Nah jaaaa.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Om maar gelijk mee te doen met de sfeerverzieking die jij als mod nog eens extra aanzet:
Alsof forums alleen in Nederland bestaan
Je zal het midden vast wel goed doen, maar wees je er bewust van dat je deze manier van posten indirect het plezier van steeds meer users vergalt.
Bedankt.
Ja nog ff, alsof mods opeens alleen maar saaie reactiemachines mogen zijn. Hij wil een voor hem kleine ergernis verbieten, terwijl je die sc's prima kan verbergen. Een suggestie om de lol van duizenden te verkloten puur omdat hij het niet leuk vindt gaat me te ver, dan krijg je idd een beetje een "ben je wel goed bij je hoofd" reactie idd.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dit soort reacties helpen ook niet.
Zeker als ze van een mod komen.
Sarcastische oneliners dragen (onder meer) bij aan de achteruitlopende sfeer.quote:
Hier past maar één reactie op:quote:Op maandag 2 maart 2015 19:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Sarcastische oneliners dragen (onder meer) bij aan de achteruitlopende sfeer.
Jij als mod draagt daar bij met een sarcastische oneliner.
Ik doe daar als user dan maar vrolijk aan mij aan mee en gooi er ook een sarcastische oneliner tegenaan.
En zo help je mee aan het einde van Fok door deze serieuze discussie te verzieken met off-topic op de man gerichte flamende oneliners.
Vroeger werd er verwacht dat users zich aan de netiquette hielden, maar dat hoeft schijnbaar niet meer.
Ik vind deze wat treffender eigenlijk:quote:
Als mod hoef je geen olie op het vuur te gooien. En ja, een mod is ook een user, die zich ook wel eens als user wil gedragen.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja nog ff, alsof mods opeens alleen maar saaie reactiemachines mogen zijn. Hij wil een voor hem kleine ergernis verbieten, terwijl je die sc's prima kan verbergen. Een suggestie om de lol van duizenden te verkloten puur omdat hij het niet leuk vindt gaat me te ver, dan krijg je idd een beetje een "ben je wel goed bij je hoofd" reactie idd.
Het gaat hier over hoe FOK! leuker kan worden, niet hoe we het leven van zoveel mogelijk users kunnen verpesten.
Less is more. Een op zich staand topic uit pakweg CUL over hoe kabeljauwfilet te bereiden is vele malen boeiender dan 1000 delen Slowchat.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn we wel in 1 keer van UTO af. Scheelt toch al gauw ca. 2 miljoen postings op jaarbasis. Goed plan!
Je blijft zo wel mijn mening keer op keer bevestigen met deze reactie en de voorgaande in dit topic.quote:
Vooral dat laatste argument. Ik ben overtuigdquote:Op zondag 1 maart 2015 00:01 schreef PendingApproval het volgende:
Het mag duidelijk zijn, FOK! is niet meer wat FOK! ooit was. Discussies hier op GC en andere fora rouleren steeds langzamer, steeds meer infantiele lolbroeken en -hoe kan het ook anders- steeds mínder serieuze deelnemers aan discussies en als vraagbaak ben je tegenwoordig sneller af met Google.
Een kennis vertelde me laatst
[..]
Voor gezellig socializen met bekenden op donkere winteravonden hoef je hier schijnbaar niet meer te zijn, net een triest Euroshopper feestje met TL licht en kutmuziek van BLØF. Van Google mogen blootplaatjes niet meer en zo wordt het bovendien steeds truttiger, lekker terug naar de jaren 50 toen ook niks mocht, nou gezellig dan.
Bovendien het schijnt dat we in het jaar van het Schaap minder digitaal gaan communiceren en meer sociaal gaan zijn met mensen om ons heen. Nou dan weet je het wel. Doei. Het internet is stervende.
[ afbeelding ]
Gute Nacht, Freunde
Es wird Zeit für mich zu geh'n
Was ich noch zu sagen hätte
Dauert eine Zigarette
Und ein letztes Glas im Steh'n...
Dat vind jij en ik wellicht ook.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Less is more. Een op zich staand topic uit pakweg CUL over hoe kabeljauwfilet te bereiden is vele malen boeiender dan 1000 delen Slowchat.
Die slowchatters richten maar een whatsapp-groepje op ipv nutteloze bandbreedte plus serverruimte van FOK! te verspillen. Daarbij wordt het gehalte oninteressante content ook een stuk lager.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind jij en ik wellicht ook.
Maar waarom dat opleggen aan anderen die hier juist komen om te slowchatten?
Dit! De serverruimte kan met 80% minder toe als al de idioten opsodemieteren. Fok! gaat kapot aan idioten die het misbruiken met hun bagger.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Die slowchatters richten maar een whatsapp-groepje op ipv nutteloze bandbreedte plus serverruimte van FOK! te verspillen. Daarbij wordt het gehalte oninteressante content ook een stuk lager.
Danny verdient daar gewoon aan, dus huilen man.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:54 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Dit! De serverruimte kan met 80% minder toe als al de idioten opsodemieteren. Fok! gaat kapot aan idioten die het misbruiken met hun bagger.
De FOK!knokploeg zit al klaar iig!quote:Op maandag 2 maart 2015 18:04 schreef Duikbril112 het volgende:
De ware reden waarom alle fora's zo teruglopen op het internet, is dat er een oorlog aankomt. In tijden van ('n op hande zijnde) oorlog, wordt er gewoon minder geforumd. Dat was vroeger zo, en dat is nu zo. Iedereen voelt het (onbewust) aan. En ja, dan gaan mensen minder 'tijd verdoen' aan forummen.
Die topic liepen heel hard inderdaad maar voor een leek die er zo nu en dan komt is er door alle gezeur en geslowchat in die topics het nieuws er niet meer te volgen. Heel veel Posts maar weinig inhoud dus.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je de gigantisch hardlopende topics over Hebdo, held Tarik Zahzah en de Maagdenhuisbezetting gemist?
Ja, nu ben ik er wel klaar mee. Je hebt het over sfeer, blabla en vervolgens kom je met die soort kansloze aanvallen op FOK!kers die WEL gewoon gezellig doen.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:54 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Dit! De serverruimte kan met 80% minder toe als al de idioten opsodemieteren. Fok! gaat kapot aan idioten die het misbruiken met hun bagger.
2 x een typo! Let toch eens op man! De k zit naast de j, daar zal het wel door komen.quote:
My badquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
2 x een typo! Let toch eens op man! De k zit naast de j, daar zal het wel door komen.
FNOK!ploegquote:Op maandag 2 maart 2015 23:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
De FOK!knokploeg zit al klaar iig!Moet nu weer snel verder, ff wat raketlanceerders bestellen.
absoluut!quote:Op maandag 2 maart 2015 20:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Less is more. Een op zich staand topic uit pakweg CUL over hoe kabeljauwfilet te bereiden is vele malen boeiender dan 1000 delen Slowchat.
Ja, nou is het dat weer, allemaal klachten die al sinds de oprichting spelen, het ligt aan die en die, maar het zijn allemaal persoonlijke opvattingen die elkaar tegenspreken. Want volgens jou komt het door zeikerds en taalnazi's en 3 posts terug is het allemaal te lief en vrijblijvend en zijn er geen regels genoeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:37 schreef prankster1590 het volgende:
Dus nu weten waarom Fok niet meer zo populair is. Door zeikerds en taalnazi's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |