Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De finale zal ze denk ik nog wel halen, maar het is qua kwaliteit, uitstraling, eigenheid van de deelnemende artiest en het liedje gewoon een stap terug vergeleken met de afgelopen twee jaar. Trijntje is té Nederlands belegen qua uitstraling, net als de J's en Sieneke en De Toppers en ook zoals Jan Smit en O'Gene dat ook hebben als waarschijnlijk toekomstige acts. Te kneuterig ofzo...
Een Alain Clarke, Dotan, Kovacs, Caro Emerald of zelfs een Blaudzun (die ik persoonlijk te pretentieuze kutmuziek vind maken) hebben dat niet. Dat was ook de kracht van Anouk en TCL
Heb wel vertrouwen in die man. Als ik kijk naar de landen in onze semi, dan scheelt het enorm dat veel landen ook niet echt hele sterke nummers hebben of nummers hebben die langzaam zijn, dan is springt zo'n lied als Walk Along er wel uit denk ik. Wat ga ik balen als ze het niet haalt, maar ik kan me gewoon nog niet voorstellen dat ze het niet haaltquote:Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zoals ik er nu tegenaan kijk, zou een finaleplek onverdiend zijn. Tenzij Pannekoek er nog iets schitterends van weet te maken.
Mee eens hoor dat het kwalitatief niets is om naar huis te schrijven en ik vind haar uitstraling ook niet echt geweldig, al ziet ze in de clip wat toegankelijker/zachter uit. Zoiets zou wel werken denk ik. Ik vrees dat ze iets zwarts gaat dragen, wat naar mijn mening niet bij dit lied past. De tekst is niet bepaald vrolijk, maar het nummer zelf is best uplifting en daar moet ze gebruik van maken denk ik. Kleur! Laat het van het scherm afspatten. Tussen de rustigere nummers zie ik het opvallen. Maar in de finale komt ze sterkere uptempo's en zangeressen/zangers tegen. Ik ben zó nieuwsgierig naar wat die Pannecoucke heeft bedacht. Wat valt er uit dit nummer te halen?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De finale zal ze denk ik nog wel halen, maar het is qua kwaliteit, uitstraling, eigenheid van de deelnemende artiest en het liedje gewoon een stap terug vergeleken met de afgelopen twee jaar. Trijntje is té Nederlands belegen qua uitstraling, net als de J's en Sieneke en De Toppers en ook zoals Jan Smit en O'Gene dat ook hebben als waarschijnlijk toekomstige acts. Te kneuterig ofzo...
Een Alain Clarke, Dotan, Kovacs, Caro Emerald of zelfs een Blaudzun (die ik persoonlijk te pretentieuze kutmuziek vind maken) hebben dat niet. Dat was ook de kracht van Anouk en TCL
Nee, dat denk ik niet. De andere landen sturen vooral langzame nummers, waardoor Nederland wel opvalt. Daarnaast heeft Trijn een goede stem en zorgt d'n Pannecoucke wel voor een behoorlijke act. In de finale doet NL uiteraard wel voor spek en bonen mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik hoop ook dat we de finale halen, maar als ik zou MOETEN wedden (met geld, enzo) zou ik denk ik serieus gokken op een 3Jeetje. Dus allerlaatste in haar halve finale.
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:39 schreef Greys het volgende:
Is er eigenlijk geen Deelnemerslijst meer in ESF?
Zoals we altijd maakten, zodat je per halve finale alle youtubejes op een rij kon kijken?Om de kansen een beetje goed in te kunnen schatten? Of kijk ik er nou tien keer overheen, het stond altijd in de centrale topics.
Kan me best voorstellen dat het voor de nieuwe mods veel werk was om te maken, wij vonden het ook altijd nogal een klusje, maar dat hadden we toch met een paar mensen kunnen doen?![]()
Oke, ik hoop echt dat je gelijk hebtquote:Op maandag 16 maart 2015 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. De andere landen sturen vooral langzame nummers, waardoor Nederland wel opvalt. Daarnaast heeft Trijn een goede stem en zorgt d'n Pannecoucke wel voor een behoorlijke act. In de finale doet NL uiteraard wel voor spek en bonen mee.
Ah dankjewel!quote:
Meer dan bij mij.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef Greys het volgende:
En ze heeft zelfs voor elkaar dat mijn hele Songfestivalzin er nog niet is
Ik heb dat ook niet...quote:Op maandag 16 maart 2015 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meer dan bij mij.
Ik heb zelfs nog geen enkel lied van de andere landen gezien of gehoord.
Ik weet nog niet eens wie er nu allemaal meedoen.![]()
Ik heb er maar een paar even gehoord. Vandaag Australië toevallig omdat ik daar benieuwd naar was. Maar eigenlijk kan dat hele songfestival me dit jaar gestolen worden. Hoop dat dat nog verandertquote:Op maandag 16 maart 2015 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meer dan bij mij.
Ik heb zelfs nog geen enkel lied van de andere landen gezien of gehoord.
Ik weet nog niet eens wie er nu allemaal meedoen.![]()
Riep je vorig jaar ook niet zoiets?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er maar een paar even gehoord. Vandaag Australië toevallig omdat ik daar benieuwd naar was. Maar eigenlijk kan dat hele songfestival me dit jaar gestolen worden. Hoop dat dat nog verandert
Luister naar Zweden en GB Greys en je zit meteen in the moodquote:Op maandag 16 maart 2015 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er maar een paar even gehoord. Vandaag Australië toevallig omdat ik daar benieuwd naar was. Maar eigenlijk kan dat hele songfestival me dit jaar gestolen worden. Hoop dat dat nog verandert
Alléén na dat eerste optreden bij DWDD (geloof ik?) vond ik het niet zoveel met de Linnets, maar na de clip enzo werd ik direct hoteldebotelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Riep je vorig jaar ook niet zoiets?
Toen werden we tweede.
Oke ga ik doenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Luister naar Zweden en GB Greys en je zit meteen in the mood
ATros denkt natuurlijk alleen maar dat A/B-artiesten garantie zijn voor succes. Veel dieper zal er niet worden nagedacht vrees ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Alléén na dat eerste optreden bij DWDD (geloof ik?) vond ik het niet zoveel met de Linnets, maar na de clip enzo werd ik direct hoteldebotelToen geloofde en hoopte en duimde ik zó voor de finale. Nu kan het me amper een hol schelen of de Trijn het eindstation haalt.
Sterker nog - en dat klinkt vast vreselijk- ik hoop bijna dat ze roemloos ten onder gaat in de halve finale zodat ze bij de AVTROTROS schrikken en merken dat ze op de goede ingeslagen weg verder moeten gaan met liedjes die 'anders' zijn en niet dertien in een dozijn gejengel.
Ik ben er ook bang voor...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:38 schreef Peter het volgende:
[..]
ATros denkt natuurlijk alleen maar dat A/B-artiesten garantie zijn voor succes. Veel dieper zal er niet worden nagedacht vrees ik.
Ik heb ook wel vertrouwen in die man, maar als je hem alleen een belegen kaas van matige kwaliteit geeft om mee te werken, kun je moeilijk verwachten dat hij er een driesterrenmaaltijd mee kookt. Dat zweetlipje, dat knipvingertje, beste oplossing zou zijn om de Trein geheel van het podium te projecterenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:17 schreef grazz het volgende:
[..]
Heb wel vertrouwen in die man. Als ik kijk naar de landen in onze semi, dan scheelt het enorm dat veel landen ook niet echt hele sterke nummers hebben of nummers hebben die langzaam zijn, dan is springt zo'n lied als Walk Along er wel uit denk ik. Wat ga ik balen als ze het niet haalt, maar ik kan me gewoon nog niet voorstellen dat ze het niet haalt
Supporter voor de Belgen danquote:Op maandag 16 maart 2015 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel, toen indertijd 'de grote Anouk' liet weten geïnteresseerd te zijn en de tros niet meteen stond te springen kregen ze een enorme lading kritiek over zich heen. Ik kan me voorstellen dat ze daar nu ook bang voor waren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor...
Maar stiekem denk ik dat Dotan eerst wel interesse had en die is in elk geval 'anders'. Of je ervan houdt of niet, het valt op. Maar ik denk dat gewoon elke geïnteresseerde moest wijken omdat DE GROTE TRIJNTJE OOSTERHUIS wilde en daarvoor gewoon wel even een liedje van DE GROTE ANOUK van de plank trok dat Anouk niet voor niets nog niet had uitgebracht
afstotelijk dusquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Het grootste probleem is gewoon haar uitstraling, het is zo'n huismoeder die op een feestje van je oma die 80 wordt probeert om hip mee te dansen met de jeugd maar die telkens net uit de maat weet te heupwiegen en dan maar wat hysterische armbewegingen maakt ter camouflage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |