Denk jij net als Fylax ook dat Ariana het niet alleen voor het geld doet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou een ban moeten staan op dit soort walgelijke leugens
handen af van se godverdommequote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ga je lieve vriendin een ban aansmeren.
als ze geld zou kunnen krijgen zonder interactie met fans zou ze dat sws doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk jij net als Fylax ook dat Ariana het niet alleen voor het geld doet?
ik voel die spanning op dit soort momenten niet zoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik wacht vol spanning op Remqo's paint over het feestje bij Frank.
Voor het posten van Google resultatenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vandaag nog gezien op FOK!.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
Fylax al tijdje niet gezien
Niet sinds ik zei dat hij gebrekkig was opgevoed.
doe niet zo hysterischquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
je doet maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben daar heel gevoelig voorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik voel die spanning op dit soort momenten niet zo
djedje bedoel je?quote:
gevoelige mensen zijn wel leukquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik ben daar heel gevoelig voor
Zo doet hij tegen iedereen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:00 schreef richolio het volgende:
Voel spanning tussen hetzalallemaalwel en mij, kunnen we dit aub even recht zetten? Vind het maar lastig door het leven gaan zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |