abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150710482
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De finale zal ze denk ik nog wel halen, maar het is qua kwaliteit, uitstraling, eigenheid van de deelnemende artiest en het liedje gewoon een stap terug vergeleken met de afgelopen twee jaar. Trijntje is té Nederlands belegen qua uitstraling, net als de J's en Sieneke en De Toppers en ook zoals Jan Smit en O'Gene dat ook hebben als waarschijnlijk toekomstige acts. Te kneuterig ofzo...

Een Alain Clarke, Dotan, Kovacs, Caro Emerald of zelfs een Blaudzun (die ik persoonlijk te pretentieuze kutmuziek vind maken) hebben dat niet. Dat was ook de kracht van Anouk en TCL
Helemaal mee eens.

En Ogene heeft dat volgend jaar ook ja. Daarom snap ik ook niet dat mensen ze graag volgend jaar zien gaan.

Maar ach, ik kan nog wel even teren op de twee inzendingen van Anouk en TCL. :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_150710884
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef MaLo het volgende:

[..]

Zoals ik er nu tegenaan kijk, zou een finaleplek onverdiend zijn. Tenzij Pannekoek er nog iets schitterends van weet te maken.
Heb wel vertrouwen in die man. Als ik kijk naar de landen in onze semi, dan scheelt het enorm dat veel landen ook niet echt hele sterke nummers hebben of nummers hebben die langzaam zijn, dan is springt zo'n lied als Walk Along er wel uit denk ik. Wat ga ik balen als ze het niet haalt, maar ik kan me gewoon nog niet voorstellen dat ze het niet haalt :o
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_150711285
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De finale zal ze denk ik nog wel halen, maar het is qua kwaliteit, uitstraling, eigenheid van de deelnemende artiest en het liedje gewoon een stap terug vergeleken met de afgelopen twee jaar. Trijntje is té Nederlands belegen qua uitstraling, net als de J's en Sieneke en De Toppers en ook zoals Jan Smit en O'Gene dat ook hebben als waarschijnlijk toekomstige acts. Te kneuterig ofzo...

Een Alain Clarke, Dotan, Kovacs, Caro Emerald of zelfs een Blaudzun (die ik persoonlijk te pretentieuze kutmuziek vind maken) hebben dat niet. Dat was ook de kracht van Anouk en TCL
Mee eens hoor dat het kwalitatief niets is om naar huis te schrijven en ik vind haar uitstraling ook niet echt geweldig, al ziet ze in de clip wat toegankelijker/zachter uit. Zoiets zou wel werken denk ik. Ik vrees dat ze iets zwarts gaat dragen, wat naar mijn mening niet bij dit lied past. De tekst is niet bepaald vrolijk, maar het nummer zelf is best uplifting en daar moet ze gebruik van maken denk ik. Kleur! Laat het van het scherm afspatten. Tussen de rustigere nummers zie ik het opvallen. Maar in de finale komt ze sterkere uptempo's en zangeressen/zangers tegen. Ik ben zó nieuwsgierig naar wat die Pannecoucke heeft bedacht. Wat valt er uit dit nummer te halen?

Ik vind O'g3ne professioneler en internationaler ogen dan Jan, De J's en de Toppers. Misschien wel wat te bedacht (mag wat spontaner), maar ik zie het wel werken. De andere artiesten die je vervolgens opnoemt zie ik ook wel werken, met name Caro O+
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2015 @ 20:30:41 #154
163650 Greys
pi_150711564
Ik hoop ook dat we de finale halen, maar als ik zou MOETEN wedden (met geld, enzo) zou ik denk ik serieus gokken op een 3Jeetje. Dus allerlaatste in haar halve finale. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2015 @ 20:39:07 #155
163650 Greys
pi_150712003
Is er eigenlijk geen Deelnemerslijst meer in ESF?
Zoals we altijd maakten, zodat je per halve finale alle youtubejes op een rij kon kijken? :@ Om de kansen een beetje goed in te kunnen schatten? Of kijk ik er nou tien keer overheen, het stond altijd in de centrale topics.

Kan me best voorstellen dat het voor de nieuwe mods veel werk was om te maken, wij vonden het ook altijd nogal een klusje, maar dat hadden we toch met een paar mensen kunnen doen? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150712451
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik hoop ook dat we de finale halen, maar als ik zou MOETEN wedden (met geld, enzo) zou ik denk ik serieus gokken op een 3Jeetje. Dus allerlaatste in haar halve finale. :@
Nee, dat denk ik niet. De andere landen sturen vooral langzame nummers, waardoor Nederland wel opvalt. Daarnaast heeft Trijn een goede stem en zorgt d'n Pannecoucke wel voor een behoorlijke act. In de finale doet NL uiteraard wel voor spek en bonen mee.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150712762
quote:
5s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:39 schreef Greys het volgende:
Is er eigenlijk geen Deelnemerslijst meer in ESF?
Zoals we altijd maakten, zodat je per halve finale alle youtubejes op een rij kon kijken? :@ Om de kansen een beetje goed in te kunnen schatten? Of kijk ik er nou tien keer overheen, het stond altijd in de centrale topics.

Kan me best voorstellen dat het voor de nieuwe mods veel werk was om te maken, wij vonden het ook altijd nogal een klusje, maar dat hadden we toch met een paar mensen kunnen doen? :)
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 20:54:08 #158
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_150712819
Hopelijk valt het resultaat wel een beetje tegen (maar nog wel finale), zodat de ( :') ) wijze heren ( :') ) van de AVROTROS, doorhebben dat we niet weer 10 jaar ding-a-dongdeuntjes moeten gaan sturen. Die vervolgens kneuterig hollands gebracht worden, met indiantentooien etc. etc.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 20:54:39 #159
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_150712854
Dju. edit en quote naast elkaar. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2015 @ 21:55:21 #160
163650 Greys
pi_150716475
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. De andere landen sturen vooral langzame nummers, waardoor Nederland wel opvalt. Daarnaast heeft Trijn een goede stem en zorgt d'n Pannecoucke wel voor een behoorlijke act. In de finale doet NL uiteraard wel voor spek en bonen mee.
Oke, ik hoop echt dat je gelijk hebt :) Want zelfs ik als Trijntje-zuur kijk toch echt liever de finale met Nederland erin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2015 @ 21:55:43 #161
163650 Greys
pi_150716505
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 maart 2015 @ 22:53:22 #162
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150719057
quote:
8s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:55 schreef Greys het volgende:
En ze heeft zelfs voor elkaar dat mijn hele Songfestivalzin er nog niet is :')
Meer dan bij mij.
Ik heb zelfs nog geen enkel lied van de andere landen gezien of gehoord.

Ik weet nog niet eens wie er nu allemaal meedoen. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150719589
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Meer dan bij mij.

Ik heb dat ook niet...

Ook omdat ik gewoon voor 100% zeker weet dat we de finale niet gaan halen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2015 @ 23:22:32 #164
163650 Greys
pi_150720168
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Meer dan bij mij.

Ik heb er maar een paar even gehoord. Vandaag Australië toevallig omdat ik daar benieuwd naar was. Maar eigenlijk kan dat hele songfestival me dit jaar gestolen worden. Hoop dat dat nog verandert :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150721543
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb er maar een paar even gehoord. Vandaag Australië toevallig omdat ik daar benieuwd naar was. Maar eigenlijk kan dat hele songfestival me dit jaar gestolen worden. Hoop dat dat nog verandert :D
Riep je vorig jaar ook niet zoiets? :+

Toen werden we tweede :Y.
dag
pi_150722254
quote:

[..]

Luister naar Zweden en GB Greys en je zit meteen in the mood
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 maart 2015 @ 00:37:37 #167
163650 Greys
pi_150722419
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:01 schreef Peter het volgende:

[..]

Riep je vorig jaar ook niet zoiets? :+

Toen werden we tweede :Y.
Alléén na dat eerste optreden bij DWDD (geloof ik?) vond ik het niet zoveel met de Linnets, maar na de clip enzo werd ik direct hoteldebotel O+ Toen geloofde en hoopte en duimde ik zó voor de finale. Nu kan het me amper een hol schelen of de Trijn het eindstation haalt.

Sterker nog - en dat klinkt vast vreselijk :@ - ik hoop bijna dat ze roemloos ten onder gaat in de halve finale zodat ze bij de AVTROTROS schrikken en merken dat ze op de goede ingeslagen weg verder moeten gaan met liedjes die 'anders' zijn en niet dertien in een dozijn gejengel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 maart 2015 @ 00:38:10 #168
163650 Greys
pi_150722427
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Luister naar Zweden en GB Greys en je zit meteen in the mood
Oke ga ik doen :)
Van Australië werd ik best al wel een beetje blij. En van dat 'Monsters' nummer van eh... weet niet meer van wie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_150722431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Alléén na dat eerste optreden bij DWDD (geloof ik?) vond ik het niet zoveel met de Linnets, maar na de clip enzo werd ik direct hoteldebotel O+ Toen geloofde en hoopte en duimde ik zó voor de finale. Nu kan het me amper een hol schelen of de Trijn het eindstation haalt.

Sterker nog - en dat klinkt vast vreselijk :@ - ik hoop bijna dat ze roemloos ten onder gaat in de halve finale zodat ze bij de AVTROTROS schrikken en merken dat ze op de goede ingeslagen weg verder moeten gaan met liedjes die 'anders' zijn en niet dertien in een dozijn gejengel.
ATros denkt natuurlijk alleen maar dat A/B-artiesten garantie zijn voor succes. Veel dieper zal er niet worden nagedacht vrees ik :+.
dag
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 maart 2015 @ 00:48:45 #170
163650 Greys
pi_150722596
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:38 schreef Peter het volgende:

[..]

ATros denkt natuurlijk alleen maar dat A/B-artiesten garantie zijn voor succes. Veel dieper zal er niet worden nagedacht vrees ik :+.
Ik ben er ook bang voor...

Maar stiekem denk ik dat Dotan eerst wel interesse had en die is in elk geval 'anders'. Of je ervan houdt of niet, het valt op. Maar ik denk dat gewoon elke geïnteresseerde moest wijken omdat DE GROTE TRIJNTJE OOSTERHUIS wilde en daarvoor gewoon wel even een liedje van DE GROTE ANOUK van de plank trok dat Anouk niet voor niets nog niet had uitgebracht :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2015 @ 07:29:26 #171
43556 miss_dynastie
pi_150724447
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:17 schreef grazz het volgende:

[..]

Heb wel vertrouwen in die man. Als ik kijk naar de landen in onze semi, dan scheelt het enorm dat veel landen ook niet echt hele sterke nummers hebben of nummers hebben die langzaam zijn, dan is springt zo'n lied als Walk Along er wel uit denk ik. Wat ga ik balen als ze het niet haalt, maar ik kan me gewoon nog niet voorstellen dat ze het niet haalt :o
Ik heb ook wel vertrouwen in die man, maar als je hem alleen een belegen kaas van matige kwaliteit geeft om mee te werken, kun je moeilijk verwachten dat hij er een driesterrenmaaltijd mee kookt. Dat zweetlipje, dat knipvingertje, beste oplossing zou zijn om de Trein geheel van het podium te projecteren :+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:37:35 #172
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_150726596
quote:

[..]

Supporter voor de Belgen dan :P Maar ik ken het gevoel, ik had de belgische entry van vorig jaar 1 keer gehoord en dat resulteerde in het feit dat ik welgeteld 0 andere songs heb gehoord of bekeken. Het is bij mij alles of niets met dat ESC :D
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:54:40 #173
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_150728734
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor...

Maar stiekem denk ik dat Dotan eerst wel interesse had en die is in elk geval 'anders'. Of je ervan houdt of niet, het valt op. Maar ik denk dat gewoon elke geïnteresseerde moest wijken omdat DE GROTE TRIJNTJE OOSTERHUIS wilde en daarvoor gewoon wel even een liedje van DE GROTE ANOUK van de plank trok dat Anouk niet voor niets nog niet had uitgebracht :')
Wel, toen indertijd 'de grote Anouk' liet weten geïnteresseerd te zijn en de tros niet meteen stond te springen kregen ze een enorme lading kritiek over zich heen. Ik kan me voorstellen dat ze daar nu ook bang voor waren.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_150729362
Het grootste probleem is gewoon haar uitstraling, het is zo'n huismoeder die op een feestje van je oma die 80 wordt probeert om hip mee te dansen met de jeugd maar die telkens net uit de maat weet te heupwiegen en dan maar wat hysterische armbewegingen maakt ter camouflage
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:23:55 #175
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_150729529
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Het grootste probleem is gewoon haar uitstraling, het is zo'n huismoeder die op een feestje van je oma die 80 wordt probeert om hip mee te dansen met de jeugd maar die telkens net uit de maat weet te heupwiegen en dan maar wat hysterische armbewegingen maakt ter camouflage
afstotelijk dus ;)
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')