Ho, ho... Brabant was wel serieus.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een niveau dan. Zelfs Hermann zijn zogenaamde volwassenheid was nog grappiger.
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf SideEffect doe normaal wat post je foto's van een ander
dat was sowieso ontzettend grappigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een niveau dan. Zelfs Hermann zijn zogenaamde volwassenheid was nog grappiger.
ik voel me echt in de steek gelaten nu...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik voel de groepsdruk, sorry dat ik je laat vallen.
Post pic van je tieten dan kalmeren de jongens wel.quote:
Praat mij geen schuldgevoel aan aubquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik voel me echt in de steek gelaten nu...
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik voel me echt in de steek gelaten nu...
van je kont mag ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post pic van je tieten dan kalmeren de jongens wel.
Dit vroeg je net ook al.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?
Kom dan slungel. Met je mooie stemquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik je stompen. Ik doe het zo.
Gisteren ook al maar 'dat gaat ons niks aan' ook al lult hij constant over vrouwen dus daarom herhalen tot hij het zat is.quote:
Denk je? Nou oke..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post pic van je tieten dan kalmeren de jongens wel.
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom dan slungel. Met je mooie stem
wil jij mijn nieuwe beste vriend zijn die me in de steek laar als ik hem het meest nodig heb?quote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende vrouwen heb je nou geneukt op je reisje?
Gewoon niemand dus, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gisteren ook al maar 'dat gaat ons niks aan' ook al lult hij constant over vrouwen dus daarom herhalen tot hij het zat is.
Ik ben Catkiller, je kan toch lezen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |