Te Vrede in Oranjequote:
Die namen, wtfquote:
twitter:johanvanboven twitterde op zondag 01-03-2015 om 14:25:54Het gebeurt niet vaak dat de assistent-trainers het vaakst worden gefotografeerd voor een wedstrijd. Vandaag dus wel. #gio #jp #utrfey reageer retweet
Quote?quote:Op zondag 1 maart 2015 14:27 schreef Caland het volgende:
Haller to score. Gratis geld mensen, gratis geld.
Zoals Vermeer, Karim en Jens inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Al onze versterkingen van de zomer zo'n beetje geblesseerd of altijd te laat op de training.
Afkloppen graag.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoals Vermeer, Karim en Jens inderdaad.
Hou je alleen Bilal, Kazim, Wilkshire & Boulah over..quote:
Watquote:Op zondag 1 maart 2015 14:34 schreef Henrys het volgende:
Deze wedstrijd sla ik over, stop nog liever een banaan in mijn lul dan dat ik nog een keer 90 minuten naar Te Vrede kijk
Ja, daar kijk je wel van op he. Moet je eens opletten als ik straks een meloen tevoorschijn tover.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, daar kijk je wel van op he. Moet je eens opletten als ik straks een meloen tevoorschijn tover.
Godverquote:Op zondag 1 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, daar kijk je wel van op he. Moet je eens opletten als ik straks een meloen tevoorschijn tover.
Jankerd.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:34 schreef Henrys het volgende:
Deze wedstrijd sla ik over, stop nog liever een banaan in mijn lul dan dat ik nog een keer 90 minuten naar Te Vrede kijk
Al dat Azië doet een mens geen goed blijkt maar weer.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan had ik eerder een inktvis verwachtquote:Op zondag 1 maart 2015 14:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Al dat Azië doet een mens geen goed blijkt maar weer.
Geen nood, ik tover zo een kat uit m'n zak.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan had ik eerder een inktvis verwacht
Te Vrede is beter. Daar vroegen we 1 miljoen voor.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:43 schreef Bombvis het volgende:
Iets onder 1 miljoen voor Haller? Meteen kopen![]()
![]()
Dit ja. 15 minuten niks. We hadden inderdaad beter naar die banaan in een lul kunnen kijken.quote:
Ja oke, heb je gelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Te Vrede is beter. Daar vroegen we 1 miljoen voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |