abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150207090
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 2 maart 2015 @ 10:33:05 #2
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_150207263
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:24 schreef Muto het volgende:
Mkrabby twitterde op maandag 02-03-2015 om 10:06:20 Rutten verlengt zijn contract met één seizoen bij Feyenoord. reageer retweet
Ik moest lachen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_150207330
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:24 schreef Muto het volgende:
Mkrabby twitterde op maandag 02-03-2015 om 10:06:20 Rutten verlengt zijn contract met één seizoen bij Feyenoord. reageer retweet
Toch even doorgeklikt , het leek mij wel bij Krabby passen :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_150207366
quote:
''We waren en zijn tevreden over Fred. De club wilde met hem verder, maar we hebben uiteraard te respecteren dat hij dat niet wil'', vertelt de technisch directeur op de clubwebsite. ''Het is in elk geval goed dat er duidelijkheid is over de toekomst. Wij hebben nu ruim de tijd om na te denken over zijn opvolging.''
Tja. Waar kennen we dat van. _O-.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_150207556
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:38 schreef Muto het volgende:

[..]

Tja. Waar kennen we dat van. _O-.
Dat word dus vlak voor transferdeadline een kut trainer met 'een schat aan ervaring'.
pi_150207645
Play offs here we come... :{
BFF met GGMM
pi_150207741
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:50 schreef DonRaja het volgende:
Play offs here we come... :{
Laten we eerlijk zijn, Feyenoord heeft ook niks in Europa te zoeken. En als ze eenmaal Europees spelen kunnen de supporters zich weer niet gedragen.
pi_150207880
Hoe denken wij hier over het verschil in inzicht over het te volgen beleid in de toekomst tussen Feyenoord en Rutten?

Zou dat puur financiële redenen hebben (gebrek aan financiële mogelijkheden) of ook andere redenen als gebrek aan ambitie of gewoon een verschillende voetbalvisie? Of misschien wel een gebrek aan vertrouwen (van Rutten in Feyenoord in dit geval).

Ik denk dat Rutten vooral niet kan omgaan met een gelimiteerd transferbudget.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150207949
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe denken wij hier over het verschil in inzicht over het te volgen beleid in de toekomst tussen Feyenoord en Rutten?

Zou dat puur financiële redenen hebben (gebrek aan financiële mogelijkheden) of ook andere redenen als gebrek aan ambitie of gewoon een verschillende voetbalvisie? Of misschien wel een gebrek aan vertrouwen (van Rutten in Feyenoord in dit geval).

Ik denk dat het meer te maken heeft met de visie van de directie. Koeman had daar ook kritiek op. Iets met topsportklimaat etc.
pi_150208041
quote:

Dat laatste. Is geloof ook niet de eerste keer dat dat soort irritaties bij Rutten naar boven spelen (met andere clubs dan).

Rutten moet lekker technisch directeur gaan worden bij Twente, kan ie daar de spelers kopen die ie hier niet kan krijgen.

Per direct dan.
pi_150208056
quote:

Ik denk vooral dat Rutten niet kon omgaan met een aanbieding vanuit Enschede. ;)
BFF met GGMM
pi_150208077
Sliske wil gewoon lekker kopen kopen kopen, als dit seizoen daarvoor het rolmodel is kan hij dat inderdaad beter bij een andere club/FC Twente doen :)

Zijn aankoopbeleid faalt en jeugd beter maken is ook geen sprake van, er is dit seizoen ook nauwelijks doorstroming.
blablablabla
  maandag 2 maart 2015 @ 11:13:06 #13
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_150208132
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk vooral dat Rutten niet kon omgaan met een aanbieding vanuit Enschede. ;)
Kan hij mooi eens op spraakles.
pi_150208171
quote:

Denk een combinatie van factoren. Feyenoord wil of kan niet investeren in nieuwe spelers en het.klikt niet echt tussen hem en Gio + Van Gastel..en hij zal wel een aanbieding hebben uit Duitsland
pi_150208180
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:13 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Daar praten ze allemaal zo raar joh.
Spelers kooooooooopen.
blablablabla
  maandag 2 maart 2015 @ 11:16:25 #16
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_150208226
quote:
17s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Daar praten ze allemaal zo raar joh.
Spelers kooooooooopen.
En Colaaaa, nee het gaat meer om zijn S
pi_150208262
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:13 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Toch jammer dat ze niet hebben kunnen doorpakken op het goede spel van oktober/november. Zou me overigens niet verbazen als hij El Ahmadi meeneemt. (En ook probeert Chery naar Enschede te krijgen).
BFF met GGMM
pi_150208311
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:16 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

En Colaaaa, nee het gaat meer om zijn S
Past sowieso totaal niet bij Feyenoord al heeft hij het 1 seizoenshelft geweldig gedaan.
Ben wel bang dat alles nu als een kaartenhuis in elkaar tieft en we Europees mislopen :(
blablablabla
pi_150208357
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Toch jammer dat ze niet hebben kunnen doorpakken op het goede spel van oktober/november. Zou me overigens niet verbazen als hij El Ahmadi meeneemt. (En ook probeert Chery naar Enschede te krijgen).
Laten we het hopen, duurbetaalde water naar de zee drager.
blablablabla
  maandag 2 maart 2015 @ 11:22:46 #20
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_150208392
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Past sowieso totaal niet bij Feyenoord al heeft hij het 1 seizoenshelft geweldig gedaan.
Ben wel bang dat alles nu als een kaartenhuis in elkaar tieft en we Europees mislopen :(
Ik heb het ook nooit wat gevonden, het is te hopen dat de spelers blijven vechten voor Europees..
pi_150208471
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Laten we het hopen, duurbetaalde water naar de zee drager.
Eerste seizoenshelft gewoon erg goed hoor. De laatste paar wedstrijden deelt hij in de malaise. Net zoals Clasie bijvoorbeeld, die was gister echt bizar slecht.
BFF met GGMM
pi_150208587
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Eerste seizoenshelft gewoon erg goed hoor. De laatste paar wedstrijden deelt hij in de malaise. Net zoals Clasie bijvoorbeeld, die was gister echt bizar slecht.
Vind hem ook goed hoor maar 2 duurbetaalde controleurs is wel wat veel van het goede als je op andere posities zo tekort komt.
blablablabla
pi_150208694
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Vind hem ook goed hoor maar 2 duurbetaalde controleurs is wel wat veel van het goede als je op andere posities zo tekort komt.
Clasie had je vorig seizoen moeten verkopen aan Porto, dat geld krijg je nooit weer voor zo'n overschatte speler.
pi_150208710
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Clasie had je vorig seizoen moeten verkopen aan Porto, dat geld krijg je nooit weer voor zo'n overschatte speler.
Speelde in Rome erg goed. Daar gaan we nog wel wat aan verdienen. Ik maak me meer zorgen om Boëtius.
BFF met GGMM
pi_150208736
quote:

Ik vermoed dat de financiële mogelijkheden nog slechter zijn als wij verwachten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150208782
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij koos er zelf toen voor om te blijven.
blablablabla
  maandag 2 maart 2015 @ 11:43:49 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_150208907
Rutten is wel een held hoor. Al weken geleden heeft hij duidelijkheid gegeven wat er gaat gebeuren. De club wilde het nog niet naar buiten brengen. Rutten krijgt daarom van alle kanten bakken stront over zich heen maar blijft volhouden. Toch flink wat toewijding naar je baas toe
Laffe huichelaar
pi_150208953
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:09 schreef Scrummie het volgende:

Rutten moet lekker technisch directeur gaan worden bij Twente, kan ie daar de spelers kopen die ie hier niet kan krijgen.

Per direct dan.
Co Adriaanse zei gisteren dat het strategisch gezien een zeer slecht idee is om de nieuwe trainer in het nog lopende seizoen te brengen. Een nieuwe trainer moet gewoon met een schone lei kunnen beginnen en dat kan alleen als hij stokje overneemt na het seizoen.

Ik vind het wel een goede opmerking.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:46:25 #29
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_150208978
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:45 schreef eight het volgende:

[..]

Co Adriaanse zei gisteren dat het strategisch gezien een zeer slecht idee is om de nieuwe trainer in het nog lopende seizoen te brengen. Een nieuwe trainer moet gewoon met een schone lei kunnen beginnen en dat kan alleen als hij stokje overneemt na het seizoen.

Ligt aan zijn komende resultaten lijkt mij...
pi_150208990
quote:

[..]

Tja, Bij Ado ging het wel goed met Henkie. ;)
BFF met GGMM
pi_150209002
quote:

[..]

Co is dement joh.
Gewoon per direct opkrassen
blablablabla
pi_150209006
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:43 schreef timmmmm het volgende:
Rutten is wel een held hoor. Al weken geleden heeft hij duidelijkheid gegeven wat er gaat gebeuren. De club wilde het nog niet naar buiten brengen. Rutten krijgt daarom van alle kanten bakken stront over zich heen maar blijft volhouden. Toch flink wat toewijding naar je baas toe
Hij moet natuurlijk nu ook uitkijken. Hij heeft al de reputatie dat hij vrij snel opstapt als iets hem niet zint.
pi_150209062
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:47 schreef eight het volgende:

[..]

Hij moet natuurlijk nu ook uitkijken. Hij heeft al de reputatie dat hij vrij snel opstapt als iets hem niet zint.
precies en het spel laat ook al weken te wensen over .

Al weet je niet of dat aan Fred ligt
blablablabla
pi_150209086
quote:
15s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:37 schreef eight het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de financiële mogelijkheden nog slechter zijn als wij verwachten.
Als je 3 miljoen hebt liggen om voor Bilal door de plee te spoelen dan zal dat wel meevallen. Denk eerder dat het probleem is dat Van Geel teveel een boekhouder is geworden en te weinig een TD met een visie hoe we sportief verder komen
pi_150209124
Die steward is zijn hand kwijt en mentaal de weg volledig kwijt, zal mij benieuwen of het dan bij een boete blijft.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_150209145
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:47 schreef eight het volgende:

[..]

Hij zit wel op z'n plek bij Twente. Na dit rampseizoen is de druk er volledig af en kan hij lekker op z'n gemak bouwen. Bij Feyenoord is er altijd druk.
BFF met GGMM
pi_150209161
quote:
15s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:51 schreef nostra het volgende:
Die steward is zijn hand kwijt en mentaal de weg volledig kwijt, zal mij benieuwen of het dan bij een boete blijft.
Bron? Als dit zo is moeten ze die gast echt kei en keihard aanpakken.
pi_150209162
quote:
Vreselijk man.
blablablabla
  maandag 2 maart 2015 @ 11:54:35 #39
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_150209236
quote:
Wat heb ik gemist?
pi_150209237
quote:
Klote. Ik snap de lol van knalvuurwerk sowieso niet.
BFF met GGMM
pi_150209299
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
http://www.fr12.nl/nieuws(...)erk-op-het-veld.html

Schijnt een cobra geweest te zijn, geen rotje of zo.
Bloed liep uit zijn oren.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_150209306
quote:
Holy shit.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_150209356
quote:
Bron? Kan niks vinden
pi_150209366
quote:
15s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:37 schreef eight het volgende:

[..]

En dan naar Twente gaan, waar ze wss 3 punten in mindering krijgen omdat ze niet voldoen aan het plan van aanpak? Wij hebben weinig geld, daar hebben ze echt helemaal niks
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_150209423
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Bron? Kan niks vinden
Supporter, die over het algemeen niet uit zijn nek lult of grootspraak heeft.
Friedman on Donahue
  maandag 2 maart 2015 @ 12:01:22 #46
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_150209438
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:56 schreef nostra het volgende:

[..]

:{

Dat die nog kan lopen, welke idioot gooit zoiets ook op het veld eigenlijk
pi_150209439
quote:

[..]

Godsamme, eerste keer dat ik die beelden zie. Welke debiel gooit zoiets, ook nog eens zo dichtbij mensen? :(
BFF met GGMM
pi_150209478
quote:

[..]

Tering zeg.
blablablabla
pi_150209597
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:01 schreef nostra het volgende:

[..]

Supporter, die over het algemeen niet uit zijn nek lult of grootspraak heeft.
Van welk vak werd het eigenlijk gegooid? W4?
BFF met GGMM
pi_150209612
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Van welk vak werd het eigenlijk gegooid? W4?
Z1 (of 4, weet niet hoe het zit aan die kant)
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')