In de echte wereld houd ook niemand van zeikerds.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nou is het dat weer, allemaal klachten die al sinds de oprichting spelen, het ligt aan die en die, maar het zijn allemaal persoonlijke opvattingen die elkaar tegenspreken. Want volgens jou komt het door zeikerds en taalnazi's en 3 posts terug is het allemaal te lief en vrijblijvend en zijn er geen regels genoeg.
Feit is dat er alleen maar individueel geklaagd wordt over wat die ene persoon niet leuk vindt aan FOK!, dat moet dan ook meteen verdwijnen en alles is koek en ei.
Ja, zo werkt het dus niet he?
En wat ben je nu zelf aan het doen dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:43 schreef prankster1590 het volgende:
[..]
In de echte wereld houd ook niemand van zeikerds.
Ik geef opbouwende kritiekquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat ben je nu zelf aan het doen dan?
Nee, je gooit je eigen ergernis eruit, geeft geen enkele constructieve oplossing en je bent weer klaar.quote:
Nieuwe regel is. Moderaten wordt voortaan door de moderators gedaan en de rest bemoeit zich er niet mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je gooit je eigen ergernis eruit, geeft geen enkele constructieve oplossing en je bent weer klaar.
En dat zou een mooier FOK! opleveren? Hoe precies?
Hoe werkt het dan wel?quote:
KLB wordt vooral verkloot door die aanhoudende stroom van sportschool- en staattaaltopics.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef BlueMage het volgende:
De serieuze klachten in KLB zijn me het meest bijgebleven moet ik zeggen. (ik noem 'n 'n 2cv die het zat was om zo'n slechte gezondheid te hebben)
Wederom een enorme tegenstrijdigheid, ik verdedig het blijkbaar te veel, ik zal wel aandelen hebben, maar aan de andere kant boeit het de mods niet meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:23 schreef Prowl het volgende:
Mijn god HeatWave wat zit je dit forum te verdedigen, heb je aandelen ofzo?
Waar zijn de echte moddereters in dit topic?
Nergens, het boeit ze niet meer.....
Het gaat minder dan voorheen. Dat is waar het om draait. Nu lijk je steeds wat te zoeken om tegenaan te schoppen zodat je de inhoud kan ontwijken. Vind het wat flauw.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom een enorme tegenstrijdigheid, ik verdedig het blijkbaar te veel, ik zal wel aandelen hebben, maar aan de andere kant boeit het de mods niet meer.
Make....up...your....fucking...mind....
Nee, oneens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat minder dan voorheen. Dat is waar het om draait. Nu lijk je steeds wat te zoeken om tegenaan te schoppen zodat je de inhoud kan ontwijken. Vind het wat flauw.
Enige betrokkenheid tonen in plaats van enkel dat boze toontje zou al aardig zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, oneens.
De inhoud is 300 losse individiuele klachten, wat losse flodders her en der. iedereen heeft DE oorzaak gevonden en houdt het daarbij.
Als er nou 100 keer dezelfde klachten zouden komen was het iig duidelijk, maar voorlopig zijn er elke keer 2 tegenstrijdige "klachten"
Of te streng, of te los.
Of te veel slowchat, nee te weinig slowchat!
Teveel regels, geen regels genoeg.
Mods zijn te betrokken, mods zijn niet eens meer betrokken!
Wat moeten "we" daar nou mee?
En weer, ik ben de enige die reageert, ik heb aandelen, ik verdedig het teveel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Enige betrokkenheid tonen in plaats van enkel dat boze toontje zou al aardig zijn.
Iets minder de agressieve toon aanslaan zou al heel wat prettiger overkomen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En weer, ik ben de enige die reageert, ik heb aandelen, ik verdedig het teveel.
Maar nu moet ik opeens meer betrokkenheid tonen.
Lees je je eigen reacties wel?
Welke agressieve toon, degene die jij erin leest omdat je het er niet mee eens bent? Ik geef gewoon iig nog antwoord en leg uit waarom ik de meeste kritiek dus niet echt nuttig vind, want te persoonlijk en enorm tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iets minder de agressieve toon aanslaan zou al heel wat prettiger overkomen.
Want ik heb mij eigen reacties gelezen en je doet weer exact wat ik net signaleerde. Op de randverschijnselen ingaan om de inhoud te ontwijken.
Wat zou de Heatwave-oplossing zijn bij een zinkend schip?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nou is het dat weer, allemaal klachten die al sinds de oprichting spelen, het ligt aan die en die, maar het zijn allemaal persoonlijke opvattingen die elkaar tegenspreken. Want volgens jou komt het door zeikerds en taalnazi's en 3 posts terug is het allemaal te lief en vrijblijvend en zijn er geen regels genoeg.
Feit is dat er alleen maar individueel geklaagd wordt over wat die ene persoon niet leuk vindt aan FOK!, dat moet dan ook meteen verdwijnen en alles is koek en ei.
Ja, zo werkt het dus niet he?
Als er sprake was geweest van een zinkend schip had ik wel een leven gehad.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat zou de Heatwave-oplossing zijn bij een zinkend schip?
De één roept: we moeten de reddinggsboten in, de ander roept: laten we het lek repareren. En wat zegt Heatwave? Hmm, dat zijn tegengestelde meningen jongens - laten we vooral niks doen, tot jullie het eens zijn gewo..*blub, blub, blub*....
Daar is die heel goed in. Op alles wat maar een beetje negatief is over FOK!, komt hij ookquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:23 schreef Prowl het volgende:
Mijn god HeatWave wat zit je dit forum te verdedigen, heb je aandelen ofzo?
Waar zijn de echte moddereters in dit topic?
Nergens, het boeit ze niet meer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |