En daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar goed jij bent dan ook een Nederduitse
Ik doelde meer op Limburg, maar dan is het natuurlijk ook maar waar je ergens woont daarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb Duits bloed geen Belgisch.
OUD-user gespot. Mij zie je daar niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
40+ / Dames, mag of moet het een maatje meer zijn?
Jij zit ook nog in de ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
OUD-user gespot. Mij zie je daar niet.
Ik ontken idd altijd en overal keihard dat ik kinderen heb.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:40 schreef Deisyy het volgende:
Jij zit ook nog in de ontkenningsfase?
Kijk maar uit, voor je het weet heb je weer een Opzij-discussie hier.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ontken idd altijd en overal keihard dat ik kinderen heb.
Het meest verstandige dat je kan doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ontken idd altijd en overal keihard dat ik kinderen heb.
Ik ga al opzij en als een echte man die onder de plak zit op zolder mijn hobby beoefenen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Kijk maar uit, voor je het weet heb je weer een Opzij-discussie hier.
Ik vond het wel een interessant onderwerp.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
OUD-user gespot. Mij zie je daar niet.
Dat is ook best knap.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het wel een interessant onderwerp.
Een vrouwelijke collega traint/sport zich een ongeluk en met succes, ze is bijna 30 kilo kwijt en is van een schommelmoeke weer in een frisse, niet onappetijtelijke blom veranderd, zoals ik haar ken van foto's uit het verleden. Dat intrigeert me...
Is het ook wel, maar in een miss_sly discussie heb ik even geen behoefte.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond het wel een interessant onderwerp.
O, ik heb daar niet zo'n moeite mee, zolang ze maar niet haar beha verbrand...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar in een miss_sly discussie heb ik even geen behoefte.
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze daar vrolijk van wordt, al zal Ciska nu keihard gaan roepen dat je alleen voor jezelf af moet vallen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Ze wordt weer nagefloten en dat vindt ze stiekem prachtig...
Ciska is niet meer te redden, dus die heeft geen recht van spreken...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze daar vrolijk van wordt, al zal Ciska nu keihard gaan roepen dat je alleen voor jezelf af moet vallen.
[ afbeelding ]
Ze lijkt me niet meer te zijn dan een enorm verbitterde vrouw, alleen die blik al.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze daar vrolijk van wordt, al zal Ciska nu keihard gaan roepen dat je alleen voor jezelf af moet vallen.
[ afbeelding ]
Ja, ja, en dan hanky panky met Franz Josef.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oostenrijk. Wenen. Schloss Schönbrunn. Maak me gek.
Even snel wat gelezen, ik sluit mezelf bij Kt aan wat dat topic betreft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
40+ / Dames, mag of moet het een maatje meer zijn?
Laffe honden zijn jullie!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Even snel wat gelezen, ik sluit mezelf bij Kt aan wat dat topic betreft.
Lieve Eska. Dank je voor het kaartje.quote:
quote:Hi ,
You've just received a Lotto ticket to the MEGA 127 Million Jackpot!
*The draw will occure in only 1 day from now - Friday Feb. 27.2015
You have only 24 hours left to enter the draw.
Collect your Lotto Ticket HERE
You and your family could be the next multi millionaires! Send your ticket now
Regards,
Sarah Baker
Lotto Rewards Department Manager
Ik twijfel toch wel eens aan zijn waarneming.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw objectieve waarneming stelt vast dat wij geen dames zijn. Dat klopt.
Dat zal ik niet ontkennen, maar daar ging het uiteraard niet om...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw objectieve waarneming stelt vast dat wij geen dames zijn. Dat klopt.
Bij twijfel mag je het me gewoon nog een keer vragen...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik twijfel toch wel eens aan zijn waarneming.
Niet teruglezer gespot.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ermisbruik~a3874766/
Gary Glitter is back again. In jail.
Omgekend prachtig voor februari. Bijna 10 graden! Droog, geen wind en zelfs een heel bleek zonnetje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:19 schreef MadMaster het volgende:
Aber wie ist das Wetter in Ihren Umgebung?
Mooi, nu nog kiezen of we over Lullystad of Zwolle gaan...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omgekend prachtig voor februari. Bijna 10 graden! Droog, geen wind en zelfs een heel bleek zonnetje.
Ik ga zo naar de golfbaan, makkelijk keusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, nu nog kiezen of we over Lullystad of Zwolle gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |