Boilesen rolt door.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:15 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gebeurde er bij Locadia en Boilesen?
Idd, beter kappen ze met die shit.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het eerder sneu dat het zo diep zit, bij de publiek.
Maar fijn dat er iemand is die er wel van kan genieten.
Een flinke puntenaftrek zou wel op zijn plaats zijn.quote:
Gewoon 14 punten ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een flinke puntenaftrek zou wel op zijn plaats zijn.
foxsports.nlquote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
hmmweet niet waar ik beste stream kan vinden
altijd dat gezeik over die streamsquote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
hmmweet niet waar ik beste stream kan vinden
Ik heb 3 posts van je gezien.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Mariaatje het volgende:
Pisvee supporters proberen feyenoord na te doenkomen niet eens in de buurt, de stumperds
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Mariaatje het volgende:
Pisvee supporters proberen feyenoord na te doenkomen niet eens in de buurt, de stumperds
Je staat op de herhaling.quote:
Ja want Ajax overklast PSV.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax op de lat.
Andere kant 1-1.
Verrassend.
Dat was geen goal.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:18 schreef Nober het volgende:
Lat moet PSV weer helpen, wat hebben ze weer geluk, al het hele seizoen.
lekker voor je !quote:
gewoon terecht dit, stijntje.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax op de lat.
Andere kant 1-1.
Verrassend.
quote:
Natuurlijk, alleen verrassend dat PSV de hele wedstrijd geen fatsoenlijke kans kan creëren maar net na dit moment wordt het 1-1. Alsof God meekijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |