ja laatst disste je me al hard genoegquote:
Ik ben zo goedhartig dat ik alle narigheid toelaat.......quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou nu SE een dikke ban kunnen aansmeren, die vieze Taylor hater
Denken dat iedereen het bed wil delen met je.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen vreemde dingen proberen en het mag
Kan je mensen laten bannen voor het posten van je fake pics ja?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben zo goedhartig dat ik alle narigheid toelaat.......
Zal ik dat deze keer door de vingers zien. Of maatregelen treffen.
Taylor shitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou nu SE een dikke ban kunnen aansmeren, die vieze Taylor hater
maatregelen treffen, sws. anders loopt iedereen in de toekomst over je heen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben zo goedhartig dat ik alle narigheid toelaat.......
Zal ik dat deze keer door de vingers zien. Of maatregelen treffen.
waarom denk jij gelijk aan seks :squote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denken dat iedereen het bed wil delen met je.![]()
![]()
ik mis je en kan het niet goed verwoordenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom doe je zo afstandelijk :$
Nee ik bewaar mezelf voor Andre.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gratis seks bij een jaarabonnement.
Pronk?quote:
Omdat ik je naam zag. xDquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maatregelen treffen, sws. anders loopt iedereen in de toekomst over je heen.
[..]
waarom denk jij gelijk aan seks :s
ik weet hoe je je voeltquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mis je en kan het niet goed verwoorden
Oh ja oh ja oh ja. Zijn maar neppe foto's.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je mensen laten bannen voor het posten van je fake pics ja?
sorry als ik je teleurgesteld hebquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nahh beetje lomp dit vind je niet
Taylor is gewoon een vieze makkelijke slet en SE is een maagdelijke schoonheid.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon jelly op haar succes of niet dan
je hebt me doorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon jelly op haar succes of niet dan
zou een ban moeten staan op dit soort walgelijke leugensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Taylor is gewoon een vieze makkelijke slet en SE is een maagdelijke schoonheid.
Oh ja die shitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef DjeDje het volgende:
Nee Andre die je maagdelijkheid af neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |