SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
0-2 danquote:
Erg leuk.quote:
#5keeroprij #ourdreamisrealquote:Op zondag 1 maart 2015 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
psv komt zo wel lijkt mij, anders is het gat nog maar 11 punten
10000GB.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel GB? Sowieso geen verlengingen, scheelt weer.
Klopt, eerder vanwege je verstoorde motoriek.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik dat al doe, is het i.i.g. niet van het lachen om jouw dramatische grappen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lucius? Jansen? Van Gogh?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:03 schreef Wave103 het volgende:
Theo doet steeds alsof het slechts wachten is op het moment tot Depay scoort. Elke keer 'Nu dan ? ?? Nee'
Dat zegt Theo in zowat elke wedstrijd.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:03 schreef Wave103 het volgende:
Theo doet steeds alsof het slechts wachten is op het moment tot Depay scoort. Elke keer 'Nu dan ? ?? Nee'
Maher faalt nog steeds.quote:
10/10, 100%quote:Op zondag 1 maart 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe groot is de kans dat Cocu de schuld gaat geven aan Makkelie?
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maher faalt nog steeds.
Kishna speelt redelijk
1 en 1 is 2.
Gras is nog steeds groen.
zivkovic hoort erbij te zijnquote:Op zondag 1 maart 2015 18:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maher faalt nog steeds.
Kishna speelt redelijk
1 en 1 is 2.
Gras is nog steeds groen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:05 schreef GGMM het volgende:
Hiddink zit eindelijk.
Begon een half uur vorodat de wedstrijd begon met traplopen.
Hiddink zit eindelijk.
Een soortgelijke grap heb je eerder gemaakt, wat deze grap voor mij minder leuk maakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:05 schreef GGMM het volgende:
Hiddink zit eindelijk.
Ik heb dat bij elke wedstrijd met Reitsma anders.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:06 schreef Paxcon het volgende:
Die Reitsma is blind
Heb me zelden zo geërgerd.
Sierd niet op deze wedstrijd.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:06 schreef Paxcon het volgende:
Die Reitsma is blind
Net zoals Leo Driessen zit hij er enkel omdat er een overeenkomst is met het UWVquote:Op zondag 1 maart 2015 18:06 schreef Paxcon het volgende:
Die Reitsma is blind
Ze winnen meer wedstrijden dan de andere ploegen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:06 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan dit PSV zo ver voorstaan in de competitie.
Er zijn maar weinig mensen die al mijn grappen bijhouden.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een soortgelijke grap heb je eerder gemaakt, wat deze grap voor mij minder leuk maakt.
4/10quote:Op zondag 1 maart 2015 18:05 schreef GGMM het volgende:
Hiddink zit eindelijk.
Wat een rare ideeën heb jij altijdquote:Op zondag 1 maart 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn shine wordt opgespaard. Dat zit met een stekkertje vast in de stoel.
Denk dat wij die 3 punten ook hard nodig hebbenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi puntje weer pik. Zijn wel veilig nu. Mats ons maar even over 2 weken.
Hiddink zit eindelijk.
Pantarhei klinkt als een bordeel.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij is die grap al 100 keer gemaakt.
Faalquote:Op zondag 1 maart 2015 18:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[youtube]http://i.imgur.com/UIWXBQU.gif[/youtube]
Of een Chinese tuin ergens in Japan.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:09 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Pantarhei klinkt als een bordeel.
Óf een rang bij de scouting.
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat nietquote:Op zondag 1 maart 2015 18:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Aldus Davy die zelfs om een strafschop schreeuwt als Zoet in zijn eigen strafschopgebied gaat liggen.quote:
hier gaat iets foutquote:Op zondag 1 maart 2015 18:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Klaassen is altijd al zo kinderachtig geweest.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus Davy die zelfs om een strafschop schreeuwt als Zoet in zijn eigen strafschopgebied gaat liggen.
nee johquote:Op zondag 1 maart 2015 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat wij die 3 punten ook hard nodig hebben.
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
cocu het is zondag hoor, geen maandagavond
Nicequote:Op zondag 1 maart 2015 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
cocu het is zondag hoor, geen maandagavond
Guardado speelt alsof hij bij NAC speeltquote:Op zondag 1 maart 2015 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan alles zie je dat PSV onder een soort van hoogspanning staat in deze wedstrijd. Zelfs Guardado geeft geen perfecte nalletjes.
Ze spelen nu tegen het grote Ajax, dat doet wat met je.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan alles zie je dat PSV onder een soort van hoogspanning staat in deze wedstrijd. Zelfs Guardado geeft geen perfecte nalletjes.
Ajax speelt ook niet echt lekker natuurlijk maar die scoren tenminstequote:Op zondag 1 maart 2015 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zegt veel over jou.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:09 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Pantarhei klinkt als een bordeel.
Óf een rang bij de scouting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Ajax speelde ook niet goed in Rotterdam. Geen verrassing.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax speelt ook niet echt lekker natuurlijk maar die scoren tenminste
PSV had ook maar mazzel tegen feyenoordquote:Op zondag 1 maart 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Ajax speelde ook niet goed in Rotterdam. Geen verrassing.
Vind het eerder sneu dat het zo diep zit, bij de publiek.quote:
Boilesen rolt door.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:15 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gebeurde er bij Locadia en Boilesen?
Idd, beter kappen ze met die shit.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het eerder sneu dat het zo diep zit, bij de publiek.
Maar fijn dat er iemand is die er wel van kan genieten.
Een flinke puntenaftrek zou wel op zijn plaats zijn.quote:
Gewoon 14 punten ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een flinke puntenaftrek zou wel op zijn plaats zijn.
foxsports.nlquote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
hmmweet niet waar ik beste stream kan vinden
altijd dat gezeik over die streamsquote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
hmmweet niet waar ik beste stream kan vinden
Ik heb 3 posts van je gezien.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Mariaatje het volgende:
Pisvee supporters proberen feyenoord na te doenkomen niet eens in de buurt, de stumperds
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Mariaatje het volgende:
Pisvee supporters proberen feyenoord na te doenkomen niet eens in de buurt, de stumperds
Je staat op de herhaling.quote:
Ja want Ajax overklast PSV.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax op de lat.
Andere kant 1-1.
Verrassend.
Dat was geen goal.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:18 schreef Nober het volgende:
Lat moet PSV weer helpen, wat hebben ze weer geluk, al het hele seizoen.
lekker voor je !quote:
gewoon terecht dit, stijntje.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax op de lat.
Andere kant 1-1.
Verrassend.
quote:
Natuurlijk, alleen verrassend dat PSV de hele wedstrijd geen fatsoenlijke kans kan creëren maar net na dit moment wordt het 1-1. Alsof God meekijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |