Maar dan mag het, gek genoeg.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:43 schreef roos94 het volgende:
Maargoed ik heb ook wel eens van Smegmanus te horen gekregen dat ik mijzelf moest ophangen. Vind ik ook niet echt oke, zulke dingen. Zeker niet van een mod.
Maar dat is in mijn ogen ook een slechte moderator. Echt een akelig masturberende oud twintiger met teveel vrije tijd. Althans dat is mijn mening.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:43 schreef roos94 het volgende:
Maargoed ik heb ook wel eens van Smegmanus te horen gekregen dat ik mijzelf moest ophangen. Vind ik ook niet echt oke, zulke dingen. Zeker niet van een mod.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:43 schreef roos94 het volgende:
Nee hoor. Als je denkt dat een mod iets doet wat niet kan, dan kan je mailen naar forum@fok.nl. En ja, dan word er echt naar gekeken.quote:
Een typische mod reactie op Fok!. Er niet meer uitkomen en dan zulke smileys gaan posten. Dat onderscheidt echte mods (bijvoorbeeld MoBlo) van de kneusjes.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Hier kan ik niets anders op zeggen dan:
Nee nee kajakje. Zeg het dan zoals het is, ik postte iets wat jij een doodverwensing vond. Dat was jouw interpretatie.quote:Hij poste een doodsverwensing die ik weghaalde.
Dreigen, ik?quote:Gaan we dreigen? Cool.
Als hier verder meer over gepraat moet worden kan dat in FB.
Als je daar als mod wat van zegt, dan is het de schuld van TSquote:Op maandag 2 maart 2015 16:46 schreef Galgeras het volgende:
Nu lijkt et vooral een sport om de TS te bashen (op alle mogelijke manieren).
Helaas weet ik de praktijkvoorbeelden waar het gewoon weggemoffeld werd. Het is namelijk maar net wie er kijkt naar forum@fok.nl. Als je Danny of Yvonne hebt dan is er zeker een overleg mogelijk inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:46 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor. Als je denkt dat een mod iets doet wat niet kan, dan kan je mailen naar forum@fok.nl. En ja, dan word er echt naar gekeken.
Dat is jouw interpretatie van de gebeurtenissen.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een typische mod reactie op Fok!. Er niet meer uitkomen en dan zulke smileys gaan posten. Dat onderscheidt echte mods (bijvoorbeeld MoBlo) van de kneusjes.
Ik machtsgeil? Ik zou me als een hoop dingen omschrijven, maar niets machtsgeil. Helaas kan ik weinig doen aan jouw interpretatie.quote:[..]
Nee nee kajakje. Zeg het dan zoals het is, ik postte iets wat jij een doodverwensing vond. Dat was jouw interpretatie.
[..]
Dreigen, ik?
Je gedraagt je zo verschrikkelijk machtsgeil, het typeert de gemiddelde mod op Fok!. Helaas. Ik zou willen dat er meer mods waren die wel inhoudelijk reageerden en met mensenkennis alles op waarde konden schatten.
Als crew hoef je maar twee dingen te doen:quote:Op maandag 2 maart 2015 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Daarom wordt het dus gemod.
Maar ik snap je punt wel, ik zie alleen niet 123 wat je zou verwachten van crew verder? Zodra wij geforceerd leuke topics zouden gaan openen oid zie ik het niet opeens een stuk beter worden oid.
We willen best meedenken, maar de kern van de zaak is dat het leuk is door de users, en nu minder leuk in de ogen van sommigen.
Dit is een open sollicitatie naar modschap van GC?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:51 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als crew hoef je maar twee dingen te doen:
- Jezelf niet laten meeslepen in de negatieve sfeer die de users kunnen creëren
- Zorgen dat serieus bedoelde topics ook serieus blijven
Helaas blijkt dit voor steeds meer blauwe en donderblauwe steeds moeilijker te worden.
Misschien wordt het tijd om alles wat niet zwart of rood is en langer dan 2 jaar dat kleurtje heeft gehad te vervangen door vers bloed.
Zet er dan bij waarom je een post edit... Nu lijkt het alsof je sensuur pleeft.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Hij poste een doodsverwensing die ik weghaalde.
[..]
Als hier verder meer over gepraat moet worden kan dat in FB.
Gekeken idd...quote:Op maandag 2 maart 2015 16:46 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor. Als je denkt dat een mod iets doet wat niet kan, dan kan je mailen naar forum@fok.nl. En ja, dan word er echt naar gekeken.
Het aanwakkeren van een "wij crew versus jullie users" sfeer is ook niet echt bevorderend tbh.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Nou, zie tha-duck nnu net bijvoorbeeld, lekker iemand doodwensen omdat ie anders leeft dan hij, maar de crew moet de sfeer maken?
Blijkbaar zal hij er wel een reden voor hebben gehad hè.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
[..]
Onzin, crew krijgt ook gewoon notes, wordt ook gewoon gebanned als er aanleiding naar is. Ik was er niet bij bij de opmerking van smeg, maar je moet dingen ook in context zien vaak.quote:
Heb er nog iets ter verduidelijking bijgezet.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zet er dan bij waarom je een post edit... Nu lijkt het alsof je sensuur pleeft.
Ik vind het niet zuur hoor. Het zou helemaal niet erg zijn om wat meer doorstroom te hebben bij de mods, maar dan moeten ze er wel zijn. Noem zo maar even 100 mensen die moderatormateriaal zijn. Ik kan het niet.quote:Waarom zo'n zure reactie? Ik mag dan wel een zure exmod zijn, maar jij lijkt wel verzuurd voordat je mod-af bent.
Praat voor jezelf aub.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
en ondanks al die verschillen is er een grote gemene deler: users hebben het steeds minder naar hun zin op Fok. En dáár gaat het om.
Aan de crew de schone taak om uit te zoeken waarom, daar een stuur op te zetten en het tij te keren, zodat users weer content willen genereren.
Volgens mij ben ik al zo'n (om en nabij) 2 jaar blauw geweest, dus nee.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:52 schreef kanovinnie het volgende:
Dit is een open sollicitatie naar modschap van GC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |