Dat is normaal, die spanning met hem voelt iedereen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:00 schreef richolio het volgende:
Voel spanning tussen hetzalallemaalwel en mij, kunnen we dit aub even recht zetten? Vind het maar lastig door het leven gaan zo
Van mij wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik zeggen dat ik haar lelijk vind?
Natuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
ja maar dan krijg je wel een banquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat bepaal jij heul nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar dan krijg je wel een ban
als ik kon zou ik je een ongemakkelijke knuffel geven van 4 secondenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:00 schreef richolio het volgende:
Voel spanning tussen hetzalallemaalwel en mij, kunnen we dit aub even recht zetten? Vind het maar lastig door het leven gaan zo
Oh ja, nog even een aanvulling op mijn vorige post; behalve als je een meisje bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gevoelige mensen zijn wel leuk
daar denken mijn 30 kloontjes en de TR knop anders overquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat bepaal jij heul niet
Oke Hugecoollquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar denken mijn 30 kloontjes en de TR knop anders over
Nou zegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, nog even een aanvulling op mijn vorige post; behalve als je een meisje bent.
Niet zo machtig zijn dat je genoeg hebt aan 1 account.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar denken mijn 30 kloontjes en de TR knop anders over
wowquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is normaal, die spanning met hem voelt iedereen.
als je het maar weetquote:
dit word een ban helaasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo machtig zijn dat je genoeg hebt aan 1 account.
waarom heb je onderdak nodig? bang dat je ook brieven van de politie krijgt als je in TV blijft posten?quote:
Dat is wel een fijne gedachtequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik kon zou ik je een ongemakkelijke knuffel geven van 4 seconden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |