Ze weten wat er vanmiddag nog komen gaat..quote:Op zondag 1 maart 2015 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom zijn er geen trollende Ajacieden hier.
Nee, Ruttenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:08 schreef klaasweetalles het volgende:
rutte is tevreden
ik hoop dat utrecht nog die ene erin prikt
dan zijn we morgen van rutte af
Allebei aubquote:
Die zitten allemaal in het stadion.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Feyenoord Zwak zeg.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Misschien dat Wigan weer gaat proberen. Ik wil niet weten hoe hun spits is als ze interesse hadden in Te Vredequote:Op zondag 1 maart 2015 16:09 schreef Wicky15 het volgende:
Het is toch te hopen dat er een club is die zo gek is om Te Vrede te kopen
Misschien kunnen we ruilen met gesloten beursenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:10 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Misschien dat Wigan weer gaat proberen. Ik wil niet weten hoe hun spits is als ze interesse hadden in Te Vrede
Ruttenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
klootzak die kongolo...
nu ben ik nog niet van rutte af
Flikker toch eens op.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
klootzak die kongolo...
Leuken trollquote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
klootzak die kongolo...
Zeker, de laatste keer dat we dit deden was echt een succes: Cabral > Verhoek.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ruilen met gesloten beursen
Hou toch eens op met je Rutte man, het is Rutten mongeaul.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
klootzak die kongolo...
Dit dus.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:13 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker, de laatste keer dat we dit deden was echt een succes: Cabral > Verhoek.
Welke, Rutte of Rutten..quote:Op zondag 1 maart 2015 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Na 10 maanden nog steeds zijn naam niet goed schrijven.
Van mij mag tie ook zo snel mogelijk oppleuren overigens.
Je hebt zojuist het seizoen in 2 zinnetjes samengevatquote:Op zondag 1 maart 2015 16:13 schreef Bombvis het volgende:
4 vs 6 en dan Karim laten schieten.. Gaat er toch wat fout
Nee, het was nu Karim laten schieten, meestal was het Kazimquote:Op zondag 1 maart 2015 16:15 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt zojuist het seizoen in 2 zinnetjes samengevat
Rutten.quote:
Te Vrede naar Santiago Bernabéuquote:Op zondag 1 maart 2015 16:17 schreef Bombvis het volgende:
Te Vrede wint a) een kopduel en b) nog uit een corner ook. Te Vrede in Oranje
Europees voetbal halenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef Vasion het volgende:
''Meedoen om de titel''
''Vol voor de tweede plek gaan''
.. Welke komt hierna?
Heeft zich 90 minuten gespaard zodat hij in de blessuretijd vol gas kan gevenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:17 schreef Bombvis het volgende:
Te Vrede wint a) een kopduel en b) nog uit een corner ook. Te Vrede in Oranje
Niet degraderen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef Vasion het volgende:
''Meedoen om de titel''
.. Welke komt hierna?
Vol voor de derde plek lijkt mij vrij logisch. Daarna "zorgen dat we de play-offs winnen" en eindigen met "het is een teleurstellend seizoen waarin we geen Europees voetbal gehaald hebben"quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef Vasion het volgende:
''Meedoen om de titel''
.. Welke komt hierna?
Jij hebt er dan echt geen verstand van.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Toornstra is niet beter als schaken...NOWAY
Schaken ging geen man meer voorbij en Toornstra is dan ook geen buitenspeler, maar een 10quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik dit zo zie snap ik ook niet waarom Ruben schaken weg moest bij Feyenoord....
Zijn voorzetten waren kut, maar die ging tenminste nog een man voorbij....
Toornstra is geen rechtsbuiten.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik dit zo zie snap ik ook niet waarom Ruben schaken weg moest bij Feyenoord....
Zijn voorzetten waren kut, maar die ging tenminste nog een man voorbij....
Niet degraderenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef Vasion het volgende:
''Meedoen om de titel''
.. Welke komt hierna?
Toch mooi eentje ingelopen op Ajaxquote:
WAAROM STAAT DIE DAAR AL 20 WEDSTRIJDEN?????quote:
Moet je aan Rutten vragen. En je caps staat aan / je shift hangtquote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAAROM STAAT DIE DAAR AL 20 WEDSTRIJDEN?????
Zou jij toch moeten wetenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:
Omdat Rutten een debiel is.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom speelde Wilkshire een keer als rechtsbuiten, waarom speelt Wessel Dammers een keer als verdediger, terwijl hij een spits is? Fred is gewoon niet goed bij zijn hoofdquote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als we geen 3e worden dan gaan we het in de play-offs ook niet redden.. wat een godvergeten treurnis is dit Feyenoord..quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vol voor de derde plek lijkt mij vrij logisch. Daarna "zorgen dat we de play-offs winnen" en eindigen met "het is een teleurstellend seizoen waarin we geen Europees voetbal gehaald hebben"
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk per direct einde van Rutten bij Feyenoord dit. Laat JP en Gio het seizoen maar afmaken.
Ja, dat vrees ik ook. Echter heb ik hoop in Martin van Geel en hoop ik dat iemand anders nu de leiding overneemt, het liefst van Gastel met van Bronckhorst of Dijkhuizenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die blijft gewoon nog hoor tot het einde van het seizoen.
GOEDE POST MANquote:
Neuh, als het zo door blijft gaan wint Vitesse die play-offs wel. De rest van het linkerrijtje die om play-offs strijden speelt momenteel niet zulk heel goed voetbalquote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als we geen 3e worden dan gaan we het in de play-offs ook niet redden.. wat een godvergeten treurnis is dit Feyenoord..
Vrees ervoor ja. Maar wmb geef je Van Gastel en Gio gelijk de kans. Liever dit seizoen fouten van hun dan volgend seizoen. Kunnen ze gelijk zien op welke posities ze versterking willen icm hun speelwijze.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die blijft gewoon nog hoor tot het einde van het seizoen.
Zou mooi zijn ja..ach volgende week Nac thuis, gekkenhuis.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:23 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand dit seizoen beëindigen? Geen zin meer.
klaas is geen troll.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we alsjeblieft eventjes niet meer reageren op matige troll klaasweetalles
Bassie Bassiequote:Op zondag 1 maart 2015 16:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja..ach volgende week Nac thuis, gekkenhuis.
Hopelijk wint Dordt, winnen wij van Nac, wordt het nog spannend daarquote:Op zondag 1 maart 2015 16:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zelfs dat gaat moeilijk worden :/quote:Op zondag 1 maart 2015 16:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nee, bijna elke tegenstander van Feyenoord krijgt een onterechte rode kaart in de Kuip, dus dat zal ook komende week wel los lopenquote:
Ah, ajax trolletjes, ze bestaan nogquote:Op zondag 1 maart 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, bijna elke tegenstander van Feyenoord krijgt een onterechte rode kaart in de Kuip, dus dat zal ook komende week wel los lopen
Oneens. Ik zie niet in waarom Van Gastel en Gio zouden moeten instappen. Geen eer te behalen meer dit seizoen, en met Rutte aan het roer hebben beide assistanten ook redelijk inzicht in de kwaliteiten van het elftal, en welk speelwijze wel of niet past bij de selectie. Los gezien van de financiële tegemoetkoming die Rutte zal ontvangen wanneer hij vroegtijdig ontslagen wordt.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Vrees ervoor ja. Maar wmb geef je Van Gastel en Gio gelijk de kans. Liever dit seizoen fouten van hun dan volgend seizoen. Kunnen ze gelijk zien op welke posities ze versterking willen icm hun speelwijze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |