abonnement Unibet Coolblue
pi_150187506
quote:
Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along

Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.

Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."

"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."

'Alles geven'

De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."

Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.

De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''

Winnen

Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."

"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.



[ Bericht 0% gewijzigd door Peter op 31-03-2015 23:48:36 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 maart 2015 @ 17:41:02 #2
163650 Greys
pi_150221478
Dat sommigen echt zo overtuigd zijn van het feit dat we de finale gaan halen snap ik echt niet :D
Finland gaat met zijn jostiband ook al veel meer punten krijgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 17:51:33 #3
249559 crew  Lavenderr
pi_150221854
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 17:41 schreef Greys het volgende:
Dat sommigen echt zo overtuigd zijn van het feit dat we de finale gaan halen snap ik echt niet :D
Finland gaat met zijn jostiband ook al veel meer punten krijgen.
Nog niet overtuigd maar wel veel hoop.Ik vind het wel een leuk liedje dat goed blijft hangen. Denk dat we best hoog kunnen komen. Weer!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 maart 2015 @ 18:07:15 #4
163650 Greys
pi_150222387
Ik hoop écht van harte dat de believers ( :+ ) gelijk hebben hoor! Niks leuker dan de finale kijken als Nederland er in zit. Maar ik geloof dat ik deze keer nog minder hoop heb dan bij Shalalie (serieus :@ ).

Niet omdat het zo'n enorm slecht lied is, maar omdat het zo weinig heeft om het op te laten vallen en het niet écht een topnummer is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 18:12:56 #5
249559 crew  Lavenderr
pi_150222569
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:07 schreef Greys het volgende:
Ik hoop écht van harte dat de believers ( :+ ) gelijk hebben hoor! Niks leuker dan de finale kijken als Nederland er in zit. Maar ik geloof dat ik deze keer nog minder hoop heb dan bij Shalalie (serieus :@ ).

Niet omdat het zo'n enorm slecht lied is, maar omdat het zo weinig heeft om het op te laten vallen en het niet écht een topnummer is.
Het is wel een echt songfestivalliedje. Beetje een 13 in een dozijn lalalala-liedje. In dit geval een aiaiaiaiai-liedje. Ze zal het van haar geweldige stem moeten hebben om het net dat beetje extra te geven (denk ik) .
pi_150224142
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is wel een echt songfestivalliedje. Beetje een 13 in een dozijn lalalala-liedje. In dit geval een aiaiaiaiai-liedje.
Daarom hoop ik dat Nederland niet de finale haalt, ik wil graag meer serieuze muziek horen op het ESF. Nederland had net een goede trend gezet in de laatste twee edities, laat Nederland nu maar eruit vliegen zodat we volgend jaar weer verder gaan op die eerder ingeslagen weg.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 maart 2015 @ 19:35:01 #7
163650 Greys
pi_150225470
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daarom hoop ik dat Nederland niet de finale haalt, ik wil graag meer serieuze muziek horen op het ESF. Nederland had net een goede trend gezet in de laatste twee edities, laat Nederland nu maar eruit vliegen zodat we volgend jaar weer verder gaan op die eerder ingeslagen weg.
Hm. Stiekem ben ik het idd wel met je eens.
De finale kijken is leuker met Nederland erin, maar als we nu heel erg laag eindigen en niet de finale halen is dat wel HÉT teken dat ze nodig hebben dat ze de weg van de vorige twee jaren weer moeten gaan volgen.

Ja, je hebt gelijk. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150225696
Ik heb in jaren een Nederlandse songfestival-inzending zo weinig gedraaid als dit nummer. Vind er nog steeds bar weinig aan. Niets aan eigenlijk. Ik hoor het trouwens ook nauwelijks op de radio.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 maart 2015 @ 19:51:18 #9
163650 Greys
pi_150226306
Ik heb nog niet één keer dit nummer uit mezelf gedraaid op YouTube ofzo.
Sterker nog, het zorgt ervoor dat ik totaal niet in de ESF-stemming ben nog EN DAT NEEM IK HAAR KWALIJK :( :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 2 maart 2015 @ 20:27:00 #10
368283 ato
pi_150227963
Ik ben ook geen fan van Trijntje en haar liedje, de eerste 2 minuten zijn best wel ok.
Ik hoop nog steeds dat er een waanzinnige show komt ( dat kan de pijn enigszins nog verzachten) en dat er toch nog iets aan de laatste minuut wordt gedaan.

Toch boert Nederland niet slecht in diverse polls en Odds.

En afstraffen geen finale, nee Nederland moet juist weer in de picture blijven.
Ok ik geloof niet in een hoge plaats wel finale.

Volgend jaar weer een afwijkend liedje.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 2 maart 2015 @ 22:19:26 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_150233119
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm. Stiekem ben ik het idd wel met je eens.

Ja, ik ook. Liever gelijk weer op het goede spoor dan weer 10 jaar aanmodderen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_150233590
Op d'r FB pagina staat dat ze in de studio is...misschien toch een aanpassing?
~The present is all there is~
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 22:37:25 #13
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_150233823
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:30 schreef grazz het volgende:
Op d'r FB pagina staat dat ze in de studio is...misschien toch een aanpassing?
Kleine remix van de laatste minuut, dat zou toch mooi zijn... w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2015 @ 12:54:04 #14
368283 ato
pi_150245675
Zal geweldig zijn
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:54:06 #15
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150245678
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm. Stiekem ben ik het idd wel met je eens.
De finale kijken is leuker met Nederland erin, maar als we nu heel erg laag eindigen en niet de finale halen is dat wel HÉT teken dat ze nodig hebben dat ze de weg van de vorige twee jaren weer moeten gaan volgen.

Ja, je hebt gelijk. ^O^
Daar zit wel een risico aan vast. :7

Trijntje is in het Nederlandse wereldje best een grote naam. Als ze nu heel laag gaat eindigen dan krijg je straks heel wat mensen die gaan denken dat de notering van Anouk slechts een sympathy vote was en TCL een toevalstreffer. Krijgen we weer dat gezeik dat je als grote naam beter niet mee kunt doen enzo.

Hoop dan ook dat ze iig in de finale komt, daarna maakt het weinig uit, zolang ze maar geen laatste wordt. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2015 @ 14:04:37 #16
368283 ato
pi_150247894
Goed verwoordt, Roger. Zo bedoelde ik het ook.
Life can be a bitch, so like it..
pi_150252034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:54 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Daar zit wel een risico aan vast. :7

Trijntje is in het Nederlandse wereldje best een grote naam. Als ze nu heel laag gaat eindigen dan krijg je straks heel wat mensen die gaan denken dat de notering van Anouk slechts een sympathy vote was en TCL een toevalstreffer. Krijgen we weer dat gezeik dat je als grote naam beter niet mee kunt doen enzo.
Of mensen begrijpen dat het liedje slecht was en dat Trijntje in geen 10 jaar dit liedje goed kan uitvoeren omdat zo'n 'ESF'-lied haar totaal niet ligt. Laat haar met een jazz-liedje optreden en het zou ws. wel een succes worden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150252322
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Of mensen begrijpen dat het liedje slecht was en dat Trijntje in geen 10 jaar dit liedje goed kan uitvoeren omdat zo'n 'ESF'-lied haar totaal niet ligt. Laat haar met een jazz-liedje optreden en het zou ws. wel een succes worden.
Nee, dat gaan ze nooit begrijpen. Als we de finale niet halen ligt het nooit aan "ons" nummer, maar altijd aan vriendjespolitiek, Oostblokfeestje, slechte muzieksmaak Europa of noem maar op. Twee goede prestaties trekken dat ontstane beeld niet zomaar bij een breed publiek recht.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_150252326
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is wel een echt songfestivalliedje. Beetje een 13 in een dozijn lalalala-liedje. In dit geval een aiaiaiaiai-liedje. Ze zal het van haar geweldige stem moeten hebben om het net dat beetje extra te geven (denk ik) .
Ze heeft een geweldige stem, maar dit nummer zingt ze toch echt rete vals.
pi_150252352
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:18 schreef Unites het volgende:

[..]

Ze heeft een geweldige stem, maar dit nummer zingt ze toch echt rete vals.
Lekker is het in ieder geval niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2015 @ 16:20:11 #21
43556 miss_dynastie
pi_150252386
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:18 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Nee, dat gaan ze nooit begrijpen. Als we de finale niet halen ligt het nooit aan "ons" nummer, maar altijd aan vriendjespolitiek, Oostblokfeestje, slechte muzieksmaak Europa of noem maar op. Twee goede prestaties trekken dat ontstane beeld niet zomaar bij een breed publiek recht.
Ik kijk nu al uit naar alle opmerkingen over de 'jostiband' van Finland en hoe oneerlijk het allemaal maar is :') Terwijl ik niemand ken die waaiaaiaaiaai een leuk liedje vindt. Oh nee, één iemand, maar die is groot fan van Trijntje :P
  roze dinsdag 3 maart 2015 @ 16:21:07 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150252412
Finland _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_150252559
Ze moet gewoon de coupletten en bridge langer maken... en dan nog een paar flinke goede uithalen erbij. En... een gospelkoor!
pi_150252626
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:18 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Nee, dat gaan ze nooit begrijpen. Als we de finale niet halen ligt het nooit aan "ons" nummer, maar altijd aan vriendjespolitiek, Oostblokfeestje, slechte muzieksmaak Europa of noem maar op. Twee goede prestaties trekken dat ontstane beeld niet zomaar bij een breed publiek recht.
Inderdaad, Trijntje kan maar beter gewoon de finale halen en dan 19e worden ofzo, dan dat Nederland eruit vliegt en iets als Finland wel doorgaat.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150257073
Gisteravond in shownieuws op sbs vertelde Koos Mr. Panecoucke kort te hebben gesproken over de voorbereidingen. Het "masterplan" is klaar en gaat fantastisch worden. Tipje van de sluier:

Koos vroeg aan de regisseur: Is het een belemmering nu er geen giga Ledscreen aanwezig is zoals vorig jaar? Volgens de regisseur past het bij de act en komt het helemaal goed. :7 :P

Ja, ja wat een informatie!
~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 18:55:25 #26
375570 crew  Cyan9
pi_150257492
Wie weet wordt het dan toch nog wat. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150258160
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:55 schreef Cyan9 het volgende:
Wie weet wordt het dan toch nog wat. ;)
Heb wel vertrouwen in Pannecoucke :Y
~The present is all there is~
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2015 @ 19:16:41 #28
368283 ato
pi_150258255
Even stiekum op haar Facebookpagina gekeken en inderdaad vertelt zij bezig te zijn in de studio. Al dat commentaar " ga je de laatste minuut veranderen?" ....

Misschien komt het ergens wel goed...
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:34:54 #29
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150262950
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:43 schreef grazz het volgende:
Gisteravond in shownieuws op sbs vertelde Koos Mr. Panecoucke kort te hebben gesproken over de voorbereidingen. Het "masterplan" is klaar en gaat fantastisch worden. Tipje van de sluier:

Koos vroeg aan de regisseur: Is het een belemmering nu er geen giga Ledscreen aanwezig is zoals vorig jaar? Volgens de regisseur past het bij de act en komt het helemaal goed. :7 :P

Ja, ja wat een informatie!
Geen scherm? Interessant. :7

Zo'n scherm kan natuurlijk heel wat toevoegen, maar ook erg afleiden.
Benieuwd hoe het eruit gaat zien.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150271839
Ik vond de laatste twee edities wel leuk omdat Nederland daadwerkelijk serieuze liedjes instuurde, maar dit is weer typische Eurovisie rommel. Jammer.
pi_150273308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Geen scherm? Interessant. :7

Zo'n scherm kan natuurlijk heel wat toevoegen, maar ook erg afleiden.
Benieuwd hoe het eruit gaat zien.
Berget Lewis met een flatscreen op haar buik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150279137
Ik moet zeggen dat ik het qua Nederland wel een redelijk saai seizoen vind... in december je lied bekend maken zorgt niet direct voor een enorme hype en enthousiasme in aanloop naar het festival
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 12:58:32 #33
375570 crew  Cyan9
pi_150279750
Ik heb ook liever dat ze het wat later presenteren, bouw die spanning maar lekker op.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150294474
Wat een down stemming hier. Vergeet niet. ..Trijntje heeft dit nummer zelf uitgekozen.

en dit nummer is weer ff wat anders dan de twee voorgaande jaren.
Verder vind ik ook dat het laatste stukje wat anders mag maar we zullen zien.

;)
The secret of getting ahead is getting started
pi_150299886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:04 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een down stemming hier. Vergeet niet. ..Trijntje heeft dit nummer zelf uitgekozen.

en dit nummer is weer ff wat anders dan de twee voorgaande jaren.
Verder vind ik ook dat het laatste stukje wat anders mag maar we zullen zien.

;)
Wat maakt het nou uit dat Trijntje het nummer zelf heeft uitgekozen?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 4 maart 2015 @ 22:56:33 #36
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150301224
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:21 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit dat Trijntje het nummer zelf heeft uitgekozen?
Dat ze er iig zelf helemaal achter staat. :7

Dat heb ik toch liever dan dat Nederland een lied kiest en dan van haar verwacht dat ze er wel wat mee kan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150301971
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:25 schreef Unites het volgende:
Ze moet gewoon de coupletten en bridge langer maken... en dan nog een paar flinke goede uithalen erbij. En... een gospelkoor!
Dus een compleet nieuw liedje.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150302017
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:16 schreef ato het volgende:
Even stiekum op haar Facebookpagina gekeken en inderdaad vertelt zij bezig te zijn in de studio. Al dat commentaar " ga je de laatste minuut veranderen?" ....

Misschien komt het ergens wel goed...
Als je de laatste minuut veranderd dan zuigt nog steeds 1/3de deel van het liedje. Vanaf 1m18 wordt het tergend saai en het liedje duurt toch echt ongeveer 3 minuten.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 02:45 schreef Quark24 het volgende:
Ik vond de laatste twee edities wel leuk omdat Nederland daadwerkelijk serieuze liedjes instuurde, maar dit is weer typische Eurovisie rommel. Jammer.
Daarom ga ik deze keer niet supporteren en waarschijnlijk niet kijken. In het belang van toekomstige deelnames van Nederland hoop ik dat ze laag eindigen in de voorronde. Tenzij ze alsnog het liedje grondig aanpast en op een dusdanige manier dat het echte muziek wordt in plaats van een dertien in een dozijn ESF-liedje.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 13:34:14 #39
375570 crew  Cyan9
pi_150312653
Ik hou deze poll altijd wel in de gaten, en daar staat Trijntje vooralsnog gewoon derde. :P

http://www.escstats.com/
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150323289
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hou deze poll altijd wel in de gaten, en daar staat Trijntje vooralsnog gewoon derde. :P

http://www.escstats.com/
In welke mate kwam het in de vorige jaren uit?
Hoe hoog of laag ze ook staat, het is zonde dat Nederland een knieval maakt voor het truttige deel van het ESF-clubje door voor een TROS-achtig zeikliedje te kiezen in plaats van voor de muziek te gaan. Ik vind het zo zonde na twee goede jaren waarin we juist dankzij de keuze voor echte muziek goed scoorden. Ja, de regie hielp vorig jaar een handje maar ook zonder dat waren we in de top-10 geëindigd, het liedje was gewoon goed. Het doet me trouwens een beetje denken aan het eerste album van Norah Jones: ook zo doorkabbelend op een lekkere manier (bij het liedje van Anouk niet het geval, het kabbelt op een vervelende manier door) waarbij je in de lucht zweeft en zachtjes op de grond wordt gezet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 20:20:25 #41
375570 crew  Cyan9
pi_150326434
Blijkbaar heeft Trijn vandaag de clip opgenomen. https://www.facebook.com/trijntje.oosterhuis?fref=nf
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150326844
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Cyan9 het volgende:
Blijkbaar heeft Trijn vandaag de clip opgenomen. https://www.facebook.com/trijntje.oosterhuis?fref=nf
Exciting *O*
~The present is all there is~
pi_150331450
Hmmm, zo exciting is dat niet, want het verkleint de kans dat het lied nog wordt aangepast.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150336866
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, zo exciting is dat niet, want het verkleint de kans dat het lied nog wordt aangepast.
Misschien is het al aangepast en houdt ze het nog geheim. Zal wel niet... :{
~The present is all there is~
pi_150338005
Foto's clipopname: http://www.show.nl/fotos/(...)alk-along-op/#191402

Op 12 maart wordt de clip gepresenteerd.
~The present is all there is~
pi_150365433
Foto's van de clip opname (songfestival.nl)





~The present is all there is~
pi_150373799
Was ff aan het koekeloeren op YT. Ben verbaasd veel positieve reacties te lezen over Walk Along, zie bijvoorbeeld onder de volgende video:


Of ze zijn aan het trollen :Y)
~The present is all there is~
pi_150379884
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:42 schreef grazz het volgende:
Was ff aan het koekeloeren op YT. Ben verbaasd veel positieve reacties te lezen over Walk Along, zie bijvoorbeeld onder de volgende video:


Of ze zijn aan het trollen :Y)
In Nederland zijn we altijd super-kritisch. Om weer als een blad aan een boon om te slaan als het onverhoopt toch goed gaat. Ik blijf erbij dat dit nummer op het Songfestival gewoon potentie heeft. Ik had ook liever een intelligenter nummer gezien van een artiest die zelf de muziek schrijft, maar dit jaar zit dat er blijkbaar niet in. Gezien de reacties in het buitenland en het feit dat Trijntje, ondanks haar handje en kont, gewoon een hele capabele zangeres is moet de finale bijna een zekerheidje zijn.

Ik denk wel dat zoals we er nu in de polls voorstaan, gecombineerd met het feit dat er nog wat liedjes bekend gemaakt moeten worden, we in die finale niet veel verder zullen komen dan een tiende plek ofzo. Het nummer is gewoon niet goed genoeg om te winnen. Hoe men daar bij gekomen is, is mij een raadsel.
pi_150381039
Ik denk (en hoop) dat dit lied toch hoog zal eindigen.
Misschien juist omdat het simpel en ongecompliceerd is, ligt lekker in het gehoor en blijft meteen hangen. Wij hebben het al tig keer gehoord maar het publiek dat moet stemmen niet.
En het is een vrolijke happy song, ja ik denk dat we kans maken.
The secret of getting ahead is getting started
pi_150381684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In Nederland zijn we altijd super-kritisch.
Dat valt nog wel mee hoor. Toen Sieneke of De Toppers (heel verrassend) de finale niet haalden, brak overal in Nederland de woede uit over het grote onrecht dat ons was aangedaan, met name door al die Oostbloklanden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zaterdag 7 maart 2015 @ 14:31:34 #51
368283 ato
pi_150385037
Nederland heeft nu ook de mazzel dat het nu nog niet in een anderevijver vist.
Veel ballads in semi 1) of duo's.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 15:07:21 #52
375570 crew  Cyan9
pi_150385731
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:53 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat valt nog wel mee hoor. Toen Sieneke of De Toppers (heel verrassend) de finale niet haalden, brak overal in Nederland de woede uit over het grote onrecht dat ons was aangedaan, met name door al die Oostbloklanden.
Maar dat komt dan ook weer omdat we als Nederlanders heel graag klagen op dingen, ook al zijn die dingen al helemaal niet meer actueel of relevant. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150387341
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In Nederland zijn we altijd super-kritisch. Om weer als een blad aan een boon om te slaan als het onverhoopt toch goed gaat. Ik blijf erbij dat dit nummer op het Songfestival gewoon potentie heeft. Ik had ook liever een intelligenter nummer gezien van een artiest die zelf de muziek schrijft, maar dit jaar zit dat er blijkbaar niet in. Gezien de reacties in het buitenland en het feit dat Trijntje, ondanks haar handje en kont, gewoon een hele capabele zangeres is moet de finale bijna een zekerheidje zijn.

Ik denk wel dat zoals we er nu in de polls voorstaan, gecombineerd met het feit dat er nog wat liedjes bekend gemaakt moeten worden, we in die finale niet veel verder zullen komen dan een tiende plek ofzo. Het nummer is gewoon niet goed genoeg om te winnen. Hoe men daar bij gekomen is, is mij een raadsel.
Deze man weet :7
~The present is all there is~
pi_150387379
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:31 schreef ato het volgende:
Nederland heeft nu ook de mazzel dat het nu nog niet in een anderevijver vist.
Veel ballads in semi 1) of duo's.
En we hebben Pannecoucke en zij niet :6
~The present is all there is~
pi_150419491
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hou deze poll altijd wel in de gaten, en daar staat Trijntje vooralsnog gewoon derde. :P

http://www.escstats.com/
Dat is best bijzonder eigenlijk. Vorig jaar stonden we in die zelfde poll 19e. Dus je zou denken dat ze een goede kans maakt om te winnen.

Maar als je dan weer alle andere polls bekijkt en YouTube top-lijstjes, dan staan we denk ik gemiddeld op plaats 10.
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 17:10:17 #56
375570 crew  Cyan9
pi_150423189
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:14 schreef Unites het volgende:

[..]

Dat is best bijzonder eigenlijk. Vorig jaar stonden we in die zelfde poll 19e. Dus je zou denken dat ze een goede kans maakt om te winnen.

Maar als je dan weer alle andere polls bekijkt en YouTube top-lijstjes, dan staan we denk ik gemiddeld op plaats 10.
Ik verwacht ook niet zo'n hoge eindpositie, maar ik denk dat de finale zeker te halen is.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:06:12 #57
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150430369
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:14 schreef Unites het volgende:

[..]

Dat is best bijzonder eigenlijk. Vorig jaar stonden we in die zelfde poll 19e. Dus je zou denken dat ze een goede kans maakt om te winnen.

Maar als je dan weer alle andere polls bekijkt en YouTube top-lijstjes, dan staan we denk ik gemiddeld op plaats 10.
Ik heb het al eerder gevraagd maar toen kreeg ik geen antwoord. In welke mate kwam de uitslag in de vorige jaren overeen met deze poll? Het heeft alleen maar zin om op zo'n poll af te gaan indien uit de afgelopen jaren bleek dat die polls enigszins betrouwbaar voorspellen wie het goed doen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150430456
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gevraagd maar toen kreeg ik geen antwoord. In welke mate kwam de uitslag in de vorige jaren overeen met deze poll? Het heeft alleen maar zin om op zo'n poll af te gaan indien uit de afgelopen jaren bleek dat die polls enigszins betrouwbaar voorspellen wie het goed doen.
Je kan oude polls terugkijken. Je hoeft alleen het jaartal in de URL aan te passen.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:14:45 #59
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150430838
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Je kan oude polls terugkijken. Je hoeft alleen het jaartal in de URL aan te passen.
Aangezien jullie je zo vastklampen aan deze polls ga ik ervan uit dat jullie dat hebben gedaan, het zou anders nogal irrationeel zijn om dat te doen. Just saying.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150431619
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gevraagd maar toen kreeg ik geen antwoord. In welke mate kwam de uitslag in de vorige jaren overeen met deze poll? Het heeft alleen maar zin om op zo'n poll af te gaan indien uit de afgelopen jaren bleek dat die polls enigszins betrouwbaar voorspellen wie het goed doen.
Liedjes die in deze poll hoger scoren dan op het ESF zijn doorgaans uptempo/dance, gezongen door een vrouw en afkomstig uit Scandinavië of een BIG5-land.
Liedjes die lager scoren zijn meestal in een ongebruikelijk genre als rock/country/Balkanpop en afkomstig uit kleine Centraal- en Oost-Europese landen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:36:19 #61
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150432290
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Liedjes die in deze poll hoger scoren dan op het ESF zijn doorgaans uptempo/dance, gezongen door een vrouw en afkomstig uit Scandinavië of een BIG5-land.
Liedjes die lager scoren zijn meestal in een ongebruikelijk genre als rock/country/Balkanpop en afkomstig uit kleine Centraal- en Oost-Europese landen.
Ons liedje mag je tot de uptempo-liedjes rekenen dus als je al enigszins op die poll wil afgaan dan is het eerder te verwachten dat we op een lagere plaats zullen eindigen dan dat de poll voorspelt?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150433090
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ons liedje mag je tot de uptempo-liedjes rekenen dus als je al enigszins op die poll wil afgaan dan is het eerder te verwachten dat we op een lagere plaats zullen eindigen dan dat de poll voorspelt?
Correct, ons liedje past prima binnen de standaard-Songfestival traditie waar de fans van houden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150433117
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Aangezien jullie je zo vastklampen aan deze polls ga ik ervan uit dat jullie dat hebben gedaan, het zou anders nogal irrationeel zijn om dat te doen. Just saying.
Ik ook? Oh, dat wist ik niet.
  zondag 8 maart 2015 @ 20:48:59 #64
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150433212
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Correct, ons liedje past prima binnen de standaard-Songfestival traditie waar de fans van houden.
Het is voor mij de vraag of dat ze er verstandig aan doen om die groep fans zo op maat te bedienen. Je zou ook kunnen kiezen voor de echte muziek zodat je nieuwe fans erbij krijgt. Misschien verlies je dan het andere type fan maar als het daarmee meer muzikaal wordt dan is dat toch prachtig? Het is zo zonde dat Nederland na twee goede edities die ingezette koers (echte muziek, niet een kunstje) niet vasthoudt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 8 maart 2015 @ 20:49:46 #65
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150433262
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:47 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Ik ook? Oh, dat wist ik niet.
Niet alles 100% letterlijk lezen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150433736
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet alles 100% letterlijk lezen. ;)
Mooi
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 22:08:46 #67
375570 crew  Cyan9
pi_150439952
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is voor mij de vraag of dat ze er verstandig aan doen om die groep fans zo op maat te bedienen. Je zou ook kunnen kiezen voor de echte muziek zodat je nieuwe fans erbij krijgt. Misschien verlies je dan het andere type fan maar als het daarmee meer muzikaal wordt dan is dat toch prachtig? Het is zo zonde dat Nederland na twee goede edities die ingezette koers (echte muziek, niet een kunstje) niet vasthoudt.
Echte muziek. Serieus?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 8 maart 2015 @ 22:25:05 #68
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150441784
quote:
18s.gif Op zondag 8 maart 2015 22:08 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Echte muziek. Serieus?
Serieus! Het werd vorig jaar in koor geroepen door de mensen die bij het ESF waren betrokken, het is geen uitvinding van mij. Ik ben het er echter wel volmondig mee eens. Music first, die poppenkast is niet belangrijk. Als je maar met een goed liedje meedoet, daar gaat het om. Of dat je wint heb je toch niet zelf in de hand bij dit wedstrijdje, daar zijn nogal veel voorbeelden van te geven.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 22:35:40 #69
375570 crew  Cyan9
pi_150442568
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Serieus! Het werd vorig jaar in koor geroepen door de mensen die bij het ESF waren betrokken, het is geen uitvinding van mij. Ik ben het er echter wel volmondig mee eens. Music first, die poppenkast is niet belangrijk. Als je maar met een goed liedje meedoet, daar gaat het om. Of dat je wint heb je toch niet zelf in de hand bij dit wedstrijdje, daar zijn nogal veel voorbeelden van te geven.
Ik begrijp de uitspraak wel, maar het is tegelijk zo'n loze uitspraak. Alsof er ook onechte muziek is. Daarnaast blijft het toch ook wel een wedstrijd, als je niet meedoet met de wil om te winnen heb je toch een beetje de verkeerde instelling.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150540950
Morgen wordt de officiële videoclip gepresenteerd w/
~The present is all there is~
pi_150541284
We staan nu vijfde...

http://www.escstats.com

En in de andere polls dalen we ook (steeds meer).

Mensen willen toch een andere versie lees ik veelal.
pi_150553030
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 22:35 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik begrijp de uitspraak wel, maar het is tegelijk zo'n loze uitspraak. Alsof er ook onechte muziek is.
Goed, laten we het dan duiden als het verschiil tussen een 'maaltijd' bij de McDonalds en de "moleculaire keuken". :)

quote:
Daarnaast blijft het toch ook wel een wedstrijd, als je niet meedoet met de wil om te winnen heb je toch een beetje de verkeerde instelling.
Het belangrijkste is dat je leuke muziek op de kaart zet. Of dat je wint of niet heb je toch niet in de hand. Als er toevallig een transsexueel meedoet die net uit de kast is gekomen wint die. Als er toevallig een of andere groep meedoet die een aparte act heeft wint die...
Bijna elk jaar wordt de winnaar op basis van iets geheel anders dan de muziek of het liedje gekozen. Je hebt er geen drol over te zeggen. Zie dan dat je goede reclame maakt voor jezelf en het land door met steengoede muziek te komen zonder er ook maar een seconde bij stil te staan of dat je ermee gaat winnen of niet. Who gives a fuck? Hell, er is niet eens een prijs verbonden aan het winnen. Ja, het land mag het volgende jaar gastheer spelen. Big deal.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 00:19:44 #73
375570 crew  Cyan9
pi_150553306
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Goed, laten we het dan duiden als het verschiil tussen een 'maaltijd' bij de McDonalds en de "moleculaire keuken". :)

[..]

Het belangrijkste is dat je leuke muziek op de kaart zet. Of dat je wint of niet heb je toch niet in de hand. Als er toevallig een transsexueel meedoet die net uit de kast is gekomen wint die. Als er toevallig een of andere groep meedoet die een aparte act heeft wint die...
Bijna elk jaar wordt de winnaar op basis van iets geheel anders dan de muziek of het liedje gekozen. Je hebt er geen drol over te zeggen. Zie dan dat je goede reclame maakt voor jezelf en het land door met steengoede muziek te komen zonder er ook maar een seconde bij stil te staan of dat je ermee gaat winnen of niet. Who gives a fuck? Hell, er is niet eens een prijs verbonden aan het winnen. Ja, het land mag het volgende jaar gastheer spelen. Big deal.
Voel je vrij als je er zo naar wil kijken. Ik deel je mening niet.
Daarnaast vraag ik me dan toch ook een beetje af waarom je geïnteresseerd bent in het ESC, wat toch duidelijk echt de opzet heeft van een wedstrijd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cyan9 op 12-03-2015 01:33:32 ]
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150554277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Goed, laten we het dan duiden als het verschiil tussen een 'maaltijd' bij de McDonalds en de "moleculaire keuken". :)

[..]

Het belangrijkste is dat je leuke muziek op de kaart zet. Of dat je wint of niet heb je toch niet in de hand. Als er toevallig een transsexueel meedoet die net uit de kast is gekomen wint die. Als er toevallig een of andere groep meedoet die een aparte act heeft wint die...
Bijna elk jaar wordt de winnaar op basis van iets geheel anders dan de muziek of het liedje gekozen. Je hebt er geen drol over te zeggen. Zie dan dat je goede reclame maakt voor jezelf en het land door met steengoede muziek te komen zonder er ook maar een seconde bij stil te staan of dat je ermee gaat winnen of niet. Who gives a fuck? Hell, er is niet eens een prijs verbonden aan het winnen. Ja, het land mag het volgende jaar gastheer spelen. Big deal.
Volgens mij zijn 'leuk' en 'steengoed' subjectief, dus wat is nou precies je punt?
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2015 @ 04:47:37 #75
368283 ato
pi_150555140
Zweden 2012 was toch een perfecte winnaar?

Over de polls, jongens Nederland stond verleden jaar continu 28 of 29e.

En dat Nederland zakt begrijp ik hoor. Er komensteedsmeer nieuwe liedjes bij.
Maar ik hoop ook op een remake van Walk along.
Life can be a bitch, so like it..
pi_150555703
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 04:47 schreef ato het volgende:
Zweden 2012 was toch een perfecte winnaar?

Over de polls, jongens Nederland stond verleden jaar continu 28 of 29e.

En dat Nederland zakt begrijp ik hoor. Er komensteedsmeer nieuwe liedjes bij.
Maar ik hoop ook op een remake van Walk along.
Dan zou dat vandaag moeten worden aangekondigd, aangezien ze vandaag de muziekvideo lanceerd, wellicht met een nieuwe versie.
pi_150556940
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 01:19 schreef Unites het volgende:

[..]

Volgens mij zijn 'leuk' en 'steengoed' subjectief, dus wat is nou precies je punt?
Dat typische TROS/ESF-muziek niet steengoed is en weinig smaakvol is daar zijn de muzikanten het wel over eens. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 10:46:34 #78
375570 crew  Cyan9
pi_150558657
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat typische TROS/ESF-muziek niet steengoed is en weinig smaakvol is daar zijn de muzikanten het wel over eens. :)
En omdat muzikanten dat vinden is het niet subjectief meer? :')
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2015 @ 13:45:56 #79
368283 ato
pi_150563492
Waar blijft die clip?
Life can be a bitch, so like it..
pi_150564105
Ze zijn nu de Postcard (filmpje voor het liedje) aan het opnemen!


leven zoals het leven is
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2015 @ 14:13:00 #81
368283 ato
pi_150564253
Dus wij weten nu waar zij woont, wel een prachtige dag voor opname.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:28:58 #82
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_150570008
Wisten jullie dat Trijntje Oosterhuis de kracht achter de hits 'Ademnood' en 'Alles of Niets' van Linda, Roos & Jessica is? Luister maar goed tijdens de refreinen en de nanana-stukjes.

Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_150570235
de clip staat online, lekker nietszeggend :')
pi_150570239
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:28 schreef LetsGame het volgende:
Wisten jullie dat Trijntje Oosterhuis de kracht achter de hits 'Ademnood' en 'Alles of Niets' van Linda, Roos & Jessica is? Luister maar goed tijdens de refreinen en de nanana-stukjes.

Ik wist het niet maar het verrast me niet. We wisten sowieso dat die meisjes het niet zelf deden. :)
Weinig deuntjes bleven in Nederland zo erg in je hoofd hangen tegen je zin in. Het verschil tussen goede muziek en een kunstje wat goed werkt (wat voor het ESF ook zou kunnen werken).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:02:00 #85
130755 Kinga
versier hier
pi_150570713
http://songfestival.avrot(...)il/mid/WO_AT_810109/

De clip. Echt om te janken zo slecht.
pi_150570782
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:02 schreef Kinga het volgende:
http://songfestival.avrot(...)il/mid/WO_AT_810109/

De clip. Echt om te janken zo slecht.
Ach, het is maar een clip. Het gaat om de performance op 19 mei (en hopelijk 23 mei) :)
  donderdag 12 maart 2015 @ 18:05:22 #87
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_150570786
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:05 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ach, het is maar een clip. Het gaat om de performance op 19 mei (en hopelijk 23 mei) :)
Eens :Y
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_150571458
Trijntje zo bij RTL Boulevard (RTL4).

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 18:40:31 ]
pi_150571579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:02 schre9ef Kinga het volgende:
http://songfestival.avrot(...)il/mid/WO_AT_810109/

De clip. Echt om te janken zo slecht.
Laat ik maar niks zeggen.
pi_150572403
Boeiende clip wel :')

Al maakt dat voor de eindklassering natuurlijk niets uit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150573805
Mmhm... 17e in de Poll van Wiwibloggs.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 19:33:52 ]
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 19:33:17 #92
375570 crew  Cyan9
pi_150573813
Ik had het nummer nu al een tijdje niet meer beluisterd, maar nu vind ik het toch best wel makkelijk weg luisteren. Het laagdrempelige kan nog best wel eens positief uitpakken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150573983
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had het nummer nu al een tijdje niet meer beluisterd, maar nu vind ik het toch best wel makkelijk weg luisteren. Het laagdrempelige kan nog best wel eens positief uitpakken.
Mmhm... ik denk nog steeds met de hakken over de sloot door naar de finale.

Het is gewoon allemaal 'net niet'.
pi_150576700
Ben ook niet onder de indruk van de clip. CATS vond ik adembenemend mooi om naar te kijken...de clip van Walk Along is zo random. Ze zingt, loopt, danst, we zien een model...oke :O . Ik had ook veel meer kleur verwacht ofzo. Nee, wel jammer, maar belangrijker is hoe ze in Wenen het nummer willen verkopen. Hopelijk geen grijs en wit tinten :')
~The present is all there is~
pi_150576879
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had het nummer nu al een tijdje niet meer beluisterd, maar nu vind ik het toch best wel makkelijk weg luisteren. Het laagdrempelige kan nog best wel eens positief uitpakken.
Ja :Y Ik vind het zelfs fris klinken tussen alle andere nummers uit de eerste semi. Ik denk dat veel kijkers zo'n lied wel een zeer prettige afwisseling vinden. Blijft goed hangen in ieder geval. Ik hoop nu al dat we na dat verschrikkelijke Armeense lied mogen optreden. Ik zeg nog steeds finaleplek voor NL! En als het optreden ook nog eens goed is/aantrekkelijk in beeld wordt gebracht, dan denk ik dat we in de finale ergens tussen de 9e en 13e plek eindigen. w/
~The present is all there is~
pi_150577186
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:39 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja :Y Ik vind het zelfs fris klinken tussen alle andere nummers uit de eerste semi. Ik denk dat veel kijkers zo'n lied wel een zeer prettige afwisseling vinden. Blijft goed hangen in ieder geval. Ik hoop nu al dat we na dat verschrikkelijke Armeense lied mogen optreden. Ik zeg nog steeds finaleplek voor NL! En als het optreden ook nog eens goed is/aantrekkelijk in beeld wordt gebracht, dan denk ik dat we in de finale ergens tussen de 9e en 13e plek eindigen. w/
Linkerrijtje, zou mooi zijn inderdaad.

Dat scorebord zal er dit jaar ook wel apart uit zien met 27 landen met Australië daarin.
leven zoals het leven is
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:13:30 #97
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150578744
Die clip :').
:')
:')

Als ze poogt te dansen is wel het ultieme dieptepunt :').

Om dan maar ook iets positiefs te zeggen: in bepaalde shots ziet die man er redelijk aantrekkelijk uit _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_150582108
Jemig, wat een ouderwets aandoend clipje _O-
Als het straks op het podium maar knalt dan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2015 @ 22:21:43 #99
368283 ato
pi_150582662
Sorry ik vindjet niets aan
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2015 @ 22:46:40 #100
368283 ato
pi_150583504
Ik vind het niets, bye Nederland
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2015 @ 22:48:03 #101
368283 ato
pi_150583546
Mijn hoop was gevestigd op iets nieuws,maar wat een saaie clip zeg.
En niets veranderd, Nederland bereikt geen finale dit jaar.
Life can be a bitch, so like it..
pi_150584251
quote:
De videoclip heeft volgens Trijntje niets te maken met hoe het er in Wenen uit komt te zien. Bron: shownieuws
~The present is all there is~
pi_150584353
ik hoop nog steeds op een ruth-jacott-vrede-dansje w/
pi_150585928
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:10 schreef Jif het volgende:
ik hoop nog steeds op een ruth-jacott-vrede-dansje w/
Met zwoele blik, knipoog en achtergrondzangers die ook meedansen?
dag
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2015 @ 00:11:29 #105
43556 miss_dynastie
pi_150586096
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:02 schreef Kinga het volgende:
http://songfestival.avrot(...)il/mid/WO_AT_810109/

De clip. Echt om te janken zo slecht.
Lijkt wel een Wehkampreclame :')
pi_150588046
Lullig clipje, en ik begrijp dus echt werkelijkwaar niet waarom het nummer niet veranderd is! Op zo´n beetje iedere site, youtube, uit elk land komt dezelfde kritiek op het nummer, en men doet er niks mee, dat is toch heel raar
pi_150588056
En ze staat overigens 27e in de polls. Dat is niet eens de finale. Dat vind ik dan weer niet zo raar.
pi_150588178
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:08 schreef grazz het volgende:

[..]

Het is werkelijk te hopen dat de podiumact wél doordacht is. Deze videoclip is een ramp; totaal niet passend bij de sfeer van het nummer.

Het nummer zelf vind ik trouwens weinig bijzonders. Ik ben er allang op uitgeluisterd, maar je moet je realiseren dat het merendeel van de Europese tv-kijkers het tijdens de avond van de halve finale voor het eerst hoort. En dan ligt het wel fijn in het gehoor.

Ik denk dat het halen van de finale mogelijk moet zijn.
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 11:54:08 #109
375570 crew  Cyan9
pi_150594022
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 03:15 schreef Pluto1975 het volgende:
En ze staat overigens 27e in de polls. Dat is niet eens de finale. Dat vind ik dan weer niet zo raar.
Technisch gezien zou ze met een 27ste plaats laatste worden in de finale. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150595661
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 03:15 schreef Pluto1975 het volgende:
En ze staat overigens 27e in de polls. Dat is niet eens de finale. Dat vind ik dan weer niet zo raar.
Welke site?
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 12:51:33 #111
375570 crew  Cyan9
pi_150595843
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Welke site?
Ik denk dat de odds worden bedoeld, daar staan we nu 26ste. Al vind ik dat de odds zich te veel baseren op resultaten uit het verleden en stemgedrag dat niet altijd even actueel is.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150596002
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik denk dat de odds worden bedoeld, daar staan we nu 26ste. Al vind ik dat de odds zich te veel baseren op resultaten uit het verleden en stemgedrag dat niet altijd even actueel is.
Pas last minute hebben ze het vaak wel bij het juiste eind. De top tien is meestal redelijk goed ingeschat, al zit er altijd wel een verrassing bij.
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 13:04:09 #113
375570 crew  Cyan9
pi_150596236
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:56 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Pas last minute hebben ze het vaak wel bij het juiste eind. De top tien is meestal redelijk goed ingeschat, al zit er altijd wel een verrassing bij.
Volgens mij schatten ze Finland veel te hoog in dit jaar. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 maart 2015 @ 13:27:27 #114
163650 Greys
pi_150596894
Trijntje snapt echt niet hoe het werkt :{
"Rustig maar mensen, de clip heeft niets te maken met hoe het er straks in Wenen uitziet". Ja allemaal leuk en aardig, maar de échte songfestivalfans (die dus stemmen) baseren hun mening nu al. Ja, óók op je lullige clipje.

Gek he, dat ze steeds verder zakt in de polls.
Met je kutnummer.
En je kutstem.
En je kutclipje.

Sorry :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:30:10 #115
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_150596967
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:27 schreef Greys het volgende:
Trijntje snapt echt niet hoe het werkt :{
"Rustig maar mensen, de clip heeft niets te maken met hoe het er straks in Wenen uitziet". Ja allemaal leuk en aardig, maar de échte songfestivalfans (die dus stemmen) baseren hun mening nu al. Ja, óók op je lullige clipje.

Gek he, dat ze steeds verder zakt in de polls.
Met je kutnummer.
En je kutstem.
En je kutclipje.

Sorry :+
_O-
^O^
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:32:52 #116
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_150597033
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:27 schreef Greys het volgende:
Trijntje snapt echt niet hoe het werkt :{
"Rustig maar mensen, de clip heeft niets te maken met hoe het er straks in Wenen uitziet". Ja allemaal leuk en aardig, maar de échte songfestivalfans (die dus stemmen) baseren hun mening nu al. Ja, óók op je lullige clipje.

Gek he, dat ze steeds verder zakt in de polls.
Met je kutnummer.
En je kutstem.
En je kutclipje.

Sorry :+
je vergeet dr ad libsgejengel :+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 13:35:27 #117
375570 crew  Cyan9
pi_150597089
Het commentaar onder de videoclip is toch best wel positief. Nou ja, over het nummer dan, niet over de clip. :P

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:36:19 #118
40566 Ericr
Livewrong
pi_150601119
Het clipje gaat toch ook nergens over, een hitsige schele met een te grote reet en zinksnijder die geilt op een soort van toyboy. Wordt er eigenlijk een beetje onpasselijk van, probaat braakmiddel. Zeker na die scheve Andre van Duin-bek op 1:22 onder die obligate hoed van haar.
pi_150602532
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:27 schreef Greys het volgende:
Trijntje snapt echt niet hoe het werkt :{
"Rustig maar mensen, de clip heeft niets te maken met hoe het er straks in Wenen uitziet". Ja allemaal leuk en aardig, maar de échte songfestivalfans (die dus stemmen) baseren hun mening nu al. Ja, óók op je lullige clipje.

Gek he, dat ze steeds verder zakt in de polls.
Met je kutnummer.
En je kutstem.
En je kutclipje.

Sorry :+
Jij ook een prettig weekend Greys.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150603257
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:36 schreef Ericr het volgende:
Het clipje gaat toch ook nergens over, een hitsige schele met een te grote reet en zinksnijder die geilt op een soort van toyboy. Wordt er eigenlijk een beetje onpasselijk van, probaat braakmiddel. Zeker na die scheve Andre van Duin-bek op 1:22 onder die obligate hoed van haar.
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 17:47:28 #121
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150605555
Ze hebben wel eerst de clip van vorig jaar bekeken, maar wmb de verkeerde les eruit getrokken.

"Vorig jaar vonden mensen de clip mooi, dus als we het nu weer in zwart/wit doen en er een vent met zo een hoed in proppen dan gaat het helemaal goed komen." ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150605770
Het is allemaal te truttig en te standaard gewoontjes
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150608276
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
Het commentaar onder de videoclip is toch best wel positief. Nou ja, over het nummer dan, niet over de clip. :P

Leuk om te lezen, maar ben nog steeds verbaasd dat kennelijk veel mensen het een goed lied vinden. Zelfs die videoclip kan er niet voor zorgen dat mensen het minder leuk gaan vinden :D

Oh en....

~The present is all there is~
pi_150608309
~The present is all there is~
  vrijdag 13 maart 2015 @ 20:13:31 #125
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150610636
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 03:13 schreef Pluto1975 het volgende:
Lullig clipje, en ik begrijp dus echt werkelijkwaar niet waarom het nummer niet veranderd is! Op zo´n beetje iedere site, youtube, uit elk land komt dezelfde kritiek op het nummer, en men doet er niks mee, dat is toch heel raar
Omdat Trijntje dan haar vriendin Anouk moet afvallen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150618410
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:22 schreef grazz het volgende:

[..]

Leuk om te lezen, maar ben nog steeds verbaasd dat kennelijk veel mensen het een goed lied vinden. Zelfs die videoclip kan er niet voor zorgen dat mensen het minder leuk gaan vinden :D

Oh en....

[ afbeelding ]
:')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 maart 2015 @ 23:28:35 #127
163650 Greys
pi_150649327
Een aantal hier hadden het trouwens een tijdje geleden over Esmee Denters sturen naar het Songfestival. Ik kijk nu The Voice UK online en daarin vertelt ze dat het helemaal niks is geworden met Justin Timberlake en dat ze nu alweer een tijd in een frozen yoghurt shop werkt in Londen. Dat wist ik helemaal niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 14-03-2015 23:34:05 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 14 maart 2015 @ 23:34:37 #128
375570 crew  Cyan9
pi_150649488
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 23:28 schreef Greys het volgende:
Een aantal hier hadden het trouwens een tijdje geleden over Esmee Denters sturen naar het Songfestival. Ik kijk nu The Voice UK online en daarin vertelt ze dat het helemaal niks is geworden met Justin Timberlake en dat ze nu alweer een tijd in een frozen yoghurt shop werkt in Londen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derde Greys, derde. :P

Trouwens, Osjien hoeft van mij nu echt niet meer. Hun nieuwe plaat doet me nog minder dan niks..

:X

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 14-03-2015 23:39:52 ]
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150649622
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 23:28 schreef Greys het volgende:
Een aantal hier hadden het trouwens een tijdje geleden over Esmee Denters sturen naar het Songfestival. Ik kijk nu The Voice UK online en daarin vertelt ze dat het helemaal niks is geworden met Justin Timberlake en dat ze nu alweer een tijd in een frozen yoghurt shop werkt in Londen. Dat wist ik helemaal niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esmee who :? Nee. Ik vind haar soms zo overdreven doen in interviews. Qua zang vind ik d'r ook niet zo bijzonder.
~The present is all there is~
pi_150649665
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 23:34 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Derde Greys, derde. :P

Trouwens, Osjien hoeft van mij nu echt niet meer, Hun nieuwe plaat doet me nog minder dan niks..

:X
Cooohoooold... Je hoort dat het een NLse productie is, kan niet anders. Demo versie-achtig. O'G3NE moet wat mij betreft zeker mee doen, alleen hebben ze een goed lied nodig.
~The present is all there is~
pi_150654938
We gaan lekker!!

http://www.escunited.com/t12797-82/


19e van de 26
pi_150661440
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 08:25 schreef Unites het volgende:
We gaan lekker!!

http://www.escunited.com/t12797-82/

19e van de 26
En hier de Zweedse inzending, die kun je ook rustig een eind boven Trein zetten.
Grootste Zweedse zege ooit, hij won nog veel overtuigender dan Abba destijds:
Het doet me wat Dotan-achtig aan. Hadden we toch Dotan moeten sturen...!
  maandag 16 maart 2015 @ 13:05:24 #133
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_150693837
Ik zie NL met dit niet hoog scoren. Wat een oubollige en zelfs irritante song is het
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:15:30 #134
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_150694157
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:27 schreef Greys het volgende:
Trijntje snapt echt niet hoe het werkt :{
"Rustig maar mensen, de clip heeft niets te maken met hoe het er straks in Wenen uitziet". Ja allemaal leuk en aardig, maar de échte songfestivalfans (die dus stemmen) baseren hun mening nu al. Ja, óók op je lullige clipje.

Gek he, dat ze steeds verder zakt in de polls.
Met je kutnummer.
En je kutstem.
En je kutclipje.

Sorry :+
Spijker, kop, alles _O_

Ik sta vanaf nu op de haatwagon, bommen op die vreselijke Oosterhuisjes!
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:36 schreef Ericr het volgende:
Het clipje gaat toch ook nergens over, een hitsige schele met een te grote reet en zinksnijder die geilt op een soort van toyboy. Wordt er eigenlijk een beetje onpasselijk van, probaat braakmiddel. Zeker na die scheve Andre van Duin-bek op 1:22 onder die obligate hoed van haar.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Chapeau, een tien met een griffel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:18:15 #135
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_150694257
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Spijker, kop, alles _O_

Ik sta vanaf nu op de haatwagon, bommen op die vreselijke Oosterhuisjes!

[..]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Chapeau, een tien met een griffel.
En dan hebben we het nog niet over dat vreselijke vingertje gehad.. ;(
  Admin maandag 16 maart 2015 @ 13:21:58 #136
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_150694393
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:27 schreef Greys het volgende:
Trijntje snapt echt niet hoe het werkt :{
"Rustig maar mensen, de clip heeft niets te maken met hoe het er straks in Wenen uitziet". Ja allemaal leuk en aardig, maar de échte songfestivalfans (die dus stemmen) baseren hun mening nu al. Ja, óók op je lullige clipje.

Gek he, dat ze steeds verder zakt in de polls.
Met je kutnummer.
En je kutstem.
En je kutclipje.

Sorry :+
En de zoon van George Baker doet ook mee *O*
Wat een waardeloze clip.

quote:
Why not pull out Linda Wagemaker's dress and the indian headress, go barefeet, having the Toppers spinning a Dutch Streetorgan, and same visuals as last year
_O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2015 @ 13:28:25 #137
43556 miss_dynastie
pi_150694633
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:06 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

En hier de Zweedse inzending, die kun je ook rustig een eind boven Trein zetten.
Grootste Zweedse zege ooit, hij won nog veel overtuigender dan Abba destijds:
Het doet me wat Dotan-achtig aan. Hadden we toch Dotan moeten sturen...!
Uiteraard. Net als dat 'Euphoria' een slechtere versie is van het werk van véél Nederlandse dj's... we lopen altijd achter de feiten aan -O-
  maandag 16 maart 2015 @ 13:35:50 #138
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150694864
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:06 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

En hier de Zweedse inzending, die kun je ook rustig een eind boven Trein zetten.
Grootste Zweedse zege ooit, hij won nog veel overtuigender dan Abba destijds:
Het doet me wat Dotan-achtig aan. Hadden we toch Dotan moeten sturen...!
Deze vind ik érg goed en leuk :D. Leuke vent, liedje dat goed opbouwt, aanstekelijk, dat blauwe poppetje erbij (doet me denken aan die clip van Gigi d'Agostino).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 16 maart 2015 @ 13:42:11 #139
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150695060
Scandinavie (iig Noorwegen en Zweden) sturen echt goede inzendingen dit jaar.
Als je eerst hun inzendingen luistert en daarna Trijntje... tja... dan vind ik ons niet finale-waardig.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Admin maandag 16 maart 2015 @ 13:44:02 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_150695113
België, Noorwegen en Zweden ^O^
Waar andere landen doorzetten met goede nummers doen wij weer 20 stappen achteruit.

Anouk heeft dit geschreven?Wat moet die een hekel aan Trijntje hebben zeg.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_150695242
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:44 schreef yvonne het volgende:
België, Noorwegen en Zweden ^O^
Waar andere landen doorzetten met goede nummers doen wij weer 20 stappen achteruit.

Anouk heeft dit geschreven?Wat moet die een hekel aan Trijntje hebben zeg.
_O-
pi_150695258
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:44 schreef yvonne het volgende:
België, Noorwegen en Zweden ^O^
Waar andere landen doorzetten met goede nummers doen wij weer 20 stappen achteruit.

Anouk heeft dit geschreven?Wat moet die een hekel aan Trijntje hebben zeg.
Anouk had dit nog op de plank liggen, 'met het idee het ooit nog uit te brengen'. Dat suggereert dat ze er zelf ook niet zo wild enthousiast over was.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150699068
Ik ben ook weer in de boot van "te veilig, te braaf, te oubollig" gestapt

Trijntje heeft een dijk van een stem maar mist in mijn ogen de pidiumpresence die Anouk, Ilse en Waylon wel hebben... Het is teveel aardappels met spruitjes, te saai, te degelijk

En een vrouw van in de 40 die een lied zingt over haar onzekere liefde komt ook niet over... :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2015 @ 16:55:04 #144
163650 Greys
pi_150702827
Echt elke inzending die ik tot nu toe heb gehoord is (veel) beter dan Trijntje met haar gejengel. Vergeet het maar hoor, jongens.

En ze heeft zelfs voor elkaar dat mijn hele Songfestivalzin er nog niet is :') Zij en de TROS zetten ons weer zo'n stuk terug met dat eigenwijze gedoe. Leer nou verdomme eens van de vorige twee inzendingen ipv een riedeltje van de plank van een andere artiest trekken 'dat wel aardig klinkt' en waarvan de schrijfster zélf nota bene al direct aangaf dat het 'echt niet gaat winnen'.

Dan had ik ZELFS NOG LIEVER ALAIN CLARKE GEHAD.
There... I said it.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2015 @ 17:07:02 #145
43556 miss_dynastie
pi_150703308
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:44 schreef yvonne het volgende:
België, Noorwegen en Zweden ^O^
Waar andere landen doorzetten met goede nummers doen wij weer 20 stappen achteruit.

Anouk heeft dit geschreven?Wat moet die een hekel aan Trijntje hebben zeg.
Nee joh, het lag bij haar gewoon nog op de plank voor 'ooit'. Toen zei Tjoeketjoek 'mag ik eens in je pc kijken?', zei Anouk: 'Joh, doe maar lekker' en vervolgens zocht ze dit nog lang niet klare liedje uit..... Anouk is relatief onschuldig, ze had alleen moeten zeggen 'meid, blijf lekker thuis'....
  maandag 16 maart 2015 @ 17:19:29 #146
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150703802
quote:
8s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef Greys het volgende:
Echt elke inzending die ik tot nu toe heb gehoord is (veel) beter dan Trijntje met haar gejengel. Vergeet het maar hoor, jongens.

En ze heeft zelfs voor elkaar dat mijn hele Songfestivalzin er nog niet is :') Zij en de TROS zetten ons weer zo'n stuk terug met dat eigenwijze gedoe. Leer nou verdomme eens van de vorige twee inzendingen ipv een riedeltje van de plank van een andere artiest trekken 'dat wel aardig klinkt' en waarvan de schrijfster zélf nota bene al direct aangaf dat het 'echt niet gaat winnen'.

Dan had ik ZELFS NOG LIEVER ALAIN CLARKE GEHAD.
There... I said it.
:D
Of je nu houdt van Alain Clark of niet, hij heeft een goede stem en een goede uitstraling. Hij zou het best goed doen op een ESF podium. En hij lijkt me niet iemand die genoegen zou nemen met zo'n lied :').
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_150707138
Heerlijk die reacties. Nederland staat straks gewoon weer in de finale *O*
~The present is all there is~
  maandag 16 maart 2015 @ 19:08:43 #148
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150707600
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:58 schreef grazz het volgende:
Heerlijk die reacties. Nederland staat straks gewoon weer in de finale *O*
Zoals ik er nu tegenaan kijk, zou een finaleplek onverdiend zijn. Tenzij Pannekoek er nog iets schitterends van weet te maken.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 19:21:58 #149
375570 crew  Cyan9
pi_150708185
Persoonlijk vind ik dat de betere halve finale de 2e is, ik heb moeite 10 acts te kiezen uit de 1e. Dus Trijn staat er bij mij nog gewoon tussen. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150708845
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:58 schreef grazz het volgende:
Heerlijk die reacties. Nederland staat straks gewoon weer in de finale *O*
De finale zal ze denk ik nog wel halen, maar het is qua kwaliteit, uitstraling, eigenheid van de deelnemende artiest en het liedje gewoon een stap terug vergeleken met de afgelopen twee jaar. Trijntje is té Nederlands belegen qua uitstraling, net als de J's en Sieneke en De Toppers en ook zoals Jan Smit en O'Gene dat ook hebben als waarschijnlijk toekomstige acts. Te kneuterig ofzo...

Een Alain Clarke, Dotan, Kovacs, Caro Emerald of zelfs een Blaudzun (die ik persoonlijk te pretentieuze kutmuziek vind maken) hebben dat niet. Dat was ook de kracht van Anouk en TCL
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150710482
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De finale zal ze denk ik nog wel halen, maar het is qua kwaliteit, uitstraling, eigenheid van de deelnemende artiest en het liedje gewoon een stap terug vergeleken met de afgelopen twee jaar. Trijntje is té Nederlands belegen qua uitstraling, net als de J's en Sieneke en De Toppers en ook zoals Jan Smit en O'Gene dat ook hebben als waarschijnlijk toekomstige acts. Te kneuterig ofzo...

Een Alain Clarke, Dotan, Kovacs, Caro Emerald of zelfs een Blaudzun (die ik persoonlijk te pretentieuze kutmuziek vind maken) hebben dat niet. Dat was ook de kracht van Anouk en TCL
Helemaal mee eens.

En Ogene heeft dat volgend jaar ook ja. Daarom snap ik ook niet dat mensen ze graag volgend jaar zien gaan.

Maar ach, ik kan nog wel even teren op de twee inzendingen van Anouk en TCL. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150710884
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef MaLo het volgende:

[..]

Zoals ik er nu tegenaan kijk, zou een finaleplek onverdiend zijn. Tenzij Pannekoek er nog iets schitterends van weet te maken.
Heb wel vertrouwen in die man. Als ik kijk naar de landen in onze semi, dan scheelt het enorm dat veel landen ook niet echt hele sterke nummers hebben of nummers hebben die langzaam zijn, dan is springt zo'n lied als Walk Along er wel uit denk ik. Wat ga ik balen als ze het niet haalt, maar ik kan me gewoon nog niet voorstellen dat ze het niet haalt :o
~The present is all there is~
pi_150711285
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De finale zal ze denk ik nog wel halen, maar het is qua kwaliteit, uitstraling, eigenheid van de deelnemende artiest en het liedje gewoon een stap terug vergeleken met de afgelopen twee jaar. Trijntje is té Nederlands belegen qua uitstraling, net als de J's en Sieneke en De Toppers en ook zoals Jan Smit en O'Gene dat ook hebben als waarschijnlijk toekomstige acts. Te kneuterig ofzo...

Een Alain Clarke, Dotan, Kovacs, Caro Emerald of zelfs een Blaudzun (die ik persoonlijk te pretentieuze kutmuziek vind maken) hebben dat niet. Dat was ook de kracht van Anouk en TCL
Mee eens hoor dat het kwalitatief niets is om naar huis te schrijven en ik vind haar uitstraling ook niet echt geweldig, al ziet ze in de clip wat toegankelijker/zachter uit. Zoiets zou wel werken denk ik. Ik vrees dat ze iets zwarts gaat dragen, wat naar mijn mening niet bij dit lied past. De tekst is niet bepaald vrolijk, maar het nummer zelf is best uplifting en daar moet ze gebruik van maken denk ik. Kleur! Laat het van het scherm afspatten. Tussen de rustigere nummers zie ik het opvallen. Maar in de finale komt ze sterkere uptempo's en zangeressen/zangers tegen. Ik ben zó nieuwsgierig naar wat die Pannecoucke heeft bedacht. Wat valt er uit dit nummer te halen?

Ik vind O'g3ne professioneler en internationaler ogen dan Jan, De J's en de Toppers. Misschien wel wat te bedacht (mag wat spontaner), maar ik zie het wel werken. De andere artiesten die je vervolgens opnoemt zie ik ook wel werken, met name Caro O+
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2015 @ 20:30:41 #154
163650 Greys
pi_150711564
Ik hoop ook dat we de finale halen, maar als ik zou MOETEN wedden (met geld, enzo) zou ik denk ik serieus gokken op een 3Jeetje. Dus allerlaatste in haar halve finale. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2015 @ 20:39:07 #155
163650 Greys
pi_150712003
Is er eigenlijk geen Deelnemerslijst meer in ESF?
Zoals we altijd maakten, zodat je per halve finale alle youtubejes op een rij kon kijken? :@ Om de kansen een beetje goed in te kunnen schatten? Of kijk ik er nou tien keer overheen, het stond altijd in de centrale topics.

Kan me best voorstellen dat het voor de nieuwe mods veel werk was om te maken, wij vonden het ook altijd nogal een klusje, maar dat hadden we toch met een paar mensen kunnen doen? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150712451
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik hoop ook dat we de finale halen, maar als ik zou MOETEN wedden (met geld, enzo) zou ik denk ik serieus gokken op een 3Jeetje. Dus allerlaatste in haar halve finale. :@
Nee, dat denk ik niet. De andere landen sturen vooral langzame nummers, waardoor Nederland wel opvalt. Daarnaast heeft Trijn een goede stem en zorgt d'n Pannecoucke wel voor een behoorlijke act. In de finale doet NL uiteraard wel voor spek en bonen mee.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150712762
quote:
5s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:39 schreef Greys het volgende:
Is er eigenlijk geen Deelnemerslijst meer in ESF?
Zoals we altijd maakten, zodat je per halve finale alle youtubejes op een rij kon kijken? :@ Om de kansen een beetje goed in te kunnen schatten? Of kijk ik er nou tien keer overheen, het stond altijd in de centrale topics.

Kan me best voorstellen dat het voor de nieuwe mods veel werk was om te maken, wij vonden het ook altijd nogal een klusje, maar dat hadden we toch met een paar mensen kunnen doen? :)
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 20:54:08 #158
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_150712819
Hopelijk valt het resultaat wel een beetje tegen (maar nog wel finale), zodat de ( :') ) wijze heren ( :') ) van de AVROTROS, doorhebben dat we niet weer 10 jaar ding-a-dongdeuntjes moeten gaan sturen. Die vervolgens kneuterig hollands gebracht worden, met indiantentooien etc. etc.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 20:54:39 #159
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_150712854
Dju. edit en quote naast elkaar. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2015 @ 21:55:21 #160
163650 Greys
pi_150716475
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. De andere landen sturen vooral langzame nummers, waardoor Nederland wel opvalt. Daarnaast heeft Trijn een goede stem en zorgt d'n Pannecoucke wel voor een behoorlijke act. In de finale doet NL uiteraard wel voor spek en bonen mee.
Oke, ik hoop echt dat je gelijk hebt :) Want zelfs ik als Trijntje-zuur kijk toch echt liever de finale met Nederland erin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2015 @ 21:55:43 #161
163650 Greys
pi_150716505
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 maart 2015 @ 22:53:22 #162
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150719057
quote:
8s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef Greys het volgende:
En ze heeft zelfs voor elkaar dat mijn hele Songfestivalzin er nog niet is :')
Meer dan bij mij.
Ik heb zelfs nog geen enkel lied van de andere landen gezien of gehoord.

Ik weet nog niet eens wie er nu allemaal meedoen. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150719589
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Meer dan bij mij.
Ik heb zelfs nog geen enkel lied van de andere landen gezien of gehoord.

Ik weet nog niet eens wie er nu allemaal meedoen. :@
Ik heb dat ook niet...

Ook omdat ik gewoon voor 100% zeker weet dat we de finale niet gaan halen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2015 @ 23:22:32 #164
163650 Greys
pi_150720168
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Meer dan bij mij.
Ik heb zelfs nog geen enkel lied van de andere landen gezien of gehoord.

Ik weet nog niet eens wie er nu allemaal meedoen. :@
Ik heb er maar een paar even gehoord. Vandaag Australië toevallig omdat ik daar benieuwd naar was. Maar eigenlijk kan dat hele songfestival me dit jaar gestolen worden. Hoop dat dat nog verandert :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150721543
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb er maar een paar even gehoord. Vandaag Australië toevallig omdat ik daar benieuwd naar was. Maar eigenlijk kan dat hele songfestival me dit jaar gestolen worden. Hoop dat dat nog verandert :D
Riep je vorig jaar ook niet zoiets? :+

Toen werden we tweede :Y.
dag
pi_150722254
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb er maar een paar even gehoord. Vandaag Australië toevallig omdat ik daar benieuwd naar was. Maar eigenlijk kan dat hele songfestival me dit jaar gestolen worden. Hoop dat dat nog verandert :D
Luister naar Zweden en GB Greys en je zit meteen in the mood
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 maart 2015 @ 00:37:37 #167
163650 Greys
pi_150722419
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:01 schreef Peter het volgende:

[..]

Riep je vorig jaar ook niet zoiets? :+

Toen werden we tweede :Y.
Alléén na dat eerste optreden bij DWDD (geloof ik?) vond ik het niet zoveel met de Linnets, maar na de clip enzo werd ik direct hoteldebotel O+ Toen geloofde en hoopte en duimde ik zó voor de finale. Nu kan het me amper een hol schelen of de Trijn het eindstation haalt.

Sterker nog - en dat klinkt vast vreselijk :@ - ik hoop bijna dat ze roemloos ten onder gaat in de halve finale zodat ze bij de AVTROTROS schrikken en merken dat ze op de goede ingeslagen weg verder moeten gaan met liedjes die 'anders' zijn en niet dertien in een dozijn gejengel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 maart 2015 @ 00:38:10 #168
163650 Greys
pi_150722427
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Luister naar Zweden en GB Greys en je zit meteen in the mood
Oke ga ik doen :)
Van Australië werd ik best al wel een beetje blij. En van dat 'Monsters' nummer van eh... weet niet meer van wie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150722431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Alléén na dat eerste optreden bij DWDD (geloof ik?) vond ik het niet zoveel met de Linnets, maar na de clip enzo werd ik direct hoteldebotel O+ Toen geloofde en hoopte en duimde ik zó voor de finale. Nu kan het me amper een hol schelen of de Trijn het eindstation haalt.

Sterker nog - en dat klinkt vast vreselijk :@ - ik hoop bijna dat ze roemloos ten onder gaat in de halve finale zodat ze bij de AVTROTROS schrikken en merken dat ze op de goede ingeslagen weg verder moeten gaan met liedjes die 'anders' zijn en niet dertien in een dozijn gejengel.
ATros denkt natuurlijk alleen maar dat A/B-artiesten garantie zijn voor succes. Veel dieper zal er niet worden nagedacht vrees ik :+.
dag
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 maart 2015 @ 00:48:45 #170
163650 Greys
pi_150722596
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:38 schreef Peter het volgende:

[..]

ATros denkt natuurlijk alleen maar dat A/B-artiesten garantie zijn voor succes. Veel dieper zal er niet worden nagedacht vrees ik :+.
Ik ben er ook bang voor...

Maar stiekem denk ik dat Dotan eerst wel interesse had en die is in elk geval 'anders'. Of je ervan houdt of niet, het valt op. Maar ik denk dat gewoon elke geïnteresseerde moest wijken omdat DE GROTE TRIJNTJE OOSTERHUIS wilde en daarvoor gewoon wel even een liedje van DE GROTE ANOUK van de plank trok dat Anouk niet voor niets nog niet had uitgebracht :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2015 @ 07:29:26 #171
43556 miss_dynastie
pi_150724447
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:17 schreef grazz het volgende:

[..]

Heb wel vertrouwen in die man. Als ik kijk naar de landen in onze semi, dan scheelt het enorm dat veel landen ook niet echt hele sterke nummers hebben of nummers hebben die langzaam zijn, dan is springt zo'n lied als Walk Along er wel uit denk ik. Wat ga ik balen als ze het niet haalt, maar ik kan me gewoon nog niet voorstellen dat ze het niet haalt :o
Ik heb ook wel vertrouwen in die man, maar als je hem alleen een belegen kaas van matige kwaliteit geeft om mee te werken, kun je moeilijk verwachten dat hij er een driesterrenmaaltijd mee kookt. Dat zweetlipje, dat knipvingertje, beste oplossing zou zijn om de Trein geheel van het podium te projecteren :+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:37:35 #172
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_150726596
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb er maar een paar even gehoord. Vandaag Australië toevallig omdat ik daar benieuwd naar was. Maar eigenlijk kan dat hele songfestival me dit jaar gestolen worden. Hoop dat dat nog verandert :D
Supporter voor de Belgen dan :P Maar ik ken het gevoel, ik had de belgische entry van vorig jaar 1 keer gehoord en dat resulteerde in het feit dat ik welgeteld 0 andere songs heb gehoord of bekeken. Het is bij mij alles of niets met dat ESC :D
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:54:40 #173
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150728734
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor...

Maar stiekem denk ik dat Dotan eerst wel interesse had en die is in elk geval 'anders'. Of je ervan houdt of niet, het valt op. Maar ik denk dat gewoon elke geïnteresseerde moest wijken omdat DE GROTE TRIJNTJE OOSTERHUIS wilde en daarvoor gewoon wel even een liedje van DE GROTE ANOUK van de plank trok dat Anouk niet voor niets nog niet had uitgebracht :')
Wel, toen indertijd 'de grote Anouk' liet weten geïnteresseerd te zijn en de tros niet meteen stond te springen kregen ze een enorme lading kritiek over zich heen. Ik kan me voorstellen dat ze daar nu ook bang voor waren.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150729362
Het grootste probleem is gewoon haar uitstraling, het is zo'n huismoeder die op een feestje van je oma die 80 wordt probeert om hip mee te dansen met de jeugd maar die telkens net uit de maat weet te heupwiegen en dan maar wat hysterische armbewegingen maakt ter camouflage
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:23:55 #175
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_150729529
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Het grootste probleem is gewoon haar uitstraling, het is zo'n huismoeder die op een feestje van je oma die 80 wordt probeert om hip mee te dansen met de jeugd maar die telkens net uit de maat weet te heupwiegen en dan maar wat hysterische armbewegingen maakt ter camouflage
afstotelijk dus ;)
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_150739253
Mijn god dat Finland waarom stuur je zoiets wtf
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2015 @ 18:59:26 #177
368283 ato
pi_150743196
Ik was gisteren en vandaag al de liedjes aan het luisteren. Gezellig op de box en met wijn.

Maar Nederland staat bijna allerlaatste bij mij erg he.

Ik vind het de eerste minuut catchy, maar daarna vreselijk...
Laatste staat Armenië bij mij.

Oh ja Italië, eerste..
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 19:51:10 #178
375570 crew  Cyan9
pi_150745555
Ik heb Trijn 16e staan in de finale, voorlopig.

Let wel, volledig gebaseerd op m'n eigen smaak. Ik hou even geen rekening met stemgedrag en populaire landen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150752002
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 07:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb ook wel vertrouwen in die man, maar als je hem alleen een belegen kaas van matige kwaliteit geeft om mee te werken, kun je moeilijk verwachten dat hij er een driesterrenmaaltijd mee kookt. Dat zweetlipje, dat knipvingertje, beste oplossing zou zijn om de Trein geheel van het podium te projecteren :+
_O- had Hind daar ook geen last van? Ik heb er geen verstand van maar er bestaat vast wel iets voor, make-up?
~The present is all there is~
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:57:31 #180
40566 Ericr
Livewrong
pi_150752387
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:49 schreef grazz het volgende:

[..]

_O- had Hind daar ook geen last van? Ik heb er geen verstand van maar er bestaat vast wel iets voor, make-up?
Onthoofding.
pi_150752951
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:57 schreef Ericr het volgende:

[..]

Onthoofding.
Haha ;(

~The present is all there is~
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:12:25 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_150756251
Ze staat nu op de 23ste plaats volgens shownieuws.
  Admin dinsdag 17 maart 2015 @ 23:44:14 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_150757977
Hadden we Dotan maar gestuurd :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_150762117
Ik denk dat we dit wel FF nodig hebben... Een reality check.

Volgend jaar gewoon lekker O'g3ne sturen. Dat kan nog wel leuk worden.
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:36:38 #185
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_150764113
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:44 schreef yvonne het volgende:
Hadden we Dotan maar gestuurd :{
Inderdaad Yvonne hadden wij meer kans.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 10:35:54 #186
163650 Greys
pi_150765805
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 07:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb ook wel vertrouwen in die man, maar als je hem alleen een belegen kaas van matige kwaliteit geeft om mee te werken, kun je moeilijk verwachten dat hij er een driesterrenmaaltijd mee kookt. Dat zweetlipje, dat knipvingertje, beste oplossing zou zijn om de Trein geheel van het podium te projecteren :+
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150765872
http://wiwibloggs.com/201(...)a-open-on-top/86754/

Zoals ik al zei: de kans om de finale te halen is dit jaar heel klein.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 10:49:32 #188
163650 Greys
pi_150766162
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:44 schreef yvonne het volgende:
Hadden we Dotan maar gestuurd :{
Ja -O- :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150766188
De kans om de finale te halen is helemaal niet vrij klein. Die kans is vrij groot. De halve finale waar wij inzitten mag dan veel traditioneel sterke landen hebben, echt sterke nummers hebben ze niet. Estland, Rusland en Nederland steken hier gewoon bovenuit. Oh en polls zeggen dus helemaal niets, want hier staat ze gewoon vijfde: http://www.escstats.com/
pi_150766211
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:44 schreef yvonne het volgende:
Hadden we Dotan maar gestuurd :{
Volgens mij hadden we niet eens die keus :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 10:50:49 #191
163650 Greys
pi_150766219
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:39 schreef Unites het volgende:
http://wiwibloggs.com/201(...)a-open-on-top/86754/

Zoals ik al zei: de kans om de finale te halen is dit jaar heel klein.
Zie, had ik tóch moeten wedden met geld op allerlaatste in de finale _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150766304
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie, had ik tóch moeten wedden met geld op allerlaatste in de finale _O-
Ze zeiden rond deze tijd ook dat TCL een na laatste zouden worden in hun semi, dus ik zou er niet m'n geld op inzetten :')
pi_150766997
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:50 schreef aarontje112 het volgende:
De kans om de finale te halen is helemaal niet vrij klein. Die kans is vrij groot. De halve finale waar wij inzitten mag dan veel traditioneel sterke landen hebben, echt sterke nummers hebben ze niet. Estland, Rusland en Nederland steken hier gewoon bovenuit. Oh en polls zeggen dus helemaal niets, want hier staat ze gewoon vijfde: http://www.escstats.com/
Die POLL is momenteel niet actueel en representatief. Pas wanneer ieder land weer met 0 punten begint, kun je er iets van zeggen. In alle andere stemreeksen doen we het bijster slecht trouwens.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 11:20:35 #194
163650 Greys
pi_150767150
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:53 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Ze zeiden rond deze tijd ook dat TCL een na laatste zouden worden in hun semi, dus ik zou er niet m'n geld op inzetten :')
Ja maar dat geloofde ik zelf niet, dit wel :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 11:21:35 #195
163650 Greys
  Admin woensdag 18 maart 2015 @ 11:24:33 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_150767280
quote:
Ja Noorwegen is wel heel erg mooi, zeker favoriet.
Australië hoor ik net voor het eerst, wat een lekker swingend nummer ^O^

Komen wij aan met een vermoeide huisvrouw die net de was heeft gedaan voor haar 6 kinderen :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 11:27:58 #197
163650 Greys
pi_150767390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja Noorwegen is wel heel erg mooi, zeker favoriet.
Australië hoor ik net voor het eerst, wat een lekker swingend nummer ^O^

Komen wij aan met een vermoeide huisvrouw die net de was heeft gedaan voor haar 6 kinderen :{
Australië is niet zo zeer mijn smaak, maar goede zanger en idd heerlijk swingend nummer. Gaat zeker opvallen omdat mensen er echt blij van worden en danserig enzo.

Erg accurate beschrijving van ónze inzending ja :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:30:47 #198
40566 Ericr
Livewrong
pi_150767491


Gaat helemaal goed komen! Misschien dat Roy Donders maar de styling voor zijn rekening moet nemen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 11:31:10 #199
163650 Greys
pi_150767505
*Giechel*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:55:21 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_150768325
Och jongens, wat een nariteit. Ik hoor Anouk nog zo vertellen dat Trijn bij haar langs kwam en zei dat ze ook een keer wilde meedoen ('geef me gewoon een nummer!'), door alle leuke verhalen van Anouk en haar manager. Die hebben er op hun schijt-aan-alles-houding de tijd van hun leven gehad. En toen moest Trijn zo nodig ook.

Ze heeft sowieso een rare fascinatie met Anouk. De laatste kreeg tijdens een Collegetour een hele serenade van Trijn ('mijn vriendin Anouk is zo leuk met de kinderen' etc) en toen zag je haar ongemakkelijk kijken van: ken ik die heel goed? :?

Nu ja. Wat wel leuk is is dat Anouk een goede reden had gauw een hotelkamer te boeken, dus die gaat zich wel prima vermaken daar. Ik hoop dat we daar nog iets van mee krijgen. Volgens mij is de internationale pers ook wel gecharmeerd van haar. Wellicht straalt dat nog af op Trijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 11:57:27 #201
163650 Greys
pi_150768399
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Och jongens, wat een nariteit. Ik hoor Anouk nog zo vertellen dat Trijn bij haar langs kwam en zei dat ze ook een keer wilde meedoen ('geef me gewoon een nummer!'), door alle leuke verhalen van Anouk en haar manager. Die hebben er op hun schijt-aan-alles-houding de tijd van hun leven gehad. En toen moest Trijn zo nodig ook.

Ze heeft sowieso een rare fascinatie met Anouk. De laatste kreeg tijdens een Collegetour een hele serenade van Trijn ('mijn vriendin Anouk is zo leuk met de kinderen' etc) en toen zag je haar ongemakkelijk kijken van: ken ik die heel goed? :?

Nu ja. Wat wel leuk is is dat Anouk een goede reden had gauw een hotelkamer te boeken, dus die gaat zich wel prima vermaken daar. Ik hoop dat we daar nog iets van mee krijgen. Volgens mij is de internationale pers ook wel gecharmeerd van haar. Wellicht straalt dat nog af op Trijn.
Ja Anouk gaat zich daar wel vermaken, die kan nu lekker feesten zonder zich druk te hoeven maken om haar stem bij de repetities enzo.

Ben stiekem wel benieuwd of Anouk nog ergens na een borrel durft te roepen 'wat een kútnummer eigenlijk hè?' :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 18 maart 2015 @ 11:57:54 #202
43556 miss_dynastie
pi_150768418
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Och jongens, wat een nariteit. Ik hoor Anouk nog zo vertellen dat Trijn bij haar langs kwam en zei dat ze ook een keer wilde meedoen ('geef me gewoon een nummer!'), door alle leuke verhalen van Anouk en haar manager. Die hebben er op hun schijt-aan-alles-houding de tijd van hun leven gehad. En toen moest Trijn zo nodig ook.

Ze heeft sowieso een rare fascinatie met Anouk. De laatste kreeg tijdens een Collegetour een hele serenade van Trijn ('mijn vriendin Anouk is zo leuk met de kinderen' etc) en toen zag je haar ongemakkelijk kijken van: ken ik die heel goed? :?

Nu ja. Wat wel leuk is is dat Anouk een goede reden had gauw een hotelkamer te boeken, dus die gaat zich wel prima vermaken daar. Ik hoop dat we daar nog iets van mee krijgen. Volgens mij is de internationale pers ook wel gecharmeerd van haar. Wellicht straalt dat nog af op Trijn.
Misschien als ze ervoor gaat staan te slank -O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 11:58:20 #203
163650 Greys
pi_150768439
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 11:58:42 #204
163650 Greys
pi_150768453
Mijn songfestival-lol keert al een beetje terug merk ik.
Het is ZO KUT ALLEMAAL dat het weer leuk wordt :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150768540
Ze is wel even goed afgevallen zeg. Handig, die ervaring met afvallen, als ze niet doorgaat naar de finale. Dan is ze dat in ieder geval al gewend.
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:02:58 #206
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_150768630
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja Anouk gaat zich daar wel vermaken, die kan nu lekker feesten zonder zich druk te hoeven maken om haar stem bij de repetities enzo.

Ben stiekem wel benieuwd of Anouk nog ergens na een borrel durft te roepen 'wat een kútnummer eigenlijk hè?' :D
Het zou me niet bepaald verbazen! :D Ze heeft al een keer bij Oemberto verklaard dat deze ESF alleen maar een teleurstelling zou kunnen worden, maar Trijn wilde hoe dan ook.

Maar toch denk ik niet dat ze het nummer erg zal afvallen in het openbaar. Ze vond het zelf wel goed, geloof ik. Maar ze had er zelf vast een rare twist aan gegeven waardoor het interessant zou zijn, net zoals Birds een beetje weird was.
Trijn is van de mainstream naturlijk. Die dreunt gewoon de eerste schets van zo'n lied op.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:04:08 #207
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_150768685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Unites het volgende:
Ze is wel even goed afgevallen zeg. Handig, die ervaring met afvallen, als ze niet doorgaat naar de finale. Dan is ze dat in ieder geval al gewend.
:D Oh wat flauw! :@
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:35:11 #208
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_150774336
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Australië is niet zo zeer mijn smaak,
Wat leuk dat Australie helemaal naar Europa is gedreven ~O>
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 14:42:35 #209
163650 Greys
pi_150774590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Wat leuk dat Australie helemaal naar Europa is gedreven ~O>
Ja he? *O*

Er doen toch al heel lang diverse landen mee die niet in Europa liggen? :P
En Australië mag meedoen omdat het Eurovisie 60 jaar bestaat. Eenmalig. (Of twee keer als ze winnen). Ik vind het wel leuk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:48:54 #210
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150774765
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:50 schreef aarontje112 het volgende:
De kans om de finale te halen is helemaal niet vrij klein. Die kans is vrij groot. De halve finale waar wij inzitten mag dan veel traditioneel sterke landen hebben, echt sterke nummers hebben ze niet. Estland, Rusland en Nederland steken hier gewoon bovenuit. Oh en polls zeggen dus helemaal niets, want hier staat ze gewoon vijfde: http://www.escstats.com/
Ah, ook nog een positief geluid. :)

Ik kan nog steeds eerlijk zeggen dat, van alle inzendingen die ik dit jaar gehoord heb, ik onze inzending een van de beste vind. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 15:02:09 #211
163650 Greys
pi_150775137
Op het escunited forum vinden ze de tekst van Trijn veel beter bij een zestienjarige passen :')
En veel te veel herhalingen.
En op het yayayayayayaayyyy-gedeelte na vinden ze het 'wel aardig', dus het is 'jammer dat 90% van het nummer uit het yayayayaaaayyyy' bestaat ( _O- ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:04:12 #212
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150775186
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:02 schreef Greys het volgende:
Op het escunited forum vinden ze de tekst van Trijn veel beter bij een zestienjarige passen :')
En veel te veel herhalingen.
En op het yayayayayayaayyyy-gedeelte na vinden ze het 'wel aardig', dus het is 'jammer dat 90% van het nummer uit het yayayayaaaayyyy' bestaat ( _O- ).
Ik ben het zo eens met die mensen O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 15:04:44 #213
163650 Greys
pi_150775199
En er is één iemand die het wel tof vindt en die post dit :D :D



HAHAHAHA.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:07:30 #214
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150775276
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:02 schreef Greys het volgende:
Op het escunited forum vinden ze de tekst van Trijn veel beter bij een zestienjarige passen :')
En veel te veel herhalingen.
En op het yayayayayayaayyyy-gedeelte na vinden ze het 'wel aardig', dus het is 'jammer dat 90% van het nummer uit het yayayayaaaayyyy' bestaat ( _O- ).
Zijn dat een beetje internationale posters, of vooral NLers die dat zeggen?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:04 schreef Greys het volgende:
En er is één iemand die het wel tof vindt en die post dit :D :D

[ afbeelding ]

HAHAHAHA.
:D
Als ze dat tijdens, of na, het optreden ook echt roept mag ze van mij wel ff met het armpje zwaaien. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 15:08:04 #215
163650 Greys
pi_150775293
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zijn dat een beetje internationale posters, of vooral NLers die dat zeggen?
Juist de buitenlandse posters. Sorry...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 15:08:49 #216
163650 Greys
pi_150775312
Iemand uit Letland lacht ook de video enorm uit bv.
Dat die kerel in de clip eruit ziet alsof hij per ongeluk de verkeerde set op is komen lopen.

(En terecht. Het ziet er niet uit.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:09:05 #217
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150775324
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Juist de buitenlandse posters. Sorry...
:o

Het is zeker te laat om Trijn nog ff een 'lichte' facelift te geven? :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:10:50 #218
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150775387
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:08 schreef Greys het volgende:
Iemand uit Letland lacht ook de video enorm uit bv.
Dat die kerel in de clip eruit ziet alsof hij per ongeluk de verkeerde set op is komen lopen.

(En terecht. Het ziet er niet uit.)
Daar ben ik het wel mee eens.
Maar ik vind de clip er ook uit zien alsof ze zich pas realiseerden dat er een clip moest komen op het moment dat de camera al draaide.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 15:13:04 #219
163650 Greys
pi_150775487
Deze mevrouw uit Londen verwoordt het ook wel prima allemaal eigenlijk:

quote:
I can see it being borderline at the most really. This could so easily go spectacularly wrong for the Netherlands. I don't know how they are going to make it work. Some of the other countries are on dodgy, unexplored ground this year, but then they've got as usual, diaspora and whatnot on their sides. Each time i've seen Trijntje perform this, the whole thing has come across as awkward. The Netherlands had to be daring and different (in the context of Eurovision) to finally be rewarded. I wouldn't be shocked even if the country comes last in the semi this year. Even that train wreck from Moldova I think will be picking up chunks of points. I just can't see "Walk Along" appealing to anyone besides Eurovision fans who have had time with the song. It doesn't have a cool vibe going for it, neither is it something different.
Precies dit dus allemaal.
En dan vind ik dat ze het nóg mild zegt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:19:19 #220
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150775717
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef Greys het volgende:
Deze mevrouw uit Londen verwoordt het ook wel prima allemaal eigenlijk:

[..]

Precies dit dus allemaal.
En dan vind ik dat ze het nóg mild zegt.
Ten eerste moeten de Engelsen na de afgelopen jaren hun eigen inzendingen eens goed gaan bekijken. :+

Verder heeft ze idd wel een punt.
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik tot nu toe alleen Nederland en Australië heb gezien. Wij zijn de afgelopen twee jaar heel erg buiten de "comfort zone" van het ESF getreden natuurlijk. daar zijn we ook twee keer voor beloond, maar het is ook een risico dat nu meerdere landen een geforceerd apart nummer gaan sturen omdat dat nu blijkbaar werkt. In dat geval zouden we met dit nummer juist meer kans kunnen maken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:23:27 #221
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150775870
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef Greys het volgende:
Deze mevrouw uit Londen verwoordt het ook wel prima allemaal eigenlijk:

[..]

Precies dit dus allemaal.
En dan vind ik dat ze het nóg mild zegt.
Ze heeft het ook nog over Train wreck. Uit Moldavie. Ik dacht eerst dat ze daar ook onze Trijn mee bedoelde, tot ik het artikel aandachtig las :').
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:24:36 #222
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150775906
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ten eerste moeten de Engelsen na de afgelopen jaren hun eigen inzendingen eens goed gaan bekijken. :+

Verder heeft ze idd wel een punt.
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik tot nu toe alleen Nederland en Australië heb gezien. Wij zijn de afgelopen twee jaar heel erg buiten de "comfort zone" van het ESF getreden natuurlijk. daar zijn we ook twee keer voor beloond, maar het is ook een risico dat nu meerdere landen een geforceerd apart nummer gaan sturen omdat dat nu blijkbaar werkt. In dat geval zouden we met dit nummer juist meer kans kunnen maken.
Kijk Zweden en Noorwegen eens. En kijk daarna de clip van Trijn. En vertel dan nog eens of je denkt dat we meer kans maken op een goede klassering :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:26:10 #223
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150775975
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:24 schreef MaLo het volgende:

[..]

Kijk Zweden en Noorwegen eens. En kijk daarna de clip van Trijn. En vertel dan nog eens of je denkt dat we meer kans maken op een goede klassering :P.
Ga ik meteen doen.

Maar als Zweden en Noorwegen nou veel beter zijn kunnen we nog steeds top 3 zijn, he? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 15:38:07 #224
163650 Greys
pi_150776407
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ten eerste moeten de Engelsen na de afgelopen jaren hun eigen inzendingen eens goed gaan bekijken. :+
Alle jaren dat Nederland het heel slecht deed mochten wij ook onze eerlijke mening over de andere inzendingen geven, right? :+

quote:
Verder heeft ze idd wel een punt.
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik tot nu toe alleen Nederland en Australië heb gezien. Wij zijn de afgelopen twee jaar heel erg buiten de "comfort zone" van het ESF getreden natuurlijk. daar zijn we ook twee keer voor beloond, maar het is ook een risico dat nu meerdere landen een geforceerd apart nummer gaan sturen omdat dat nu blijkbaar werkt. In dat geval zouden we met dit nummer juist meer kans kunnen maken.
Ik snap je punt, maar dat had opgegaan als het een FIJN catchy 'gewoon' nummer was. Niet een irriterend veel te herhalend snerpend gezongen 'gewoon' nummer, ben ik bang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:38:34 #225
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150776423
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:24 schreef MaLo het volgende:

[..]

Kijk Zweden en Noorwegen eens. En kijk daarna de clip van Trijn. En vertel dan nog eens of je denkt dat we meer kans maken op een goede klassering :P.
Gekeken.

Ik ben niet 100% te spreken over beide landen.

Noorwegen heeft van de twee nog het mooiste nummer, maar ook wel een gevaarlijk nummer. Zeker in het begin zitten er een paar stukjes in waar ze echt heel goed op de noot moeten zingen wil het niet knettervals gaan klinken. Verder mis ik 'iets' in dat nummer, maar dat kan persoonlijk zijn.

Zweden vind ik een voorzichtige middenmoot. Een veilig liedje en echt heeel erg ESF. Ik kreeg zelfs het gevoel dat ik de onderliggende melodie herkende uit eerdere jaren, zo ESFerig vind ik het klinken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:41:54 #226
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150776539
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Alle jaren dat Nederland het heel slecht deed mochten wij ook onze eerlijke mening over de andere inzendingen geven, right? :+

"Wij" verweten andere landen ook niet hetgeen wij zelf deden. :+

Toen de 3js met niks dan een paar lichtjes op het grote LED scherm stonden bekritiseerden wij geen andere landen op het verkeerd gebruiken van het LED scherm, bijvoorbeeld.
Dat we zouden zeggen: "Kijk, die Jedward hebben een hele show op het scherm lopen, stom van ze hoor." :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:44:21 #227
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150776632
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Gekeken.

Ik ben niet 100% te spreken over beide landen.

Noorwegen heeft van de twee nog het mooiste nummer, maar ook wel een gevaarlijk nummer. Zeker in het begin zitten er een paar stukjes in waar ze echt heel goed op de noot moeten zingen wil het niet knettervals gaan klinken. Verder mis ik 'iets' in dat nummer, maar dat kan persoonlijk zijn.

Zweden vind ik een voorzichtige middenmoot. Een veilig liedje en echt heeel erg ESF. Ik kreeg zelfs het gevoel dat ik de onderliggende melodie herkende uit eerdere jaren, zo ESFerig vind ik het klinken.
Dan ben jij dus positiever over de kansen van Trijn dan ik :) . Als ik eerst deze nummers kijk en daarna Trijn, dan word ik diep, diep droevig over onze kansen. Trijntje's nummer komt voor mij zo saai, eentonig en schel over als ik eerst deze clips kijk.

Noorwegen en Zweden vind ik beide erg goed en catchy en de artiesten hebben voor mij de "juiste" uitstraling (weet niet hoe ik dat precies moet zeggen.. de ESF-factor ipv X factor denk ik :P ).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 15:47:01 #228
163650 Greys
pi_150776739
Die zitten beiden niet in onze halve finale, toch? :@
Noorwegen en Zweden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:49:13 #229
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150776826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:44 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dan ben jij dus positiever over de kansen van Trijn dan ik :) . Als ik eerst deze nummers kijk en daarna Trijn, dan word ik diep, diep droevig over onze kansen. Trijntje's nummer komt voor mij zo saai, eentonig en schel over als ik eerst deze clips kijk.
Hopen dan dat heel Europa gevuld is met mensen als ik.
Niet om al te narcistisch over te komen natuurlijk. :+
quote:
Noorwegen en Zweden vind ik beide erg goed en catchy en de artiesten hebben voor mij de "juiste" uitstraling (weet niet hoe ik dat precies moet zeggen.. de ESF-factor ipv X factor denk ik :P ).
"Juiste uitstraling" hebben ze zeker, beide heren. ;)

Is ook het enige wat Zweden van matig naar middenmoot tilt. Die gast zingt net zo vaak "howowowo" als Trijn "Whyayayay" zingt, maar hij ziet er wel veel smakelijker uit en dus valt het minder op denk ik. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150776831
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:47 schreef Greys het volgende:
Die zitten beiden niet in onze halve finale, toch? :@
Noorwegen en Zweden?
Nee, dus geen enkele reden voor paniek :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:51:23 #231
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150776913
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:47 schreef Greys het volgende:
Die zitten beiden niet in onze halve finale, toch? :@
Noorwegen en Zweden?
Geen idee, jij bent altijd degene die dat soort dingen weet, toch? :o

Ik dacht na Australië ook de inzending van Maleisië te gaan bekijken, maar ik kon hem al nergens vinden. Ik heb dit jaar echt geen idee van hoe of wat er aan de hand is. :'(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 15:52:32 #232
163650 Greys
pi_150776962
Als ik naar de recap kijk van onze halve finale en even heel eerlijk ben, zie ik nog een KLEIN kansje voor de finale. Maar ik tel er zo al 8 (!) die 100% zeker boven Nederland gaan eindigen.


- Armenië gaat zeker door. Catchy nummer en gegarandeerd veel stemmen (al dan niet gekocht.)
- België is een misschien. Maar ik vind het een stuk aparter dan Nederland.
- Estland, mwah.
- Finland gaat zeker door, al is het maar om de sympathy-votes wegens gehandicapten :@
- Macedonië is een misschien.
- Moldavië vind ik een gedrocht.
- Belarus gaat zeker door. Cathy op een niet-irritante manier. Dus > Trijn. (Plus buurlanden).
- Denemarken gaat zéker door. Beatles-achtige band en nummer. Tof.
- Georgië gaat zeker door. Within Temptation achtig. Anders. Opvallend. Plus buurlanden.
- Hongarije gaat zéker door. Prachtige harmonietjes. Anders dan anders. Dus opvallend. Dus ja.
- Roemenië heeft een goed nummer. Ook catchy. Goede zanger met prettiger stem dan Trijn.
- Rusland gaat zeker door. Omdat buurlanden en geen lelijk nummer.
- Servië is denk ik te truttig.

Dus tsjah... veel landen die ik sowieso hoger dan Trijn zie eindigen en dan blijven er nog een paar misschiens over met een aantal óók 'catchy' nummers, maar wel minder strontirritant herhalend en een fijnere stem om te horen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:54:25 #233
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150777032
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:47 schreef Greys het volgende:
Die zitten beiden niet in onze halve finale, toch? :@
Noorwegen en Zweden?
Nee volgens mij niet. Maar stel, STEL dat we de finale zouden halen, dan kom je dus wel tegenover dit soort inzendingen te staan.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 15:55:52 #234
163650 Greys
pi_150777072
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die gast zingt net zo vaak "howowowo" als Trijn "Whyayayay" zingt, maar hij ziet er wel veel smakelijker uit en dus valt het minder op denk ik. :P
Met als GROTE verschil dat bij hem na twee keer howoehoooo je oren niet gaan bloeden.

(En wat een superrrrrtoffe en lieve animatie met dat poppetje, hoop dat ze dat zo houden O+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:57:46 #235
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150777121
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Greys het volgende:
Als ik naar de recap kijk van onze halve finale en even heel eerlijk ben, zie ik nog een KLEIN kansje voor de finale. Maar ik tel er zo al 8 (!) die 100% zeker boven Nederland gaan eindigen.


- Armenië gaat zeker door. Catchy nummer en gegarandeerd veel stemmen (al dan niet gekocht.)
- België is een misschien. Maar ik vind het een stuk aparter dan Nederland.
- Estland, mwah.
- Finland gaat zeker door, al is het maar om de sympathy-votes wegens gehandicapten :@
- Macedonië is een misschien.
- Moldavië vind ik een gedrocht.
- Belarus gaat zeker door. Cathy op een niet-irritante manier. Dus > Trijn. (Plus buurlanden).
- Denemarken gaat zéker door. Beatles-achtige band en nummer. Tof.
- Georgië gaat zeker door. Within Temptation achtig. Anders. Opvallend. Plus buurlanden.
- Hongarije gaat zéker door. Prachtige harmonietjes. Anders dan anders. Dus opvallend. Dus ja.
- Roemenië heeft een goed nummer. Ook catchy. Goede zanger met prettiger stem dan Trijn.
- Rusland gaat zeker door. Omdat buurlanden en geen lelijk nummer.
- Servië is denk ik te truttig.

Dus tsjah... veel landen die ik sowieso hoger dan Trijn zie eindigen en dan blijven er nog een paar misschiens over met een aantal óók 'catchy' nummers, maar wel minder strontirritant herhalend en een fijnere stem om te horen.
Ik zat ook net ff naar de recap te luisteren.

Heb hem maar weer uitgezet. Ik zat dankzij Finland na 5 nummers nog steeds te denken dat ik naar een of andere parodie zat te luisteren. Damn wat slecht.

Ga vanavond wel ff alle nummers in t geheel luisteren, al sla ik Finland denk ik ff over.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 15:58:34 #236
163650 Greys
pi_150777142
Ja maar even realistisch, daar gaan er toch veel op stemmen ben ik bang...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150777249
Zo geweldig is die concurrentie in onze halve finale echt niet hoor. Ondanks dat wij een flutlied hebben, moet er best nog wel wat van te maken zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:02:42 #238
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150777280
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Met als GROTE verschil dat bij hem na twee keer howoehoooo je oren niet gaan bloeden.

(En wat een superrrrrtoffe en lieve animatie met dat poppetje, hoop dat ze dat zo houden O+ )
Dat is denk ik ook een wisselwerking tussen ogen en oren. Je oren zeggen "daar gaat hij weer, met zn owowo" en je ogen zeggen "ja maar kijk nou eens naar hem, iets wat er zo uit ziet kan toch niet slecht klinken". :P

En dat poppetje mag van mij juist wel weg, weet niet wat het is, maar het heeft iets creeperigs. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:04:56 #239
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150777350
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Met als GROTE verschil dat bij hem na twee keer howoehoooo je oren niet gaan bloeden.

(En wat een superrrrrtoffe en lieve animatie met dat poppetje, hoop dat ze dat zo houden O+ )
Ik moest meteen aan deze clip denken. Vind ik ook zo schattig :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:06:10 #240
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150777399
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:58 schreef Greys het volgende:
Ja maar even realistisch, daar gaan er toch veel op stemmen ben ik bang...
Finland? Weet ik zo net nog niet.
Het kan een lading sympathy votes opleveren, maar er zijn ook zat mensen die het zullen veroordelen dat deze mensen hiervoor 'gebruikt' worden.

Dit kan ze (Finland) net zo hard op een shitstorm aan kritiek gaan komen te staan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:07:26 #241
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150777441
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:04 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik moest meteen aan deze clip denken. Vind ik ook zo schattig :')
Daar ga ik niet op klikken.
Ik ben het in deze met je eens over het poppetje, maar de laatste keer dat ik dat deuntje hoorde duurde het jaren voordat ik het weer kwijt was.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † woensdag 18 maart 2015 @ 16:15:06 #242
43556 miss_dynastie
pi_150777686
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef Greys het volgende:
Deze mevrouw uit Londen verwoordt het ook wel prima allemaal eigenlijk:

[..]

Precies dit dus allemaal.
En dan vind ik dat ze het nóg mild zegt.
Train wreck from Moldova :D :'( :D

quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Greys het volgende:
Als ik naar de recap kijk van onze halve finale en even heel eerlijk ben, zie ik nog een KLEIN kansje voor de finale. Maar ik tel er zo al 8 (!) die 100% zeker boven Nederland gaan eindigen.


- Armenië gaat zeker door. Catchy nummer en gegarandeerd veel stemmen (al dan niet gekocht.)
- België is een misschien. Maar ik vind het een stuk aparter dan Nederland.
- Estland, mwah.
- Finland gaat zeker door, al is het maar om de sympathy-votes wegens gehandicapten :@
- Macedonië is een misschien.
- Moldavië vind ik een gedrocht.
- Belarus gaat zeker door. Cathy op een niet-irritante manier. Dus > Trijn. (Plus buurlanden).
- Denemarken gaat zéker door. Beatles-achtige band en nummer. Tof.
- Georgië gaat zeker door. Within Temptation achtig. Anders. Opvallend. Plus buurlanden.
- Hongarije gaat zéker door. Prachtige harmonietjes. Anders dan anders. Dus opvallend. Dus ja.
- Roemenië heeft een goed nummer. Ook catchy. Goede zanger met prettiger stem dan Trijn.
- Rusland gaat zeker door. Omdat buurlanden en geen lelijk nummer.
- Servië is denk ik te truttig.

Dus tsjah... veel landen die ik sowieso hoger dan Trijn zie eindigen en dan blijven er nog een paar misschiens over met een aantal óók 'catchy' nummers, maar wel minder strontirritant herhalend en een fijnere stem om te horen.
Griekenland lijkt me ook wel een 'zeker'. Ik denk ook dat ik het train wreck van Moldova beter vind dat ons eigen train wreck, als ik eerlijk ben :@
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:44:33 #243
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150778590
Ik zit nu een voor een de nummers te luisteren die al bekend zijn.
Man man, wat zit er bagger tussen. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150780602
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zit nu een voor een de nummers te luisteren die al bekend zijn.
Man man, wat zit er bagger tussen. :X
Precies, en daarom:

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:01 schreef Fred_B het volgende:
Zo geweldig is die concurrentie in onze halve finale echt niet hoor. Ondanks dat wij een flutlied hebben, moet er best nog wel wat van te maken zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150781288
Precies. En als ik kijk naar de reacties op wiwibloggs van wie er door zouden moeten gaan naar de finale, zet 80% Nederland in dat lijstje; http://wiwibloggs.com/201(...)a-open-on-top/86754/

Bovendien, je hoeft het nummer echt niet prachtig te vinden, maar wat heeft het voor een zin om het in elke post af te kraken. Kijk dan niet. Het is toch juist leuk zeker te weten om te hopen dat we door gaan. Tuurlijk, ik vond de inzendingen van Anouk en TCL ook beter, maar Joan Franka, 3Js, en de Toppers waren vele malen slechter en dus niet te vergelijken met Walk Along
pi_150781603
Overigens is het lastig te voorspellen wie er doorgaan, tot nu toe denk ik (gerangschikt op waarschijnlijkheid)

Rusland
Estland
Armenië
Roemenië
Nederland
België
Griekenland
Georgië
Wit-Rusland
Denemarken

Voor de rest is het lastig om landen af te schrijven. Al denk ik dat Finland en Moldavië het heel lastig gaan krijgen de finale te halen.
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 18:39:12 #247
375570 crew  Cyan9
pi_150782161
Even allemaal onder elkaar.

Armenia: Ik zie best wel veel reacties die zeggen dat ze er meer van hadden verwacht, het is een beetje een chaos. Gaat waarschijnlijk wel door vanwege buurlanden en veel Armeniërs verspreid over Europa.
Belgium: Modern, en redelijk wat positieve reacties. Zal doordat het er uit kan springen best wel eens doorgaan. Ik zou het terecht vinden.
Estonia: Grote favoriet, lijkt me een (terecht) zekerheidje voor in de finale. Heb praktisch alleen nog maar positieve reacties gezien op deze inzending.
Finland: Ik heb werkelijk nog niemand gezien of gehoord die dit ook maar enigszins kan waarderen. Zelfs sympathie stemmen gaat dit waarschijnlijk niet redden.
Greece: Veel mensen zien dit als één van de sterkere ballads. Plus het is Griekenland, die halen de finale nog een act van een euro.
FYR Macedonia: Nietszeggend, ik verwacht er niet veel. Door de keuze voor Engels is er al helemaal niks meer bijzonder aan.
Moldova: Wederom lijkt niemand dit te waarderen, ik weet niet of stemmen uit buurlanden genoeg zullen zijn. Zou ook niet terecht zijn vind ik.
The Netherlands: Het kan wel eens gaan opvallen omdat het geen ballad is, en er komen toch best veel positieve geluiden uit het buitenland. Niet over de clip, maar wel over het makkelijke weg luisteren. Plus de Pannecoucke. :D

Albania: Veel mensen lijken dit goed te vinden (al hoor ik het niet), maar gaat waarschijnlijk wel door naar de finale. Daarnaast ligt het land ook best wel gunstig.
Belarus: Wisselende reacties, vooral over de nieuwste versie. Persoonlijk vind ik z'n stem ondragelijk. Ik weet niet of stemmen uit buurlanden wel genoeg zijn om door te gaan.
Denmark: Er zijn niet zo veel positieve geluiden over dit nummer en er is weinig Scandinavisch support in de eerste halve finale. Dus ik denk dat ze er naast gaan vallen.
Georgia: Wordt door heel wat mensen het beste Georgische nummer ooit genoemd, dus gaat vast wel door naar de finale.
Hungary: Mooie rustige nummers over vrede die ook nog een loepzuiver worden gezongen gaan vaak door naar de finale. Wat mij betreft ook verdiend.
Romania: Middenmoter. Goed gezongen, maar of het er bovenuit stijgt om naar de finale te gaan weet ik nog net zo niet.
Russia: Gaat vast wel door. Beroemde zangeres die goed kan zingen, met een sterk nummer en vast een ijzersterke act. En het is Rusland, zelfs de anti-Russische gevoelens kunnen het waarschijnlijk niet uit de finale houden.
Serbia: Nu het in het Engels wordt gezongen stelt het niks meer voor. De tekst is vreselijk cliché en gemakkelijk. Ik zou het niet terecht vinden als dit door zou gaan naar de finale.

Voor de duidelijkheid, dit is mijn verwachting:

Armenia
Belgium
Estonia
Greece
The Netherlands
Albania
Georgia
Hungary
Romania
Russia
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † woensdag 18 maart 2015 @ 19:09:06 #248
368283 ato
pi_150783233
Nederland gaat niet door, of het moet een opvallend optreden zijn en andere liedjes slechter optreden hebben.

Overigens vind ik Armenië afschuwelijk
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:10:01 #249
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_150783271
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:47 schreef Greys het volgende:
Die zitten beiden niet in onze halve finale, toch? :@
Noorwegen en Zweden?
Jawel Zweden wel Greys.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 19:50:24 #250
163650 Greys
pi_150784963
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef aarontje112 het volgende:
Bovendien, je hoeft het nummer echt niet prachtig te vinden, maar wat heeft het voor een zin om het in elke post af te kraken. Kijk dan niet. Het is toch juist leuk zeker te weten om te hopen dat we door gaan. Tuurlijk, ik vond de inzendingen van Anouk en TCL ook beter, maar Joan Franka, 3Js, en de Toppers waren vele malen slechter en dus niet te vergelijken met Walk Along
Daar ben ik het dus persoonlijk (!) niet mee eens :)
Ik vond het númmer an sich van de 3Js een beter/prettiger nummer dan het nummer van Trijntje. De uitvoering was volslagen bagger, dat wel. En die heb ik van de Trijn nog niet gezien. En het liedje van Joan vond ik ook een leuker/beter/gezelliger/opvallender nummer dan Walk Along. Kwestie van persoonlijke smaak, toch?

Ik vind het ook een beetje gek om te zeggen 'als je het nummer afkraakt, kijk dan gewoon niet'. Whut? :D Ik had van de Toppers en Sieneke ook niet bepaald het vermoeden dat we de finale gingen halen, maar dat maakt het kijken naar het Songfestival toch niet meteen overbodig? Sterker nog, ik heb persoonlijk in Düsseldorf zitten vlagwapperen toen de 3Js roemloos ten onder gingen en allerlaatste werden. Werd mijn songfestivalbeleving geen seconde slecht door, op het moment zelf. Ik had een wereldavond.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 19:51:43 #251
163650 Greys
pi_150785034
quote:
11s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:10 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jawel Zweden wel Greys.
Volgens mij niet, hoor :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 19:52:36 #252
163650 Greys
pi_150785078
Kak, zat in de recap die ik gebruikte Griekenland nou niet? Of heb ik die gewoon maar overgeslagen/gemist? Even luisteren...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 19:59:12 #253
375570 crew  Cyan9
pi_150785368
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus persoonlijk (!) niet mee eens :)
Ik vond het númmer an sich van de 3Js een beter/prettiger nummer dan het nummer van Trijntje. De uitvoering was volslagen bagger, dat wel. En die heb ik van de Trijn nog niet gezien. En het liedje van Joan vond ik ook een leuker/beter/gezelliger/opvallender nummer dan Walk Along. Kwestie van persoonlijke smaak, toch?

Ik vind het ook een beetje gek om te zeggen 'als je het nummer afkraakt, kijk dan gewoon niet'. Whut? :D Ik had van de Toppers en Sieneke ook niet bepaald het vermoeden dat we de finale gingen halen, maar dat maakt het kijken naar het Songfestival toch niet meteen overbodig? Sterker nog, ik heb persoonlijk in Düsseldorf zitten vlagwapperen toen de 3Js roemloos ten onder gingen en allerlaatste werden. Werd mijn songfestivalbeleving geen seconde slecht door, op het moment zelf. Ik had een wereldavond.
Maar Greys, dit topic krijgt anders zo'n negatieve lading. Dat gaat in tegen de spirit van het ESC. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2015 @ 20:06:31 #254
163650 Greys
pi_150785673
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:59 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Maar Greys, dit topic krijgt anders zo'n negatieve lading. Dat gaat in tegen de spirit van het ESC. :P
Maar ik kan toch niet doen alsof ik het een geweldig nummer vind als ik het echt RUK vind? :@

Als tegenhanger zal ik dan wat vaker in het wilde weg vlagwapperen omdat ik het hele Eurovisie wél leuk vind enzo. Deal? w/ En ik zal niet in élke post zeggen dat het een kutnummer is. Of een kutclip. Of een kutstem. Of alledrie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 20:14:34 #255
375570 crew  Cyan9
pi_150786021
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ik kan toch niet doen alsof ik het een geweldig nummer vind als ik het echt RUK vind? :@

Als tegenhanger zal ik dan wat vaker in het wilde weg vlagwapperen omdat ik het hele Eurovisie wél leuk vind enzo. Deal? w/ En ik zal niet in élke post zeggen dat het een kutnummer is. Of een kutclip. Of een kutstem. Of alledrie.
Ik ben trots op je! Straks moet ik die M&M's taart ook nog echt voor je gaan maken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150786374
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:17 schreef aarontje112 het volgende:
Overigens is het lastig te voorspellen wie er doorgaan, tot nu toe denk ik (gerangschikt op waarschijnlijkheid)

Rusland
Estland
Armenië
Roemenië
Nederland
België
Griekenland
Georgië
Wit-Rusland
Denemarken

Voor de rest is het lastig om landen af te schrijven. Al denk ik dat Finland en Moldavië het heel lastig gaan krijgen de finale te halen.
Nederland staat in dit lijstje wel heel hoog. Ik denk sowieso dat ook België, Griekenland, Georgië en Denemarken meer kans maken op kwalificatie. Voor Nederland is het dan een kwestie van een sterke act om meer overtuigend te zijn dan landen als Albanië, Wit-Rusland en Hongarije via één van de laatste plaatsen te kwalificeren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † woensdag 18 maart 2015 @ 22:13:02 #257
368283 ato
pi_150792659
Zweden zit niet in de eerste semi..

Griekenland wel met een ontzettend ruk nummer..
Van de eerste semi vind ik Roemenië het beste..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 18 maart 2015 @ 22:14:16 #258
368283 ato
pi_150792738
Tweede semi Noorwegen

En van de 7 die in de finale staan: Italie.

Maar Australië, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en Spanje hebben ook voortreffelijke liedjes hoor..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 18 maart 2015 @ 22:15:28 #259
368283 ato
pi_150792822
Ik had bij een Eurovisie site gezegd dat Nederland het niet gaat halen en dat ik het liedje niet goed genoeg vind.

Nou er zijn mensen die mij bijna willen killen hoor..
Life can be a bitch, so like it..
pi_150797287
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 23:28 schreef Greys het volgende:
Een aantal hier hadden het trouwens een tijdje geleden over Esmee Denters sturen naar het Songfestival. Ik kijk nu The Voice UK online en daarin vertelt ze dat het helemaal niks is geworden met Justin Timberlake en dat ze nu alweer een tijd in een frozen yoghurt shop werkt in Londen. Dat wist ik helemaal niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mysterie van The Voice coaches: een paar seconden voor tijd heeft niemand gedraaid terwijl Tom Jones al erg enthousiast was, Will drukt als eerste en de andere drie volgen. :?
Het is beangstigend hoe goed Will zijn geheugen is. Ik heb zelf een behoorlijk geheugen maar je herinneren dat je met iemand hebt gesproken en weten in welke maand en welk jaar dat was terwijl het 7 jaar geleden was: hoed af hiervoor.

Ze zou ook nog kunnen proberen om te acteren.



[ Bericht 9% gewijzigd door Bram_van_Loon op 19-03-2015 00:17:13 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150799866
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Alléén na dat eerste optreden bij DWDD (geloof ik?) vond ik het niet zoveel met de Linnets, maar na de clip enzo werd ik direct hoteldebotel O+ Toen geloofde en hoopte en duimde ik zó voor de finale. Nu kan het me amper een hol schelen of de Trijn het eindstation haalt.

Sterker nog - en dat klinkt vast vreselijk :@ - ik hoop bijna dat ze roemloos ten onder gaat in de halve finale zodat ze bij de AVTROTROS schrikken en merken dat ze op de goede ingeslagen weg verder moeten gaan met liedjes die 'anders' zijn en niet dertien in een dozijn gejengel.
Dat klinkt helemaal niet verschrikkelijk, dat klinkt als woorden van een liefhebber. Ik heb dit ook al een paar keer geroepen, het beste zou zijn als dit liedjes kansloos sneuvelt.

Ik begrijp nog steeds niet wat zo het probleem was met het optreden bij DWDD, zoveel anders klonk het niet dan bij het ESF.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 maart 2015 @ 12:58:20 #262
163650 Greys
pi_150809348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het mysterie van The Voice coaches: een paar seconden voor tijd heeft niemand gedraaid terwijl Tom Jones al erg enthousiast was, Will drukt als eerste en de andere drie volgen. :?
Het is beangstigend hoe goed Will zijn geheugen is. Ik heb zelf een behoorlijk geheugen maar je herinneren dat je met iemand hebt gesproken en weten in welke maand en welk jaar dat was terwijl het 7 jaar geleden was: hoed af hiervoor.

Ze zou ook nog kunnen proberen om te acteren.

SLECHT he, vooral die battle. :D
Dus nee, laten we die in godsnaam niet sturen voor Nederland...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 maart 2015 @ 13:00:47 #263
163650 Greys
pi_150809465
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 00:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat klinkt helemaal niet verschrikkelijk, dat klinkt als woorden van een liefhebber. Ik heb dit ook al een paar keer geroepen, het beste zou zijn als dit liedjes kansloos sneuvelt.

Ik begrijp nog steeds niet wat zo het probleem was met het optreden bij DWDD, zoveel anders klonk het niet dan bij het ESF.
Dat weet ik ook niet meer, misschien omdat ze elkaar geen seconde aankeken en het een heel ongeïnteresseerde indruk maakte ofzo. En het geluid was niet al te best. Ik vond er wel een groot verschil tussen zitten in beleving zeg maar, met het uiteindelijke resultaat. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150816107
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef Greys het volgende:

[..]

SLECHT he, vooral die battle. :D
Het was sowieso niet goed genoeg maar je moet wel rekening houden met bepaalde omstandigheden. Ze moeten in een korte tijd het lied instuderen, het is lastig dat de ander op een andere toonhoogte zingt, en het is bijna niet te voorkomen dat bepaalde tonen te hoog of te laag zijn, dat laatste leek om 4m43-4m44 het geval te zijn. Ze zong in het tweede deel beter dan in het eerste deel en de hogere tonen gaan duidelijk gemakkelijker dan de lagere tonen. Ik heb de indruk dat zij zo iemand is die op zich wel talent heeft voor zingen maar die te weinig techniek heeft geleerd. Hoewel ze een aangenaam timbre heeft vind ik het stemgeluid onvoldoende, het lijkt alsof haar strot wat is dichtgeknepen. Dat zou ook verklaren waarom ze geen mooie lange noten kan zingen.

Hoe kan ik die blik op 5m29 interpreteren?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150816364
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet meer, misschien omdat ze elkaar geen seconde aankeken en het een heel ongeïnteresseerde indruk maakte ofzo. En het geluid was niet al te best. Ik vond er wel een groot verschil tussen zitten in beleving zeg maar, met het uiteindelijke resultaat. :)
Dat valt reuze mee hoor.
Het geluid was niet in balans (Waylon zijn microfoon stond te zacht in verhouding tot die van Ilse, ik vind het geluid van beide microfoons ook wat te zacht in verhouding tot de output van bepaalde instrumenten) maar je kan goed horen dat het een goed liedje is. Als iets gemakkelijk aan te passen is op de grote avond zelf dan is het de afstemming van het geluid. :)
Je hoort ook duidelijk bij de ESF-versie dat de persoon die daar het geluid afstemde de instrumenten wat zachter heeft gezet en de stemmen wat harder.


Natuurlijk hielp de show van die Belg ook. :)
Het was een briljante zet om hen tegenover elkaar te plaatsen. Het is immers een duet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bram_van_Loon op 19-03-2015 21:29:51 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 19 maart 2015 @ 21:08:13 #266
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_150825647
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:51 schreef Greys het volgende:


Volgens mij niet, hoor :)
Ja ik had het later gekeken ! Jij hebt gelijk Zweden zit niet bij de eerste semi.
pi_150826308
De kandidaat van Noorwegen vind ik erg goed. Ik ben het niet eens met de opmerking (die iemand eerder in de drad maakte) dat Noorwegen een risico neemt doordat het liedje moeilijker is. Je geeft niet een moeilijk liedje aan een matige zanger(es), die mensen kunnen dat waarschijnlijk wel aan. Goede zangers/zangeressen maken zelden een uitglijder wanneer ze het liedje goed hebben ingestudeerd.
Ik vrees wel dat het liedje een beetje parels voor de zwijnen is, hopelijk kunnen de zwijnen inzien dat het parels zijn.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150827364
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De kandidaat van Noorwegen vind ik erg goed. Ik ben het niet eens met de opmerking (die iemand eerder in de drad maakte) dat Noorwegen een risico neemt doordat het liedje moeilijker is. Je geeft niet een moeilijk liedje aan een matige zanger(es), die mensen kunnen dat waarschijnlijk wel aan. Goede zangers/zangeressen maken zelden een uitglijder wanneer ze het liedje goed hebben ingestudeerd.
Ik vrees wel dat het liedje een beetje parels voor de zwijnen is, hopelijk kunnen de zwijnen inzien dat het parels zijn.
Als je met die 'zwijnen' de televoters bedoelt, zal het wel goedkomen. Die konden het Nederlandse liedje vorig jaar immers ook wel waarderen. Nog meer zelfs dan de vakjury's.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150827466
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:46 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Als je met die 'zwijnen' de televoters bedoelt, zal het wel goedkomen. Die konden het Nederlandse liedje vorig jaar immers ook wel waarderen. Nog meer zelfs dan de vakjury's.
Ik doelde op beide. Ja, een deel van de televoters moet je krediet geven, dat deel wat voor TCL koos. Er was ook een ander deel, het deel wat voor de transsexueel koos. Niets ten nadele van die man maar het is een liedjeswedstrijd, geen...
Het is zoiets als een beker voor de verliezende ploeg. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator vrijdag 20 maart 2015 @ 12:49:07 #270
375570 crew  Cyan9
pi_150845609
ScoreWiz is weer open, één van de grotere en vooral uitgebreide poll voor het aankomende ESC.

http://tummiweb.com/scorewiz/poll/results
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 14:07:19 #271
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_150848283
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
ScoreWiz is weer open, één van de grotere en vooral uitgebreide poll voor het aankomende ESC.

http://tummiweb.com/scorewiz/poll/results
Leuk! Ik zal dit weekend ook eens even mijn punten doorgeven :D
  vrijdag 20 maart 2015 @ 17:48:42 #272
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150854541
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De kandidaat van Noorwegen vind ik erg goed. Ik ben het niet eens met de opmerking (die iemand eerder in de drad maakte) dat Noorwegen een risico neemt doordat het liedje moeilijker is. Je geeft niet een moeilijk liedje aan een matige zanger(es), die mensen kunnen dat waarschijnlijk wel aan. Goede zangers/zangeressen maken zelden een uitglijder wanneer ze het liedje goed hebben ingestudeerd.
Ik vrees wel dat het liedje een beetje parels voor de zwijnen is, hopelijk kunnen de zwijnen inzien dat het parels zijn.
Niet zozeer dat ze een risico nemen doordat het een moeilijker lied is, moeilijke liedjes hoeven geen probleem te zijn. Het is een gevaarlijk lied. Soms kom je er wel mee weg als je een of twee noten niet helemaal lekker pakt terwijl sommige noten direct heel erg vals kunnen klinken als je er niet lekker op zit. Dit liedje heeft dat, zeker in het begin.

Ik ga er ziet zomaar van uit dat hij het wel aan kan. Het zal ongetwijfeld een goede zanger zijn die het nummer heel mooi kan brengen, maar daar gaat het niet alleen om. Het gaat er ook om dat hij het daar, op dat moment en onder die druk goed kan zingen. Als hij daar in het begin een een of twee noten niet goed pakt kan hij nog wel eens lelijk onderuit gaan.

We hebben vaker goede zangers door het ijs zien zakken op het ESF podium. Neem Frankrijk 2011, Italië 2013, Noorwegen vorig jaar viel nog redelijk mee, maar het was duidelijk dat hij er niet lekker in zat.

Begrijp me niet verkeerd, van mij mag Noorwegen door. Al mis ik wel iets in het nummer, het is een van de mooiere inzendingen die ik tot nu toe gehoord heb.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:02:18 #273
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150865307
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 17:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Niet zozeer dat ze een risico nemen doordat het een moeilijker lied is, moeilijke liedjes hoeven geen probleem te zijn. Het is een gevaarlijk lied. Soms kom je er wel mee weg als je een of twee noten niet helemaal lekker pakt terwijl sommige noten direct heel erg vals kunnen klinken als je er niet lekker op zit. Dit liedje heeft dat, zeker in het begin.

Ik ga er ziet zomaar van uit dat hij het wel aan kan. Het zal ongetwijfeld een goede zanger zijn die het nummer heel mooi kan brengen, maar daar gaat het niet alleen om. Het gaat er ook om dat hij het daar, op dat moment en onder die druk goed kan zingen. Als hij daar in het begin een een of twee noten niet goed pakt kan hij nog wel eens lelijk onderuit gaan.

We hebben vaker goede zangers door het ijs zien zakken op het ESF podium. Neem Frankrijk 2011, Italië 2013, Noorwegen vorig jaar viel nog redelijk mee, maar het was duidelijk dat hij er niet lekker in zat.

Begrijp me niet verkeerd, van mij mag Noorwegen door. Al mis ik wel iets in het nummer, het is een van de mooiere inzendingen die ik tot nu toe gehoord heb.
Ik vraag me af of dat een begaafde zanger onder druk zo'n uitglijder kan maken, door druk. Heeft Freddie Mercury bijvoorbeeld ooit een echt valse noot (een waarvan veel mensen het horen) gezongen bij een optreden? Goed, onder voldoende hoge druk is natuurlijk van alles mogelijk, alleen vraag ik me af of dat zo iemand zo'n druk zou ervaren als het zo gemakkelijk is voor hem om een liedje goed te zingen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 23:26:13 #274
368283 ato
pi_150869387
Ik vind Noorwegen niet vals hoor, goed lied gezongen door 2 mysterieuze artiesten die een chemie hebben.
Life can be a bitch, so like it..
pi_150875245
Volgens mij heb ik nog nooit iets over Walk Along gezegd, dus hierbij:
ik vind het geen slecht nummer, maar wel erg doorsnee en zéker voor het ESF. De voorgaande twee jaren hadden we apartere nummers waar we onderuit mee konden gaan en wat goed heeft uitgepakt, maar Walk Along is in contrast daarmee nogal saai. Zeker de laatste minuut is compleet overbodig. Na één keer luisteren is het al de laatste twee minuten, dus als we doorgaan zie ik geen hoge finaleplaats.
Ik denk wél dat Nederland de finale kan halen, maar het zal van de podiumpresentatie gaan afhangen. Top 10 gaat het zeker niet worden denk ik, zeker aangezien dit nummer door alle herhaling steeds sneller gaat vervelen. Nu kan ik het al geen tien seconden meer uithouden hiermee.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:48:38 #276
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150882411
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat een begaafde zanger onder druk zo'n uitglijder kan maken, door druk. Heeft Freddie Mercury bijvoorbeeld ooit een echt valse noot (een waarvan veel mensen het horen) gezongen bij een optreden? Goed, onder voldoende hoge druk is natuurlijk van alles mogelijk, alleen vraag ik me af of dat zo iemand zo'n druk zou ervaren als het zo gemakkelijk is voor hem om een liedje goed te zingen.
Ik zeg ook niet dat het gaat gebeuren, alleen dat dit soort liedjes meer risico met zich meebrengen. Werkt ook de andere kant op trouwens, perfect gezongen zijn dit soort liedjes vaak veel beter dan de 'veiliger' liedjes.

Ik denk wel dat veel artiesten het ESF nog steeds een beetje onderschatten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150890251
Hoewel het nog even duurt, begint er langzaam een indicatie te komen van de bookmakers voor kwalificatie naar de finale. Gebaseerd op de mid-prijs en de laatst gehandelde prijs is dit nu ongeveer de volgorde (eronder een plaatje ter verduidelijking):

Vrijwel zeker:
1. Rusland
2. Estland
3. België
4. Armenië

Goede kans:
5. Albanië
6. Georgië
7. Roemenië

Twijfelgevallen:
8. Finland
9. Denemarken
10. Nederland
11. Griekenland
12. Servië
13. Wit-Rusland

Weinig kans:
14. Hongarije
15. Moldavië
16. VJR Macedonië

Betfair:


Het positieve is dat Nederland een redelijke kans wordt toegedicht om door te gaan, zelfs al voordat de (hopelijk weer sterke) act van Hans Pannecoucke bekend is. Het negatieve is wel dat Nederland wordt omringd door landen die vrij sterke kwalificatie-statistieken hebben, puur op basis daarvan is het prettiger te strijden tegen België of Estland dan de landen die nu net boven en onder ons staan.

Dit zijn onze grote concurrenten:

Finland (met de verstandelijk beperkten, geen idee of dat positief of negatief gaat zijn, verder misschien wat punten uit Denemarken en Hongarije. Helaas voor Finland mogen UK en Ierland (waar de televoting traditioneel door alcoholgebruik wordt beïnvloed) in deze semi niet stemmen)

Denemarken (zoals meestal met een vlot popdeuntje, zij het van wat minder niveau dan de voorbije jaren, met Finland, Estland, Nederland en België alleen 'mwah-vrienden' zonder echte garantie voor veel punten):

Griekenland (voor het eerst in eeuwen met een ballad, en nog een matige ook, wel veel buren- en diasporastemmen uit Albanië, Macedonië, Benelux en Australië waarschijnlijk. Griekenland heeft een 100%-score als het gaat om kwalificatie voor de finale):

Servië (een beeldvullende zangeres met een matig lied en goede act, wel een stuk of 20 punten startbonus uit Macedonië en Albanië, en vast ook nog wel iets uit Oostenrijk, Moldavië en Nederland):

Wit-Rusland (een weinig geliefd land, met een doorsneeliedje, krijgt de 12 van Rusland en vast wel iets van Moldavië. Wit-Rusland heeft na België en Nederland de slechtste kwalificatie-statistiek van de deelnemers in deze halve finale):
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150893846
Een relatief onbekende Nederlandse amateurzangeres. Een paar jaar geleden een kandidate bij TVoH (het eerste jaar dat Marco meedeed) en dit jaar een kandidate bij dat andere talentenprogramma van Giel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is naar mijn mening al veel beter dan Trijntjes uitvoering van het liedje van Anouk, zowel het liedje als qua hoe het in het gehoor ligt. Wat zegt dat? Het liedje klopt niet en de zangeres klopt niet bij dit liedje. Trijntje is een goede zangeres maar ze moet wel iets zingen wat haar ligt, niet dit.

Leuk talentje trouwens, ze doet ook nog aan buikspreken.
Ik geef niet vaak een thumbs up op Youtube maar zij heeft er van mij twee gekregen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150904153
Nou, daar zal ze blij mee zijn :')
pi_150933802
Promo foto's:





I like it :) zachte uitstraling.
~The present is all there is~
pi_150934149
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:58 schreef grazz het volgende:
Promo foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

I like it :) zachte uitstraling.
Wie is dat? :@
dag
pi_150936282
Dat ze zo veel afgevallen is zeg... Knap van d'r :o
pi_150936373
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:06 schreef Peter het volgende:

[..]

Wie is dat? :@
Lekkerding he :9~
~The present is all there is~
  maandag 23 maart 2015 @ 00:56:53 #285
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_150936976
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:58 schreef grazz het volgende:
Promo foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

I like it :) zachte uitstraling.
Het lijkt niet eens echt meer :') wat een ebolaphotoshop.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2015 @ 07:25:27 #286
43556 miss_dynastie
pi_150938531
Prachtige Photoshop, maar de kunst is nou net om het zo te doen dat je niet 'omg wat ben jij lelijk in het echt!!!!' Hoeft te schreeuwen :')
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 11:28:05 #287
375570 crew  Cyan9
pi_150942762
Ze heeft leuk haar op deze foto's. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150943754
Foto's zien er goed uit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150948089
Traiaiaiaiaintje zingt als 4e, na Belgie en voor de Finse Jostiband

ESF / De startvolgorde: Trijntje zingt als 4e
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 23 maart 2015 @ 15:35:27 #290
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_150950357
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Traiaiaiaiaintje zingt als 4e, na Belgie en voor de Finse Jostiband

ESF / De startvolgorde: Trijntje zingt als 4e
Niet echt een denderende positie :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_150952265
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:35 schreef MaLo het volgende:

[..]

Niet echt een denderende positie :')
Dat is nog licht uitgedrukt vind ik.
pi_150952771
Ach, bekijk het positief :) Trijntje's lied komt nog beter uit de verf als Finland daarna komt.
Bovendien staan we er dit jaar beter voor bij de bookmakers dan vorig jaar, dat zegt ook niet alles.
  maandag 23 maart 2015 @ 17:35:26 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150954367
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ach, bekijk het positief :) Trijntje's lied komt nog beter uit de verf als Finland daarna komt.
Bovendien staan we er dit jaar beter voor bij de bookmakers dan vorig jaar, dat zegt ook niet alles.
We hadden imo beter na Finland kunnen zitten. Dat lawaai gaat elke herinnering aan het lied ervoor wegvagen ben ik bang. Als je er na zit heb je nog iets van een opluchtingsfactor. Ik bedoel, na Finland klinkt bijna elke inzending als een potentiële winnaar. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150954716
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:35 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

We hadden imo beter na Finland kunnen zitten. Dat lawaai gaat elke herinnering aan het lied ervoor wegvagen ben ik bang. Als je er na zit heb je nog iets van een opluchtingsfactor. Ik bedoel, na Finland klinkt bijna elke inzending als een potentiële winnaar. :@
Ja, dat was nog beter geweest. :) Maar ach, die bak herrie duurt niet eens 2 minuten, dat zijn ze toch zo weer vergeten, hoop ik dan maar. Ik zie het nog steeds positief in, want wij hebben Pannecoucke!
  Admin maandag 23 maart 2015 @ 18:35:11 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_150956294
Ik vind het zo'n fijn nummer en ben zo betrokken dit jaar.
Not,
Tis dat op de fp staat dat we de 19e moeten, anders had ik het nieteens geweten.
Zó leeft het :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 23 maart 2015 @ 18:45:06 #296
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150956643
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:46 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, dat was nog beter geweest. :) Maar ach, die bak herrie duurt niet eens 2 minuten, dat zijn ze toch zo weer vergeten, hoop ik dan maar. Ik zie het nog steeds positief in, want wij hebben Pannecoucke!
Ik ben gewoon bang dat die 'bijna 2 minuten' genoeg gaan zijn om alle voorgaande liedjes in een klap uit de herinnering van de kijkers te raggen. Zou dus betekenen dat de finaleplaatsen gaan naar alles wat na Finland komt. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150956897
OK, Finland net voor het eerst gezien. Hebben ze in Finland hier op gestemd? Zijn ze daar allemaal geestelijk gehandicapt ofzo?
  maandag 23 maart 2015 @ 19:39:29 #298
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_150958794
Ik heb het gevoel dat Finland heel hoog zal eindigen.............
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 23 maart 2015 @ 20:07:53 #299
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150959993
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:58 schreef grazz het volgende:
Promo foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

I like it :) zachte uitstraling.
Dat is zeker een verbetering! ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog het liedje.

quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 00:20 schreef Unites het volgende:
Dat ze zo veel afgevallen is zeg... Knap van d'r :o
Nee hoor, met een PT kan iedereen dat. :)
Zonder PT trouwens ook maar met een PT is het veel gemakkelijker.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150960361
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
OK, Finland net voor het eerst gezien. Hebben ze in Finland hier op gestemd? Zijn ze daar allemaal geestelijk gehandicapt ofzo?
Ja, nationale voorrondes met televoting. Zullen wel dezelfde types als hier in Nederland zijn die pleiten voor deelname van de jostiband. Hoop dat ze keihard worden afgestraft.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_150963565
Elk sprankje hoop is toch verloren met die vierde startpositie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')