En daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar goed jij bent dan ook een Nederduitse
Ik doelde meer op Limburg, maar dan is het natuurlijk ook maar waar je ergens woont daarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb Duits bloed geen Belgisch.
OUD-user gespot. Mij zie je daar niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
40+ / Dames, mag of moet het een maatje meer zijn?
Jij zit ook nog in de ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
OUD-user gespot. Mij zie je daar niet.
Ik ontken idd altijd en overal keihard dat ik kinderen heb.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:40 schreef Deisyy het volgende:
Jij zit ook nog in de ontkenningsfase?
Kijk maar uit, voor je het weet heb je weer een Opzij-discussie hier.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ontken idd altijd en overal keihard dat ik kinderen heb.
Het meest verstandige dat je kan doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ontken idd altijd en overal keihard dat ik kinderen heb.
Ik ga al opzij en als een echte man die onder de plak zit op zolder mijn hobby beoefenen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Kijk maar uit, voor je het weet heb je weer een Opzij-discussie hier.
Ik vond het wel een interessant onderwerp.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
OUD-user gespot. Mij zie je daar niet.
Dat is ook best knap.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het wel een interessant onderwerp.
Een vrouwelijke collega traint/sport zich een ongeluk en met succes, ze is bijna 30 kilo kwijt en is van een schommelmoeke weer in een frisse, niet onappetijtelijke blom veranderd, zoals ik haar ken van foto's uit het verleden. Dat intrigeert me...
Is het ook wel, maar in een miss_sly discussie heb ik even geen behoefte.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond het wel een interessant onderwerp.
O, ik heb daar niet zo'n moeite mee, zolang ze maar niet haar beha verbrand...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar in een miss_sly discussie heb ik even geen behoefte.
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze daar vrolijk van wordt, al zal Ciska nu keihard gaan roepen dat je alleen voor jezelf af moet vallen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Ze wordt weer nagefloten en dat vindt ze stiekem prachtig...
Ciska is niet meer te redden, dus die heeft geen recht van spreken...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze daar vrolijk van wordt, al zal Ciska nu keihard gaan roepen dat je alleen voor jezelf af moet vallen.
[ afbeelding ]
Ze lijkt me niet meer te zijn dan een enorm verbitterde vrouw, alleen die blik al.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze daar vrolijk van wordt, al zal Ciska nu keihard gaan roepen dat je alleen voor jezelf af moet vallen.
[ afbeelding ]
Ja, ja, en dan hanky panky met Franz Josef.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oostenrijk. Wenen. Schloss Schönbrunn. Maak me gek.
Even snel wat gelezen, ik sluit mezelf bij Kt aan wat dat topic betreft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
40+ / Dames, mag of moet het een maatje meer zijn?
Laffe honden zijn jullie!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Even snel wat gelezen, ik sluit mezelf bij Kt aan wat dat topic betreft.
Lieve Eska. Dank je voor het kaartje.quote:
quote:Hi ,
You've just received a Lotto ticket to the MEGA 127 Million Jackpot!
*The draw will occure in only 1 day from now - Friday Feb. 27.2015
You have only 24 hours left to enter the draw.
Collect your Lotto Ticket HERE
You and your family could be the next multi millionaires! Send your ticket now
Regards,
Sarah Baker
Lotto Rewards Department Manager
Ik twijfel toch wel eens aan zijn waarneming.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw objectieve waarneming stelt vast dat wij geen dames zijn. Dat klopt.
Dat zal ik niet ontkennen, maar daar ging het uiteraard niet om...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw objectieve waarneming stelt vast dat wij geen dames zijn. Dat klopt.
Bij twijfel mag je het me gewoon nog een keer vragen...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik twijfel toch wel eens aan zijn waarneming.
Niet teruglezer gespot.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ermisbruik~a3874766/
Gary Glitter is back again. In jail.
Omgekend prachtig voor februari. Bijna 10 graden! Droog, geen wind en zelfs een heel bleek zonnetje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:19 schreef MadMaster het volgende:
Aber wie ist das Wetter in Ihren Umgebung?
Mooi, nu nog kiezen of we over Lullystad of Zwolle gaan...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omgekend prachtig voor februari. Bijna 10 graden! Droog, geen wind en zelfs een heel bleek zonnetje.
Ik ga zo naar de golfbaan, makkelijk keusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, nu nog kiezen of we over Lullystad of Zwolle gaan...
Ligt die dichter bij Zwolle of Lelystad?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de golfbaan, makkelijk keus
Ligt eraan wat jij kiestquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt die dichter bij Zwolle of Lelystad?
Nee, iets lager.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet de eindbestemming niet, maar bij Nieuweschans de grens over?
Dat is dus inderdaad de doorslaggevende factor geworden...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Langer, maar de kans op file's is beduidend kleiner, dus uiteindelijk mss wel sneller.
Vroeger moest ik heel vaak naar Heiloo (en ja....ik weet dat dat een stuk boven A'dam ligt), maar ik ging dan altijd standaard over de Afsluitdijk. Zelfs als ik naar A'dam ging nam ik afhankelijk van het tijdstip ook die route weleens.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Dat is dus inderdaad de doorslaggevende factor geworden...
Als ik uit omgeving Groningen kom, dan ga ik ook over de dijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger moest ik heel vaak naar Heiloo (en ja....ik weet dat dat een stuk boven A'dam ligt), maar ik ging dan altijd standaard over de Afsluitdijk. Zelfs als ik naar A'dam ging nam ik afhankelijk van het tijdstip ook die route weleens.
Helikopter?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik uit omgeving Groningen kom, dan ga ik ook over de dijk.
Maar nu is me dat even te ver om, moet op een bepaald tijdstip aanwezig zijn...
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lieve Eska. Dank je voor het kaartje.
Je bent een schat.quote:
Ik ben het zonnetje in huis of op het terrasquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Schiet niet meer op, de zon is zo onder, Juup.
Ooooh, ja weet ik dat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis of op het terras(maar daar zit ik dus ook mee, als ik straks ga is de zon daar al weg)
Dat kan ik beter laten. Proost, Juup!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb nu hier maar al een biertje genomen
Waarom laten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan ik beter laten. Proost, Juup!
2 slokken en ze zijn op...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb nu hier maar al een biertje genomen
[ afbeelding ]
Ik heb wel vaker gepostquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel vaker gepost toch?
Nou, ik kende je niet zo goed, dus keek even in je profiel en trof daar de postaantallen aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gepost
Gisteren nog zelfs, hoezo?
Tja dat doe ik ook, dus???quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik dan waarschijnlijk door blijf tetteren tot middernacht.
Per fles ja. Vandaar 2 flessen, en dan weer 2 , en dan weer 2 etc.... en in de stad elke keer 0,5 Ltr glazenquote:
Als ik bier drink wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Halve liters of niets, chufi?
Tja, SC's, dan krijg je datquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik kende je niet zo goed, dus keek even in je profiel en trof daar de postaantallen aan.
Ik ook niet, maar shit happens en ik leef maar 1 keer. Ik hou wel mijn leefpatroon in de gaten want ik heb 50/50 ook nog de opvoeding van mijn dochter te doen en sowieso een grote verantwoordelijkheid naar haar toe als ouder zijnde.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan ik niet meer zo best tegen.
Ach, als je netjes 6 flesjes in een uur doet, dan héb je die regelmaat al.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar shit happens en ik leef maar 1 keer. Ik hou wel mijn leefpatroon in de gaten want ik heb 50/50 ook nog de opvoeding van mijn dochter te doen en sowieso een grote verantwoordelijkheid naar haar toe als ouder zijnde.
Als ik om 16:00 uur begin en rustig drink tot 04:00 uur heb ik net 1 krat bier opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, als je netjes 6 flesjes in een uur doet, dan héb je die regelmaat al.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik om 16:00 uur begin en rustig drink tot 04:00 uur heb ik net 1 krat bier op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |