Nu opeens moet het in de context bekeken worden, mijn zogenaamde doodsverwensing past ook in de context maar daar wordt niet naar gekeken. Vind het bijzonder vreemd allemaal.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, crew krijgt ook gewoon notes, wordt ook gewoon gebanned als er aanleiding naar is. Ik was er niet bij bij de opmerking van smeg, maar je moet dingen ook in context zien vaak.
Het grappige is dat het andersom ook zo werkt. Ik weet bijvoorbeeld dat ik best veel kan maken, loop al 16 jaar mee zoals ik zei en ken daardoor wel wat mensen en zij mij. Weten het vaak wel in de goede context te plaatsen. Daarbij kan ik ook altijd goed door een deur met Danny en Yvonne naar mijn idee (zal ik vast helemaal fout mee zittenquote:Op maandag 2 maart 2015 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat zal ook wel idd, omdat iemand 1 keer in de fout gaat terwijl die persoon zich al jaren inzet op een goeie manier kan het best zijn dat het makkelijker door de vingers gezien wordt. Zo raar is dat niet, zeker als de persoon er op wordt aangesproken, en dat gebeurt vaak zat.
Nou ja, ja, als het overduidelijk een grap is, bijv als een reactie op iets, en er dus niet per se echt een nare toon aanzit zou het best eens een keer kunnen.
Vrijwilligers die lange tijd hetzelfde doen worden daar niet per definitie beter in.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:55 schreef El_Matador het volgende:
Ook de mods lijkt me niet het probleem; velen zitten hier al jaren.
Heb je helemaal gelijk in, maar de mods als zondebok voor een teruglopend postaantal lijkt me ook niet houdbaar. En ja, ik heb genoeg kritiek (geuit) op sommige mods...quote:Op maandag 2 maart 2015 18:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vrijwilligers die lange tijd hetzelfde doen worden daar niet per definitie beter in.
Ik vind het een interessante gedachte, maar kan je het illustreren met cijfers?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:04 schreef Duikbril112 het volgende:
De ware reden waarom alle fora's zo teruglopen op het internet, is dat er een oorlog aankomt. In tijden van ('n op hande zijnde) oorlog, wordt er gewoon minder geforumd. Dat was vroeger zo, en dat is nu zo. Iedereen voelt het (onbewust) aan. En ja, dan gaan mensen minder 'tijd verdoen' aan forummen.
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:04 schreef Duikbril112 het volgende:
De ware reden waarom alle fora's zo teruglopen op het internet, is dat er een oorlog aankomt. In tijden van ('n op hande zijnde) oorlog, wordt er gewoon minder geforumd. Dat was vroeger zo, en dat is nu zo. Iedereen voelt het (onbewust) aan. En ja, dan gaan mensen minder 'tijd verdoen' aan forummen.
Facebook en Twitter de schuld geven lijkt me ook niet oppertuun, die zijn er ook al jaren en waren er ook al toen mobiel internet nog niet vanzelfsprekend waren.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar de mods als zondebok voor een teruglopend postaantal lijkt me ook niet houdbaar. En ja, ik heb genoeg kritiek (geuit) op sommige mods...
Ik denk dat externe factoren veel groter zijn; Twitter, Facebook en andere smartfoon apps.
Ik heb het zelf ook; mobiel typ ik geen ellenlange teksten. Op de pc wel. En dan ben ik nog een bescheiden mobiele user, velen gebruiken alleen mobiel.
Dat laatste geldt voor mij ook, maar het betekent ook dat er minder lange posts komen, hoe dan ook. Oneliners (en met name "trollerige") leiden dan ook niet tot enorme discussies met meer delen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Facebook en Twitter de schuld geven lijkt me ook niet oppertuun, die zijn er ook al jaren en waren er ook al toen mobiel internet nog niet vanzelfsprekend waren.
En toen groeide Fok gewoon door.
De mobiele versie is voor juist een manier om op Fok te blijven. Menig post van mij is getypt vanaf het strand aan de andere kant van de oceaan met een smartphone.
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:04 schreef Duikbril112 het volgende:
In april 1940 werd het ook ineens opvallend rustig op de forums .quote:Op maandag 2 maart 2015 18:04 schreef Duikbril112 het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In april 1940 werd het ook ineens opvallend rustig op de forums .
Ja, door duizenden users hun plezier af te nemen omdat jij het niet leuk vindt zal de sfeer me-teen veranderenquote:Op maandag 2 maart 2015 18:26 schreef Falco het volgende:
Gewoon al die SC's op slot gooien. Dat is echt de grootste onzin die er bestaat.
Je weet dat de oorlog van 39 tot en met 45 duurde?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In april 1940 werd het ook ineens opvallend rustig op de forums .
Ik neem aan dat Lavenderr dat wel weet, maar in Nederland begon het pas echt op 10 mei 1940, niet?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je weet dat de oorlog van 39 tot en met 45 duurde?
We zijn ook in België en andere landen actief als Fok! zijnde. Internet doet niet aan landsgrenzen.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Lavenderr dat wel weet, maar in Nederland begon het pas echt op 10 mei 1940, niet?
Zijn we wel in 1 keer van UTO af. Scheelt toch al gauw ca. 2 miljoen postings op jaarbasis. Goed plan!quote:Op maandag 2 maart 2015 18:26 schreef Falco het volgende:
Gewoon al die SC's op slot gooien. Dat is echt de grootste onzin die er bestaat.
Als FOK! zijnde is dubbelop. Als FOK! of FOK! zijnde.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
We zijn ook in België en andere landen actief als Fok! zijnde. Internet doet niet aan landsgrenzen.
Ik ga via fok.co.uk.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als FOK! zijnde is dubbelop. Als FOK! of FOK! zijnde.
Inhoudelijk: ja, maar Nederland is toch wel duidelijk de kern; fok.nl .
fok.co , misschien kan ik hem nog registreren.quote:
In Nederland begon de oorlog op 10 mei.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je weet dat de oorlog van 39 tot en met 45 duurde?
Om maar gelijk mee te doen met de sfeerverzieking die jij als mod nog eens extra aanzet:quote:Op maandag 2 maart 2015 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In Nederland begon de oorlog op 10 mei.
edit-het werd je al verteld door Mata
Dit soort reacties helpen ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, door duizenden users hun plezier af te nemen omdat jij het niet leuk vindt zal de sfeer me-teen veranderen.
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Om maar gelijk mee te doen met de sfeerverzieking die jij als mod nog eens extra aanzet:
Alsof forums alleen in Nederland bestaan
Je zal het midden vast wel goed doen, maar wees je er bewust van dat je deze manier van posten indirect het plezier van steeds meer users vergalt.
Bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |