19, 21 en 23 meiquote:
We hadden ook nog als 3e voor België kunnen lotenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan het veel slechter, qua startpositie?
Het gaat er meer om wat er voor of na komt, en dat wijkt in ieder geval wel afquote:Op maandag 23 maart 2015 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan het veel slechter, qua startpositie?
Maar het is geen loting meer, toch? Ik dacht dat ze dat nu bepalen aan de hand van de liedjes en ik snap er dus echt helemaal niks van, ze valt compleet weg zo...quote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hadden ook nog als 3e voor België kunnen loten
Verder inderdaad een ronduit beroerde startpositie.
Het is inderdaad een indeling, dus niet echt een loting, en over die indeling kan je debatteren...quote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het is geen loting meer, toch? Ik dacht dat ze dat nu bepalen aan de hand van de liedjes en ik snap er dus echt helemaal niks van, ze valt compleet weg zo...
Roemenië mocht in 2013 en 2014 als laatste aantreden in hun halve finale, en mag dit jaar als voorlaatste. Hoewel dat best echt toeval kan zijn, maakt het niet zo'n beste indruk voor de EBU.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:07 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Waar wordt eigenlijk naar gekeken bij de indeling van deze loting? Zitten daar ook niet gewoon partijdige of omgekochte medewerkers bij de EBU?
Tja, dat is dus precies zo'n voorbeeld! Het was mij niet eens opgevallen. Goed bezig, EBU!quote:Op maandag 23 maart 2015 15:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Roemenië mocht in 2013 en 2014 als laatste aantreden in hun halve finale, en mag dit jaar als voorlaatste. Hoewel dat best echt toeval kan zijn, maakt het niet zo'n beste indruk voor de EBU.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |