Nou ok dan, moet je wel lief doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jij mijn nieuwe beste vriend zijn die me in de steek laar als ik hem het meest nodig heb?
jammer dat de winkel niet t meer open is... Moet heel erg huilen en geen zakdoekjes meerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Praat mij geen schuldgevoel aan aub
weenie ik ben wel enorm gekalmeerd nu ;squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Denk je? Nou oke..
[ afbeelding ]
Ik klap je op je baard, babyface.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom dan slungel. Met je mooie stem
Veeg je tranen weg met je fapsok.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat de winkel niet t meer open is... Moet heel erg huilen en geen zakdoekjes meer
wil jou wel graag leren kennenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me verder ook geen reet wie je bent
wat een mooie, inspirerende boodschapquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Hou de liefde erin guys.
[ afbeelding ]
Nou dan is er tussen jou en mij toch nog iets wederzijds.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me verder ook geen reet wie je bent
mag wel ;squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jou wel graag leren kennen
Nou die heb je mooi teruggekaatst hoor, godallemachtigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou dan is er tussen jou en mij toch nog iets wederzijds.
Ja, ik vind dat je je eigen teksten moet schrijven in je leven. Jij bepaald wat je doet, jij bepaald wat je schrijft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat een mooie, inspirerende boodschap
heb ik nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Veeg je tranen weg met je fapsok.
Ben je altijd ongesteld? Of toevallig alleen wanneer je op fok zit?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou die heb je mooi teruggekaatst hoor, godallemachtig
Mijn baard is super mooi. Vraag djedjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik klap je op je baard, babyface.
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn baard is super mooi. Vraag djedje
het is bepaalt :squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat je je eigen teksten moet schrijven in je leven. Jij bepaald wat je doet, jij bepaald wat je schrijft.
Altijd, maar het intensiveert wel wanneer jij me mateloos irriteert met je achterlijkheidquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ben je altijd ongesteld? Of toevallig alleen wanneer je op fok zit?
Alsof dat een random fokker wat aangaatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |