Te Vrede in Oranjequote:
Die namen, wtfquote:
twitter:johanvanboven twitterde op zondag 01-03-2015 om 14:25:54Het gebeurt niet vaak dat de assistent-trainers het vaakst worden gefotografeerd voor een wedstrijd. Vandaag dus wel. #gio #jp #utrfey reageer retweet
Quote?quote:Op zondag 1 maart 2015 14:27 schreef Caland het volgende:
Haller to score. Gratis geld mensen, gratis geld.
Zoals Vermeer, Karim en Jens inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Al onze versterkingen van de zomer zo'n beetje geblesseerd of altijd te laat op de training.
Afkloppen graag.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoals Vermeer, Karim en Jens inderdaad.
Hou je alleen Bilal, Kazim, Wilkshire & Boulah over..quote:
Watquote:Op zondag 1 maart 2015 14:34 schreef Henrys het volgende:
Deze wedstrijd sla ik over, stop nog liever een banaan in mijn lul dan dat ik nog een keer 90 minuten naar Te Vrede kijk
Ja, daar kijk je wel van op he. Moet je eens opletten als ik straks een meloen tevoorschijn tover.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, daar kijk je wel van op he. Moet je eens opletten als ik straks een meloen tevoorschijn tover.
Godverquote:Op zondag 1 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, daar kijk je wel van op he. Moet je eens opletten als ik straks een meloen tevoorschijn tover.
Jankerd.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:34 schreef Henrys het volgende:
Deze wedstrijd sla ik over, stop nog liever een banaan in mijn lul dan dat ik nog een keer 90 minuten naar Te Vrede kijk
Al dat Azië doet een mens geen goed blijkt maar weer.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan had ik eerder een inktvis verwachtquote:Op zondag 1 maart 2015 14:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Al dat Azië doet een mens geen goed blijkt maar weer.
Geen nood, ik tover zo een kat uit m'n zak.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan had ik eerder een inktvis verwacht
Te Vrede is beter. Daar vroegen we 1 miljoen voor.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:43 schreef Bombvis het volgende:
Iets onder 1 miljoen voor Haller? Meteen kopen![]()
![]()
Dit ja. 15 minuten niks. We hadden inderdaad beter naar die banaan in een lul kunnen kijken.quote:
Ja oke, heb je gelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Te Vrede is beter. Daar vroegen we 1 miljoen voor.
Dit.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wordt echt een zaadwedstrijd menschen. Te Vrede voorin. Geen enkele bal vasthouden daar. Alles kapoet. Ik verwacht 2-1 verlies.
1-0 om onze Oaren krijgenquote:Op zondag 1 maart 2015 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Opbouw lukt niet goed via middenveld waar Utrecht er steeds strak bovenop zit. Dat gaan ze geen wedstrijd volhouden maar je moet wel oppassen dat je niet door een foutje de 1-0 om je oren krijgt.
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijna een half uur gespeeld en nog geen kans gehad.
Aangezien wij zo'n 8 kansen nodig hebben om tot scoren te komen is 0-0 het hoogst haalbare vandaag.
Ik voorspel echter een 3-0 nederlaag. Pessimist als ik ben.
Nee, 1-0, 93e minuut. Beetje op z'n RKC's toenquote:Op zondag 1 maart 2015 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijna een half uur gespeeld en nog geen kans gehad.
Aangezien wij zo'n 8 kansen nodig hebben om tot scoren te komen is 0-0 het hoogst haalbare vandaag.
Ik voorspel echter een 3-0 nederlaag. Pessimist als ik ben.
Is ook gewoon zo met Rutten. Bij elke club stort het in tweede helft. Juist voor dit soort momenten heb je een trainer nodig die ze nog weet te motiveren voor de "troostprijs".quote:Op zondag 1 maart 2015 14:57 schreef Muto het volgende:
Dit team kan zich niet meer motiveren voor zulke wedstrijden. Alleen voor wedstrijdjes tegen Ajax en AS Roma zie je dat ze gemotiveerd zijn. Fredje dringt niet meer tot de spelers door. Hij geeft bovendien een signaal af door met Te Vrede te spelen. Oprutten.
Ik vind dat Van Geel ook wel een schop onder zijn luie dikke arrogante reet mag krijgen, aangezien hij de selectie sterk genoeg vond om mee te strijden om de titel. Die kerel is vast een uitstekende boekhouder, maar sportief kom je er niet verder meequote:Op zondag 1 maart 2015 14:57 schreef Muto het volgende:
Dit team kan zich niet meer motiveren voor zulke wedstrijden. Alleen voor wedstrijdjes tegen Ajax en AS Roma zie je dat ze gemotiveerd zijn. Fredje dringt niet meer tot de spelers door. Hij geeft bovendien een signaal af door met Te Vrede te spelen. Oprutten.
Karsdorp heeft ook wel een aardige voorzet, alhoewel die ook wel eens achter het doel wil vliegen. Maar vaker een goede dan een slechte voorzetquote:Op zondag 1 maart 2015 15:01 schreef Muto het volgende:
Van Beek
Een centrale verdediger die de beste voorzet van het elftal heeft...
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:54 schreef Vasion het volgende:
Wat
Een
Saaie
Pleuris
Wedstrijd
Is
Dit
Heeft
Iemand
Toevallig
Een
Banaan
Bij
Zich
Denk het niet, gaat rugproblemen krijgen door zijn vreemde houding.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk trouwens stiekem dat van Beek beter kan worden dan de Vrij.
Ben ik zeker van. Ik denk trouwens stiekem dat Van Beek best een nummer 6 kan worden.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk trouwens stiekem dat van Beek beter kan worden dan de Vrij.
Misschien krijgt er wel één van Utrecht een 2e gele kaart, dan kunnen ze de overtreding van de 1e helft erbij pakkenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:04 schreef Grifte het volgende:
Ze kunnen straks bij Studio Sport de eerste helft wel gewoon skippen.
Daar moet hij wel wat aan doen ja. Lijkt alsof z'n rugspieren en buik/borst niet in verhouding zijn waardoor hij een slechte houding heeft. Misschien teveel liften en te weinig rugspieroefeningen?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Denk het niet, gaat rugproblemen krijgen door zijn vreemde houding.
Zijn nek is ook wat aan de korte kantquote:Op zondag 1 maart 2015 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar moet hij wel wat aan doen ja. Lijkt alsof z'n rugspieren en buik/borst niet in verhouding zijn waardoor hij een slechte houding heeft. Misschien teveel liften en te weinig rugspieroefeningen?
Toornstra 2.0quote:Op zondag 1 maart 2015 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zijn nek is ook wat aan de korte kant
Had Van Hanegem ook geen last vanquote:Op zondag 1 maart 2015 15:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Denk het niet, gaat rugproblemen krijgen door zijn vreemde houding.
Immers en Te Vrede deden echt geen moeite om mee te rennen met de mensen die vrij liepenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:11 schreef Bombvis het volgende:
3 man vrij, echt, wij kunnen echt niet verdedigen bij corners en vrije trappen
quote:
Denk ook zeker met aantal minuten op de grond .quote:Op zondag 1 maart 2015 15:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er ook gegevens van welke spelers in de competitie de meeste blessurebehandeling nodig hebben gehad tot nu toe? Immers echt met stipt bovenaan volgens mij.
Dat kan nog spannend zijn met Kazimquote:Op zondag 1 maart 2015 15:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk ook zeker met aantal minuten op de grond .
quote:
Ook de mijne al zit die banaan er al voor de helft in.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit kunnen wel eens de 45 meest zinloze minuten van mijn leven zijn geweest dit.
Oh? Dat heb ik niet gezien hoor, z'n hoofd is nog niet leegquote:Op zondag 1 maart 2015 15:18 schreef Slobeend het volgende:
Heel af en toe zie je wat van de oude Boetius.
Die zal wel weer pas vanaf de 80ste minuut gebracht worden.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:17 schreef DaMart het volgende:
In de tweede helft hopelijk Manu in plaats van Te Vrede...
Met nadruk op heel af en toe. Paar handige dribbels, meer niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh? Dat heb ik niet gezien hoor, z'n hoofd is nog niet leeg
Gewoon wat dikke tieten checken in een andere tab.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:19 schreef Grifte het volgende:
Het is maar goed dat ik nog genoeg te doen heb voor de studie, tering je zal dit maar geconcentreerd hebben willen kijken.
En dan je hoogtepunt combineren met een goal van Feyenoord. Driewerf hoera.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon wat dikke tieten checken in een andere tab.
Is wel de bedoeling jaquote:Op zondag 1 maart 2015 15:22 schreef PIETR het volgende:
Wil Feyenoord eigenlijk het seizoen afmaken met Rutten?
Dat geeft de term zaadwedstrijd wel een andere lading ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan je hoogtepunt combineren met een goal van Feyenoord. Driewerf hoera.
Ergens wel goed, al die frustratie er in één keer uit.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat geeft de term zaadwedstrijd wel een andere lading ja.
Je ziet toch hoe vloeiend het spel is vandaag, we domineren dit datquote:
Ik ook. Misschien een poll maken?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij het seizoen niet afmaakt.
Nee, daarom gelijk afscheid nemen van Rutten. Die vier maanden salaris mag hij houden.quote:
Nogal misplaatste opmerking aangezien het in dit topic alleen maar over Immers gaatquote:Op zondag 1 maart 2015 15:21 schreef Divje het volgende:
Dat zo'n heel stadion loopt te schuimbekken om Lexie
Het kwam me nogal bekend voor ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:29 schreef eight het volgende:
[..]
Nogal misplaatste opmerking aangezien het in dit topic alleen maar over Immers gaat
Echt niet normaal dit...Opruttequote:
En daarom mogen we onze lieve heer bedanken op zondag dat Rutten gaat opgodveren.quote:
Ik ook... en ik hoop het ook, want het spel wordt met de week bedroevender met Fred op de bankquote:Op zondag 1 maart 2015 15:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij het seizoen niet afmaakt.
Nee hoor, meer laten zien dan Utrecht, meer geschoten ookquote:Op zondag 1 maart 2015 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
1e HELFT SLECHTSTE voorhoede IN DE EREDIVISIE...
hopelijk gaat het met manu beter....
Bedoelde u: Immers is een erg middelmatige speler die nog geen pion voorbij kan lopen....quote:Op zondag 1 maart 2015 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Toornstra is een erg middelmatige speler die nog geen pion voorbij kan lopen....
Rutte heeft gelijk met die wissel
Nelom is niet 2x beter dan Greenequote:Op zondag 1 maart 2015 15:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die nonchalante kut Nelom.![]()
Serginho Greene 2.0
Te Vrede zou zelfs als pion middelmatig zijnquote:Op zondag 1 maart 2015 15:38 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Bedoelde u: Immers is een erg middelmatige speler die nog geen pion voorbij kan lopen....
Bedoelde u: Te Vrede is een erg middelmatige speler die nog geen pion voorbij kan lopen....
ja dat bedoelde ik ook...quote:Op zondag 1 maart 2015 15:38 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Bedoelde u: Immers is een erg middelmatige speler die nog geen pion voorbij kan lopen....
Bedoelde u: Te Vrede is een erg middelmatige speler die nog geen pion voorbij kan lopen....
Alleen in uitwedstrijdenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
1 schot op doel in 200 minuten klopt toch niet? Ik heb de statistiek niet voorbij zien komen (zat niet op te letten) maar waar baseren ze dat op?
De vorige wedstrijd tegen Excelsior hebben we minimaal 3 keer op doel geschoten.
uitwedstrijdenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
1 schot op doel in 200 minuten klopt toch niet? Ik heb de statistiek niet voorbij zien komen (zat niet op te letten) maar waar baseren ze dat op?
De vorige wedstrijd tegen Excelsior hebben we minimaal 3 keer op doel geschoten.
Was alleen voor uitwedstrijden.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
In uitwedstrijden; )quote:Op zondag 1 maart 2015 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
ok.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is heel typische he...
Al die spelers gaan zich nu verschuilen...
Opeens raken ze allemaal geblesseerd zogenaamd en laten ze zich wisselen
wat een kut elftal dit
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is heel typische he...
Al die spelers gaan zich nu verschuilen...
Opeens raken ze allemaal geblesseerd zogenaamd en laten ze zich wisselen
wat een kut elftal dit
"Knappe aanname" volgens FOXquote:
zal me niets verbazen als utrecht zo de voorsprong gaat nemenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef BrokenBoy het volgende:
En ik dacht nog wel dat Feyenoord gewoon van FC Utrecht kan winnen. Ik kan helaas de wedstrijd niet kijken nu, maar zoals ik het nu lees, doet FC Utrecht niet onder voor Feyenoord :/
Sterker nog, Utrecht is gevaarlijker dan Feyenoord momenteelquote:Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef BrokenBoy het volgende:
En ik dacht nog wel dat Feyenoord gewoon van FC Utrecht kan winnen. Ik kan helaas de wedstrijd niet kijken nu, maar zoals ik het nu lees, doet FC Utrecht niet onder voor Feyenoord :/
Het is van beide kanten kansloosquote:Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef BrokenBoy het volgende:
Feyenoord is niveau onder de jupiler leauge nog momenteel.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef BrokenBoy het volgende:
Dat deed ie ook.quote:
Jij kan beter gewoon niks meer zeggen, je kraamt louter onzin uit.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
ik dacht dat ik het nooit zou zeggen...
WE MISSEN KAZIM...
De enige die nog een bal kan aannemen en hem door kon spelen
hou je bek jij...quote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Jij kan beter gewoon niks meer zeggen, je kraamt louter onzin uit.
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hou je bek jij...
ik ben de kenner hier
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterker nog, Utrecht is gevaarlijker dan Feyenoord momenteel.
Nou goed ik kan over een paar minuten wel gaan kijken, misschien dat ze er nog iets moois van maken omdat ik ga kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hou je bek jij...
ik ben de kenner hier
Ik denk dat ze een 3e man erbij willen hebben en die zal pas in de zomer komen. Ben met je eens dat het ze nu al mogen beginnen hoor, wmb welquote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef TC03 het volgende:
Stel dat JPVG en GVB het samen gaan opknappen, waarom dan niet meteen Fred Rutten gedag zeggen en hen aan het roer zetten?
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:47 schreef Bombvis het volgende:
Manu had er beter vanaf kunnen blijven denk
Dan ga ik er natuurlijk wel vanuit dat Te Vrede hem had kunnen hebben en ook nog had gemaakt. Dat is misschien wel wat veel gevraagdquote:
Zijn boos op Lexquote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef BrokenBoy het volgende:
Waarom wordt er zoveel gefloten, komt dat door het slechte spel?
Paar keer geblesseerd geraakt, 4 gele kaarten aangesmeerd daardoor. Leek ook paar keer dood, maar staat telkens weer op (het is net Jezus, maar dan een stuk sneller)quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:51 schreef Vasion het volgende:
straks PSV - Neuzenvreugd en wij kunnen weer niet profiteren hoor
Staan gewoon 3 punten achter op AZ, wellicht 2 als het gelijk blijftquote:Op zondag 1 maart 2015 15:51 schreef Vasion het volgende:
straks PSV - Neuzenvreugd en wij kunnen weer niet profiteren hoor
En Woudenberg en Van Beekquote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef Divje het volgende:
Enige pluspunt is eigenlijk Karsdorp vandaag.
Misschien iets financieels? Willen ze hem geen afkoopsom voor de overige maanden meegeven?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef TC03 het volgende:
Stel dat JPVG en GVB het samen gaan opknappen, waarom dan niet meteen Fred Rutten gedag zeggen en hen aan het roer zetten?
Van Beek is altijd wel goed. Om Woudenberg direct als God te bestempelen om die voorzet, okéquote:
Jouw gevoel boeit helemaal niemand.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het gevoel dat manu zo een doelpuntje gaat maken
Utrecht gaat dus scorenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het gevoel dat manu zo een doelpuntje gaat maken
hou je bek jijquote:
Verstand heeft geen banaan met gevoel te maken.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hou je bek jij
ik ben kenner hier
Neequote:
Mwah, ze zijn behoorlijk bedreven in knippen & plakkenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:00 schreef Vasion het volgende:
Studio Eredivisie Sport mensen die hier hoogtepunten uit moeten halen.![]()
Respect
Andersom aubquote:
Andersom graagquote:
Fredje spaart hem zodat hij hem straks voor een prikkie kan kopen.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:04 schreef eight het volgende:
[..]
Fredje spaart hem zodat hij hem straks voor een prikkie kan kopen.
Het spreekt voor zich dat Bilal vervolgens de sterren van de hemel gaat spelen.
Ik zie het hem nog doen ookquote:Op zondag 1 maart 2015 16:04 schreef eight het volgende:
[..]
Fredje spaart hem zodat hij hem straks voor een prikkie kan kopen.
Het spreekt voor zich dat Bilal vervolgens de sterren van de hemel gaat spelen.
Nee niks ervan, daar kan ik niet tegen. Niet een basisspeler eruit voor een bankspeler, maar een bankspeler erin voor een basisspelerquote:
Bijnaquote:Op zondag 1 maart 2015 16:04 schreef Muto het volgende:
Waarschijnlijk komt Achahbar pas in de 85ste minuut ofzo
Alsof iemand deze wedstrijd wil kijken.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom zijn er geen trollende Ajacieden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |