naar Rinus.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Rinus zei toch dat dat niet waar was? Of vergis ik me
van Geel valt m.i. net zoveel te vergelijken. De voorhoede is een grap, zelfs iedere eerstedivisionist zou hier zijn neus voor ophalen. Om nog maar te zwijgen om zijn lachwekkende doelstellingen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh absoluut. Ik heb persoonlijk allang de 2e plaats uit m'n hoofd gezet.
Ik baal ervan dat de strijd voor de 3e plaats nog zo enorm moeilijk gaat worden, want die 3e plaats heeft er echt wel ingezeten en mogen we ook wel verlangen vind ik eerlijk gezegd.
Dat verwijt ik Rutten, in combinatie met zijn nietszeggende uitspraken en zijn gebrek aan topsport mentaliteit (genoegen nemen met matige prestaties enz).
Als dat zou gebeuren gaan de heren zich wel achter hun oren krabben hopelijk en inzien dat er volgend seizoen echt een beter team moet komen te staan.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:32 schreef Maastoren het volgende:
Wat zou het een rampseizoen zijn als we na play-offs Europees voetbal zouden mislopen
Wie had verwacht dat Boëtius en Bilal zo tegen zouden vallen? De voorhoede leek best goed, maar die valt uiteindelijk hard tegen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:59 schreef eight het volgende:
[..]
van Geel valt m.i. net zoveel te vergelijken. De voorhoede is een grap, zelfs iedere eerstedivisionist zou hier zijn neus voor ophalen. Om nog maar te zwijgen om zijn lachwekkende doelstellingen.
Effectiefste wel ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:26 schreef Henrys het volgende:
Dost is momenteel de beste spits van de wereld
Vrijwel iedereen hier roept al vanaf oktober dat we 'toch heus wel derde worden'. Ben ik het nooit mee eens geweest. Denk overigens dat je laatste alinea vooral met zijn voordoen te maken heeft, niet met de inhoud. Juist dat hij de rest van het zootje niet professioneel genoeg vind zegt daarin genoeg.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh absoluut. Ik heb persoonlijk allang de 2e plaats uit m'n hoofd gezet.
Ik baal ervan dat de strijd voor de 3e plaats nog zo enorm moeilijk gaat worden, want die 3e plaats heeft er echt wel ingezeten en mogen we ook wel verlangen vind ik eerlijk gezegd.
Dat verwijt ik Rutten, in combinatie met zijn nietszeggende uitspraken en zijn gebrek aan topsport mentaliteit (genoegen nemen met matige prestaties enz).
Boetius was een goede speler toen pelle in de spits liepquote:Op zondag 1 maart 2015 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat Boëtius en Bilal zo tegen zouden vallen? De voorhoede leek best goed, maar die valt uiteindelijk hard tegen.
beter dan* godverdommequote:Op zondag 1 maart 2015 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Boetius was een goede speler toen pelle in de spits liep
Schaken was een goede speler toen Pelle in de spits liep
wat heb je aan boetius en schaken als je een spits heb die niets met voorzetten kan?
Die botaka van excelsior is een aardige speler, is dat een speler van Feyenoord?
Excelsior doet het echt beter als Feyenoord verhoudingsgewijs.
Schaken hadden we nog goed kunnen gebruiken maar Rutten zag blijkbaar niks in hemquote:Op zondag 1 maart 2015 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heb je aan boetius en schaken als je een spits heb die niets met voorzetten kan?
Die botaka van excelsior is een aardige speler, is dat een speler van Feyenoord?
Botaka is geen speler van Feyenoord en niet goed genoeg, type Biseswar/Cabral. Af en toe een 8, 95% van de wedstrijden een 2.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Net als Boëtius dit seizoen, maar dan zonder die 8.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Botaka is geen speler van Feyenoord en niet goed genoeg, type Biseswar/Cabral. Af en toe een 8, 95% van de wedstrijden een 2.
Klopt, maar om dan nog zo'n speler binnen te halen, liever niet. Oh, en dat geldt dus ook voor Ondaan voor Retry of een kloon daarmee komt aanzettenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net als Boëtius dit seizoen, maar dan zonder die 8.
Harmeet Singh halenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft Feyenoord geen scouts meer in het buitenland ofzo..
Waarom kunnen ajax en psv goede betaalbare onbekende spelers halen uit belgie, noorwegen zweden of het oostblok.
Er zijn goede internationals uit die landen met goede kwaliteiten die een toegevoegde waarde zouden kunnen zijn voor Feyenoord en die betaalbaar zijn. En ik praat over internationals dus niet van die spelers uit die landen die jeugdinternational zijn ofzo...
Nu halen ze alleen maar spelers uit de nederlandse markt die eigenlijk niets toevoegen en waarschijnlijk meer kosten.
Welke onbekende spelers hebben zij dan gehaald? Milik? Guardado? Isimat Mirin kende ik dan niet, maar komt bij Monaco vandaan.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft Feyenoord geen scouts meer in het buitenland ofzo..
Waarom kunnen ajax en psv goede betaalbare onbekende spelers halen uit belgie, noorwegen zweden of het oostblok.
Er zijn goede internationals uit die landen met goede kwaliteiten die een toegevoegde waarde zouden kunnen zijn voor Feyenoord en die betaalbaar zijn. En ik praat over internationals dus niet van die spelers uit die landen die jeugdinternational zijn ofzo...
Nu halen ze alleen maar spelers uit de nederlandse markt die eigenlijk niets toevoegen en waarschijnlijk meer kosten.
zimlingquote:Op zondag 1 maart 2015 20:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Welke onbekende spelers hebben zij dan gehaald? Milik? Guardado? Isimat Mirin kende ik dan niet, maar komt bij Monaco vandaan.
Die stond natuurlijk al sinds NEC op een schaduwlijstjequote:
Dat was echt onbeschrijfelijk. Ajax verliest met de maandag op de transfermarkt nog te gaan met 2-0 van FC Groningen. Gedachteloos, ideeloos. Iedereen schreeuwt nog om actie van Marc Netto.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die stond natuurlijk al sinds NEC op een schaduwlijstje
Een beetje alsof je de hele zomer wordt lekker gemaakt met Tymoschuk/Vagner Love en uiteindelijk Charisteas komtquote:Op zondag 1 maart 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was echt onbeschrijfelijk. Ajax verliest met de maandag op de transfermarkt nog te gaan met 2-0 van FC Groningen. Gedachteloos, ideeloos. Iedereen schreeuwt nog om actie van Marc Netto.
Staat Zimling op het lijstje![]()
![]()
.
Was dat een international???quote:
Ik vind dat Van Geel het erg knap heeft gedaan als je ziet hoe we er nu en voor zijn komst financieel bijstonden. Enige wat ik nooit zal begrijpen is die 3 miljoen voor die turk van Heerenveenquote:Op zondag 1 maart 2015 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Was dat een international???
Die van Geel moet zo langzamerhand opdonderen joh.
Hoeveel spelers heeft die nou gehaald de afgelopen jaren. Allemaal mislukt. En dan zit hij met zijn arrogante kop iedere week op de tribune. Het is dat Koeman de afgelopen jaren trainer was anders het nog een grotere mislukking geworden.
Alleen guidetti en Pelle hebben een plus achter hun naam staan. En Pelle kwam via een omweg via Koeman. De rest had te maken met de jeugdopleiding.
El Ahmadi geen plus? Toornstra geen plus? Vermeer geen plus? Oké Klaasquote:Op zondag 1 maart 2015 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Was dat een international???
Die van Geel moet zo langzamerhand opdonderen joh.
Hoeveel spelers heeft die nou gehaald de afgelopen jaren. Allemaal mislukt. En dan zit hij met zijn arrogante kop iedere week op de tribune. Het is dat Koeman de afgelopen jaren trainer was anders het nog een grotere mislukking geworden.
Alleen guidetti en Pelle hebben een plus achter hun naam staan. En Pelle kwam via een omweg via Koeman. De rest had te maken met de jeugdopleiding.
Wordt een technische directeur betaald voor financiele zaken of sportieve zaken?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik vind dat Van Geel het erg knap heeft gedaan als je ziet hoe we er nu en voor zijn komst financieel bijstonden. Enige wat ik nooit zal begrijpen is die 3 miljoen voor die turk van Heerenveen
ahmadi een grote plus, maar dat was gewoon een kwestie van terughalenquote:Op zondag 1 maart 2015 21:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
El Ahmadi geen plus? Toornstra geen plus? Vermeer geen plus? Oké Klaas
Vermeer is met afstand beter dan Mulder. Als je nu nog met Mulder als keeper zat, had je nog wel wat lager gestaan, denk ik zomaar.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ahmadi een grote plus, maar dat was gewoon een kwestie van terughalen
Vermeer? was dat echt nodig geweest kun je afvragen. ik heb de laaste weken ook zien blunderen. maar ik ben de enige die het gezien heeft volgens mij
Toornstra is een middelmatige speler die nooit het nederlands elftal zal halen.
Toornsta heeft al twee interlands gespeeld voor het Nederlands elftalquote:Op zondag 1 maart 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ahmadi een grote plus, maar dat was gewoon een kwestie van terughalen
Vermeer? was dat echt nodig geweest kun je afvragen. ik heb de laaste weken ook zien blunderen. maar ik ben de enige die het gezien heeft volgens mij
Toornstra is een middelmatige speler die nooit het nederlands elftal zal halen.
Je kan tevreden zijn en dan moet je genoegen nemen dat je dan de komende 10 jaar ook geen kampioen gaat worden.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Toornsta heeft al twee interlands gespeeld voor het Nederlands elftalEn Vermeer heeft echt veel punten ook gepakt voor ons, meer dan Mulder in een aantal jaar tijd. Had het Mulder graag ook gegund, maar ben blij met Vermeer hoor
Als er iets is waar Feyenoord niet aan moet denken is het wel het kampioenschap. Rutten heeft dat ook wel gezien in de voorbereiding.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je kan tevreden zijn en dan moet je genoegen dan je de komende 10 jaar ook geen kampioen gaat worden.
Met spelers als Toornstra wordt je geen kampioen.
Ik ben zwaar ontevreden over deze selectie.
Als Clasie ook nog is vertrekt zitten we volgend seizoen alleen nog maar middelmatige troep.
Feyenoord heeft dit jaar flink aan kwaliteit ingeleverd, en volgend seizoen zal het alleen maar slechter worden. Zeker als van Geel blijft met zijn domme aankopen.
Met een betere spits had Feyenoord dit jaar een stuk verder kunnen zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er iets is waar Feyenoord niet aan moet denken is het wel het kampioenschap. Rutten heeft dat ook wel gezien in de voorbereiding.
Is dat de schuld van Van Geel of van Rutten?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Toornstra wordt gehaald en die wordt rechtsbuiten gezet HAHAHAHAHAHAHAHA
WTF
Ken je FR12.nl? Daar is het veel leuker. Ga daarheen.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
HOPELIJK ZET VAN GASTEL WEL STRAKS DE POPPETJES NEER WAAR ZE THUIS HOREN..
DUS GEEN VILHENNA LINKSBUITEN
TOORNSTRA GEEN RECHTSBUITEN
KAZIM GEEN SPITS
EEN RECHTERMIDDENVELDER DIE BACK SPEELT OF INEENS RECHTSBUITEN STAAT
WTF IS DIT ALLEMAAL JOH
IK ZIE FRANK DE BOER ECHT NIET ZULKE NONSSENS UITHALEN
quote:Op zondag 1 maart 2015 21:29 schreef Tortugal het volgende:
Klaas, blijf alsjeblieft gewoon weg uit dit topic.
Feyenoord Netwerk.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Ken je FR12.nl? Daar is het veel leuker. Ga daarheen.
NAC BREDA THUIS ALTIJD LASTIG.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
OKE HEREN TOT VOLGENDE WEEK
TEGEN WIE SPELEN WE DAN?
Nac. En doe je caps eens uit, vreselijk irritantquote:Op zondag 1 maart 2015 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
TEGEN WIE SPELEN WE DAN?
Hattrick Te Vredequote:
Kunstgras....quote:Op zondag 1 maart 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC BREDA THUIS ALTIJD LASTIG.
GR GR
Oh, ik was al bang dat het aan mij lagquote:
Oh, keept Ten Rouwelaar?quote:
Bassie gaat z'n broek weer laten zakken denkquote:
Waar wacht van Geel eigelijk op?quote:De spelersgroep dringt bij monde van Karim El Ahmadi aan op duidelijkheid. En liefst zo snel mogelijk. 'We lezen van alles, maar van de club noch van de trainer hebben we iets gehoord. Dat is best vervelend.''
"Het juiste moment"quote:
Wat dacht die boer, dat Bazoer een selfie zou nemen en 'm terug gooitquote:Op zondag 1 maart 2015 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Zou de media hier ook zo op duiken?
Die boer moet beter leren mikkenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat dacht die boer, dat Bazoer een selfie zou nemen en 'm terug gooit
Wat nen idioot.
Dat zei hij ook toen hij vervanging van Pelle moest zoeken..quote:
Idd. Zoiets moet je met aanstekers doen. Telefoon is gegarandeerd SV. 'Wij' zijn slimmer dan PSV'ers, maar dat wisten we al.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Dan nog, wie gooit er nou met z'n telefoon
Willems heeft zo'n hoofd dat als je die laat nadenken dat hij begint te kwijlen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd. Zoiets moet je met aanstekers doen. Telefoon is gegarandeerd SV. 'Wij' zijn slimmer dan PSV'ers, maar dat wisten we al.
Heb je dat hoofd van Willems nog gezien? Die heeft een dom hoofd zeg.
En dat is toch ook helemaal goed gekomen? Kazimquote:Op zondag 1 maart 2015 22:39 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zei hij ook toen hij vervanging van Pelle moest zoeken..
Bedoel maarquote:Op zondag 1 maart 2015 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd. Zoiets moet je met aanstekers doen. Telefoon is gegarandeerd SV. 'Wij' zijn slimmer dan PSV'ers, maar dat wisten we al.
Heb je dat hoofd van Willems nog gezien? Die heeft een dom hoofd zeg.
Dat is dan ook wel weer zo ja. De Jongquote:Op zondag 1 maart 2015 22:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedoel maar
Willemsna een korte studie er achter gekomen dat die kop van de Jong nog 10x erger is eigenlijk
Dat is eigenlijk best wel kwalijk.quote:
Vreselijke club.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo ja. De Jong
PSV
Doe normaal.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
TEGEN WIE SPELEN WE DAN?
Jawel. Een rechtsbackquote:Op zondag 1 maart 2015 19:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Schaken hadden we nog goed kunnen gebruiken maar Rutten zag blijkbaar niks in hem
Inderdaad. Het vreemde is dat het lijkt alsof de club nu degene is die het nog eventjes stil wil houden. Rutten gaf immers aan dat hij niet wist wanneer het volgende week bekend wordt gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel kwalijk.
Ik dacht dat het één of ander kansloos media-trucje was van Rutten maar dat er intern wel duidelijkheid zou zijn verschaft maar Rutten en Van Geel houden ook nog de selectie (en waarschijnlijk ook de technische staf) in onzekerheid.
Ik snap het ook niet. Ik zie totaal het nut niet in van deze gecreëerde en in stand gehouden onduidelijkheid.
Je maakt het voor iedereen zoveel makkelijker als je gewoon meteen duidelijk bent ipv wekenlang vaag loopt te doen tegen de buitenwereld.
Minder dom*quote:Op zondag 1 maart 2015 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, Rodny, maar die was toen geblesseerd. En ik weet niet of Boulahrouz toen al bij de selectie zat, maar ja, die was ook altijd geblesseerdquote:Op zondag 1 maart 2015 23:32 schreef macca728 het volgende:
ter verdediging, toen hadden we helemaal geen rechtsback
Toch nog een lichtpuntje. Alleen dat die Wilkshire nog een jaar onder contract staat straks ...quote:
Per direct? Hij heeft contract tot einde seizoen toch zeker?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:28 schreef Sejt het volgende:
Vandaag duidelijkheid dus.
Rutten per direct weg? Wat denken jullie?
Vandaag duidelijkheid?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:28 schreef Sejt het volgende:
Nee, dat denk ik niet, blijft gewoon tot einde van het seizoenquote:Op maandag 2 maart 2015 09:28 schreef Sejt het volgende:
Meer dan terecht. Leuke ploeg met goed spel én resultaat.quote:
quote:FRED RUTTEN EINDE SEIZOEN WEG BIJ FEYENOORD
Fred Rutten vertrekt aan het einde van het lopende seizoen bij Feyenoord. De oefenmeester maakte dit besluit 12 februari al kenbaar aan de clubleiding. Partijen besloten destijds het nieuws pas wereldkundig te maken, na de reeks van belangrijke wedstrijden waaronder de Europese duels tegen AS Roma. Dit om te voorkomen dat de voorbereiding op deze wedstrijden verstoord zou kunnen raken.
Rutten verklaart het besluit straks na een seizoen te vertrekken als volgt: "Onze ambities verschillen niet veel van elkaar, maar als het gaat om de mogelijkheden om de definitieve stap richting de top te zetten, dan komt mijn visie in vergelijking met die van de club niet overeen hoe kan worden voldaan aan het hoge verwachtingspatroon dat nu eenmaal bij Feyenoord heerst. Natuurlijk ervaar ik dat als een teleurstelling. Feyenoord is en blijft namelijk een geweldige club. Maar clubleiding, spelers en staf hebben recht op een heldere conclusie van mijn kant. Niet voor niets zijn we heel bewust voor één seizoen met elkaar in zee gegaan."
Technisch directeur Van Geel gaf eind vorig jaar al aan dat Feyenoords clubleiding graag nog een tweede jaar door wilde met Rutten. "We waren en zijn tevreden over Fred. De club wilde met hem verder, maar we hebben uiteraard te respecteren dat hij dat niet wil. Het is in elk geval goed dat er duidelijkheid is over de toekomst. Wij hebben nu ruim de tijd om na te denken over zijn opvolging."
Van Geel en Rutten geven aan niet te vrezen dat het bekendmaken van het besluit de wisselwerking met de spelersgroep nadelig zal beïnvloeden in het restant van de competitie. Van Geel: "We zijn met een groep die al het hele seizoen voor elkaar door het vuur gaat. Dat zal echt niet veranderen. Spelers en trainers die nieuw binnen komen of juist aangeven te vertrekken, is iets van alle tijden. Iedereen is gewend daar professioneel mee om te gaan."
"Bovendien", zo stelt Rutten, "hebben we nog genoeg om met elkaar voor te vechten. Deze club moet ook volgend jaar Europees voetbal spelen. Dat moeten we zeker stellen", aldus de trainer die maandagochtend samen met technisch directeur Martin van Geel de selectie op de hoogte stelde van zijn besluit.
Idd.quote:
Ik meen gelezen te hebben dat er een ingelaste persco zou komen? Misschien later vanmiddag nogquote:Op maandag 2 maart 2015 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd.
Even persberichtje, geen persco, geen tekst en uitleg, geen ruimte voor kritische vragen. Komen ze er weer makkelijk vanaf.
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 02-03-2015 om 10:06:20Rutten verlengt zijn contract met één seizoen bij Feyenoord. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |