Fattie van Awkard.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
*pakt koffers en verlaat nederland*
Irritant is geen synoniem van geweldig.quote:
je zou nu SE een dikke ban kunnen aansmeren, die vieze Taylor haterquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
*pakt koffers en verlaat nederland*
Gratis seks bij een jaarabonnement.quote:
Tuurlijk vriend.quote:
Zolang je ons geen geld kost dan wel.quote:
nah, ook ff geen zin in eigenlijkquote:
gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
nah, ook ff geen zin in eigenlijk
ja laatst disste je me al hard genoegquote:
Ik ben zo goedhartig dat ik alle narigheid toelaat.......quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou nu SE een dikke ban kunnen aansmeren, die vieze Taylor hater
Denken dat iedereen het bed wil delen met je.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen vreemde dingen proberen en het mag
Kan je mensen laten bannen voor het posten van je fake pics ja?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben zo goedhartig dat ik alle narigheid toelaat.......
Zal ik dat deze keer door de vingers zien. Of maatregelen treffen.
Taylor shitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou nu SE een dikke ban kunnen aansmeren, die vieze Taylor hater
maatregelen treffen, sws. anders loopt iedereen in de toekomst over je heen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben zo goedhartig dat ik alle narigheid toelaat.......
Zal ik dat deze keer door de vingers zien. Of maatregelen treffen.
waarom denk jij gelijk aan seks :squote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denken dat iedereen het bed wil delen met je.![]()
![]()
ik mis je en kan het niet goed verwoordenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom doe je zo afstandelijk :$
Nee ik bewaar mezelf voor Andre.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gratis seks bij een jaarabonnement.
Pronk?quote:
Omdat ik je naam zag. xDquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maatregelen treffen, sws. anders loopt iedereen in de toekomst over je heen.
[..]
waarom denk jij gelijk aan seks :s
ik weet hoe je je voeltquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mis je en kan het niet goed verwoorden
Oh ja oh ja oh ja. Zijn maar neppe foto's.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je mensen laten bannen voor het posten van je fake pics ja?
sorry als ik je teleurgesteld hebquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nahh beetje lomp dit vind je niet
Taylor is gewoon een vieze makkelijke slet en SE is een maagdelijke schoonheid.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon jelly op haar succes of niet dan
je hebt me doorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon jelly op haar succes of niet dan
zou een ban moeten staan op dit soort walgelijke leugensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Taylor is gewoon een vieze makkelijke slet en SE is een maagdelijke schoonheid.
Oh ja die shitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef DjeDje het volgende:
Nee Andre die je maagdelijkheid af neemt.
Denk jij net als Fylax ook dat Ariana het niet alleen voor het geld doet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou een ban moeten staan op dit soort walgelijke leugens
handen af van se godverdommequote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ga je lieve vriendin een ban aansmeren.
als ze geld zou kunnen krijgen zonder interactie met fans zou ze dat sws doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk jij net als Fylax ook dat Ariana het niet alleen voor het geld doet?
ik voel die spanning op dit soort momenten niet zoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik wacht vol spanning op Remqo's paint over het feestje bij Frank.
Voor het posten van Google resultatenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vandaag nog gezien op FOK!.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
Fylax al tijdje niet gezien
Niet sinds ik zei dat hij gebrekkig was opgevoed.
doe niet zo hysterischquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
je doet maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben daar heel gevoelig voorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik voel die spanning op dit soort momenten niet zo
djedje bedoel je?quote:
gevoelige mensen zijn wel leukquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik ben daar heel gevoelig voor
Zo doet hij tegen iedereen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:00 schreef richolio het volgende:
Voel spanning tussen hetzalallemaalwel en mij, kunnen we dit aub even recht zetten? Vind het maar lastig door het leven gaan zo
Dat is normaal, die spanning met hem voelt iedereen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:00 schreef richolio het volgende:
Voel spanning tussen hetzalallemaalwel en mij, kunnen we dit aub even recht zetten? Vind het maar lastig door het leven gaan zo
Van mij wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik zeggen dat ik haar lelijk vind?
Natuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
ja maar dan krijg je wel een banquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat bepaal jij heul nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar dan krijg je wel een ban
als ik kon zou ik je een ongemakkelijke knuffel geven van 4 secondenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:00 schreef richolio het volgende:
Oh ja, nog even een aanvulling op mijn vorige post; behalve als je een meisje bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gevoelige mensen zijn wel leuk
daar denken mijn 30 kloontjes en de TR knop anders overquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat bepaal jij heul niet
Oke Hugecoollquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar denken mijn 30 kloontjes en de TR knop anders over
Nou zegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, nog even een aanvulling op mijn vorige post; behalve als je een meisje bent.
Niet zo machtig zijn dat je genoeg hebt aan 1 account.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar denken mijn 30 kloontjes en de TR knop anders over
wowquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is normaal, die spanning met hem voelt iedereen.
als je het maar weetquote:
dit word een ban helaasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo machtig zijn dat je genoeg hebt aan 1 account.
waarom heb je onderdak nodig? bang dat je ook brieven van de politie krijgt als je in TV blijft posten?quote:
Dat is wel een fijne gedachtequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik kon zou ik je een ongemakkelijke knuffel geven van 4 seconden
Bedankt dat je dat respecteert.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou van je maar weet dat je homofoob bent
Ik heb niet voor niets die foto's weggehaald.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend!quote:
Welke foto'squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets die foto's weggehaald.
Jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom heb je onderdak nodig? bang dat je ook brieven van de politie krijgt als je in TV blijft posten?
Ze waren bietje stout geweest daar.quote:
Dat was allemaal spel man...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik mocht etto ook geruime tijd totdat hij begon met zijn brabantpropaganda en zijn drenthehaat
Vertel danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze waren bietje stout geweest daar.
ik dacht dat wij wat speciaals haddenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is normaal, die spanning met hem voelt iedereen.
Awww.. Nee ik zou je datenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets die foto's weggehaald.
niet altijd volledig serieus op FOK! doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was allemaal spel man...
Wat een niveau dan. Zelfs Hermann zijn zogenaamde volwassenheid was nog grappiger.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben altijd serieus dus ik maak geen onderscheidt dus zulksquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik voel de groepsdruk, sorry dat ik je laat vallen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dacht dat wij wat speciaals hadden
Kom hatenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf SideEffect doe normaal wat post je foto's van een ander
Ho, ho... Brabant was wel serieus.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een niveau dan. Zelfs Hermann zijn zogenaamde volwassenheid was nog grappiger.
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf SideEffect doe normaal wat post je foto's van een ander
dat was sowieso ontzettend grappigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een niveau dan. Zelfs Hermann zijn zogenaamde volwassenheid was nog grappiger.
ik voel me echt in de steek gelaten nu...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik voel de groepsdruk, sorry dat ik je laat vallen.
Post pic van je tieten dan kalmeren de jongens wel.quote:
Praat mij geen schuldgevoel aan aubquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik voel me echt in de steek gelaten nu...
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik voel me echt in de steek gelaten nu...
van je kont mag ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post pic van je tieten dan kalmeren de jongens wel.
Dit vroeg je net ook al.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?
Kom dan slungel. Met je mooie stemquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik je stompen. Ik doe het zo.
Gisteren ook al maar 'dat gaat ons niks aan' ook al lult hij constant over vrouwen dus daarom herhalen tot hij het zat is.quote:
Denk je? Nou oke..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post pic van je tieten dan kalmeren de jongens wel.
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom dan slungel. Met je mooie stem
wil jij mijn nieuwe beste vriend zijn die me in de steek laar als ik hem het meest nodig heb?quote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon niemand dus, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gisteren ook al maar 'dat gaat ons niks aan' ook al lult hij constant over vrouwen dus daarom herhalen tot hij het zat is.
Ik ben Catkiller, je kan toch lezen?quote:
Nou ok dan, moet je wel lief doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jij mijn nieuwe beste vriend zijn die me in de steek laar als ik hem het meest nodig heb?
jammer dat de winkel niet t meer open is... Moet heel erg huilen en geen zakdoekjes meerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Praat mij geen schuldgevoel aan aub
weenie ik ben wel enorm gekalmeerd nu ;squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Denk je? Nou oke..
[ afbeelding ]
Ik klap je op je baard, babyface.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom dan slungel. Met je mooie stem
Veeg je tranen weg met je fapsok.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat de winkel niet t meer open is... Moet heel erg huilen en geen zakdoekjes meer
wil jou wel graag leren kennenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me verder ook geen reet wie je bent
wat een mooie, inspirerende boodschapquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Hou de liefde erin guys.
[ afbeelding ]
Nou dan is er tussen jou en mij toch nog iets wederzijds.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me verder ook geen reet wie je bent
mag wel ;squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jou wel graag leren kennen
Nou die heb je mooi teruggekaatst hoor, godallemachtigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou dan is er tussen jou en mij toch nog iets wederzijds.
Ja, ik vind dat je je eigen teksten moet schrijven in je leven. Jij bepaald wat je doet, jij bepaald wat je schrijft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat een mooie, inspirerende boodschap
heb ik nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Veeg je tranen weg met je fapsok.
Ben je altijd ongesteld? Of toevallig alleen wanneer je op fok zit?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou die heb je mooi teruggekaatst hoor, godallemachtig
Mijn baard is super mooi. Vraag djedjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik klap je op je baard, babyface.
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn baard is super mooi. Vraag djedje
het is bepaalt :squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat je je eigen teksten moet schrijven in je leven. Jij bepaald wat je doet, jij bepaald wat je schrijft.
Altijd, maar het intensiveert wel wanneer jij me mateloos irriteert met je achterlijkheidquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ben je altijd ongesteld? Of toevallig alleen wanneer je op fok zit?
Alsof dat een random fokker wat aangaatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
misschien moeten jullie gewoon even met elkaar worstelen in een modderbadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Altijd, maar het intensiveert wel wanneer jij me mateloos irriteert met je achterlijkheid
wow voel ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Altijd, maar het intensiveert wel wanneer jij me mateloos irriteert met je achterlijkheid
wat is je favoriete broodbeleg?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow ik ook.. Meant to be
Dat heb ik laatst trouwens met Taylor Swift gedaan, en toen heeft ze mijn negerpiemel aangeraakt eventjes (perongeluk).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien moeten jullie gewoon even met elkaar worstelen in een modderbad
Ik, achterlijk? Je zit op fok, doe normaal man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Droge worstquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat is je favoriete broodbeleg?
jellyquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst trouwens met Taylor Swift gedaan, en toen heeft ze mijn negerpiemel aangeraakt eventjes (perongeluk).
richo had gelijk dus, triest hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof dat een random fokker wat aangaat
Zei het toch hihiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
richo had gelijk dus, triest hoor.
pak dit maar fagboyslimquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
Ik pak die flikker van een mortaxx een keer verdomme
ik zou eerst de tekst plaatsen en dan houses' quotequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik, achterlijk? Je zit op fok, doe normaal man.
Ga lekker naar OUD dan als je zo "volwassen" wilt doen.
Deze vrouwquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pak dit maar fagboyslim
https://instagram.com/p/zqC3ioy2cJ/
Mortaxx mag dan wel een lul zijn met een lelijke baard maar zo praten wij hier niet over hem.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
Ik pak die flikker van een mortaxx een keer verdomme
Is grap morti ben jaloers op je baardquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pak dit maar fagboyslim
https://instagram.com/p/zqC3ioy2cJ/
haha hoe kom je bij haar? Via Shann zeker?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Deze vrouw
https://instagram.com/p/u_PaqxyVy_/
Is écht extreem mooi.
godver teringquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Deze vrouw
Is écht extreem mooi.
Thx mattie als djedje niet snapt fap ik op dezequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Deze vrouw
Is écht extreem mooi.
Ik heb verder geen idee wat jouw achterlijke gedrag met fok, OUD en volwassenheid te maken heeft. Vind je gewoon irritant en zou het op zich wel leuk vinden als je zou opdonderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik, achterlijk? Je zit op fok, doe normaal man.
Ga lekker naar OUD dan als je zo "volwassen" wilt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |