En daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar goed jij bent dan ook een Nederduitse
Ik doelde meer op Limburg, maar dan is het natuurlijk ook maar waar je ergens woont daarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb Duits bloed geen Belgisch.
OUD-user gespot. Mij zie je daar niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
40+ / Dames, mag of moet het een maatje meer zijn?
Jij zit ook nog in de ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
OUD-user gespot. Mij zie je daar niet.
Ik ontken idd altijd en overal keihard dat ik kinderen heb.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:40 schreef Deisyy het volgende:
Jij zit ook nog in de ontkenningsfase?
Kijk maar uit, voor je het weet heb je weer een Opzij-discussie hier.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ontken idd altijd en overal keihard dat ik kinderen heb.
Het meest verstandige dat je kan doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ontken idd altijd en overal keihard dat ik kinderen heb.
Ik ga al opzij en als een echte man die onder de plak zit op zolder mijn hobby beoefenen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Kijk maar uit, voor je het weet heb je weer een Opzij-discussie hier.
Ik vond het wel een interessant onderwerp.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
OUD-user gespot. Mij zie je daar niet.
Dat is ook best knap.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het wel een interessant onderwerp.
Een vrouwelijke collega traint/sport zich een ongeluk en met succes, ze is bijna 30 kilo kwijt en is van een schommelmoeke weer in een frisse, niet onappetijtelijke blom veranderd, zoals ik haar ken van foto's uit het verleden. Dat intrigeert me...
Is het ook wel, maar in een miss_sly discussie heb ik even geen behoefte.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond het wel een interessant onderwerp.
O, ik heb daar niet zo'n moeite mee, zolang ze maar niet haar beha verbrand...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar in een miss_sly discussie heb ik even geen behoefte.
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze daar vrolijk van wordt, al zal Ciska nu keihard gaan roepen dat je alleen voor jezelf af moet vallen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Ze wordt weer nagefloten en dat vindt ze stiekem prachtig...
Ciska is niet meer te redden, dus die heeft geen recht van spreken...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze daar vrolijk van wordt, al zal Ciska nu keihard gaan roepen dat je alleen voor jezelf af moet vallen.
[ afbeelding ]
Ze lijkt me niet meer te zijn dan een enorm verbitterde vrouw, alleen die blik al.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze daar vrolijk van wordt, al zal Ciska nu keihard gaan roepen dat je alleen voor jezelf af moet vallen.
[ afbeelding ]
Ja, ja, en dan hanky panky met Franz Josef.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oostenrijk. Wenen. Schloss Schönbrunn. Maak me gek.
Even snel wat gelezen, ik sluit mezelf bij Kt aan wat dat topic betreft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
40+ / Dames, mag of moet het een maatje meer zijn?
Laffe honden zijn jullie!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Even snel wat gelezen, ik sluit mezelf bij Kt aan wat dat topic betreft.
Lieve Eska. Dank je voor het kaartje.quote:
quote:Hi ,
You've just received a Lotto ticket to the MEGA 127 Million Jackpot!
*The draw will occure in only 1 day from now - Friday Feb. 27.2015
You have only 24 hours left to enter the draw.
Collect your Lotto Ticket HERE
You and your family could be the next multi millionaires! Send your ticket now
Regards,
Sarah Baker
Lotto Rewards Department Manager
Ik twijfel toch wel eens aan zijn waarneming.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw objectieve waarneming stelt vast dat wij geen dames zijn. Dat klopt.
Dat zal ik niet ontkennen, maar daar ging het uiteraard niet om...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw objectieve waarneming stelt vast dat wij geen dames zijn. Dat klopt.
Bij twijfel mag je het me gewoon nog een keer vragen...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik twijfel toch wel eens aan zijn waarneming.
Niet teruglezer gespot.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ermisbruik~a3874766/
Gary Glitter is back again. In jail.
Omgekend prachtig voor februari. Bijna 10 graden! Droog, geen wind en zelfs een heel bleek zonnetje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:19 schreef MadMaster het volgende:
Aber wie ist das Wetter in Ihren Umgebung?
Mooi, nu nog kiezen of we over Lullystad of Zwolle gaan...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omgekend prachtig voor februari. Bijna 10 graden! Droog, geen wind en zelfs een heel bleek zonnetje.
Ik ga zo naar de golfbaan, makkelijk keusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, nu nog kiezen of we over Lullystad of Zwolle gaan...
Ligt die dichter bij Zwolle of Lelystad?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de golfbaan, makkelijk keus
Ligt eraan wat jij kiestquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt die dichter bij Zwolle of Lelystad?
Nee, iets lager.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet de eindbestemming niet, maar bij Nieuweschans de grens over?
Dat is dus inderdaad de doorslaggevende factor geworden...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Langer, maar de kans op file's is beduidend kleiner, dus uiteindelijk mss wel sneller.
Vroeger moest ik heel vaak naar Heiloo (en ja....ik weet dat dat een stuk boven A'dam ligt), maar ik ging dan altijd standaard over de Afsluitdijk. Zelfs als ik naar A'dam ging nam ik afhankelijk van het tijdstip ook die route weleens.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Dat is dus inderdaad de doorslaggevende factor geworden...
Als ik uit omgeving Groningen kom, dan ga ik ook over de dijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger moest ik heel vaak naar Heiloo (en ja....ik weet dat dat een stuk boven A'dam ligt), maar ik ging dan altijd standaard over de Afsluitdijk. Zelfs als ik naar A'dam ging nam ik afhankelijk van het tijdstip ook die route weleens.
Helikopter?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik uit omgeving Groningen kom, dan ga ik ook over de dijk.
Maar nu is me dat even te ver om, moet op een bepaald tijdstip aanwezig zijn...
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lieve Eska. Dank je voor het kaartje.
Je bent een schat.quote:
Ik ben het zonnetje in huis of op het terrasquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Schiet niet meer op, de zon is zo onder, Juup.
Ooooh, ja weet ik dat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis of op het terras(maar daar zit ik dus ook mee, als ik straks ga is de zon daar al weg)
Dat kan ik beter laten. Proost, Juup!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb nu hier maar al een biertje genomen
Waarom laten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan ik beter laten. Proost, Juup!
2 slokken en ze zijn op...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb nu hier maar al een biertje genomen
[ afbeelding ]
Ik heb wel vaker gepostquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel vaker gepost toch?
Nou, ik kende je niet zo goed, dus keek even in je profiel en trof daar de postaantallen aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gepost
Gisteren nog zelfs, hoezo?
Tja dat doe ik ook, dus???quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik dan waarschijnlijk door blijf tetteren tot middernacht.
Per fles ja. Vandaar 2 flessen, en dan weer 2 , en dan weer 2 etc.... en in de stad elke keer 0,5 Ltr glazenquote:
Als ik bier drink wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Halve liters of niets, chufi?
Tja, SC's, dan krijg je datquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik kende je niet zo goed, dus keek even in je profiel en trof daar de postaantallen aan.
Ik ook niet, maar shit happens en ik leef maar 1 keer. Ik hou wel mijn leefpatroon in de gaten want ik heb 50/50 ook nog de opvoeding van mijn dochter te doen en sowieso een grote verantwoordelijkheid naar haar toe als ouder zijnde.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan ik niet meer zo best tegen.
Ach, als je netjes 6 flesjes in een uur doet, dan héb je die regelmaat al.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar shit happens en ik leef maar 1 keer. Ik hou wel mijn leefpatroon in de gaten want ik heb 50/50 ook nog de opvoeding van mijn dochter te doen en sowieso een grote verantwoordelijkheid naar haar toe als ouder zijnde.
Als ik om 16:00 uur begin en rustig drink tot 04:00 uur heb ik net 1 krat bier opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, als je netjes 6 flesjes in een uur doet, dan héb je die regelmaat al.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik om 16:00 uur begin en rustig drink tot 04:00 uur heb ik net 1 krat bier op
6 van deze misschien:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, als je netjes 6 flesjes in een uur doet, dan héb je die regelmaat al.
Hoe laat komt je dochter weer?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik om 16:00 uur begin en rustig drink tot 04:00 uur heb ik net 1 krat bier op
Toch alsjeblieft niet alcoholvrij hè?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
6 van deze misschien:
[ afbeelding ]
En dat voor iemand die tot ergens vorig jaar zo'n 6 jaar geen alcohol meer genuttigd had, maar op een gegeven moment had ik zoiets van "barst allemaal maar, ik heb mezelf genoeg aangepast ik ga weer eens leven".quote:
Ga je mond spoelen jijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch alsjeblieft niet alcoholvrij hè?
Ja joh, zo denk ik er ook over. De leukste momenten in het leven waren toch echt met alcohol. En we zijn toch al over de helft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat voor iemand die tot ergens vorig jaar zo'n 6 jaar geen alcohol meer genuttigd had, maar op een gegeven moment had ik zoiets van "barst allemaal maar, ik heb mezelf genoeg aangepast ik ga weer eens leven".
Ach, wat ik ook doe ik blijf logischerwijs altijd aan mijn dochter denken. Zij staat voor mij op de eerste plaats, maar als zij bij moeders is wil ik weer genieten van het leven en af en toe uit mijn dak gaan en weer naar concerten gaan e.d. (niet dat ik niet van het leven geniet als mijn dochter bij mij is).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja joh, zo denk ik er ook over. De leukste momenten in het leven waren toch echt met alcohol. En we zijn toch al over de helft.
Hoe jong ben jij dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja joh, zo denk ik er ook over. De leukste momenten in het leven waren toch echt met alcohol. En we zijn toch al over de helft.
Ja, dat is logisch. En je hebt gelijk ook. Achter de geraniums hangen kan altijd nog.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, wat ik ook doe ik blijf logischerwijs altijd aan mijn dochter denken. Zij staat voor mij op de eerste plaats, maar als zij bij moeders is wil ik weer genieten van het leven en af en toe uit mijn dak gaan en weer naar concerten gaan e.d. (niet dat ik niet van het leven geniet als mijn dochter bij mij is).
Nu heb je toch ruím de tijd gehad, Juup.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahahaha wat zal ik daar toch eens op antwoorden
Ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu heb je toch ruím de tijd gehad, Juup.
Hij is prachtig!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet![]()
M.b.t. mezelf, Ik ben al bijna uitgebloeid maar met mijn laatste energie haal ik eruit wat erin zit (of in sommige gevallen stop ik het erin).
Neem je daar dan wel wat te eten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:31 schreef Juup© het volgende:
Zon is al te ver gezakt, ik wacht nog even met naar de stad gaan. Vermaak mezelf nu ook wel een beetje.
Denk het wel, maar ik weet het nog niet zeker. Hangt af vanaf wanneer ik daadwerkelijk de stad in ga.quote:
Vertel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
ik ben altijd blij als ik weer naar huis magquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een geslaagd uitje om zo blij te zijn weer terug thuis te zijn .....
Vandaag nog wat gedaan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben altijd blij als ik weer naar huis mag
Ik ben 1 x op dat eiland geweest omdat ik er een "kuch kuch, vriendin had", verder hoef ik er niet te zijn (tenzij sacha een feestje geeft natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:04 schreef sacha het volgende:
[..]
Dat geloof ik zonder meer, dat heb ik b.v. ook als ik met mutsje een paar dagen bij mijn moeder geweest ben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:04 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik ook 1 keer met een familie uitje... Penthouse hotelkamer op het duin .. Maar voor een Sas feestje kom ik graag nog een keerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben 1 x op dat eiland geweest omdat ik er een "kuch kuch, vriendin had", verder hoef ik er niet te zijn (tenzij sacha een feestje geeft natuurlijk)
Het laatstequote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook 1 keer met een familie uitje... Penthouse hotelkamer op het duin .. Maar voor een Sas feestje kom ik graag nog een keer
Links of rechts?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit op dat eiland geweest, ook niet op die ernaast
ja vertel eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het laatste
Ik kan nog wel wat sappige details over mij eerste en enige verblijf op dat eiland vertellen
En ook al niet op een brommerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit op dat eiland geweest, ook niet op die ernaast
Nee. Mocht er ooit een meeting komen dan wil ik dat best vertellen, maar alleen als sacha er ook bij is natuurlijkquote:
Ik ben weleens op een eiland geweestquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:12 schreef drakin het volgende:
Ik ben op alle behalve Sascha eiland geweest
Daarom ben ik er dus ook niet geweestquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben weleens op een eiland geweest
Op Sacha niet, geloof ik
Daar dan weer wel, daar ben ik dus nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Griekse eilanden wel, Spaanse ook en ik kom natuurlijk zelf ook van een (voormalig) eiland
Ameland ontbreekt bij mijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:12 schreef drakin het volgende:
Ik ben op alle behalve Sascha eiland geweest
Engeland?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:16 schreef drakin het volgende:
O vergeet ik bijna dat ene grote eiland naast het vasteland van Europa, daar mocht ik ook 2 keer een paar daagjes vertoeven
meerdere malen en zoonlief eens zonder mij.quote:
Ja 1 verder wil ik ook nog een keer naartoequote:
Ben er op de motor wel eens geweest, was wel even wennen aan het links rijdenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja 1 verder wil ik ook nog een keer naartoe
oh ja, daar was ik ook, ooit 1 dag Londen en een paar dagen Dublinquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:16 schreef drakin het volgende:
O vergeet ik bijna dat ene grote eiland naast het vasteland van Europa, daar mocht ik ook 2 keer een paar daagjes vertoeven
Het Engelse deel dan, beide keren was het Londonquote:
dan neem je een boot eerderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:17 schreef chufi het volgende:
Sas!! Wat gebeurt er als de laatste boot niet gaat... Heb je dan als eilanders recht op gratis hotel?
Ierland. Daar zou ik ook graag nog wel eens naartoe willen jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja 1 verder wil ik ook nog een keer naartoe
Daar ben ik ook ooit een paar dagen geweestquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Het Engelse deel dan, beide keren was het London
In de krijtrotsen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit nog aan Engeland lopen hakken in de rotsen
Ook, we waren op excursie..... Stonehenge mag blij zijn dat we toen onze hamers niet mochten gebruiken ...quote:
Zo ben ik ooit op de motor vanuit Nederland naar Noorwegen gereden (waar mijn ouders toen woonden), de rit op zich was kut maar het rondrijden in Noorwegen was subliem. Wat een schitterende natuur e.d.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ooit een paar dagen geweest
Met een vriend bij zijn broer logeren, en een dagje bij mijn zusje op bezoek die daar toen woonde
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook, we waren op excursie..... Stonehenge mag blij zijn dat we toen onze hamers niet mochten gebruiken ...
die boot gaat altijd, bij extreem weer check ik dat eerst evenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die is al vertrokken , zoveel gaan er toch niet
jij bent goed in rare vragen stellenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas is heel goed in ontwijkend antwoorden ..
Serieus... We waren ooit op excursie in Frankrijk en in Parijs tikte de professor even een stukje van de Notre Dame af .... Omdat het gebouwd was van interessant gesteente met veel fossielenquote:
Ik vond die vraag zo vreemd niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:27 schreef sacha het volgende:
[..]
jij bent goed in rare vragen stellen
Goeie combi..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:27 schreef sacha het volgende:
[..]
jij bent goed in rare vragen stellen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus... We waren ooit op excursie in Frankrijk en in Parijs tikte de professor even een stukje van de Notre Dame af .... Omdat het gebouwd was van interessant gesteente met veel fossielen
Boot is aan het zinken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Goeie combi..
Maar ok, ben je er a; of zitten jullie nog in de trein...?
Daar weet ik niets van, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet wil wetenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan heeft ze geeneens een pittig kort kapsel
De eerste van L2B in het smoelenboek is aardig overeenkomendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet wil weten
ik ben om half 2 vertrokken van het KNSM eiland om een uur voor vertrek in de terminal te zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Goeie combi..
Maar ok, ben je er a; of zitten jullie nog in de trein...?
Ja schatje, komt wel goed..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben om half 2 vertrokken van het KNSM eiland om een uur voor vertrek in de terminal te zijn
boot vertrekt om 7 uur, half 9 ben ik op het eiland, 20.45 uur weer in mijn huis
duidelijk?
Krijgen we wederom herhalingen....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
Hij is doot...
[ afbeelding ]
http://www.demorgen.be/tv(...)-overleden-a2234551/
Leonard Nimoy, de man die onsterfelijk werd als Spock in 'Star Trek', is op 83-jarige leeftijd overleden. Hij stierf deze ochtend in zijn huis in Los Angeles aan de gevolgen van een longziekte.
alles al 6x gezien jahquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
De Griek heeft natuurlijk alles al ....
Of terug en dan zit je in Harlingen... Goeie vaart btw ...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:02 schreef sacha het volgende:
[..]
de boot blijft bij extreem weer wel eens bij het eiland, dan kun je niet weg
Met een T of D?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
Hij is doot...
[ afbeelding ]
http://www.demorgen.be/tv(...)-overleden-a2234551/
Leonard Nimoy, de man die onsterfelijk werd als Spock in 'Star Trek', is op 83-jarige leeftijd overleden. Hij stierf deze ochtend in zijn huis in Los Angeles aan de gevolgen van een longziekte.
Dank uquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had de TT nog niet gezien. Helemaal mee eens natuurlijk.
En als de boot aan land blijft, wat moeten jullie dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:02 schreef sacha het volgende:
[..]
Jij bent het zelden ergens mee eens toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Oneens met de TT, maar jullie hadden vast niet anders van me verwacht
Ik vind het ook wat overdreven, maar ja MM en Duitsland...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Oneens met de TT, maar jullie hadden vast niet anders van me verwacht
Dat hebben we allang op het journaal gezien...quote:
neenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Of terug en dan zit je in Harlingen...
dat valt wel mee, maar ik vind Duits een prima taal, spreek het ook goedquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent het zelden ergens mee eens toch?
Overdreven? Dat is jouw meningquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat overdreven, maar ja MM en Duitsland...![]()
Ik spreek het goed
Joehoe??quote:
En als de boot aan land blijft, wat moeten jullie dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:02 schreef sacha het volgende:
[..]
Fijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat valt wel mee, maar ik vind Duits een prima taal, spreek het ook goed
daar blijft ie nooitquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
En als de boot aan land blijft, wat moeten jullie dan?
In die context wel ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zie je voor het eerst op Fok die expres verkeerde spelling?
Ze is opstandig... Tijd dat ze eens stranden ...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Joehoe??
[..]
En als de boot aan land blijft, wat moeten jullie dan?
Arme aapquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is opstandig... Tijd dat ze eens stranden ...
nee, leer lezen en lees eens terugquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is opstandig... Tijd dat ze eens stranden ...
op de boot naar Zeeuws Vlaanderen was het altijd broodjes kroket en een flesje chocomelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
Hebben ze nog broodjes kroket? Herinner ik me van vroeger op de boot
De laatste maal dat ik die daar nam was het een vette kleffe hapquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
Hebben ze nog broodjes kroket? Herinner ik me van vroeger op de boot
MM was er vanochtend. Hij miste je.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
jezus heb ik het topic nu ook dooT gemaakt?
ow......? hoezo dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM was er vanochtend. Hij miste je.
Nee hoor we wachten tot je grote vriendin Sas straks weer veilig aangemeerd is... Over een uurtje of zoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
jezus heb ik het topic nu ook dooT gemaakt?
ah... als we daar op gaan wachten kom ik wel over een uurtje terug ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor we wachten tot je grote vriendin Sas straks weer veilig aangemeerd is... Over een uurtje of zo
Appen jullie niet dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... als we daar op gaan wachten kom ik wel over een uurtje terug ofzo
Appen? Nee, ik heb nog nooit geapt, maar misschien koop in ook wel zon phone, kan ik metquote:
yup en te weinig geslapen. Sauna was wel heerlijk relaxedquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zou toch vandaag naar de sauna gaan? Komt het daardoor?
ah.. dan komt het misschien door te weinig slaap en een lange dag, van sauna wordt je ook eenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup en te weinig geslapen. Sauna was wel heerlijk relaxed
zit je op mij te wachten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor we wachten tot je grote vriendin Sas straks weer veilig aangemeerd is... Over een uurtje of zo
Unfriended.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:38 schreef FANN het volgende:
maar misschien koop in ook wel zon phone
verder ken ik niemand die ik zou willen appen hoorquote:
Dit is 40+. Daar zijn we allemaal traag. Niets aan de hand dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
jezus King, door dat gifje is alles gelijk harstikke traag hiero
Geen last van, zelfs mobiel niet nu.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
jezus King, door dat gifje is alles gelijk harstikke traag hiero
vast niet, morgen moet ik gewoon tot half 11 werken. Het is wel lekker om nu in bed te liggen, al ga ik nog niet meteen slapenquote:
We wekken je gewoon af en toequote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vast niet, morgen moet ik gewoon tot half 11 werken. Het is wel lekker om nu in bed te liggen, al ga ik nog niet meteen slapen
Heb je ook TV op je slaapkamer?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb een half pak koekjes leeggegeten, dus de suiker houdt me waarschijnlijk ook wel een tijdje wakker
#dikkekontquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb een half pak koekjes leeggegeten
ik heb net die kutmuis gevangen die eerst in mijn hand beet toen ik eten wilde geven en daarna uit de kooi sprongquote:
Zijn die er nog steeds....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb net die kutmuis gevangen die eerst in mijn hand beet toen ik eten wilde geven en daarna uit de kooi sprong
zondagochtend heel vroeg breng ik ze terugquote:
Je vriendinnetje uit Amsterdam?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh just me, dan had ik toch een fijnere logee
Vertel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar ik zou dan verwachten dat jullie gezellig met zn 2 in een bed zouden gaan klessebessen ....quote:
nee hoor, dat doen we meestal niet. Gewoon ieder proberen een redelijke nacht te slapen. Bijkletsen deden we ervoor en vandaag in de sauna.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik zou dan verwachten dat jullie gezellig met zn 2 in een bed zouden gaan klessebessen ....
Ah ze is ook nog single... Geen Fokster zeker?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, dat doen we meestal niet. Gewoon ieder proberen een redelijke nacht te slapen. Bijkletsen deden we ervoor en vandaag in de sauna.
Ik mep in mijn slaap per ongeluk mensen tegen hun hoofd, zij moet altijd 3 keer plassen en zucht de halve nacht
zij woont al jaren samen ( en hij vindt het heerlijk om diagonaal in bed te liggen als zij bij iemand blijft logeren).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ze is ook nog single... Geen Fokster zeker?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zij woont al jaren samen ( en hij vindt het heerlijk om diagonaal in bed te liggen als zij bij iemand blijft logeren).
Ik moet eigenlijk nog steeds eten, maar geen zin in.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb een half pak koekjes leeggegeten, dus de suiker houdt me waarschijnlijk ook wel een tijdje wakker
ik was laat thuis van golfen maar heb toch snel een mootje zalm gebakkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog steeds eten, maar geen zin in.
Dus je eet 4 dagen slecht .... en wanneer je dochter er weer is moet je welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog steeds eten, maar geen zin in.
Juistquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je eet 4 dagen slecht .... en wanneer je dochter er weer is moet je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |